Goed om te horen Miss C... Daar ben je weer lekker vanaf!! En ook fijn dat alles in orde is!!! Wat een opluchting vond ik het toen ik weer thuis was. Houd je maar rustig vanavond, lekker bankhangen, tv kijken of een boekje lezen. Hier druk, want school is weer begonnen. Morgen een hele lange dag; eerst lesgeven de hele dag, na school vergadering. Dan moet ik om 17.30 naar een bespreking voor mijn meesterstuk (20 km rijden) en dan om 20.00 weer terug op school zijn voor de OuderRaad vergadering. En dat na 2 weken vakantie, dat zal wel tegenvallen... of juist niet en bruis ik van de energie!! Hahaha, ik ga maar uit van dat laatste! Liefs jufaman81
Zooooo jufaman wat een drukke dag! Succes. Heb jij eerder vakantie gehad? Ik zit nu pas in mijn tweede week...Miss c moet jij niet gewoon lekker op de bank vanavond? Ik mocht niet meer werken na de hsg hoor...
Ja beschuitje, ik heb de afgelopen 2 weken vakantie gehad! Nu nog 8 weken doorbikkelen tot aan de zomervakantie... Laatste weken vind ik altijd erg zwaar, vooral omdat de musical er aan komt en ik nog 3 dagen op schoolkamp moet.
♥ Ons NOD lijstje ♥ onderzoek 29 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - na NOD afspraak plannen kijkoperatie ---- Suusjelove - 19 april gesprek IVF arts/verpleegkundige 3 mei - Adriana76 ronde - 30 ongeveer - 1e kindje - 26 april echo,kijken of alle eitjes weg zijn dan wachten op ongi en verder met IUI 2. 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje 7 mei - Girafje - 18e ronde - 2e kindje 8 mei - Marassie - 18e ronde - 1e ronde - 14 mei HSG-onderzoek 10 mei - Ukkie87 - Ronde 10 - 1e kindje - Chlomid! 15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje 18 mei - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - 11 mei uitslaggesprek HSG en 2e zaadonderzoek 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 met terug fertiliteits-assistent ----- 2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje **************************************** Ik ben weer aangepast !!
Stomme upc storing.. Uren zonder internet, afzien! Haha Dankjllie allemaal voor t warme welkom! @ eki ; inderdaad, gezellig! Hopen dat je vanacht beter slaapt! Nog iets speciaals bij de anestesist? @ debs ; succes bij de gyn woensdag! Hopelijk krijg je gauw wat duidelijkheid over waarom het nu niet meer lukt. @ beschuitje ; gecondoleerd.. Extra lief zijn voor je mams! @ ukkie ; ja inderdaad, allebei zwaar onvoorspelbaar! Succes morgen! @ miss c ; wat een gedoe allemaal zeg maar fijn dat de uitslag goed was en de verstopping meteen weg gehaald is! @ jufaman ; zware dag voor de boeg dus.. Succes! Oh en dat lijkt me echt leuk, musical en schoolkamp! Maar wel zwaar ja.. Is iedereen hier juf? Haha Ik voeg mezelf nog even nie toe op he nod lijstje, aangezien ik volgende cyclus pas weer echt van start ga.
@ Ukkie: Testen is niet nodig... vanochtend ongi geworden. Wist al dat het niet gelukt was aangezien ik zoals elke maand alweer oud bloedverlies had 9 dagen na mijn ei. Suc6 morgen! Hoop dat ze goed nieuws hebben voor jullie! @ Beschuitje: Rot voor je moeder! @ Kzh: Welkom! @ Miss C: Fijn dat het onderzoek er op zit en dat alles er mooi uit zag! @ Jufaman: Vandaag ook weer begonnen, maar had helaas maar 1 week vakantie. Gelukkig nog een weekje aan het eind van deze maand. Wij moeten nog 11 weken, zou alleen willen ruilen om eerder vakantie te hebben. Niet om een groep 8 te hebben, lijkt mij helemaal niets!
♥ Ons NOD lijstje ♥ 29 april - Eki - 17e ronde - 1e kindje - na NOD afspraak plannen kijkoperatie 3 mei - Adriana76 ronde - 30 ongeveer - 1e kindje - 26 april echo,kijken of alle eitjes weg zijn dan wachten op ongi en verder met IUI 2. 4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje 6 mei - Indalo - 22e ronde - 1e kindje 8 mei - Marassie - 18e ronde - 1e ronde - 14 mei HSG-onderzoek 10 mei - Ukkie87 - Ronde 10 - 1e kindje - Chlomid! 15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje 18 mei - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - 11 mei uitslaggesprek HSG en 2e zaadonderzoek 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent ----- 2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje 7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje **************************************** Ik heb mezelf weer aangepast. Ik heb SuusjeLove ook van het lijstje gehaald, want zij schrijft nu toch mee bij het ivf clubje en niet meer hier..toch....
