Ik ben er ook nog hoor ! Maar jullie hebben vast wel gelezen en gehoord van mijn miskraam dit weekeind....
Hallo mieden, Weet niet of jullie mij nog kennen maar kwam even spieken hoe het hier is! Ik zag wel zwangere! Heerlijk meiden! Maar zag ook net een minder bericht van beschuitje! Dikke knuffel meis! Jufaman heel veel succes met de prikinstructie!
@ suusjelove: ik ken je nog hoor meid! Hoop dat jij binnenkort ook bij de zwangere mag horen. Zou een leuk laat sinterklaas of vroeg kerstcadeau zijn!
Beschuitje... Dikke knuffel..En sterkte.... Ik kom hier inderdaad niet meer zo vaak omdat er veel zwangeren zijn. Het is jullie gegund hoor, maar zoals jullie het gevoel ook wel kennen, steekt het soms ook. Ik wil het namelijk ook zo graag!!
Marassie ik schrijf ook in... Wie start er nog meer in augustus met iui. Allemaal gezellige meiden die in de mmm zitten. Kom daar eens een kijkje nemen anders?
Meiden ik snap jullie gevoel heel goed! Hoop dat het snel raak is en raak mag blijven! Marassie ik hoop dat je de IVF bespaard blijft!