Bleeh ben beetje ziekjes van de antibiotica... Ik moet in de avond altijd al 2 pillen tegen voor me Crohn en dan nu met die antibiotica die erbij plus die bescherming extra voor me darmen dus 4 in totaal en die laatste 2 zijn helaas niet klein ofzo!! Eerste dag had ik alle 4 pillen ingenomen, binnen half uur boven wc gekotst alles eruit! 2e dag nam ik eerst antibiotica en dacht ik neem ik later wel de rest in, maar werd gelijk alweer misselijk dus maar bed ingegaan...gister 3e dag hele dag misselijk en in de avond eerst me crohn pillen want had ook beetje buikpijn.. en uurtje later antibiotica en daarna weer 45min later ofzo de beschermende pil BLehh en weer misselijk t bed in gegaan Echt denk dat mijn lichaam dit allemaal niet zo fijn vind en helemaal van slag is @Mysteriousgirl: Wat fijn dat je eileiders in orde zijn! Je moet niet wachten tot de artsen zeggen we kijken het wel weer een aantal maanden aan want alles is goed, gewoon hoppa volgende stap! Je moet met alles maar geduld hebben @Jufaman: Fijn dat je weer n volgende afspraak heb, hoop voor je dat ze dan wat meer kunnen zien!
Nenaten van harte beterschap meid ! Klinkt niet lekker. Hier ook al niet zo lekker, maar dan meer van het feit dat ik voel dat mijn ongesteldheid alweer in aantocht is. Ik verwacht morgen of zaterdag ongesteld te zijn. Tis niet anders,maar ik had toch heel stiekem gehoopt dat ik de afspraak met de gyn kon afbellen. Dat leek me nou zo leuk Morgen nog een halve dag werken heerlijk en dan weekeind. Wat was het vandaag trouwens koud he opeens, we zijn verwend na al die lekkere dagen. Ik ga vanavond lekker een filmpje kijken met met lief heerlijk op de bank met paas chocolaatjes ( tja je moet wat )
hey lieve dames, hoe is het hier?! vandaag ongi geworden Bekijk bijlage 234075 NOD 27.04.'12 en waarschijnlijk 07.05.'12 een HSG-onderzoek... ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e - 3 april naar de gyn 5 april - Indalo - 21e ronde - 1e kindje 6 april - LeenElise - 11e ronde - 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 19 april -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 2 april gyn 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 6 april echoscopie 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 11 april gyn 27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige
@nenaten oh bah wat een ellende met die anti biotica... Hopelijk voel je je snel beter... @miss c balen van je ongi...
@Miss C.. Balen meid.. !!!! waarschijnlijk 07.05.'12 een HSG-onderzoek... Wanneer weet je dit zeker ?
Hai meiden hier net uit mijn werk. Ongesteldheid zet nog niet door maar ik voel me niet fit dus het zal wel onderweg zijn. Lekker op de bank vanmiddag dus..
ik wou eigenlijk deze maand het HSG-onderzoek, maar maandag is mijn ongi nog niet over en die week erna is het pasen (bij ons kan het alleen op maandag middag) en de weer daarna is mijn ei alweer langs geweest. Mijn NOD is 26.04.12 die maandag erna is het koninginnedag en die maandag erop is alweer 7 mei. dus ik weet het pas zeker als ik de volgende keer ongi wordt... @all, hoe is het hier?!
Hey meiden, Weinig nieuws hier... In ieder geval lekker weekend. Morgen komen ze met 6 mannen heel de tuin leegtrekken; alle stenen eruit en alle rotzooi naar de stort! Morgenavond even naar een verjaardag, zoon van vriendin wordt 12! Zondag heerlijk met zijn 2en naar de musical Saturday Night Fever. Ben 10 jaar geleden al geweest. En vond het geweldig. Ik heb het in januari van mn vriend gehad. Het is de middagvoorstelling en daarna gaan we gezellig een hapje eten. Een dagje voor onszelf! Superveel zin in. @ beschuitje: rust maar lekker uit meid! Iedereen een heel fijn weekend gewenst! Liefs jufaman81
We doen het niet vaak hoor, want de kaartjes zijn erg duur. Maar ik heb ze van mijn vriend voor mijn 31ste verjaardag gehad! Wij gaan in Breda! We wonen daar niet zo heel ver vandaan... Mooi theater hebben ze daar en dan gaan we daar gelijk uit eten! Een heerlijk 'ons-dagje' wordt het dus zondag! Ook wel eens fijn op zn tijd!