Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dank je wel Miss C... Jij (ook) al een hele tijd bezig... Pfff nooit verwacht dat het zo 'zwaar' zou zijn! En die tekst bij jou handtekening... Respect meid!

Voor degene die het interessant vinden:

Vandaag ben ik geweest, kreeg eerst een gesprek om wat gegevens door te nemen enzo en mocht daarna naar de arts. Aan mijn cyclussen & temperatuur te zien krijg ik waarschijnlijk geen eisprong. Dus vrij wel zeker aan de medicijnen.

Heb vandaag bloed laten prikken en volgende week (2 april) moeten wij terug voor een Echo & zaad onderzoek. Ze doen dan meteen een samenlevingstest, en kijken of er een eitje begint te groeien (CD 14) dat zal waarschijnlijk wel niet! (Want ALS er een eitje groeit is het rond CD 21 bij mijn cyclussen van 35 dagen) Als er geen eitje groeit krijg ik medicijnen, moet daarna weer terug komen om te kijken of het gelukt is, is het niet gelukt dan krijg ik rond CD 32 medicijnen om mijn ongesteldheid 'op te wekken?' Dus vanaf vandaag écht de mediche molen in.... Spannend allemaal.

Allemaal in hetzelfde schuitje... :(
    Super vette digi knuffel !!

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Juf.. Aan meid dat begrijp ik wel! Balen dat je ongi weer is doorgekomen.. Dag 10 weer naar de gyn?

@juf & zomer.. Was een fijn gesprek maar wel snel allemaal niet van doe maar 2 maanden temperaturen of ovulatie tekstjes of je bent nog zo jong maar al meteen een gericht behandelkamer. Ben er erg blij mee :)

Ik ga jullie volgen !!

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @ukkie,
    het "fijne" van dit topicje is dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
    dit gun je niemand, het valt mij ook veel zwaarder dan ik in eerste instantie had gedacht.
    weet je al wanneer je NOD ongeveer is?!

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx meis!

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    he klote zeg juf en zomer!

welkom ukkie, je bent de tweede ukkie op dit forum hoe gaan we jullie nou uit elkaar houden :D volgens mij pas je prima in ons cluppie :) wordt een spannende tijd zo te zien met alle onderzoeken!

Hier morgen nod... ben benieuwd... was gisterenavond kotsmisselijk incl overgeven en vandaag ook nog de halve dag en dan ga je toch denken.... zelf als je weet dat je dat niet moet doen :D nog ff geduld maar...

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @Eki,
    ik duim kei en keihard voor je!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Eki

Ik duim ook voor je meid!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eki al getest??????? :)

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    zo haha beschuitje jij bent er vroeg bij...

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    precies volgens schema ongesteld geworden :(:( heb er echt ff de pest over in, het gaat gewoon nooit lukken zo :(:(
    meteen ook besloten om een nieuwe afspraak te maken bij de gyn, wil echt niet wachten tot juni, ik bellen, kan ik pas 18 mei terecht :$:$ das nog meer dan 7 weken!!! straks toch maar weer ff bellen of ze echt niet eerder een gaatje hebben...

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Euih dames wat zijn we aan het doen...

@Eki en Jufaman wat balen dat jullie ongi zijn geworden... Is altijd ff een klote moment he... Duim voor jullie dat het volgende ronde eindelijk raak is...

@Beschuitje wanneer moet je naar de gyn dan voor de uitleg van de zaadtest...

@Zomer pff meis wat balen zeg dat je negatief test en er geen ongi is... Maar mag ik jouw eens iets vragen.. Wat doen ze aan die miskramen bij jou..?!

@Panter en Nenaten *zwaai* (ben vergeten of ik iets op jullie wilde reageren)

@Lizzy meis hoe is ie..?!

@Ukkie welkom...

Pff volgens mij heb ik nu iedereen gehad... Sorry als ik iemand vergeten ben...
    Hier ben ik gewoon ongesteld door de pil heen.. Zo raar he... Maar ja blijf maar doorslikken..

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    gyn nog ff gebeld, afspraak kon verzet worden naar 11-4 ipv 18-5 :D:D gaan dan in gesprek of we eerder kunnen beginnen met verdere onderzoeken (ipv tot 2 jaar afwachten). ben benieuwd wat ze gaat zeggen!

@suus: wat raar, ongesteld door de pil heen! nu hopelijk ook zwanger door de pil heen :D

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha dat zou wel heel erg heel veel geluk zijn...

Wat fijn dat je eerder kunt komen... :D

14. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi dames,

Even een update van mijn kant.
    Ik heb vanochtend de HSG gehad.
    Dit was echt geen fijn onderzoek :(
    Vooral het inspuiten van de contrastvloeistof deed erg pijn, maar ik moet wel zeggen dat voordat ik dit echt kon beseffen de pijn alweer over was.
    De eileiders leken goed open te zijn.

Vrijdag terug om alle uitslagen te bespreken.
    Ik verwacht dat ze zeggen dat we het een paar maanden moeten proberen, omdat alles tot nu toe goed is.
    Hopen dat de HSG ons een stapje dichter bij onze droom zal brengen.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden ik was vanmorgen zo vroeg omdat ik dan tijdens het wakker worden even heerlijk op mijn telefoon lig bij te lezen. Zou je ook eens moeten proberen joh hi hi.Ik heb aanstaande dinsdag mijn eerste afspraak bij de gyn. De uitslag van de zaadtest konden we opvragen bij de doktersassistente, ze zei alleen het ziet er goed uit en toen kreeg mijn vriend de papieren opgestuurd en daar stond van alles op wat we niet begrepen. Maar dat zullen we dinsdag wel horen. Ik reageer nu weer via de telefoon dus reageren op anderen gaat m niet echt worden want ik kan niet terug lezen. Haha we zijn met zoveel dat onthou ik nooit allemaal.
    EKi wat vreselijk balen dat je ongesteld ben gewrongen zeg maar wel super dat je Al zo snel kunt komen u de gyn!! Nu maar even rust van nemen... Proberen. Nieuwe leden van harte welkom!
    Ik ga even verder met lezen in de zon... Vervelend hihi

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gewrongen = geworden ( stomme telefoon)

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hahaha die Beschuitje.... fijn he die spelfouten op je telefoon!!?? Goed dat de zaadtest in orde was. Wij hebben ook pas tijdens onze 1e afspraak bij de gyn. de uitleg gehad over alle cijfers en letters van de uitslag!

En Eki wat goed dat je hebt teruggebeld!! Zo zie je maar weer, de brutale mens heeft de halve wereld!! Gewoon bellen en vragen of je eerder kan... helpt echt (soms, niet altijd!)! Maar het hele lange wachten is je gespaard meid!

Mysteriousgirl: ik hoor vaker dat dat HSG onderzoek geen fijn onderzoek is. Maar je moet maar zo denken dat je dat ook weer hebt gehad!!! Daar ben je lekker vanaf...Succes vrijdag met de uitslagen. Ik duim voor je dat alles in orde is!

Ik moest mn gyn. bellen als ik ongi was geworden, dus dat heb ik net gedaan. Ik heb een afspraak staan voor volgende week vrijdag 6 april. Er wordt dan een echoscopie gemaakt van mijn eicellen om te kijken of ze zich goed ontwikkelen. A.d.h.v. deze uitslag wordt er meteen een neiuwe afspraak gemaakt voor de 2e samenlevingstest!

Ik snap nu ook waarom ze het de MMM Medische Malle Molen noemen!! Ben in de afgelopen 2 weken 4x bij de gyn. geweest, heb 2x bloed moeten laten prikken en mijn vriend heeft zijn zaad in moeten leveren. Werd er een beetje gek van! Nu ben ik ongi dus lekker een hele week geen afspraken in het ziekenhuis!!! Ook wel fijn....

Liefs jufaman

18. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi jufaman,

Klopt inderdaad. Ik hoop dat de HSG iets goeds met zich mee brengt.

Ik ken het. Bij mij zijn twee cyclussen gevolgd en dat was soms ook 2/3 x per week naar het ziekenhuis. Maarja, we weten waar we het voor doen.

Heel veel succes in de nieuwe ronde!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoe doen jullie dat met je werk al die bezoekjes aan de gyn? Ik heb een fulltime baan voor de klas en kan dus echt niet zoveel vrij krijgen ben ik bang... Krijgen jullie hier vrij voor? Ze zijn wel verplicht om je vrij te geven hiervoor toch?

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ik heb ook een fulltime baan voor de klas, maar als ik aangeef dat ik naar de dokter moet krijg ik hier eigenlijk altijd vrij voor... volgens mij staat hier niets over in het cao, maar dat weet ik niet zeker... hangt volgens mij vooral van je leidinggevende af, als ze moeilijk willen doen kan dat altijd, maar dat doet mijn leidinggevende eigenlijk nooit :D probeer wel altijd zoveel mogelijk begin/eind van de dag afspraken te maken, dan kom je elkaar een beetje tegemoet :)

ik heb er wel over nagedacht om het eventueel t.z.t. aan mn teamleider te vertellen (dat we zwanger willen worden en daarvoor bij de gyn lopen), mocht het op een bepaald moment echt de puigaten uitlopen wat betreft vrij vragen... maar ik weet niet of ik dat echt zou gaan doen, gelukkig is het ook (nog) niet het geval :)

Deel Deze Pagina