@Jufaman Je hebt vandaag je 2e samenlevingstest toch? Hoop dat je het niet wat minder vervelend vind voelen. @Janneke7 Succes bij je 1e afspraak. @Leenelise Sterkte meid! Ik hoop dat alles goed komt/gaat. @Ukkie87 Veel succes vandaag en hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt m.b.t het bloed.
Hee meiden, Even een ego bericht. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen en dat ik er niemand mee kwets. Ik wil net zoals jullie een kindje, echt heeeel graag maar de laatste weken ben ik zo bang. Heb er geen goed gevoel over en ben bang om weer opnieuw zwanger te raken. Bang voor de fysieke en emotionele pijn als het weer mis gaat. Tot nu toe hebben ze nog niks gevonden en de kans is toch groot dat het weer mis gaat. Nou is de wil veel groter dan de angst hoor begrijp me niet verkeerd want al moet ik dit nog 10 keer mee maken je hebt het er toch voor over.
Ik snap je gevoel heel goed hoor... Lijkt me ook eng om weer mee te maken. Maar waarom ga je er dan niet verder mee..?!
Meiden, Net terug op mijn werk dus heb even niet bijgelezen (zover nodig is haha) Heb weer een inwendige echo gehad, gaat elke keer gemakkelijker! Vlekje op de echo was weg, ze kunnen dus ook niet zeggen wat het is geweest. Moet over 10 dagen terugkomen als ik niet ongi ben geworden, ben ik wel ongi geworden moet ik Chlomid gaan slikken van CD 3 t/m CD 7. (Dit is om een eisprong op te wekken) dan moet ik CD12 terugkomen voor een echo. Spannende tijd dus. Mijn NOD was 19-april, mijn baarmoeder is leeg, net zelf gezien haha. Ik zit dus op het wachtbankje.
We duimen allemaal!!!Willen jullie dan ook please voor mij duimen morgen om half 9??? Ik heb dan mijn hsg onderzoek en ben zooooo bang. Heb nu al zenuwen ...
Dankjewel meiden. @Beschuitje Logisch dat je er tegen op ziet. Ik hoop voor je dat het mee valt meid!
@leenelise: meid wat verschrikkelijk! heel veel sterkte, ik duim voor goed nieuws! @zomer: soms heb je even die momenten dat je het allemaal niet ziet zitten, volgens mij herkennen we dat allemaal! maar er komt een dag dat je je eigen been in je handen kan houden en precies weet waar je dit allemaal voor hebt moeten doorstaan! @juf: en hoe is het gegaan vandaag?? @uk87: gelukkig viel het deze keer mee! succes met wachten! @Marassi: je kunt je NOD zelf in de lijst erbij plakken en dan opnieuw posten! Supermakkelijk ik ben gisteren weer gestart met de ovutesten, voorlopig nog niks in zicht, verwacht donderdag... tot die tijd in ieder geval weer gezellig aan de klus
Hoi Meiden, Indalo: Ik snap goed dat het je teveel werd met al die zwangere en kindjes in de buurt. Ik vind het ook moeilijk, 2 van mijn 3 beste vriendinnen zijn zwanger, 2 collega's en dan nog heel veel ouders en pasgeboren kinderen op mijn werk (werk in de kinderopvang). Leenelise: OOO wat erg, sterkte!! Zomerr: wat vervelend dat ze niet kunnen vinden waarom je steeds een miskraam krijgt. Wat super eng om weer zwanger te worden. Ik vond 1x al heel erg en jij hebt het 4x mee gemaakt! Een knuffel Beschuitje: Je kunt het!! veel sterkte! Ukkie87: Ik heb wel een positief verhaal over Chlomid: Een vriendin van mij telde de 1ste maand aan toen ze het gebruikte. Ze had een onregelmatige cyclus. Ze waren het al lang aan het proberen. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed helpt. De rest: ik denk aan jullie! Nog 2 daagjes en dan heb iki mijn afspraak bij de fertiliteitsarts, ik ben benieuwd. Worden jullie er ook niet knettergek van als mensen hun goed bedoel advies geven en zeggen; probeer er niet te veel aan te denken, proberen afleiding te zoeken. Ik denk dat het bij jullie zo lang duurt omdat je er te veel mee bezig bent!!!! :x En andere stellen die heel snel zwanger raken of weer zwanger worden die denken er niet aan? Of wat? Ik denk dat iedereen die het aan het proberen is, er wel mee bezig is. Groetjes
Ik heb het lijstje ook weer even aangepast. ♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 19 april -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 2 april gyn 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 10 april 2e samenlevingstest 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn 27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek 29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 11 april HSG onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige 2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 10 april 2e samenlevingstest 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn 27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek 29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 11 april HSG onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige 2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje Wachtbankje 20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid!
Ha meiden, Net terug van de opleiding en een dag vol onverwachte wendingen. Alvast excuses voor mn ego-bericht! Vanmorgen om 6 uur de wekker gezet om te klussen voor de samenlevingstest vanmiddag! Ten eerste de afspraak vanmiddag bij de gyn: De inwendige echo was goed. Mijn eicellen waren vandaag (dag 15) erg goed gegroeid en nog niet gesprongen. Dus aansluitend kreeg ik de samenlevingstest. Ook dit keer weer niets te zien!! Zelfs geen 'dode' zaacellen wat je ziet bij vijandig baarmoederslijm! Gwn helemaal geen zaadcellen. De gyn. was wel heel positief en zei dat dit niks hoeft te betekenen. Misschien waren de zaadjes heel snel of zijn ze al verdwenen omdat er zo'n 10 uur was verstreken sinds onze klus vanmorgen om 6 uur! Geen logische verklaring in ieder geval! Volgende week dus weer bloed prikken om te kijken of ik echt mn eisprong heb gehad. En dan op donderdag 19 april een telefonische afspraak om te het behandeltraject te bespreken. Waarschijnlijk wordt het inseminatie en geen IUI omdat mijn vriend heel goed zaad heeft! Vanavond tijdens de opleiding: belde mn schoonmoeder en schoonzus... dat is vreemd want ze weten dat ik naar de opleiding ben. Ik bel in de pauze (19.30 uur) terug om te vragen of er iets is!! Is mn schoonvader vermist, al sinds 17.00 uur!!! Lang verhaal kort: mijn schoonouders liggen sinds januari 2011 in scheiding na 35 jaar huwelijk. Hij kan er slecht mee omgaan en heeft mn schoonmoeder een sms gestuurd met: vaarwel, zorg goed voor de kinderen... Dus mn vriend, schoonzus, collega's en vrienden zijn hem gaan zoeken. Hebben ook de politie ingeschakeld. En vanavond rond 20.30 hebben ze hem gevonden! Gezond en wel, maar het was een serieuze schreeuw om hulp!! Hij moet echt professionele hulp krijgen.... Pffffffffffffffff wat een avond! Wat een dag eigenlijk!! Nu volop hoofdpijn en we zitten maar aan een borreltje en gaan zo slapen! Liefs jufaman81
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 19 april telef. afspr. gyn.behandeltraject 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn 27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek 29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 11 april HSG onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige 2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje Wachtbankje 20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid!