Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje - 13 maart uitslag onderzoeken
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn
    29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik ben ook zeer benieuwd Naar de meiden die bovenaan het lijstje staan. Duim duim duim voor jullie!

Vraag van de dag: Vanmorgen al boodschappen gedaan. Vandaag verder met rapporten schrijven voor school en studeren. Vanavond feestje van mn lievelingstante, want ze is 60 geworden!

♥ ONS NOD-lijstje ♥

9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje - 13 maart uitslag onderzoeken
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    VVDD: Niks want ik moet werken tot 20 uur...

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    vraag van de dag:
    ik moet eerst werken tot 15:30 daarna even een cadeau'tje kopen, mijn beste vriendin haar zoontje viert morgen zijn 7e verjaardag en vanavond lekker uit eten met m'n mannetje...

hoe is het hier?!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bloedprikken zit erop! Jeeejjjj ! Vrijdag aanstaande gaat mijn liefje zijn best doen om een potje te vullen( haha niet dat dat zo n boeiende mededeling is ;))

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Fijn beschuitje, heb je dat weer gehad :)

vvdd: eerst high tea bij mn schoonmoeder (moet nu weg :)) en vanavond nog een verjaardag!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dankje voor de lieve reacties m.b.t mijn leeftijd!:D

@Lizzy
    Ik mis mijn moeder inderdaad heel erg.
    Dit had ik toch graag met haar willen delen.

VVDD:
    Vanmorgen lekker uitgeslapen, net boodschappen gedaan.
    Honden uitgelaten en ga straks misschien mijn autootje verkopen:(
    Vanavond krijgen we visite.

8. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar niet gereageerd. Ben donderdag erg hard met m'n hoofd achterover tegen het kozijn gevallen en vandaag ook nog ongi geworden:(

Ik kom later nog wel even op iedereen reageren, maar wilde nog wel even zeggen dat ik ook bang ben voor de chlamydia. Toen ik 18 was moest ik bloed laten prikken en toen zijn er antistoffen gevonden, ik had toen alleen nog nooit seks gehad. Heb er toen verder nooit meer wat over gehoord (hebben ze een second opinion gedaan of hebben ze mij op mijn woord geloofd?), maar nu slaat de twijfel weer toe.

9. Desiree86

Desiree86 Lid

6 mrt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    2 hele drukke dagen gehad dus ff niet kunnen reageren!
    Sinds vandaag voel me eindelijk weer goed en ik hoop dat ik dat gevoel vast kan houden tot de operatie, ik heb me wel voorgenomen om dinsdag even langs de huisarts te gaan om te kijken wat hij voor me kan betekenen aangezien ik nog wat vragen heb en toch hulp wil gaan zoeken.
    Ik voel namelijk dat ik dit niet alleen kan....

Sommige dingen die ik lees die zijn zo herkenbaar zoals de opmerking ach meid het komt wel goed,maak je niet druk of de welbekende je bent nog zo jong!
    Op zon moment kan ik het beste even omdraaien en weglopen voordat ik dingen ga zeggen die ik niet meen of wil zeggen.
    Ook in mijn vriendenkring komt het voor dat degene die of het niet willen of nog pas net een relatie hebben BAM zwanger zijn en dan de opmerking :goh en dat dwars door de pil heen!

@zomer;jezus jou verhaal heb ik ook echt even met open mond zitten lezen!wat heftig allemaal!

vvdd: vanavond ga ik met vriendinnen wat drinken hier in de binnenstad...

Liefs

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Och ukkie wat een rotdagen voor je en dan ook nog ongesteld ! Sterkte en laat je maar lekker vertroetelen

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik kom even spieken en antwoord geven op de vraag van de dag.
    Mijn dag bestond uit heerlijk beppen met familie, schoonmaken, boodschappen doen en straks komt een lief vriendinnetje gezellig veel te veel wijn drinken en kaasjes eten en blijft gezellig slapen! Jeeej!! :D

Kom morgen uitgebreid reageren.

Veel liefs en een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.
    Ik hoop dat jullie ondanks alles wat ons zo bezighoudt een heerlijk weekend hebben!

Liefs

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Veel plezier lizzy! Wij gaan vanavond bij vrienden lekker aan de grote tafel spelletjes doen, drankje en misschien ook wel kaasjes erbij hi hi

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen, gister een heel gezellige avond gehad met mijn vriendjes. Even heerlijk gelachen. Dat was lang geleden dat ik zo'n lok gehad heb. Dat doet een mens goed.

