♥ Ons NOD-lijstje ♥ 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 17 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 22-3 bloed prikken progesteron/23-03 uitslag + telefonisch overleg gyn. 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 12 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - 27 maart uitslag bloedonderzoek Ha meiden, Heb even het lijstje voor mezelf aangepast. Drukke dag achter de rug met oudergesprekken! Nu lekker douchen en dan nog even lezen voor het slapen gaan. Op die manier kan ik goed mijn gedachten verzetten! Slaap lekker allemaal!! Liefs jufaman
Nenaten ik heb nooit chlamydia gehad hoor?! Omdat je zo schreef ik ben blij dat het bij jou wel weg is? Haha het is er nooit geweest lizzy ik begrijp je punt hoor. Ik merk ook als ik hier veel lees en mee schrijf ben ik er ook erg mee bezig, soms is het juist goed er niet aan te denken. Ik denk nu zoveel aan mijn werk dat ik hoop dat onze laatste kans voor de mmm misschien toch lukt ( je hoort het vaak) jufaman wij hebben morgen spreekavond, heftig altijd hè dat om schakelen van kind naar kind! Lekker bijkomen dus nu.
Hoi meiden! Desiree wanneer krijg je je operatie? Spannend he? ik heb in januari de lapra & hysteroscopie gehad, viel me alles mee. Jufaman, wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad, kan je heerlijk van opladen he? Lizzy, heel begrijpelijk hoor! Het zwanger worden moet je leven ook niet gaan overheersen. De wereld is zo mooi, probeer samen te genieten en tijd in elkaar te investeren. Kom hier wanneer jij dat wilt, en er tijd voor vrij hebt. Hopelijk goede uitslagen meid! Beschuitje, fijn dat de chlamidiatest goed was!! Whiehoee en een positieve ovutest las ik. Ik duim, je zit nu alweer op de wachtbank! Nenaten, ik heb ergens ooit gelezen dat een aanval van crohn in het eerste trimester van de zwangerschap niet goed is. Maar heb ook gelezen dat je tijdens de zw.schap minder last hebt. Zwanger worden als het rustig is in je buik is wel een belangrijke must do geloof ik? ben benieuwd wat je arts wil gaan doen, hopelijk vallen de verklevingen mee meid! Miss c, fijn dat je goed in je vel zit. Werkt het voorjaar ook in mee zeker? Ik word zo blij van de zon! Hier gaat ie wel aardig, de 2de wachtweek is begonnen. Spannend hoor, ook al is het de 12de iui...toch vind ik het nog net zo spannend als bij de eerste keer. liefs
@ Beschuitje Dat is goed nieuws! @Suusje Lig vanaf gister in bed, voel me zo beroerd. Verder nog geen symptomen over een evt. menstruatie (moet vr of za ongesteld worden)
OOOW moet even mijn onbegrip, boosheid, gevoel niet gesnapt te worden of what ever even kwijt!!:x:x Me zusje vroeg waarom ik me vandeweek zo kut voelde (had iets op fb gezet..) En ik had haar net dus via de whatsApp verteld wat de frauenarzt mij vorige week had verteld...Vraagt ze doodleuk hebben jullie wel al aan de alternatieven gedacht : adoptie of draagmoeder? Dus ik was beetje pissig en zei doen we heus wel, maar voor dit alles heb je veel geduld nodig en die scheit Chlamydia werkt ook beetje tegen en zei dat ik beide opties niet wil omdat ik een kind van mijzelf wil... Zegt ze ja maar sorry dat ik t zeg maar als dat niet lukt.. Lekker meelevend he?!!!! (ik heb niet heel veel diepgaande gesprekken met haar zegmaar, ze is 10 jaar jonger en woont in NL) Ik heb dr gezegt dat t allemaal veel makkelijker gezegd is dan gedaan en dat we gewoon moeten afwachten wanneer we met de kunstmatige inseminatie beginnen... Heh das ook weer van me af! Jullie ook vaak van zulke situaties dat mensen maar denken dat t allemaal zo makkelijk is en waarom wij het zo moelijk maken (in hun ogen)??
