Thanks Suus!! Dat is inderdaad goede info en niet in medische taal! @Eki: gelukkig ben ik niet de enige..
@suus: hmmm greep uit de selectie: greys anatomy, desperate housewives, castle, criminal minds, the good wife, dexter, grimm, breaking bad, modern family, mad men en kan er zo nog wel 10 opnoemen gelukkig wisselt het in amerika redelijk van seizoen, als het 1 afgelopen is begint het ander, niet alles tegelijk en heb ook wel de neiging om op zoek te gaan naar een leuke serie als ik me verveel en een aantal seizoenen achter elkaar te gaan kijken
Ovu test positief vandaag!! Vanavond aan de klus. Komt mooi uit want mijn lieffie gaat zo potje inleveren. Geniet van deze mooie dag xx
@Beschuitje: die van mij is ook onderweg.. Het is toch wat. Gisteravond begon hij toch wel een beetje angstig te vragen hoe ik zou reageren als de uitslag niet goed is. Ik kan me niet voorstellen dat mijn gevoel voor hem ooit zal veranderen daardoor en verder denk ik daar nu nog niet teveel over na. Veel plezier vanavond Beschuitje
@Beschuitje veel sucseks straks... Goed van jullie mannen... Ik duim voor een goede uitslag.. Hier heb ik net gebeld. Het verschil tussen de Gyn en IVF is al goed te merken. Ipv afgesnauwd worden met de mededeling dat ik geduld moest hebben waren ze daar heel begrip vol. Maar het kon dus echt een tijdje duren voordat je een brief ontvangt. Ze heeft wel mijn gegevens opgeschreven en ging controleren of de aanvraag wel al binnen was. Zo niet zou ze de Gyn gaan bellen.
@Suusjelove: fijn meis, iemand die normaal tegen je praat! Niks is zo vervelend als afgesnauwd worden op het moment dat jij in de zenuwen en met vragen zit. Hopen dat die brief nu snel komt, dan heb je weer een datum om naar toe te leven. Je had trouwens gelijk, de uitslag duurt een week. Dat valt mij wat tegen merk ik. Het is niet anders. We zijn maandag en dinsdag samen vrij dus de week gaat in ieder geval snel voorbij.
Ja idd maar goed zou ff duren zei de assistente.. Dus we wachten maar netjes af... Ja balen he dat die uitslag zo lang duurt. Ik vraag me echt af waarom dat is... Ze moeten het meteen onderzoeken...
Idd, ik had echt gedacht dat we dinsdag wel zouden kunnen bellen. Dat is dus niet zo. Heel gek want als het goed is zijn ze nu as we speak mee aan de slag, toch? Ok, ik geef het toe. Ik vind dit een stressmomentje. Adem in adem uit..
potjesvullers, het is ook ontzettend spannend!! Ik duim voor een goede utislag in de zin van: niet dezelfde uitslag als die wij hier kregen. Liefst natuurlijk superzaad! maar iig zaad, dat zou al fijn zijn.
Dank je Panter, voor je steun en je info. We wachten het maar gewoon af, we hebben er zelf geen invloed op. Dat scheelt een klein beetje. Hoe voel jij je? Je zit nu op 3 dpo, of was het inmiddels al 5 dpo?
@Panter ik moest bij de gynaecoloog ook zo lang wachten... Wel fijn dat jij een snelle gynaecoloog hebt...
haha ik weet het zelf niet hoeveel dpo ik zit...volgens mij 3 of 4 dpo Ik voel me prima hoor, niet anders dan anders. Heb ook geen vertrouwen in deze poging. Zowieso niet meer in deze behandeling zonder hormonen. gelukkig 3 april evaluatie en hopelijk kan ik dan starten met of IUI met hormonen of ICSI.
mischien was het bij osn wel zo snel omdat er geen enkele zaadcel was gevonden. dan hoeven ze ook niet te kijken of ze snel/beweeglijk/goed van vorm zijn en hoe lang ze overleven
@Jufaman Jeetje meid, wat heftig! Weet even niet wat ik moet zeggen @ Beschuitje Wat balen dat je vandaag de uitslag nog niet weet! Is je huisarts morgen wel open? @Janneke Ik begrijp wat je bedoelt meid, hier komt er steeds weer een uitgerekende datum voorbij. Altijd extra pijnlijk! @ Suusjelove Ik loop inderdaad ook in het ziekenhuis vanwege de miskramen. Heb het heel lang uitgesteld omdat ik de hoop had dat het allemaal wel goed zou komen. @Lizzy & Beschuitje Ik hoop dat jullie snel de uitslag hebben meiden! @Lizzy Koorts is inderdaad funest voor de kwaliteit van het zaad
Lieve dames, Allereerst welkom voor de nieuwelingen, weer 8 pagina´s bij moeten lezen, jullie gaan zo hard! Ik ben tijdens mijn menstruatieweek niet zo gezellig en had toch niets te melden dus was eventjes afwezig geweest. Vandaag mijn HSG-onderzoek gehad... Ik vond het bijzonder onprettig, vooral dat ballonnetje dat opgeblazen wordt was naar. Maar de contrastvloeistof inbrengen deed verder geen pijn ofzo. Er stonden wel 4 man om me heen en een spotlight op mijn onderste, maar goed, alles voor het goede doel! Ik maak me altijd zo druk dat ik toen het over was helemaal eng werd en bijna flauw viel, dus even een kwartiertje gezeten tot ik weer bijtrok, hihi! Gelukkig mocht mijn man mee naar binnen en reed hij terug naar huis. (sorry voel me nu echt zo´n aansteller, ben ook erg kleinzerig...) Helaas niet zo´n goede uitslag, alleen mijn rechtereierstok was open... links kwam er geen contrastvloeistof door. Echt super klote maar toch ook wel weer fijn dat we weten waarom het niet lukt! Had bij de laatste follikelmetingen vaker links een ei dan rechts helaas, dus dat zijn dan gemiste kansen geweest. Ik moet nog wel naar mijn eigen gynaecologe voor uitleg, maar dat doe ik volgende maand wel bij de follikelmeting. Voor nu ga ik proberen te genieten, wij hebben nu lekker een weekje vrij, en duimen dat mijn ei deze maand rechts zal zijn! Sorry dat ik even niet heb gereageerd, ik lees en leef echt met jullie mee!!! Ik zag dat mijn wijziging ergens verloren is gegaan, dus hierbij een update: ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 14 maart 2e x gyn 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek
@Indalo Kan me goed voorstellen dat je baalt van de uitslag maar ook enigzins ''blij'' bent dat er iets is gevonden. Zie dat je binnekort begint met IUI, stond dat al op de planning of is dat besloten n.l.v vandaag?
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha 17 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 14 maart 2e x gyn 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek ik heb even mijn nod aangepast klopte niet helemaal ik hoop dat het goed met iedereen gaat, ik hou het niet echt meer bij hier
16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha 17 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 22-03 bloedtest progesteron 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek Ha meiden, Heb vannacht vreselijk slecht geslapen... om 3 uur wakker en geen oog meer dicht gedaan! Heb alleen maar nagedacht, totdat ik er hoofdpijn van kreeg! Het nieuws van gisteren moet nog even bezinken! Vandaag schoolfoto's gemaakt (met wallen dus!!) en vanmiddag en vanavond eindgesprekken van de leerlingen van groep 8 gehad! Ging gelukkig goed, maar ik ben kapot!!! Zo lkkr naar bedje... Heb niet echt goed teruggelezen, maar Suusjelove wat fijn dat je een begripvol iemand aan de telefoon hebt gesproken! Een aantal mannen van meiden hebben hun zaad ingeleverd. Bij mijn vriend duurde dat idd precies 1 week voordat we de uitlsag kregen. Succes allemaal. Dikke digitale *knuffel* voor jullie!
@Indalo: Hè bah meid, wat een tegenvaller.. Heb je er een beetje vrede mee? Je bent geen aansteller hoor, ik vind het knap dat je niet tijdens de behandeling onderuit bent gegaan. ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 23 maart uitslag semen-analyse 17 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 22-03 bloedtest progesteron 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart gyn 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 29 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje -3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek Ik had zojuist wat bruine afscheiding dus ook ronde 17 is een feit. Ik voel me een enorme aansteller maar ik ben er even helemaal klaar mee. Aankomend weekend gelukkig genoeg te doen dus ik kom in de loop van volgende week weer even spieken. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal!