Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Zomer zijn nog geen medicijnen maar de gewoon de anticonceptie pil..

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Ik ben weer terug van de gyn. en het is ons 100% meegevallen. We hadden een hele lieve vrouw die alles perfect uitlegde. Als eerste het zaadonderzoek van mijn vriend. Hij had 72 miljoen zaadjes, waarvan 48% goede!! Dat is een hele hoge score zei zij, dus dat geloven we dan maar. Mijn bloedtest was inderdaad ook in orde.

Ik heb een inwendige echo gehad. Ook dit vond ik niet vervelend. Ze legde alles prima uit. Bij mij was alles in orde voor zover ze kon zien! Mijn eileiders en mijn baarmoeder heb ik allemaal op het schermpje gezien. Dus dat is ook mooi. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar, ook wel fijn!!!

Omdat ik halverwege deze week mijn eisprong moet hebben, moet ik woensdagochtend weer terug naar de gyn. Ze gaan dan een follikeltest doen, dus kunnen ze kijken hoeveel eicellen er groeien en of ze goed liggen. Ze gaan ook meteen een samenlevingstest doen. Dat betekent dat ze gaan kijken of de zaadcellen van mijn vriend en de eicellen van mij wel 'matchen'. Dat betekent dat we morgenavond moeten klussen, zodat er tijdens de inwendige echo gekeken kan worden naar de zaadcellen en de eicellen tegelijk!

Het is toch nog een heel verhaal geworden, maar ik heb nog steeds hoop dat het goed gaat komen!!

Liefs jufaman

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh wat fijn voor je..!!!
    Zowel dat alles goed is en dat je je zo op je gemak voelde bij haar.
    Dat is toch wel erg belangrijk he..

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Sorry:)

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Jufaman

Wat fijn dat het je allemaal zo meegevallen is meid!

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    :D Geeft niks :D

7. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    #307 Nenaten, 12 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
    Heb van t weekend alleen meegelezen, niet echt tijd gehad om zelf wat te typen, maaar heb ook niet veel te melden haha

Voor de vvvd van gisteren ;) Mijn favo vakantieland of eiland is Mallorca, daar heb ik 6 maanden gewoont/gewerkt en stad is Barcelone, daar kan je van alles doen! Maar ik reis heel graag en wil veel van de wereld zien!

Even nog over Chlamydia. Ik heb een mail gestuurd naar Aids Soa Infolijn met mijn verhaal en dat ik vind dat het in Nederland niet goed behandeld wordt en hun reactie was het volgede:

In Nederland is de standaardbehandeling voor chlamydia Azithromycine (Zithromax), 1000 mg (2 pillen van 500 mg) eenmalig. Het is hierbij belangrijk om gedurende een week na inname van de medicatie geen enkel seksueel contact te hebben (ook geen masturbatie) om genezingsproces te bevorderen. Nacontrole is in de regel niet nodig, omdat we geen problemen kennen met deze vorm van medicatie.
    Het is ons onduidelijk waarom de GGD jou slechts 1 pil als medicatie heeft meegegeven.
    Als er nadien weer seksueel contact is geweest, is het mogelijk dat er sprake was van een nieuwe infectie.
    Niet echt een voldaan antwoord maar ok

Me vriend reageerde van t weekend ook lekker tegen me NOT! Ik las op fb dat een oude vriendin van mij een meisje had gehad dus dat zei ik, zegt hij jah dat gebeurd nou eenmaal he...Ik zo WAT:$?! Dus als ik nu een berichtje lees op fb dat iemand is overleden reageer jij ook zo van jah dat gebeurd nou eenmaal?!? Ik vond het zegmaar niet echt een reactie wat ik leuk vond, maarja weet ook niet wat hij wel zou moeten zeggen..Ik was dus weer erg aardig tegen hem haha

Onze lijst mag denk ook weer geupdate worden helaas..
    9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje - 13 maart uitslag onderzoeken
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ nenaten: Wat een vreemd antwoord kreeg je op je vraag over chlamydia zeg... Daar kan je helemaal niks mee! En wat vervelend dat je vriend zo reageert. Je hoopt natuurlijk op een ander antwoord, maar misschien weet hij ook niet zo goed hoe hij moet reageren. Gaat hij verder wel goed met de gehele situatie om? Of heeft hij ook (net zoals jij of net zoals mij) ups en downs? Mijn vriend heeft eigenlijk net zoveel moeite met onze situatie als ik. Alleen laat hij het nauwelijks merken. Ik kan rustig een potje zitten janken, maar hij uit zich niet zoals ik. Hij blijft voor de buitenwereld en ook voor mij vaak een stoere bink, terwijl hij heeft toegegeven dat hij zich niet altijd zo voelt! Dus misschien is dat bij jouw vriend ook zo en zit er meer achter zijn reactie dan je denkt.... Succes in ieder geval!

Ik heb hem ook even aangepast

♥ Ons NOD-lijstje ♥

28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 14 maart 2e x gyn

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden hier een zwaar saggo dagje. Begon al om 6 uur vanmorgen ruzie te maken met mijn vriend..zucht...hopen dat we het straks even goed kunnen uitpraten. Mannen snappen het gewoon niet dat je als vrouw niet kunt zeggen we denken niet aan zwanger worden tot we nu de eerste afspraak van de gyn geweest zijn. Ik temp elke ochtend en s avonds ovu testen. Hij zegt gewoon ach we wachten wel af tot in april. Zo werkt het niet. Vanmiddag een bAby van 7 weken op het werk, iedereen knuffelen en praten ik natuurlijk weer terug getrokken...

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou hebben het goed uitgesproken gelukkig. Ik merk dat ik teveel zorgen maak over wat er komen gaat. Ben nogal een piekeraar. Het zal allemaal vast goed komen maar ja.. Nu zo maar lekker slapen dan gaat het morgen vast beter. Gewoon even een off day vandaag x

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Beschuitje: gelukkig is het weer goed met je vriend! Dat is alvast een zorg minder! Ik snap je onzekerheid en onwetendheid over je eerste afspraak bij de gyn. Ik had vanmorgen mijn eerste afspraak bij de gyn. en het is me zo meegevallen!!!! Ik hoop zo dat het voor jou ook gaat meevallen. Er is bij mij ook gelijk actie ondernomen. Ik voel me serieus genomen en dat vind ik erg belangrijk!!

En iedereen heeft wel eens een off-day! Ik soms wel meerdere achter elkaar of in 1 week!! Daarvoor is dit topic weer zo fijn. Dan kan ik het van me afschrijven en dan hoef ik mijn vriend of anderen er niet mee lastig te vallen! *knuffel*

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bedankt voor je lieve reactie! Daarom schreef ik het ook even lekker van mij af hier... Fijn dat het bij jou goed ging hoor super. Ik zou ook willen dat de afspraak morgen is dan hoef ik er niet zo nerveus voor te zijn. Nu moest ik een maand wachten. Nou ja ik lig lekker in mijn bedje voor de buis heerlijk

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden',

Nenaten wat raar dat je idd maar 1 pil hebt gekregen! En wel een apart antwoord eigenlijk, maar aan de andere kant kunnen zij ook niet meer doen dan zoals de protocollen hier werken.

beschuitje, vandaag een betere dag? Hoop het!!

Jufaman, wat fijn die gyn van jullie! beneiuwd hoe de samenlevingstest is, als die niet goed is dan heb je vijandig slijm en moet je aan de iui waarschijnlijk. Nou ik duim dat ook dat goed is!!!!

hier alles in orde, iui gehad en ging prima. heb weinig vertrouwen aangezien dit al de 12de keer is. Maar goed, hierna op 3 april evaluatie als ik ongesteld word. Zal mijn gegevens in het lijstje even aanpassen...ei was eerder dus nod ook.

♥ Ons NOD-lijstje ♥

26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje

14. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ben ik ook weer eens:)

Nenaten, wat een raar antwoord. Ook erg vreemd dat je in NL maar zo'n korte kuur krijgt en geen nacontrole.

Beschuitje, dat wachten duurt inderdaad lang. Heb je de uitslagen van de bloedonderzoeken al of krijg je die ook in april?

Mijn hoofd gaat alweer wat beter, doet alleen nog zeer als ik erop druk.
    Vanavond afspraak bij de gyn voor de uitslagen, vind het erg spannend.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, nog geen bloeduitslagen binnen, morgen maar eens even bellen naar de huisarts. Vriendje gaan vrijdag zijn aandeel leveren dus volgende week weten we meer. Gelukkig vandaag een stuk gezelliger dan gister. Heb ook niemand om ruzie mee te maken haha ben alleen thuis ;)
    Ik reageer nu via de telefoon dus ik hou het kirt want ideaal is het niet. Jullie nog nieuws?

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,

Sorry ben even niet online geweest. Had er even helemaal geen zin in, helaas weer ongi geworden :) dus wij gaan ook weer op naar de volgende ronde! Heb ons lijstje weer even aangepast:

♥ Ons NOD-lijstje ♥

6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Balen leenelise:( sterkte!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @LeenElise oh balen.. Echt klote he.. Dikke knuffel...

@Beschuitje wat fijn dat je nu weer wat vrolijker bent..

19. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    LeenElise, wat balen van je ongi.

Ben weer terug van de gyn en alles was goed. Het enige wat nu een probleem kan zijn is de korte LF, dus net weer bloed laten prikken :( Als dat ook goed is dan moeten we het een half jaar zelf proberen en anders wordt het een kijkoperatie. Maar hoop dat dat niet nodig is.

Ook ik heb het lijstje even aangepast:

♥ Ons NOD-lijstje ♥

6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje
    12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Een kijk operatie? Waar kijken ze dan naar?

Deel Deze Pagina