Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wij gaan ook meestal maar eens per jaar. De laatsr voor ons was Zorro. Had eigenlijk niet verwacht dat ik m leuk zou vinden hahaha maar hadden kaarten met korting. Ik vond m ook super. Gerust zowiezo een heerlijk avondje of middagje uit voor samen dat is heerlijk !!!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gerust = het is ( sorry weer die telefoon)Laatsr= laatste

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Echooooooo?!?

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Érg rustig hier.. Heb vandaag weer een 'bloeding' gehad... Helder rood, niets in mijn ondergoed wel op het wc papier.. Pff snap er niets meer van ! Maandag zaadonderzoek en inwendige echo.. Daar zie ik wel tegenop :(

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh en Juf... Veel plezier morgen !!!! :D

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Jufaman
    Veel plezier morgen!

@Ukkie
    Weet niet of je al eerder een inwendige echo hebt gehad maar het is niet pijnlijk. Je kan ook vragen of je ''hem'' zelf mag inbrengen dat vind ik persoonlijk fijner!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx Zomerrr en Ukkie. De voorstelling begint om 14 uur, daarna lekker een hapje eten! Heerlijk genieten met zijn tweetjes!

@ Ukkie: heb nu meerdere keren een inwendige echo gehad en ik vond het echt 100% meevallen. De samenlevingstest en het uitstrijkje vind ik persoonlijk wat meer vervelender, omdat ze dan met een eendebek naar binnen gaan... Succes in ieder geval!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ukkie, die inwendige echo is genant maar doet geen pijn. Die een tuniekje aan oid wat iets langer is en over je bips hangt. Dan sta je niet zo in je blootje in die kamer.

Dames, ik ben even tijdelijk afwezig. Zit er even doorheen en heb ff rust nodig in mn koppie. Zal af en toe wel meelezen om op hoogte te blijven van jullie maar reageren zal ik weinig/niet doen voorlopig.

liefs

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hè panter sterkte... Hier ook al een huildagje... Pfff xxx

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @panter.. Bedankt voor de tip!
    Dikke knuffel meid...

Ook voor jou beschuit!

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zoon dames.. Rustig hier ?!

Leuke dag gehad Juf ?!

13. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Sorry laat ook niet veel van me horen, maar heb dan ook niet veel te vertellen haha
    Gaat gelukkig al beter met me antibiotica moet na vanavond nog 3 dagen.
    Gisteren in de tuin van de buren geholpen, nou me vriend had geholpen en ik was meer met de kleine meid (bijna 3jr) bezig zodat dr papa en mama ook verder konden klussen in de tuin zonder op te hoeven letten. Wij wonen tegen de berg en bosrand aan en hebben een heel groot stuk grond om ons huis en huis van de buren heen. Grote stal met 4 stallen, kippenhok en hooiberg dus had me wel vermaakt met de kleine EN ben behoorlijk verbrand :(
    Vandaag met me vriend naar dierentuin geweest en verder rustig aan :)

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft....

Nenaten dat klinkt heerlijk waar jij woont...

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb gisteren met volle teugen genoten van de hele dag samen! Ik kan er weer tegenaan vandaag. Dat moet ook wel want moet de hele dag studeren... deadline hijgt in mn nek!!! Verder geen nieuws!

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Jufaman
    Wat fijn dat je zo genoten hebt meid!
    Succes met je studie vandaag;)

*Geeft een knuffel aan iedereen*

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Lizzy

Ik hoop dat alles goed met je gaat meid!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk jufaman dat het zo'n superdag was!Ik begin nu wel erg nerveus te worden.. Morgen naar de gyn allereerste afspraak...

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo.. Inwendige echo viel gelukkig wel mee, vond het gelukkig niet zo gênant!!! Het deed wel een beetje pijn, ofja pijn... Vervelend is een beter woord zo'n koude staaf die ze heen en weer aan het duwen zijn brrr.. We kregen meteen de uitslag van de zaadjes 4,6 miljoen, woow das veel, niet dus was 20 miljoen is gemiddeld.. Flinke tegenvaller! 28% zwemt dus dat is ook niet heel veel. Maar niets om zorgen over t maken zei hij! Gelukkig maar.. Mijn bloedwaarde LF en FSH zijn getest deze waren te hoog, Dit is ook de rede. Dat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn. De echo zelf zag er opzich wel goed uit alleen groeien er in mijn eierstok wel 10 eitjes in verschillende groottes. Geen idee of dit goed is ja of nee, de dokter had wel een 'vlekje' ontdekt in mijn baarmoeder dus moest voor de zekerheid ook nog een zwangerschaptest doen !! Hij dacht dat het een beginnende zwangerschap was maar dan écht het begin !! Helaas.. Test negatief dus wat het nu is? Geen idee.. Ben dus een klein beetje verward! Maargoed gelukkig mag ik volgende week dinsdag weer terug.. Samenlevingstest is niet gedaan.. Sorry voor mijn ego bericht ik heb de rest niet gelezen sorry !!

Succes beschuitje :)

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey Uk,

Geeft niks zo'n ego-bericht. Het is fijn dat je het met ons wilt delen. Het is inderdaad heel veel informatie wat je in 1 x te horen krijgt. Je moet het even laten bezinken, zodat je beter kan relativeren. Je moet ook maar denken dat deze metingen op 1x gebaseerd zijn. Willen ze alles zeker weten dan zullen ze sommige testen nogmaal doen. Je weet nu in ieder geval hoe het een beetje gaat, dus hoef je je daar de volgende keer niet druk om te maken. Dat heeft er natuurlijk ook mee te maken... je gaat ergens naar toe en je hebt geen idee wat er staat te gebeuren! Dat is nu grotendeels voorbij. Heb je volgende week dinsdag dan ook gelijk de samenlevingstest?? Want dan moet je de avond van te voren wel gemeenschap hebben.

Ik mag as vrijdag weer naar de gyn. voor een inwendige echo. Dan wordt (als mijn eicellen goed groeien) een nieuwe afspraak gemaakt voor een 2e samenlevingstest. Ik vind de samenlevingstest vervelender dan de inwendige echo. Maar wat moet dat moet...

Deel Deze Pagina