Ja hoor dat gevoel heb ik ook vaker... en vooral de opmerking: je moet er niet zo veel mee bezig zijn... Nu met het hele Icsi verhaal heb ik het nog meer... ze hebben ook gelijk dat we blij moeten zijn dat ze ons kunnen helpen.. Maar toch is dat allemaal niet wat in het hele droomplaatje past... En al die zwangere die zeggen: jullie tijd komt ook nog... ja fuck off denk ik dan... ik wilde al voor jullie... zo dat lucht op... Zijn jullie ook wel eens bang dat iemand je idee voor kamertje, naam etc inpikt.. Ik wel heel erg... Vooral nu ik de laatste ben...
Ha meiden, Weinig nieuws hier!! gelukkig maar, want geen nieuws is goed nieuws!! Ik moet morgenochtend weer bloed laten prikken om te checken of ik inderdaad mijn eisprong heb gehad. Vrijdagmiddag krijg ik dan telefonisch de uitslag... afwachten dus maarrrr!! Grts jufaman
Hier ook nog niet veel nieuws. Heel veel stress rondom mijn baan. Dus vanavond eindelijk een rustig avondje. Ik ga lekker op de bank.
Tsja het is idd makkelijker te zeggen als je al zwanger of moeder bent met "jullie tijd komt nog wel" BLA BLA denk ik dan altijd..! Ik praat er ook niet over met vriendinnen die al moeder of zwanger zijn, heeft geen zin, zij zitten zelf al helemaal in de rozen wolken dus zien alles rooskleurig in! En neuh ben zit er helemaal niet mee dat andere mijn kamers ideetjes (wat ik helemaal niet heb) of mijn naam in gedachten heb, pikken.. Ik heb alleen een meisjes naam en die heb ik al sinds ik 15 of 16 ben. Had ik uit een serie die ik toen keek, alleen heb ik de eerste letter veranderd en als we een jongentje krijgen dan mag mijn vriend de naam uitzoeken, uiteraard wel met mijn mening erover haha Hij wil een makkelijk naam zoals Henk of Jan NOU noo way!!! haha Hier trouwens nog geen ongi...moest gisteren eigenlijk al beginnen. Denk door de stress en antibiotica dat t wat langer duurt ofzo Hoe was t vanmorgen gegaan jufaman?
lieve meiden, ik heb al een tijdje niet gereageerd maar ik las wel met jullie mee. na 3 dagen overtijd te zijn heb ik toch maar getest en ik ben zwanger! ik geloof het alleen nog niet ik wilde even zeggen dat ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn. en ik blijf jullie volgen.
@ nenaten Ik hoop voor je op goed nieuws meid m.b.t nog geen ongesteldheid @jufaman Heb je de uitslag al? @Lizzy Ben benieuwd hoe het met je gaat meid, trek je het nog wel? Ik ben lekker van het weer aan het genieten. Vanavond gaan we lekker uit eten en hebben we een lang weekend tm maandag.
@ mamazeyad!! Van harte gefeliciteerd meid.... houdt ons wel op de hoogte van je zwangerschap??? @ Zomerrr en Nenaten: Vanmorgen bloed geprikt... en morgenmiddag belt de gyn. me met de uitslag!! En eventueel de plannen die we gaan ondernemen. Als ik geen eisprong heb gehad, dan zal er daar wat aan gedaan moeten worden. Ik krijg volgende cyclus in ieder geval nog een samenlevingstest. Als er dan weer geen zaadjes worden gevonden dan moet daar ook een oplossing voor komen. Dus het kan bij ons 1 of 2 problemen zijn.... we wachten maar af. Ik probeer morgenavond nog wel even te berichten wat de uitslag was... Morgenavond lekker naar de Griek met schoonmoeder, haar vriend, schoonzus, zwager en mn schatje! Gezellig en lekker, ik heb er zin in!