Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, heb even bijgelezen. Wat een heftige verhalen allemaal. Ik vind het moeilijk om er op te reageren, maar leef met iedereen mee. Morgen ga ik bloedprikken ( brrr bang!) voor chlamydia, maar ik ga er vanuitdat ik het niet heb. Had nooit eerder zonder condooms gevreeen totdat ik besloot zwanger te worden.

Het vraag van de dag verhaal vind ik wel grappig alleen wil ik mezelf hier echt niet zo kenbaar maken dat straks mensen mij hier herkennen. Dat zou jammer zijn dan kan ik niet meer lekker anoniem over mijn wens praten.
    Misschien een idee om dingen te vragen, te peilen, waar je je mening over kunt geven of zo? Nou ja ik kijk gewoon of ik mee doe of niet per vraag als jullie dat ok vinden.
    Morgen hebben wij een heel drukke dag, ik probeer wel even te laten weten hoe het bloedprikken ging.

en trouwens Panter van harte welkom hier !

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zomerr dat wachten is killing he!!

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Pff echt wel!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Beschuitje, als je nooit onbeschermde sex gehad hebt hoef je niet bang te zijn voor chlamidia. ik neem aan dat jullie je beide hebben laten testen voordat jullie het condoom lieten staan?

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nenaten, ik zit de uitslag met kippevel te lezen!!
    Ik vind het zo afschuwelijk voor je! Neem lekker je tijd om dit allemaal te verwerken. Wij blijven hier gerust wel hoor. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt over de schade die dit precies heeft aangericht.
    Ik neem het mee bij de huisarts in ieder geval aanstaande woensdag.

Sterkte en liefs!

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Nenaten: balen dat je chlamidia verergert is! Ik snap dat je verdrietig bent en dat mag je hier natuurlijk uiten. Ik hoop wel dat je medicatie krijgt, waarbij het ook echt vermindert of zelfs verdwijnt! Wat goed van je vriend dat hij om een verwijzing heeft gevraagd… Sterkte meid *knuffel*
    @ Panter: Welkom in ons clubje! Je hebt zo te lezen al veel meegemaakt. Wat vreselijk om erachter te komen dat je man onvruchtbaar is! Kan het me nauwelijks voorstellen hoe dat moet zijn… Ik vind het heel begrijpelijk dat je minder enthousiast kan reageren op mensen in je omgeving die een zwangerschap aankondigen. Ik heb daar ook last van. De meeste die ik ken en zwanger raken zijn nog geen half jaar met de pil gestopt of waren er niet eens serieus mee bezig. En dan vind ik het ook erg lastig om aardig te reageren… Soms moet ik mezelf een schop onder mijn kont geven, zodat ik geen zelfmedelijden krijg!
    @ Zomerr: Ik vind het toch fijn dat je je leeftijd hebt verteld. Mensen die hierom meteen hun oordeel klaar hebben staan niet in hun recht. Als jullie beslissen dat het de juiste tijd is om zwanger te raken dan is dat toch geweldig! Het zegt meer over die anderen dan over jou of jullie. We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje, we willen allemaal zo snel mogelijk zwanger raken. Dat heeft niets met leeftijd te maken. Of je nu 20 of 30 of 40 bent… maakt niets uit!! Fijn dat jullie verder alles lekker op orde hebben. En wat schrok ik een beetje van jouw verhaal over jouw grote kans op baarmoederhalskanker! Hoop dat je dat leed bespaard wordt!!
    Hier weinig nieuws. Ik ga lekker weekend houden, alhoewel ik wel veel moet studeren! Dat hoort er natuurlijk bij als ik in juni moet afstuderen!
    Liefs jufaman

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Lieve Panter,
    Welkom hier. Ik ben je al een paar keer tegengekomen in verschillende topics.
    Ik herken heel erg wat je zegt. Niet blij kunnen zijn voor een ander, teleurgesteld zijn in jezelf omdat je je zo voelt.. Ik persoonlijk vind het makkelijker als vriendinnen etc bevallen zijn. Met name de zwangerschap wil ik niet meer van dichtbij meemaken. Ik voel me ook afschuwelijk over dat soort gedachtes..

