Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eet smakelijk!!!!!!!

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Grrr, het oude bloedverlies is hier weer begonnen, dus weer niet gelukt deze maand! Nu weer afwachten tot de ongi echt doorbreekt!

3. Marassie

Marassie Niet meer actief

Dan gaan we samen afwachten!

4. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Vandaag telefonische afspraak gehad met gyn om door te geven dat ik de kijkoperatie wil, meteen ook een afspraak gemaakt: volgende week woensdag!! Vind t superspannend!! Moet van de gyn eerst zondag een test doen omdat mn menstruatie wat anders is dan normaal, minder en veel oud bloed, maar voor mijn gevoel toch wel een echte menstruatie hoor... Laat t nu maar gewoon op me afkomen, ben iig blij dat het al zo snel is, en ook nog eens in mijn vakantie, gelukkig!

5. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    De ergste dag van de maand is weer aangeboren, ben vanmorgen weer ongesteld geworden :x. Ik baal verschrikkelijk. Het was een dag later als normaal (14/15 dag) Het was nu al de 16de dag, ik had het zo gehoopt. Ik vind het zo raar, dat het niet lukt. En ik weet dat ik zwanger kan worden (ben ik al een x geweest), ik snap er niks van. Waarom is het vorige jaar al naar een paar maanden gelukt en nu ben ik alweer 11x ongesteld geworden, grrrr.... :x

Sorry van ego bericht, ga nu even eten maken.

6. Marassie

@eki.. Wat spannend! Wel goed dat ze zeggen dat je even testje moet doen... Wie weet!!

@janneke, ik zeg voor de rest niks! Het enige wat je goed kunt gebruiken is een hele lekkere dikke knuffel dus hierbij stuur ik je er virtueel eentje! *KNUF*

7. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Mag ik met jullie komen mee praten?
    Ook wij zijn nu in ronde 17 aangekomen.. Vorig jaar een bbz gehad en tot op heden wil het maar niet raak zijn.

Volgende week naar de gyn. Ben benieuwd. Hopelijk gaan ze nu verder onderzoeken..

Greetz deb

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Welkom deb !!!

9. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi.
    Marassie: Bedankt voor de knuf. Want vervelend dat je voor bloed, het is al erg genoeg om ongesteld te worden. Ik hoop dat het HSG onderzoek mee valt.

Ukkie87;Wat waren jou waardes in het bloed prikken? Bij mij was het 21, (boven de 20 moest het minimaal zijn, zeiden ze tegen mij). Maar het kon ook wel 80 zijn. Gelukkig meten ze deze cyclus weer een x (hoop ik). Ik moet over 1,5 week weer terug en dan gaan we weer kijken of er een eitje groeit. Moest jij ook precies een week later (na eisprong) bloed laten prikken? We zijn dan nog op vakantie deze maand. Ik zou het wel jammer vinden als ze het dan niet meer kunnen testen.

Ivy: Ik had na de miskraam wel 8 maanden last van super veel bloed verlies bij ongesteldheid. Nu gaat het wel weer. Krampen heb ik bijna niet, wel tijdens de eisprong, die doen meer zeer.

Debs1: welkom, wat vervelend he als het daarna niet meer lukt, wij zitten alweer in ronde 12 na een miskraam.

Eki; Wel spannend zo'n kijkoperatie, veel sterkte.

Ik heb vanavond bezoek gehad van een vriendin die van alles heeft meegemaakt op de weg van zwanger worden. Het lucht toch altijd wel op om er met iemand over te praten die de zelfde gevoelens heeft ervaren. En ook heel positief vind ik dat ze nu wel zwanger is en over 4 weken uitgerekent.

Weltrusten,x

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zo jij was laat vannacht met reageren Janneke!;)Hier zometeen even lekker naar de kapper en daarna heerlijk genieten van een luie dag!

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

Welkom Debs1, klets gezellig met ons mee. Een fijn clubje waar je alles aan kwijt kunt!

Eki, fijn dat de kijkoperatie zo snel gepland kon worden. Dan heb je minder tijd om je druk te maken. Word je dan plaatselijk verdoofd of krijg je een roesje?? Gwn nieuwsgierig...

