He meiden/dames mag ik met jullie meekletsen? Wij zijn ondertussen alweer 2 jaar bezig Eerst zat ik in een groepje (hier op forum dus )met dames die dezelfde tijd met de pil gestopt waren als ik. Toen werd ik heel erg ziek en de een na de ander werd zwanger in dat clubje. Niet zo leuk voor mij wel voor hun. Ik ben ook alweer in ronde 30 omdat ik hele korte cyclussen heb gehad en nauwelijks of niet een eisprong. groetjes Adriana.
@jufaman oh meid krijg kippenvel ervan... hopelijk komt het goed met je schoonvader... en wat gek van de samenlevingstest.. dikke knuffel..
@Adriana, tuurlijk ben je welkom hier! het is idd erg leuk voor hun dat ze zwanger zijn geraakt en des te rotter voor jou als iedereen in het groepje zwanger raakt behalve jij. ik (her)ken dat gevoel wel een beetje moet ik zeggen. loop je al bij een gynaecoloog en/of fertiliteitsarts?! @Jufaman, Jeetje wat een verhaal, hopelijk krijgt hij snel professionele hulp en krijgen jullie niet weer zo'n avond voor jullie kiezen... Bekijk bijlage 237142
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 19 april telef. afspr. gyn.behandeltraject 26 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn 29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 11 april HSG onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige. 2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje Wachtbankje 20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid! ____________________________________________ heb even mijn NOD aangepast...
Lieve meiden, even een ego berichtje van mij. Vanmorgen hsg onderzoek gehad ( baarmoederfoto) Ik was zooooo nerveus dat ik dacht dat ik moest overgeven haha..maarrrrr het is me alles meegevallen !!! Echt waar voor degene die nog moet het is echt te doen. Ik had gedacht dat ik zou flauwvallen en niet goed zou worden van de pijn maar echt het viel me zo mee. De vrouw stelde me erg op mjin gemak. Van te voren moest ik een groene jas aan en mijn kleding van onderen uit doen. Er was een badhokje met douche en wc om me uit te kleden en na afloop weer op te frissen ( incl washand en handdoek !) Ik kreeg ook een maandverbandje voor daarna. Mijn mannetje mocht mijn hand vast houden dat was heel fijn, hij kreeg wel een loodschort om. Op het scherm konden we meteen meekijken, dat heeft hij wel gedaan, ik niet. De eendebek voelde ik niets van, het aanbrengen van de apparatuur is niet heel fijn maar wel te doen. Het schoonmaken met jodium voelt een beetje ruw aan maar ook niet pijnlijk hoor. Daarna de vloeistof door de eileiders spuiten. Dat voelt eigenlijk alsof je ongesteld gaat worden. Heel langzaam komt de kramp op en tegen de tijd dat je denkt nou nu mag het wel stoppen was het over. Echt meiden ik kan jullie gerust stellen. Maar ja ik heb nu makkelijk praten, ik was echt stik zenuwachtig hoor. Je hoort zoveel nare verhalen, maar bij mij ging het echt goed. Vandaag lekker vrij de rest van de dag. Heb wel bloedverlies en wat ongi krampen, maar ook goed te doen. Ben helemaal trots op mezelf !!!!! Mannetje heeft net een lekkere tompouche gehaald voor ons twee, hij is nu weer werken. Over twee weken terug komen voor de uitslagen. Ze kon nu zien dat het niet verstopt zat in ieder geval. Mijn ei zat er al aan te komen , dus vanaf morgen aan de klus. Wie weet
♥ Ons NOD-lijstje ♥ 25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk 26 maart- Panter - 53e ronde/12de ronde met donor- 1e kindje 6 april - Ukkie27 - 13e ronde - 1e kindje - juli afspraak gyn voor kijkoperatie 20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje 22 april - Jufaman81 - 16e ronde - 1e kindje - 19 april telef. afspr. gyn.behandeltraject 27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn 27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek 29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 24 april uitslagen HSG onderzoek ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige 2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje Wachtbankje 20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid!
@Beschuitje ik begin helemaal te glimlachen van jouw verhaal. Ik ben zo blij voor je dat het allemaal mee viel en ben trots op je dat je het zo goed doorstaan hebt. Dikke knuffel @Jufaman heb je een beetje kunnen slapen na alle commotie..?!
