Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marassie

Marassie Niet meer actief

Ik wil ten eerste iedereen een dikke Knuf geven! Iedereen kan dat wel eens gebruiken.. Hier is het nog rustig! Mijn ongesteldheid is voorbij dus op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen.
    Ik vind het wel even lekker dat we even een maandje rust hebben. Mocht het deze maand niet raak zijn gaan we op naar de HSG onderzoek. In mijn hoofd is het nu even rustig maar druk met leuke dingen!

Ik ben lerares dus volgende week 1 weekje werken en dan vakantie! Koninginnedag ben ik jarig en dan word ik 30! Big party! Na de vakantie ga ik met 38 leerlingen en 4collga's naar Londen... En volgende week heb ik gala van eindexamenleerlingen...

Vandaag echt super leuke schoentjes gekocht voor het gala met mijn mannetje lekker uit eten geweest!

Wat gaan jullie dit weekend doen?

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haai Marassie!

Fijn dat het zo goed met je gaat! Is toch ook wel heel belangrijk om goed van het leven en de leuke momenten te genieten. Lekker hoor....

Ik ben ook juf, maar dan int basisonderwijs. Ik heb heerlijk 2 weken vakantie nu. Maar moet mn meesterstuk afmaken, want over 2 weken moet ik het concept inleveren..... Pffffffffffff, dus dat wordt hard studeren!!

Morgen worden bij ons in de tuin de tegels gelegd. Dus een hoop mannen over de vloer die op zn tijd een natje & droogje nodig hebben! Morgenavond personeelsuitje van mn vriend, dus dat wordt wel gezellig.

Grts jufaman

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    hoi meiden,

kom meeschrijven als jullie dat gezellig vinden!

Wij zijn inmiddels al ruim 1,5 jaar bezig voor een tweede en waren van onze dochter al na 2 maanden zwanger. Behoorlijk balen natuurlijk dat het nu zo mega lang duurt.
    We zijn in januari gestart met de mmm en in febuari zou ik een hsg krijgen en bleek toen zwanger te zijn. Helemaal blij natuurlijk, maar helaas bleek bij de 1e echo dat het al rond 5 weken was gestopt met groeien. Vorige week weer naar het ziekenhuis geweest en nu tot september zelf proberen.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girafje welkom hier! Oh wat lijkt me dat frustrerend dat je eerst heel snel zwanger werd en dat het nu niet komt. Maar aan de andere kant weet jij wel dat jullie het kunnen, dat is bij mij nog steeds afwachten..

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Beschuitje: Ja, het maakt het inderdaad wat makkelijker dat ik weet dat ik zwanger kan worden.

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Welkom bij ons gezellige kletsclubje Girafje!

Hier vandaag al vroeg op, omdat de mannen de tuin gaan bestraten! Het wordt heel mooi, maar af en toe flinke buien en dan komen de mannen binnen met hun moddervoeten. Dus ik kan flink aan de poets... ach, als de tuin maar mooi wordt heb ik het er wel voor over!

Vanavond personeelsuitje van mn vriends werk. Ben benieuwd, want hij is daar in maart begonnen dus ik ken zn collega's en aanhang niet. Gelukkig ben ik een makkelijke prater en heb ik het al snel naar mn zin! We gaan ice-karten, maar ik weet nog niet of dat ik ook ga. Ik wil het eerst zien en dan besluit ik of ik ook ga... Ik heb er wel zin in! En dan morgen heerlijk uitslapen, want de mannen staan pas om 10.30 op de stoep om verder te gaan!! Heerlijk....

Fijn weekend allemaal!

Knuffel jufaman81

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman het klinkt als een heel gezellige dag!!Hier een beetje luie dag ;) filmpje kijken enzo heerlijk. Het was toch rotweer, alhoewel nu de zon schijnt.
    Ik moet di naar de gyn voor de officiële uitslag van de hsg foto. Ben reuze nerveus want dat is twee dagen voor mijn nod. Misschien kijkt ie meteen wel even of er wat groeit? Zou dat kunnen of zit ik mezelf gek te maken? Ik hoop het zo.. Voel wel vanalles maar zou het me ook maar weer zo kunnen verbeelden.... Zucht.... Ik ben niet gemaakt om te wachten....

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh ja mijn banner klopt niet hoor ik had drie dagen eerder ei dan dde banner aangaf...

9. Marassie

Marassie Niet meer actief

@ jufaman. Ooh wat lekker 2 weken wij hebben maar 1 week maar daarna werkweek Londen dus ook niet erg! Geniet vanavond..

@beschuitje. Soms is het ook weer leuk om jezelf gek te maken! Klinkt stom maar dan heb je ook even iets om over te dromen.. Alleen is de teleurstelling soms zo groot. Maar lieve beschuitje droom lekker, wie weet is het raak.. Ik ga ontzettend voor je duimen!

@ girafje welkom hier, gezellig dat je meepraat!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: Spannend hoor! Hoop dat de uitslag van de hsg goed is!

@ jufaman: Heerlijk vooruitzicht twee weken vakantie. Sta ook voor de klas en heb maar 1 week vakantie. Maar de week van pinksteren hebben we ook vrij, dus is een weekje nu wel oke.

Vanmiddag op verjaardag geweest bij een vriendin die een zoontje heeft van 6 weken. Er kwam nog iemand met een uk van ong. 6 weken en een ander vertelde dat ze 12 weken zwanger is. Was ff een moeilijk moment, want ik wil ook zo graag!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girafje kan me voorstellen dat dat echt een moeilijk moment is. Ik ken ze hoor, hier ook regelmatig baby bezoek.Wat leuk allemaal juffen hier. Ikke ook! Ik heb twee weken dus nu nog 1 week door ploeteren en dan lekker even niets...