Janneke en Ukkie: bij mijn laatste keer bloedprikken zat ik net op het randje zei de gyn. Toen had ik 28 (ik weet niet van wat, maar in ieder geval datgene wat ze meten om te checken of je een eisprong hebt gehad), wat 'normaal' 30 moest zijn werd mij gezegd...

Marassie en Girafje: sterkte met wachten, ik denk aan jullie. Ik haat wachten... en dat moeten we nog zo vaak doen! *knuffel*

Beschuitje geniet van je relaxdag!!

Gisteren heerlijk geluncht met vriendinnen. Was wel nodig na deze week vol met stress ivm HSG-onderzoek.

Nu weer even knallen aan mijn meesterstuk, want moet het concept voor 12 uur doormailen... Ben al heel ver, maar nog niet over alles tevreden. Dus ik ga hem nog maar eens helemaal overkijken en eventueel wat aanpassen en veranderingen aanbrengen.

Liefs jufaman

12. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, dan was die van mijn wel erg laag bij het bloed prikken, als het 21 was. Als ze tegen jufaman zeggen dat 30 normaal is en bij haar op het randje zat met 28. Ik vraag het de volgende x toch nog maar even na.
    zo nu maar even poetsen en winkelen, vrijdag is mijn vrije dag!

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Tja, zo was het tegen mij gezegd. Ik zal volgende week ook eens vragen om duidelijkheid omtrent het bloed prikken...

14. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo vandaag bij de natuurgeneeskundige geweest. We hebben een heel gesprek gehad, wat mijn klachten zijn, welke behandelingen ik ooit heb gehad etc. Hij vond het wel leuk dat ik eerst dit doe en niet eerst bij de huisarts ben geweest. Ik doe dit ook omdat alles in het lichaam met elkaar in verbinding staat, ik kan dan wel naar de huisarts gaan met: dit doet het niet maar laat ik eerst eens kijken of mijn lichaam helemaal oké is. (en zo zweverig als dit misschien klinkt ben ik helemaal niet)

Vervolgens ging hij met een apparaatje mijn organen af, dat geeft aan welke organen minder werken en dat waren bij mij dus de hypophyse (hoe schrijf je dit :cool:) en dus ook mijn eierstokken en baarmoeder. Deze man doet dus ook aan ref. ecologie, craniaal sacrale therapie (dat is dus dat je ruggenmerg en vloeistof in je hersenen vrij vloeien, deze zorgen voor de voeding voor de organen en zijn ook verbonden met je organen) en nog allerlei dingen die ik gewoon niet meer weet en wat ik ook niet meer hoef te weten. Hij gaf aan dat naast je organen het ook nog gewoon van belang is om eea los te laten (jaja de bekende riedel) en dus ook de klusmomentjes op te leuken. Grappig is dus dat ik altijd al last van mijn onderrug heb en laat dat nu dus net de plek zijn waar de baarmoeder en eierstokken met het ruggenmerg verbonden zijn. Het was eigenlijk best veel herkenning en hij heeft me behandeld met drukpunten om de organen te activeren en met een massage. Nu moet mijn lichaam het dus uiteindelijk zelf op gaan lossen. Het werk dus ook op het zelfherstellend vermogen van het lichaam. Nu dus ook veel water drinken (een hele opgaaf voor mij wat ie dus ook doorhad, grappig) ik ben erg benieuwd, volgende week weer heen.

@debs, welkom! Ben benieuwd wat de gyn gaat doen.

@Janneke: wat vervelend dat je weer ongi bent geworden, niet leuk:)

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Verkeerde smiley Janneke, moet deze zijn :x.

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Janneke.. Balen van je ongi meid.. elke keer weer een teleurstelling !!
    Mijn waarde's phoe dat zal ik dinsdag nog eens vragen want ben het eerlijk gezegt helemaal vergeten.. Ja ik moest ca. 5/6 dagen erna laten bloedprikken...

Debs.. Welkom !!!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Janneke balen van je ongi grrrrr.....

18. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @janneke: he verdorie meid!

@juf: kijkoperatie gaat onder algehele narcose...

19. Marassie

Hey iedereen!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Wij gaan even lekker de stad in en dan vanavond tas inpakken voor Londen..

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Marassie: heel veel plezier in London.

Hier (as usual) aan de studie. Maar vanavond feestje van Schoonzus en zwager, dus lekker even ontspannen....

Deel Deze Pagina