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Zomerrr: ik vind het ook fijn dat je het wilde vertellen. Ik schrik soms ook wel van de harde oordelen die mensen over elkaar niet hebben. Volgens mij zijn het in dit topic allemaal redelijk ruimdenkende mensen. Iedereen richt zijn leven op zijn of haar manier in en dat moet ook kunnen. Ik vind het heel verdrietig voor je dat je moeder op zo'n jonge leeftijd verloren hebt. Je zal haar vast en zeker nu, heel erg missen.

@Beschuitje: het staat je vrij om niet te antwoorden hoor meid. Vrijheid, blijheid!

Mijn lief is 30 en wordt over een aantal maanden 31 en ik ben net 30.
    Hij is nog steeds ziek, echt heel erg ziek. Vandaag bij de ha geweest en gaat dinsdag laten bloedprikken. Stiekem vind ik het ook wel heel erg fijn dat hij nu steeds thuis is.

Hoe zijn de plannen voor het weekend dames? Nog spannende dingen op de planning?

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hallo allemaal,

ik heb niet alles bijgelezen, ga ik misschien straks even doen. ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

ik voel me vandaag een beetje verdrietig:( waarom weet ik eigenlijk niet, ben niet ongesteld geworden ofzo maar ik geloof er niet zo meer in. ik zat net bij de zwanger topics te kijken en naar alle mooie buiken en ik wil ook zo graag. ik ben er echt de hele dag mee bezig:(

10. mamazeyad

jeetje wat erg ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat. dikke knuffel.

11. mamazeyad

@zomerr: wat erg dat jij zo'n grote kans op baarmoederhalskanker! ik hoop ook dat het je bespaard wordt!

ik ben ook 21 en heb al een zoontje van 2 maar eigenlijk word ik nooit raar op aangeken, misschien omdat ik er ouder uitzie (heb daar laatst ook een topic over geopend). maar weet je of je nou 20, 30, of 40 ben bij je eerste kind, iedereen moet dingen leren en jonge moeders kunnen net zo'n goede moeders zijn als oudere moeders!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Ehm nee dus... Hebben beiden nooit eerder onbeschermde Sex gehad dus dan komt het goed;)

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat gaat helemaal goed komen dan beschuitje, hoef je ook niet bang te zijn. tenminste niet voor een slechte uitslag. Die naald is weer een ander verhaal ;)

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Leeftijd is maar een nummer hoor, uiteindelijk niet echt belangrijk. Iemand van 20 kan volwassener zijn dan iemand van 40. heeft ook met intelligentieniveau te maken!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leeftijd zegt inderdaad niets.. Ik ben mijn liefde wat later tegengekomen dus ook laat aan onze kinderwens begonnen. Helaas heb je niet altijd keus. Jong of oud.. Als de kleine maar gewenst en welkom is!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haha ja die naald is zeker een ander verhaal ;)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen klaar om te gaan bloedprikken, daarna heerlijk naar de kapper. Jullie nog leuke weekeind plannen? Vraag voor vandaag...wat gaan jullie vandaag voor leuke dingen doen?

18. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Goede morgen meiden, bedankt voor alle lieve knuffels!!
    Ik heb gisteren wel beetje mee zitten lezen af en toe maar jeetje wat een verhalen allemaal van iedereen en vooral dan de nieuwe verhalen (v/d nieuwe meiden in t clubbie).

Voor de vraag van de dag : Ik ga met me vriend naar The free ride world tour in Fieberbrunn Even wat afleiding ;)
    Voor de rest, alle n fijn weekend :) !!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vraag van de dag; ik ga lummelen, zometeen even douchen en hond uitlaten, dan het dorp even in op kadootjesjacht en vanavond 2 verjaardagsfeestjes.

Tussendoor even ruimte vinden voor mijn ovulatietest, het testen start vandaag weer. Spannend!

20. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Deze stond ook op pagina 21!
    Was benieuwd of daar al nieuws in is gekomen voor Indalo, Ukki en LeenElis...??
    Miss voor de nieuwe meiden, willen jullie ook hierin toevoegen :) ?

9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje - 13 maart uitslag onderzoeken
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn

Deel Deze Pagina