Vriendlief is nu sporten en ik heb het rijk even alleen. Lekker net de kamer gestofzuigd en nu staat de deur open om lekker even te genieten van de frisse voorjaarszon. Heerlijk, het zonnetje schijnt hier. Heb helemaal zin in de lente.
    Gister een leuk nieuw kledingsetje aangehad. Ik ben die wintersetjes op een gegeven moment gewoon echt zat hoor.

Hier inmiddels begonnen aan de ovu testen. Nog niets in beeld, maar ik ben aan de vroege kant. Beter te vroeg dan te laat toch?

Wat is de vraag van vandaag???????????????

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Gisteren een leuk feestje gehad van mn tante die 60 is geworden. Alleen jammer dat dan de vrouw van mijn neef aankondigt zwanger te zijn van hun 2e kindje! En ook jammer dat een andere nicht klaagt over hoe zwaar de bevalling was (zij is 06-02-12 bevallen...) Het lag op het puntje van mijn tong om te zeggen dat voor sommigen de bevalling niet zwaar is, maar het zwanger worden!!! Gelukkig heb ik me in kunnen houden, maar ik voelde me in ieder geval erg ongemakkelijk. We hebben het ook niet laar gemaakt. Zo kan vriendlief vandaag weer in de tuin verder en ik ga weer aan de studie.

Best nerveus voor onze 1e afspraak bij de gyn. morgen... Er zijn veel mensen in de familie en mijn vriendenkring die daar werken. Maarja, eigenlijk is dat iets waar ik me helemaal geen zorgen om moet maken!

Vraag van de dag: Wat is je beste vakantiebestemming en waarom?

Die van mij is Griekenland, ben op meerdere eilanden geweest. Op drukke delen en minder drukke delen, maar ik vind het prachtig daar. Lekker weertje, mooie natuur en niet te vergeten het heerlijke eten! Ik houd er zo van. Alleen zit vakantie er dit jaar voor ons niet in. Vorig jaar ons huis verbouwd en vriend is nu heel de tuin en balkon (we hebben een dijkwoning) aan het aanleggen....

Fijne dag allemaal!

Liefs jufaman

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Beschuitje heerlijk dat je gisteren zo genoten hebt...
    Pff van mij mag de lente komen.. Heb het gehad met de winter...

@Jufaman pff ik snap wat je bedoeld... Gelukkig weet bij mij iedereen het dus ze letten wel een beetje op....
    Maar in mijn geboorte dorp heb ik al mijn vrienden wonen en ze zijn allemaal zwanger... Er zijn er zelfs al bij die toen wij begonnen zeiden nee bah kinderen.. Moet er nog niet aan denken...
    Gelukkig ben ik verhuisd en verwaterd het contact daardoor... En nu vermijd ik ze liever... Gewoon geen zin om als enige tussen de niet zwangere te staan. En er is maar 1 vriendin die daar rekening mee houdt. (heeft er zelf ook 1 jaar over gedaan en 2 mk's gehad)
    De rest boeit het niet...

VVDD: Griekenland..!!! Mijn vriend is half Grieks. Dus ieder jaar 4 weken Griekenland...

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meisjes!

Juliie hebben het gister gezellig gehad zo te lezen. Hier al vroeg thuis van een feestje. ik voelde me er niet zo thuis. ( waren oom en tante van mijn man)
    vvdd: geen enkele. ik ben het liefst thuis :)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman ik kan me zo goed voorstellen dat je er moeite mee had! Ik vind het ook moeilijk op dit moment als naaste mensen zwanger worden. Moest gister op kraamvisite vond ik ook lastig. Vvdd: haha ik blijf ook liever thuis. Heb een heel mooi tript gehad met mijn lief naar Parijs dat was wel fijn. Verder ben ik geen vakantieganger. Ik hou wel van vakantie hoor alleen dan thuis of af en toe een paar dagen weg ;)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach dat vergalt dan jouw avond natuurlijk verschrikkelijk. want je kan het ook niet ongemerkt voorbij laten gaan, mensen verwachten dan wel interesse. doet pijn!!!!

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    al die momenten dat mensen niet doorhebben hoe moeilijk het kan zijn als je maar niet zwanger wordt :S

vandaag weer starten met ovutesten, ben benieuwd!

vvdd: maak altijd een beetje onderscheid tussen vakantie en stedentrips, dus ik heb 2 voorkeuren :)
    vakantie: aruba, zelfde verhaal als suus, mn vriend is half arubaan, dus lekker 4 weken zon zee strand :)
    stedentrip: rome, wat een prachtige stad is dat!

