@Miss C.. Normaal een gemiddelde cyclus van ca. 35 dagen, maar nu breken ze het af als het niet is gelukt.. Dus geen idee wat mijn nod is! @Eki.. Balen meid! Ik moest ook 7 weken wachten en bij een andere kliniek maar 2... Gelukkig kun je eerder terecht! @Juf.. Bij mij zit het "behandelcentrum" op 5 min rijden dus dat is wel beter !! Maar die MMM ik weet precies wat je bedoeld.. @Beschuitje.. Ik werk fulltime maar parttime bij mijn ouders.. Heb heten aantal dagen geleden verteld dat wij zijn gestopt met de pil en onder behandeling zijn. Mag van mijn ouders alles in hun tijd plannen bofkont dus !
Hier is vannacht de ''bom losgebarsten''. Sorry voor de details maar het bloed zat overal en moest overgeven van de pijn. Kwamen stolsels uit en nu is de pijn al redelijk weg gezakt. @Suus stollingsonderzoek, chromosomen, schildklier, glucose, utrogestan
Ik heb mijn manager ingelicht over waar wij mee bezig zijn en dat ik vaak naar het ziekenhuis moet. Dit was geen probleem. Bij mij worden er nooit uren afgeschreven. Volgens mij heb je altijd recht op verlof voor dokter/ziekenhuis.
Dit las ik via internet : Doktersbezoek zo veel mogelijk in vrije tijd Meestal spreken werkgevers en werknemers in een cao met elkaar af dat werknemers een bezoek aan hun arts of tandarts zo veel mogelijk in hun vrije tijd doen. Als het niet anders kan en de afspraak is onder werktijd, hoeven werknemers hiervoor vaak geen verlofuren in te leveren. Als uw zwangerschapsonderzoek onder werktijd plaats moet vinden, hoeft u geen verlofuren in te leveren en wordt uw loon doorbetaald voor de duur van het zwangerschapsonderzoek en de reistijd.
Ik werk ook fulltime in het (basis)onderwijs en heb mijn dierecteur ingelicht over mijn situatie. Zo was en is hij voorbereid op de komende tijd met veel onderzoeken! Tot nu toe is het geen probleem geweest om dus onder werktijd naar het ziekenhuis te rijden. Dat duurt toch gauw anderhalf uur! Afspraken probeer ik ook 's ochtends vroeg te plannen, maar dat gaat helaas niet alltijd. Ook ik heb geluk dat ik een goede stagiaire heb die dan voor mij de boel overneemt. Twee andere collega's weten ook dat we bij de gyn. lopen, maar de rest niet. Ben wel benieuwd wanneer zijn gaan vragen waarom ik toch steeds afspraken in het ziekenhuis heb!?
tnx meiden voor de lieve reacties, voel me dan toch altijd weer wat beter he zomer wat balen weer zeg, en dan ook nog zoveel last hopelijk voel je je snel beter!
Mijn directeur is ook op de hoogte maar ik dacht opeens jeetje steaks moet ik misschien ook wel een paar keer per week daarheen. Ben ook heel benieuwd wanneer collega s vragen gaan stellen. Nu heb ik een paar naaste collega's op de hoogte gesteld.
En weer een nieuw lijstje ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje -juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - dag 10 echo eicellen
en weer een nieuwe ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje -juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - dag 10 echo eicellen 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 11 april gyn
hier gaat ie wel goed! nog steeds niet ongi, maar ben de laatste keren wel vaker overtijd hoe is het hier?! xxx
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje -juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 6 april echoscopie 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 11 april gyn
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 19 april -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 2 april gyn 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 6 april echoscopie 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 11 april gyn PS. Ik & mijn vriend zijn 19 april 7 jaar samen !!!!
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn. 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 19 april -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 2 april gyn 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 6 april echoscopie 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 11 april gyn ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige
@Zomer ik vroeg dat omdat een forum vriendinnetje nu naar DD is geweest en prednison gaat slikken om te kijken of dat helpt tegen haar 6de MK...
@ Suus Bedoel je toevallig Betty? Klopt met omega en vitamine D. Wij lopen erover na te denken of we die stap willen nemen.