Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lf en lsh? Bloedwaarde? Wat bedoel je hiermee? Ik ben nog een leek... Wel fijn dat het erop zit hoor. Zo n onderzoek lijkt me ook niet echt een pretje. Ik heb geen idee of ik meteen een onderzoek krijg tijdens het eerste gesprek. Ik lees verschillende verhalen... Namen jullie iets mee om je op te frissen van onder ( sorry maar ik denk er zelf over of dat nodig is?)

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey meis,
    het inwendig onderzoek is idd niet zo'n heel fijn gevoel maar echt pijn was het niet toch!
    bedenk wel dat deze onderzoekjes/testjes een moment opname zijn en dat het de volgende keer zomaar weer anders kan zijn.
    krijg je binnenkort ook een samenlevingstest of niet?!
    kan het niet zijn dat je te vroeg getest heb?! op welke CD zit je nu?!
    ik duim keihard voor je dat de test alsnog positief mag worden...

dikke knuffel vanaf hier...
    Bekijk bijlage 235229

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Haha ik ben nou eigenlijk ook wel nieuwschierig naar aantallen en percentages van de zaadjes en had ff me vriend gevraagt of hij het blaadje kon opzoeken waar de uitslag op staat :
    2,7ml
    297 miljoen zaadjes (110.00 per ml)
    24% is snel bewegelijk
    26% is langzaam bewegelijk
    5% is "ortsbeweglich" (vertaling lokale bewegelijkheid?)
    45% is niet bewegelijk
    PH waarde 7,7
    Duss moet ff van me vriend zeggen: 50% zwemt haha Nee hij zegt 50% is aan het jagen hahaha :D

@Suusjelove: Ik heb er echt nog geen spijt van dat we zijn geemigreerd, het is heerlijk hier en ook rustgevend ;)
    @Ukkie87: Gelukkig heb je dat ook weer gehad, maar hadden ze het niet voorverwarmd voordat ze bij je naar binnen gaan??? Wel raar dat ze wat hadden gezien maar nu niet weten wat het is :(

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wish me luck!!

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    heel veel succes... hoe laat moet je gaan..?!

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Good luck!! hoelaat moet je btw?!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden ik ben terug. Heel goed gegaan. Ik kreeg meteen een inwendige echo en dat zag er voor zover allemaal goed uit. De gyn vond het super dat we zo goed voorbereid waren. Ik had een temp lijst bij me waar hij wat aan had en ik had natuurlijk al bloed geprikt en een goed zaadonderzoek bij me. Ik mag volgende week woe terug komen voor een hcg onderzoek, doorspuiten. Heb pijnstiller gekregen die ik een uur van te voren in moet nemen. Is een rotonderzoek hè? Dat moet voor je eisprong gebeuren dus ik mocht kiezen of volgende week of een maand later. Dan maar liever meteen dan hoef ik niet langer dan nodig in de stress te zitten. Heb er nu al buikpijn van pfff.oh ja heb meteen voor drie man sterk open en bloot gelegen haha er was een stagiaire bij.Ik ga nu even wat drinken en daarna ga ik maar eens naar mijn werk.

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Beschuit.. Dat LF en LSH zorgen voor de rijping van je follikels, maar te hoog is ook niet goed. En dat kan ertoe wijzen dat ik geen eisprong krijg. Normaal gaat dat samen met veel puistjes/bultjes maar die heb ik nagenoeg geen! (gelukkig) fijn dat je een fijn gesprek hebt gehad bij de gyn.. en nu niet te veel stressen en op naar volgende week :)

@MissC.. Ik zat toen op CD 14 en heb die dag ervoor 2x bloed aan mijn wc papier gehad, dus heeel misschien een innesteling.. al ga ik daar niet vanuit want anders maak ik mezelf alleen maar blij. Samenlevingstest weet ik niet wanneer ze deze gaan doen. Volgende week weer een echo om te kijken wat de Eicellen dan doen... :)

9. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hoi iedereen,

Als jullie het goed vinden wil ik me graag bij jullie aansluiten. Ik had al een forum geplaatst zonder goed te kijken of er al iets dergelijks was.
    Zelf zijn wij nu iets 15 maanden bezig om zwanger te worden.

Alle onderzoeken zoals zaad was allemaal goed. Deze periode konden we niet meer voor een HSG gaan dus dat gaan we volgende periode doen!

Voor de rest moeten wij geduld hebben.. Maar dat begint nu wel erg moeilijk te worden! Eerst moesten we wachten tot december maar als we het niet langer trekken kunnen we misschien ook in oktober beginnen met IUI.

Hoe is dat bij jullie?

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Marassie welkom..!!!

@Beschuitje oh wat fijn dat het is mee gevallen en wat goed zeg dat je volgende week al de HSG hebt...

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @marassi,
    Welkom! tuurlijk mag je hier mee kletsen.
    wat balen dat het bij jullie ook nog niet heeft mogen lukken.

weet je al welke datum je ongeveer je HSG gaat krijgen?!

12. Marassie

@miss c
    Ik weet nog niet precies wanneer. Ik moet 17 april weer ongesteld worden en dan moet ik gelijk bellen voor een afspraak.
    Het lukte niet meer in deze periode! Beetje jammer... Maar dan mijzelf maar geestelijk voorbereiden.

13. Marassie

Trouwens erg fijn dat ik hier even mijn verhaal kan delen met jullie! Mijn man steunt mij ontzettend en is erg lief, maar ik merk toch dat hij soms niet weet hoe ik me voel!

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hier precies hetzelfde, ik krijg ook een HSG onderzoek en ik wou dat eigenlijk deze maand laten doen, hier in het ziekenhuis doen ze dat alleen op maandag middag maar eersgister was ik nog niet van mijn ongi af en aankomende maandag is het pasen en die maandag erna is mij ei alweer geweest dus hier ook een maandje wachten...;)

zijn het bij jullie ook alleen bepaalde dagen of alle dagen?!

15. Marassie

@ miss c

Hier zijn ook alleen bepaalde dagen. Zoals ook op maandagmiddag maar ook op donderdagen.
    Ik zie er wel wat tegen op want het moet vrij pijnlijk zijn!

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zie er ook tegen op hoor!
    de ene zegt oww het was een eitje je voelt het wel maar het is niet echt pijnlijk en de ander zegt het was een hel, het doet zoooo pijn.
    het is denk ook maar net hoe je zelf bent...

17. Marassie

Ja klopt, maar ik ga er maar vanuit dat het erg pijnlijk is dan kan het alleen maar mee vallen. Hebben jullie ook te horen gekregen wanneer je in aanmerking komt voor UIU?

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nieuwe leden zijn natuurlijk van harte welkom!Tja het hsg onderzoekt schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn hoor. Ik heb al een pil ter pijnstilling gekregen, voorzorg. Ben er als de dood voor maar we moeten er doorheen... Ik kan volgende week woe vertellen hoe ik het ervaren heb.

19. Marassie

Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat en goed is! Ik ben wel nieuwsgierig hoe het allemaal precies gaat!

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #620 miss C, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
    @Marassie,
    ja idd, daar ga ik ook maar vanuit! ik begreep van mijn gyn dat mochten mijn eileiders goed open staan dan kunnen wij ongeveer in augustus door voor IUI...

@beschuitje,
    ik hoop voor je dat het 100% mee zal vallen.
    mocht je HSG goed zijn, wanneer kunnen jullie dan voor IUI?!

Deel Deze Pagina