@girafje: he wat vervelend weer, al had je het zien/voelen aankomen. @ukkie: succes!! @khz: haha afkicken van internet dus? zag vandaag op het journaal dat veel jongeren verslaafd zijn aan hun sociale netwerken, misschien toch niet alleen zij @miss c: wat fijn dat je dat weer gehad hebt zeg! op naar de volgende stap!! @beschuitje: heftig hoor, dat relativeert de boel toch altijd weer meteen vind je niet? @debs: jee zeg, kan me voorstellen dat je daar echt een periode voor nodig hebt om over heen te komen (zowel lichamelijk als geestelijk), spannend wat er woensdag gezegd gaat worden dan! afspraak bij de anesthesist was niet zoveel boeiends, pijnstillers alvast gehad (wat een pakket!!) en wat uitleg gekregen over de verdoving enzo... moet me woensdag om 7.00 melden , wordt om 8u al geopereerd!! en ik ben helemaal geen ochtendmens, al helemaal niet in mn vakantie naar verwachting ben ik 5-10 minuten na de operatie al weer bij en een uurtje later weer fit om rustig aan naar huis te gaan! dat scheelt weer, kan ik lekker gaan bijslapen en verder zie ik het allemaal wel vanzelf!
MissC.. Fijn dat het erop zit.. En fijn dat het is meegevallen heb je dat toch ook weer gehad !!!! Girafje.. Pff altijd weer een teleurstelling hè ook al voel je het aankomen!! Loop je al bij de gyn of wacht je nog even af?! Knuff !! Kzh.. Dan mag je jezelf nog wel op het lijstje zetten hoor.. Maar ik zie nu dat je niet handig een NOD kunt prikken met die ***cyclussen!! Join THE club, hopelijk is het met die Chlomid van mij beter Eki.. 07:00 phoeeeee ik ben ook écht geen ochtend mens succes haha Ohjaaaa.... Bedankt voor jullie successen vriendlief zal ze harder nodig hebben
Bah ik ben een beetje ziekjes... Als ik wat doe breekt het zweet me uit. Dan maar niets doen.. Hier weer zo'n regenachtige dag wil niet klagen maar begin dit weer wel wat zat te worden nu!
Zit nu op CD27... denk dat mijn ongi eraan zit te komen... mega balen natuurlijk. Wat oud bloed verloren & licht buikkrampjes.. maargoed CD27, en meestal duurt het dan nog een dag of 2 voordat het echt doorbreekt... We Will See... (iig beter dan een cyclus van weet ik hoeveel dagen!)
@ eki ; haha mja beetje verslaafd ben ik wel.. @ beschuitje ; beterschap! Lekker rustig aan doen inderdaad En ja, ik ben blij dat ik volgende week op vakantie ga want ik mis de zon in nederland! Echt lente is het niet.. @ ukkie ; zou wel een hele nette cyclus zijn! Maarja, liever helemaal geen ongi natuurlijk..
Hey meiden mag ik ook bij de club ik zit nu in ronde 18 we lopen ook al bij de gyn en moet waarschijnlijk 25 mei een kijkoperatie aan baarmoeder ondergaan en dan gaan ze weer verder kijken en ik ben 34 jaar
Hoi Ginkel natuurlijk ben je van harte welkom! Je bent dus zo te lezen ook al op weg in de mmm.. Spannend hè
Sorry ik moet het even zeggen.... In je banner staat een spelfout... Duurd moet duurt met een t zijn Sorry hoor er schrijven hier heel veel juffen mee haha
Meiden.. Vorige keer was het zaad 3,8 miljoen en nu 12,2 miljoen. Dus wel een stuk beter dan de vorige keer, maar nog steeds ondergemiddeld.. Vriendlief was erbij en de arts zei: Ben jij eigenlijk al eens onderzocht? vriendlief: Uuh nee Ars: Dan laat je broek maar eens zakken dan zal ik eens kijken.... hahaha je had dat gezicht moeten zien Blijkbaar kunnen er spadaders in de testikels zitten en daardoor heb je ook verminderd zaad.. dit was (gelukkig) niet het geval. Mijn bloed uitslag was erg goed, mijn score was 58 en vanaf 10 heb je een eisprong gehad, voorkomende uitslagen tussen de 10 en de 80 dus hij noemde het 'een krachtige eisprong' Mijn ongi zit er denk ik aan te komen want heb al wat buikrampen... Even afwachten, volgende ronde weer chlomid gebruiken, op CD12 terugkomen voor een echo en een afspraak maken voor IUI !!!!!!!
Ik vind het zeker spannend soms ook frustrerend omdat ze dan zeggen oh jou tijd komt ook nog wel daar baal ik dan echt van maar goed nu eerst de operatie maar af wachten