Bedankt suusjelove ik zit hier ook al de hele tijd met een smile op mijn gezicht! Voel me zo opgelucht!
MissC,ik begin met IUI deze maand dus heel spannend. Ben jij al bezig met IUI of iets anders? Vandaag had ik een THL,niet prettig,echt veel pijn. De vloeistof doorspuiten vond ik niet erg maar ze moest ook met een camera door de eierstokken en baarmoeder en dat deed echt zeer. Vooral in het begin,als die camera er doorheen ging. Ik heb een potje zitten huilen daar. Vriend was er gelukkig bij,dat scheelde. Bescuitje,fijn voor je dat het allemaal meeviel! Ik vond het nou ook weer niet zo vreselijk dat ik er een trauma heb overgehouden maar leuk was anders
Ha meiden, Vannacht vreselijk slecht geslapen... Dus met donkere kringen rond mijn ogen en dikke ogen (van het het huilen; ben zooooo emotioneel!) naar school om les te geven. Daar zagen mijn collega's dat er iets aan de hand was. Dus heb ik kort verteld over mn schoonvader gisteravond en heb er maar meteen achteraan gezegd dat ik bij de gyn. loop om zwanger te worden. Dus als ik wat later ben of eerder weg moet (wat de afgelopen weken al vaker is gebeurd) weten ze nu waarom! Gelukkig steunen mijn collega's me heel erg. Dus ben wel blij dat alles eruit is nu! Grtx jufaman @ Beschuitje: wat fijn om te lezen dat het is meegevallen, je mag met recht trots op jezelf zijn! Ik ben ook trots op je... Thanks voor jullie lieve berichtjes!
Jufaman ben je opgelucht dat het eruit is? Het zal vast prettig zijn af en toe steun van je collega's te krijgen. Is er al nieuws van je schoonvader? Ook een dikke knuffel voor jou x
Geen nieuws over mn schoonvader. Mijn vriend moet werken en heeft daarna vergadering en is pas rond 22 uur thuis. Ik durf niet naar mn schoonvader bellen, want ik ben bang dat hij mij niet te woord wil staan (weet niet waarom, is maar een gevoel!). Heb van mn vriend ook nog niks gehoord, maar als er iets ernstigs was zou hij me meteen bellen. Dus geen nieuws is op dit moment dus goed nieuws!! Verder wacht ik het maar gwn af....
@Juf.. Wat heftig allemaal ! Ben je er over opgelucht nu alles eruit is ?? Fijn dat je collega's je zo goed steunen.. Snap wel dat je niet naar je schoonvader belt, zou ik persoonlijk ook niet doen. Inderdaad geen nieuws is goed nieuws, en je vriend houd je wel op de hoogte! En jou samenlevingstest.. hmmm... vaag zeg! Waneer moet je nu terug? @Beschuitje.. Gerum meid haha, gelukkig is het allemaal meegevallen !!!!!! Hier; Bruin bloed verlies... heb ik altijd een aantal dagen van te voren, dus ik DENK dat ik over 3 dagen ongi wordt... hoop het zo erg, dan kunnen we aan de gang voor het echie
Ik ben volgens mij ongesteld geworden !!!! Al een aantal dagen best veel bruin en nu helder rood, ben meestal maar 1 dag ongesteld dus ik wacht maar even af, morgen maar even de gyn bellen.. snap er de ballen niet van want zit op CD23.. zo kort issi nog nooit geweest.... :S
Meiden ik deed net een ovu test omdat ik dacht dat mijn ei eerdaags zou komen... Wat blijkt ik heb een knal test!! Ik weet niet of ik nu gemeenschap mag hebben na deze dag met hsg onderzoek...? Weet iemand dat? In de folder die ik kreeg staat dat je weer gemeenschap mag hebben als het bloedverlies over is en dat is het zo goed als... Ben alleen bang dat die vloeistof of in mijn lijf zit.. Zou dat kwaad kunnen?
@beschuitje.. Heb een beetje zitten googlen maar er staan veel verschillende dingen over te vinden staat er niets in de folder ? Succes meid...