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meiden

Was ik weer. Doordat mijn lief ziek thuis is kom ik niet zoveel aan lezen en reageren toe. Maar stiekem vind ik het meer dan heerlijk hoor!! Wat een cadeautje dat hij steeds bij me is. Laat nog maar mooi een tijdje thuisblijven. Het is geen pieperd en ik vind het leuk om hem te vertroetelen. Dat scheelt natuurlijk.

@Ukkie: ach meis wat een narigheid!! Hoe gaat het met je hoofd? Geen blijvende hoofdpijn? Wel in de gaten houden he?
    En dan on top of all ook nog ongesteld, gatver!! Hoe voel je je nu? Is de ergste teleurstelling voorbij?
    Wat betreft de chlamydia, als het jou zo dwars zit kun je het misschien eens aan je ha voorleggen?

@Desiree: wat fijn dat je je weer wat positiever voelt! Knap dat je de stap neemt om naar de ha te gaan en te kijken wat hij verder voor je kan doen. Hoe staat je vriend er in? Kan je het er met hem goed over hebben?
    Mensen maken soms belachelijke opmerkingen die je woest kunnen maken. Knap dat jij dan wegloopt, ik kan steeds minder goed mijn mond dichthouden ;)

@Beschuitje: fijn dat je het zo leuk hebt gehad meis! Soms kan je daar gewoon aan toe zijn. De komende weken heb ik veel leuke dingen gepland staan in het weekend. Heerlijk!!
    Ik heb ook zo'n zin om te shoppen maar ik moet me inhouden. Mijn kledingkast puilt uit en ik heb altijd hetzelfde aan. Dus voorlopig maar even consuminderen ;)
    Nog maar een week tot aan je eisprong, ik vind dat altijd de leukste week! Daarna begint het lange wachten weer...

@Jufaman: grrrr mijn nekharen gaan overeind staan bij wat jij vertelt over je neef en je nicht. Die bevalling is inmiddels een maand geleden en je hebt een gezond kindje in je armen liggen, zeur niet!! Ik heb mezelf ook echt voorgenomen dat soort dingen echt voor mezelf te houden. Dus bij deze, mocht je me ooit op dat soort gemiep betrappen, sla me dan ;)
    Succes met studeren vandaag!

@Suusjelove: bah, het is naar om zo te moeten leren wie je echte vriendinnen zijn. Heb je in je huidige woonplaats al mensen leren kennen? Ik vond het best lastig om in een nieuwe woonplaats mijn draai te vinden.
    Hoe staat het met jouw cyclus? Wacht je nog op je menstruatie? (Sorry ben het even helemaal kwijt) En moet je nu al medicijnen innemen? Ik hoop dat jullie snel een week/datum krijgen om naar toe te leven. Ik vind het zo spannend voor je!!

@Panter: Was het niet gezellig meis? Of ging het onderwerp maar over 1 ding?
    Jij bent gisteren weer begonnen met ovu-testen toch? Dus ook de leukste week voor de boeg! :D
    En ik zie dat jij mooie pendels hebt de komende maanden, dat ze maar uit mogen komen meis! Het wachten is nu wel mooi geweest dacht ik zo.

@Eki: Jij ook aan het ovu-testen dus. Ik deed rond mijn NOD wel eens een ovu-test puur om eens 2 strepen op een test te zien haha :D
    Wel jammer dat mijn lief er eentje tegenkwam en uitzinnig werd bij het zien van 2 streepjes. Een beetje een koude douche zeg maar.

VVDD: Poeh een lastige... Ik heb niet zo heel veel gereisd vroeger. Dat is meer iets van de laatste jaren. Ik heb de mazzel dat ik nog wel eens voor mijn werk weg moet. Ik vind het lastig om te kiezen want ik wordt op elk land en elke stad een beetje verliefd..
    Qua stedentrip: Miami, ik wil echt zóóó graag terug!!
    Vakantie: Italië, Toscane.. Wat een prachtige tijd was dat. Dit jaar kunnen we helaas niet. We hadden het er net nog over hoe jammer we dat vinden.

Grappig dat we allemaal een verschillende voorkeur hebben en goed om te weten dat jullie mij alle ins en outs van diverse bestemmingen kunnen vertellen :D

Een hele fijne avond allemaal!

@jUfaman: als ik je van tevoren niet mer 'spreek' heel veel succes morgen bij de gyn! Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Deel Deze Pagina