Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ beschuitje: ik weet hoe je je voelt. Ik zat vorig jaar in hetzelfde schuitje... toen zou ik ook overgeplaatst worden naar een andere basisschool. En niet omdat ik niet goed zou functioneren, maar omdat ik de laatste ben die is aangenomen (en ik werk er al 7 jaar!!). Ik ben tegen mijn directeur ingegaan en heb de MR en de GMR ingeschakeld. Uiteindelijk is er iemand anders gedwongen vertrokkne omdat zij niet functioneerde!! Heel veel sterkte in ieder geval. Ik ben benieuwd wanneer wij horen wie of wat er gaat gebeuren?!?! *knuffel*

2. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @panter: ik had idd begrepen dat je ei een dag na een positieve ovutest komt, maar omdat ik 2 dagen achter elkaar een positieve test had weet ik het niet zeker... schijnt dat je lh piek 24 tot 36 uur kan duren, maar de eisprong rond 24 uur na de start van die piek al is, ga er maar vanuit dat dat klopt en dan was mn ei woensdag (zal dan ook dinsdag wel aan het begin van mn piek en woensdag aan het eind getest hebben), daar ga ik iig maar wel vanuit!

uk, misschien heb je hier wat aan? Uitslag van het sperma-onderzoek - Fertiliteit.info

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    je ei springt volgens mijn kliniek 24-48 uur na de start van de piek. ( de piek kan wel 48 uur duren maar dan is je ei al gesprongen) En dat is meestal 24 uur. vandaar dat ik de dag na de eerste positieve ovutest de iui krijg.

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @beschuitje: zo klote is dat als je gewoon niet weet waar je aan toe bent, zeker als je al zoveel aan je hoofd hebt. tis gewoon weer een zorg die je er niet bij wilt hebben.... scheelt het voor jou zoveel op welke lokatie je werkt (afstand, collega's e.d.)? hebben die geldproblemen ook te maken met passend onderwijs of niet?
    tis bij mij net ff anders, omdat ik in het speciaal onderwijs werk waar er gewoon gigantisch veel banen geschrapt gaan worden is de kans zeer groot dat ik dit schooljaar hoor dat ik per 1 augustus 2013 op straat sta.... helaas kijken ze bij ons ook niet naar functioneren (zo triest dat er mensen blijven zitten die al jaren de kantjes ervanaf lopen en ik met goede beoordelingen en mn passie voor dit werk gewoon druit gebonjourd wordt :x) en daarna weet ik gewoon niet wat ik moet gaan doen: speciaal onderwijs is geen optie want daar nemen ze niemand meer aan, regulier vo heb ik de bevoegdheid niet voor (pabo gedaan) en die wil ik eigenlijk ook niet halen (kost me veel te veel energie) en regulier bo is volgens mij ook meer dan vol met al die docenten die straks op straat staan :( en als klap op de vuurpijl werkt mijn vriend ook op het speciaal onderwijs en bestaat de kans dus dat we met zn 2en gezellig werkeloos thuiszitten :( maarja, ik ben een positieve denker en probeer hier dan maar niet zoveel mee in mn maag te zitten, maar soms breekt het je toch op, alleen al het idee dat ik niet het werk kan doen waar ik zoveel plezier in heb :(

achja.... fijn dat ik ff mn gal kan spuwen :D en nu weer vrolijk verder!! :)

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Onze geldproblemen hebben te maken met een bestuur dat helemaal op zijn gat ligt, mensen die niet opgelet hebben....
    Nu moet van elke school een bepaald aantal mensen weg.
    De regel is dat iemand die het dichtst bij de 7 jaar op een school werkt moet weg. Dikke pech voor mij...
    Er zijn inderdaad ook collega's die de kantjes eraf lopen en zij mogen blijven. Dat is het frustrerende.
    Nu kan ik lopend naar school of fietsen, straks moet ik minstens een half uur fietsen. Ik had het totaal niet aan zien komen, wist niet van deze regeling af. Ik ga er ook achter aan via de MR en PGMR maar ja regels zijn regels, ik vrees dat ik de pineut bent. Alhoewel het nog niet 100 procent rond is. Maar ja...