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag dames,

Gisteren een heerlijk avondje gehad met de nieuwe collega's (en aanhang) van mn vriend! Er waren leuke mensen en heb fijne gesprekken gevoerd en zelfs gedanst!!

Vanmiddag naar een kraamfeest. Mijn nicht is 6 februari bevallen van een dochter, maar het ging lange tijd niet goed. Ziekenhuis in en uit, ze bleek reflux te hebben. Ze hebben besloten 1 groot kraamfeest in een zaaltje te geven ipv alle visite verspreid thuis. Dit hadden ze trouwens al eerder gepland, maar doordat het niet goed ging is het uitgesteld. Ze hadden het zaaltje al gehuurd voordat ze bevallen was. Ik vind het zelf eerlijk gezegd niet zo leuk. Het komt op mij over dat we langs mogen komen om een cadeau af te geven en naar de baby mogen kijken en dan weer naar huis moeten gaan... Het duurt van 14.30 tot 16.30 uur. Je kunt niet echt een leuk gesprek voeren met het gezin, want dat wilt iedereen. Beetje jammer! Ik weet ook niet of het druk gaat worden, maar ik denk niet dat ik dit ook zo zou doen. Hoe denken jullie daarover?

Groetjes

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk dat je zo'n gezellige avond gehad hebt! Dat doet altijd goed, wat nieuwe energie op doen! Over een kraamfeest... Dat heb ik 1 keer meegemaakt en dat vond ik vreselijk!!! Het was pas na drie maanden, eerder mochten we ook niet langs komen ( terwijl het een vrij goede vriendin was) Het was een ongezellig zaaltje met heeeeeel veel mensen. In een hoekje stond de wagen met slapende baby. Niet even pronken of eruithalen nee hoor alleen maar kijken en snel weer weg anders zou ze wakker worden.... Pffff als ik er aan terug denk. Had dus ook het gevoel van kadootje afgeven en weer weg. Heb mijn vriendin niet eens gesproken. Voor iedereen dit dit wel leuk vindt prima maar mij niet gezien!!!

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ooooooja, vandaag mn NOD maar nog niks te bekennen.... Geen buikpijn, krampen of wat dan ook. Afwachten maar weer! Daar worden we wel goed in getraind in dat wachten, maar het blijft frustrerend! Iedere keer weer!

15. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Girafje,welkom! Erg he dat zoveel mensen kindjes krijgen en wij hier moeten zo lang wachten :(

Mijn lief is leraar en dus ook lekker vrij. We gaan een weekje naar Oostenrijk,ik hoop op mooi weer.Ik heb trouwens mijn eisprong gehad en heel veel eitjes voelen springen. Echt heel vreemd is dat. Er kwam zelf een beetje bloed bij.(sorry voor details)

zo een kraamfeest lijkt me dus echt helemaal niets! Mocht ik eens bevallen laat ik de visite zoveel mogelijk komen als de kraamhulp er nog is. Ik met kleine in bed,kraamhulp mag beschuiten smeren.

jufaman,succes met wachten trouwens. Niet leuk.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Ik hoef niet meer te wachten.... Vanmiddag ongesteld geworden. Dit keer zonder buikpijn dus dat is ook wel fijn!! Op naar ronde nummertje 17!!

Kraamfeest was wel gezellig, maar ik zou er absoluut nooit voor kiezen (mocht ik ooit zwanger worden...)

Grtx jufaman

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman TUURLIJK word jij ooit zwanger !!!!
    Net als wij allemaal hoor, geef de moed niet op.
    Sterkte met je ongi pijnen..( ik neem aan dat dat vast nog wel gaat komen....en anders : mazzelaar !)

Adriana, wat leuk dat jullie naar Oostenrijk gaan. Gezellig hoor !
    Is je man ook leraar op een basisschool of anders?

Hier langzaamerhand gek aan het worden. IK WIL TESTEN !!
    Maar nee ik wacht gewoon tot de afspraak bij de gyn dinsdag...
    Wie weet komt daar wat uit..Ik voel nu eigenlijk niet echt iets meer. De pijn in mijn boobs neemt ook af, dus ik vrees het ergste...

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kraamfeest: Vind ik ook helemaal niets! Ik wil gewoon kraamvisite die langskomen en de kleine vast kunnen houden! Zo'n feest vind ik ook erg onpersoonlijk en veel te druk.

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb dit lijstje er nog maar eens bijgehaald en voor mezelf aangepast. Sommige meiden heb ik er vanaf gehaald (sorry...), want zij stonden met hun NOD nog in maart! Jullie moeten jezelf er maar weer bij zetten als jullie dat willen. Ook de nieuwe dames kunnen dit natuurlijk doen.

♥ Ons NOD-lijstje ♥

20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje
    27 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - 12 april gyn
    27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek
    29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 24 april uitslagen HSG onderzoek
    ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige
    2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts
    4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje
    6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje
    18 mei - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Afspraak maken voor HSG-onderzoek

Wachtbankje
    20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid!

Groetjes jufaman

20. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    20 - 24 april - Nenaten - 17e ronde - 1e kindje
    27 april - Miss C - 25e ronde - 1e kindje - ±07.05.'12 HSG-onderzoek
    29 april - Beschuitje - 17e ronde - 1e - 24 april uitslagen HSG onderzoek
    29 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - na NOD afspraak plannen kijkoperatie
    ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige
    2 mei - janneke7 - 11de ronde - 1ste kindje-12 april 1ste afspraak fertiliteitsarts
    4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje
    6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje
    18 mei - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Afspraak maken voor HSG-onderzoek

Wachtbankje
    20 April gyn -Ukkie87 - Ronde 9 - 1e kindje - 20 April naar de gyn indien geen ongi, medicijnen om ongi op te wekken, daarna Chlomid!

Deel Deze Pagina