6. Indalo

Indalo Lid

29 feb 2012
    13
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elke dag eventjes komen kijken is ook nog hard werken om op iedereen te reageren, haha! Voel me een beetje verdoofd vandaag, weet niet zo goed hoe ik me voel en hoeveel kans ik nu nog heb op een zwangerschap. Verder voel ik een soort menstruatiepijn, zal wel beurs zijn van binnen.
    @Zomerrr IUI stond al wel in de planning over een tijdje. De gynaecologe wilde eerst zeker weten of mijn eileiders open zijn voordat we zouden beginnen met inseminatie.
    @Lizzy14 Nog niet echt vrede mee, ik weet eigenlijk nog niet hoe ik me voel. Beetje dubbel, ene kant verdrietig andere kant opgelucht dat er (weer) iets gevonden is waardoor het niet lukt. Het is nu alleen zo onzeker, toch maar wachten op wat de gynaecologe verteld hoe nu verder. Balen van je ongi, duimen dat ronde 17 meer geluk met zich mee brengt! Hoop dat het bloed van je vriend gewoon goed blijkt!
    @Ukkie27 De reden van het HSG onderzoek is dat ik al 9 maanden een perfect eitje had en uiteindelijk ook genoeg baarmoederslijmvlies en mijn mans zaad was getest boven gemiddeld, maar toch een zwangerschap uit bleef… Voordat we met inseminatie beginnen wilde de gynaecologe eerst de eileiders onderzoeken. Ik ben benieuwd wat de reden is voor jouw kijkoperatie.
    @Suusjelove Ik durf nog niet te zeggen of er iets aan te doen is, heb nog geen uitleg gekregen van mijn gynaecologe, ze is op vakantie. Ik weet dat er operaties zijn om je eileider open te krijgen maar misschien dat het op deze manier ook moet lukken, met maar één kant…
    @Nenaten Jeetje meid wat balen zeg! Wat een rot nieuws. Gelukkig is je man goed vruchtbaar! Heftig die medicijnen, hopen dat ze hun werk goed doen. Mijn moeder heeft ook de ziekte van Crohn en voelde zich tijdens haar zwangerschappen op haar allerbest, hoop dat jij hier ook snel van mag profiteren!
    @beschuitje Wat fijn zo’n goed nieuws van je vriend, nu nog even afwachten op de jouwe. Wat rot zeg van je werknieuws, hoop dat je het van het weekend even van je af kunt zetten! Meer stress kun je er niet bij hebben, hoor!
    @Eki Geen idee of IUI nog een optie is na de uitslag van mijn onderzoek… Ik ga van het weekend maar eens even googlen! Voor jou nu op naar de twee lange wachtweken, mijn duimen draaien overuren!
    @Jufaman Hoe voel je je nu? Gek zeg, dat er geen enkele zaadcel te vinden was, heel veel sterkte en hopelijk volgende maand beter nieuws!
    Meiden een heel fijn weekend toegewenst!

7. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Beschuitje:( Hopelijk mag je gewoon blijven, ik zal voor je duimen.

Eki, die website had ik inderdaad gevonden. Vandaar dat ik ook mijn vraag stelde, want wat ik van die website begrijp is het aantal zaadcellen van mijn vriend precies genoeg om niet onder het kopje "verminderd vruchtbaar" te vallen. Op een andere website las ik weer dat je onder de 30miljoen verminderd vruchtbaar bent. De gyn zei in ieder geval dat het goed was, dus daar gaan we maar vanuit dan. En één zaadje is ook voldoende;)

Indalo, tot nu toe heb ik 2x bloed laten prikken, echo's om mijn eisprong te bepalen en de zaadjes van manlief zijn onderzocht. De onderzoeken waren allemaal goed, we wachten nu nog op 1 uitslag van het bloedprikken en als dat goed is moeten we het nog een half jaar proberen. Daarna zou ik dan een kijkoperatie krijgen. Ik zal de reden dus nog wel vragen, want heb toch liever eerst een HSG dan ene kijkoperatie;) Kijkoperatie kan altijd nog..

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zo met vrienden uit eten en een gezellige avond tegemoet!!! Kan ik mijn gedachten eens verzetten, want zij weten niet van mijn afspraken bij de gyn. Ik heb er zin in!!

Jullie ook allemaal een hele fijne avond!

9. Desiree86

Desiree86 Lid

6 mrt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier ben ik weer...een week lang geen internet gehad thuis en op me telefoon is het bijna niet om te doen...
    Voor degene die net "nieuw" zijn...welkom!
    De zenuwen gieren door me lijf...niet zozeer voor de kijkoperatie maar meer voor de uitslag.
    De ene keer heb ik er een positief gevoel over en de andere keer weer niet.. Moeilijk!!
    Hopen dat het snel maandag is en dat we dan weten waar we aan toe zijn want daar zijn we erg aan toe.
    Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Liefs Desiree

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    We hebben een heerlijke avond gehad gisteren! Nergens aan gedacht en lekker gegeten en gedronken en veel gelachen!!

Vanmiddag 2 verjaardagen, dus hopelijk kan ik mijn gedachten weer verzetten... Even niet denken aan de onderzoeken en de uitslag van afgelopen week en me niet druk maken over mijn meesterstuk voor mijn opleiding.

@ Desiree: ik snap dat je nerveus bent voor de uitslag meid, maar maak jezelf niet gek!! *knuffel*

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Desiree heel begrijpelijk dat je nerveus bent... Komt allemaal goed...

@Jufaman oh heerlijk zo'n avondje he.. Dikke knuffel

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden ik heb al drie avonden een positieve oovutest dus druk druk druk ;) gister was het streepje al wat lichter dus ik verwacht vandaag geen streepje meer. Tot wanneer klussen jullie dan nog door? Vandaag ook nog? Ik ben er totaal niet bij met m'n hoofd dit keer. Ben alleen maar met de problemen op mijn werk bezig. Van alles aan het uitzoeken om maar niet overgeplaatst te worden maar of het gaat lukken? Geen idee. Je blijft er toch voor gaan als er nog geen volledige zekerheid is. Ik mis de vraag van de dag? ;)

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey lieve meiden

Ik wil even laten weten dat ik er deze week niet zal zijn.
    De reden hiervoor is dat lief heeft aangegeven dat hij het vervelend vindt dat ik weer in mijn oude patroon verval. Veel, heel veel op het forum, weinig aandacht voor mijn studie en voor hem en gewoon weer helemaal opgaan in het zwanger worden.
    In november heb ik afstand genomen van het forum ivm mijn werk en ons idee om pas aan het eind van het jaar weer te gaan beginnen. Daarna kreeg ik heel erg veel rust en gingen de gesprekken over vanalles ipv een zwangerschap.
    Ik herken wel wat hij zegt en ik vind het zelf ook vervelend dat ik niet met mate weet te forummen. ;)

Nu we aankomende week de uitslag van de het zaadonderzoek krijgen en lief terug moet om te bloedprikken omdat ze de uitslagen met elkaar willen vergelijken, heeft hij me gewoon echt even nodig en ik hem.
    We zijn nu een aantal dagen samen vrij en ik zet de laptop even op zolder.

Ik blijf met jullie meeleven hoor, en kom volgend weekend even spieken. Ik ga alleen ook echt proberen om nog maar 1 a 2 keer per week langs te komen en dan op iedereen te reageren.
    Ik hoop dat jullie het begrijpen!

Heel veel liefs en alvast een hele fijne week gewenst!!

XXX

Lizzy

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @indalo: tnx voor het duimen ;)
    @uk: websites zijn idd niet altijd even duidelijk, maar neem aan dat de gyn het toch het beste zal weten idd!
    @juf: wat fijn dat je een gezellige avond hebt gehad!! kan zo goed doen om gewoon ff een avond je gedachten helemaal te verzetten!
    @desiree: het is bijna maandag!! succes meid, ik duim voor goed nieuws!
    @beschuitje: wij klussen altijd zolang ovutest positief is en dan 1 dag daarna mocht ei echt laat zijn. beter een x teveel dan te weinig toch :D dat is bij ons dus vaak 3 dagen (event 4 mochten we dag voor positieve test al geklust hebben :)) alles daarna heeft niet zoveel zin dacht ik...
    @lizzy: meis neem alle tijd die jij en je mannetje nodig hebben!! kan me voorstellen dat het soms moeilijk is je 'los te rukken', maar het is zo belangrijk om tijd voor elkaar te blijven maken!! wat goed trouwens dat hij dat meteen aankaart! geniet van alle 'samen-tijd' en succes met de uitslagen en de rest van de onderzoeken van je vriend, hopelijk alleen maar goed nieuws! knuffel!

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen lieve dames,
    hoe is het hier?!

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @ Lizzy

Ik denk dat iedereen je begrijpt hoor meid!
    Hoop dat je een goede uitslag krijgt en geniet van je tijd met je mannetje!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden,
    goed nieuws, mijn uitslag chlamydia was goed en ook de zaadjes van mijn man waren goed ( dat had ik geloof ik al gezegd)
    Verder nog geen goed nieuws van mijn baan, dus ik hou het ook kort. Ben al dagen bezig met uitzoeken van documenten enzo.
    Ben echt moeeeeeee...
    Kom snel weer kletsen xx

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lizzy begrijpelijk..!!! Neem je tijd en rust die je nodig hebt...
    Mij helpt het schrijven hier juist heel erg. En dan praat ik er thuis minder over...

@Beschuitje oh meis dat is goed nieuws... Hopelijk ook snel goed nieuws van je werk... Duim voor je...

@Zomer hoe voel je je... 9DPO zit je toch ongever he..?!

@Miss C hoe is het met jou?

19. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Hi Meiden
    Ik lees wel af en toe mee (dus Eki jouw reacties worden ook gelezen ;)), maar ik heb zelf niet veel te vertellen momenteel en ik vind het lastig om op iedereen te reageren omdat we nu met best veel meiden hier al zijn ;)
    Ik heb een beetje hetzelfde als Lizzy...hoe meer ik hier ben en bezig ben, hoe meer ik er zelf ook mee bezig ben en ik moet natuurlijk wel gewoon blijven leven en andere dingen gaan doen/leuk vinden ;)

@Panter: Ik weet nog niet wat ze gaan doen, moet eerst eind april weer me bloeduitslag afwachten en daarna onderzoek voor me eileiders, maar me frauenarzt denk wel dat er verklevingen inzitten na 4jaar ongeveer :(
    @Indalo: Ja ik heb vaker gehoord dat vrouwen met Crohn juist geen last hebben van hun darmen wanneer ze zwanger zijn. Toen het net een jaar zeker was dat ik Crohn had heb ik een operatie ondergaan en ook tijdelijk een stoma gehad en had toen ook vet veel nachtmerries dat ik niet meer zwanger kon worden en nu is het zo ver en lukt het nog niet..! Voel jij je btw al weer wat beter? Ik ken dat gevoel wel dat je je idd een beetje hopeloos voelt en jezelf afvraagt of je nog een kans heb op een zwangerschap... :(
    @Desiree: Hoe was het vandaag gegaan, weten jullie nu wat meer??
    @Beschuitje: Ow wat ben ik blij voor jou dat die Kl*te chlamydia bij jou wel weg is!! En ook top dat de zaadjes van je mannetje wel werken ;)

Deze mag volgens mij ook weer aangepast worden (moest hem ook weer een paar pagina's terug zoeken hihi) Van Lizzy weten we het helaas..Mamazeyad?? Hoe staat het bij jou, ookal n tijdje niet meer gezien, hopelijk wel alles in orde! Mijne zal denk ook gewoon weer 28dagen verschoven worden :)

♥ Ons NOD-lijstje ♥

16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    17 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 14 maart 2e x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn
    5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje
    6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje
    12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hier gaat het wel goed eigenlijk, zit weer lekker in m'n vel! we hebben lekker 2 weekendjes weg geboekt, nou nog een posi test en dan zal ik helemaal dolgelukkig zijn...
    hoe is het met jou?!

Deel Deze Pagina