Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Eki heel veel sterkte morgen

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ukkie ; fijn dat jouw uitslagen goed zijn. En toch ook wel fijn dat de zaadkwaliteit beter was dan vorige keer. Waar kan dat aan liggen?

@ ginkel ; welkom! En ja, dat is frustrerend! Hopelijk gaat de kijkoperatie je wat opleveren!

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Ginkel: welkom!

@ Ukkie: Zijn in januari bij fertiliteitsarts geweest. Zaad van mijn man is voldoende en bij mij zijn ook geen afwijkingen gevonden. Door de mk moeten we nu tot september weer zelf aan de slag.

Fijn dat jij wel weer een stap verder bent en dat je met IUI mag beginnen.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie kan me voorstellen dat je man wel schrik dat hij ook onderzocht werd hihi.. "wij" vrouwen zijn het gewend maar bij de mannen ligt het denk ik best gevoelig ;)

Eik succes morgen!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Net thuis van drukke dag school, opleiding en vergadering... Ik kan dan nooit direct slapen dus zit nog maar even op de laptop!

Welkom ginkel: klets gezellig mee met ons...

Eki: Succes!!!

Hier weinig nieuws, heb mn eisprong gehad want ik heb hem gevoeld. Vrijdag naar de gyn. dus gwn afwachten maar weer. We zijn het gewend.

Liefs jufaman

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Tnx meiden!! Lig nu te wachten in het zh, niet echt zenuwachtig maar dat komt vast zo nog wel :)

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    sterkte en succes!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    succes eki!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoe is t eki?

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    EEEEEEEKKKKKKIIIIIIII: we zijn benieuwd...

@ Hier: vannacht heel veel pijn gehad aan de linkerkant van mijn buik waar mijn eileider zit. Heb pijnstillers ingenomen, want ik kwam maar niet in slaap. Vandaag is het weer een stuk minder. Ik vraag me af of dit een nasleep is van het HSG-onderzoek vorige week dinsdag?? Ik weet het echt niet... Maar wat was het vreselijk, zeker na zo'n lange vermoeide dag. Iemand een idee?

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman ik had ook wel wat nakrampen en voelde gekke pijntjes na het onderzoek. Balen maar ik dacht zelf dat het er bij hoorde.. De nasleep ervan..

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Kan dat een week na het onderzoek?? Dat was ook de enige verklaring die ik kon vinden hoor... Maar wat was dat erg zeg. Ben blij dat het vandaag minder was.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou als het zo heftig is... Dan zal het vast wat anders geweest zijn...?

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    hee meiden ben net weer (met veel moeite) thuis aangekomen!!

wat een dag zeg!! komttie:
    kwam om 7.00 aan, kreeg meteen te horen dat mijn status niet te vinden was, die zwerfde ergens rond maar niemand wist waar ;) iedereen in rep en roer, uiteindelijk zou hij terug naar de dossieradministratie gegaan zijn die pas om 8u open waren :D operatie geruild, zou om 9u aan de beurt zijn. om 9u kwam er ineens een spoedgeval tussen, verplaatst naar 10.30.... drukdrukdruk in de o.k., uiteindelijk om half 12 daarnaartoe gebracht :)
    ik was gelukkig totaal niet zenuwachtig, wat flauw bij het inbrengen van het infuus (niet zo gek geloof ik na 14 uur nuchter te zijn) maar heel relaxed de narcose in gegaan. daaena wakker geworden, mocht naar huis als ik geplast had, maar kon eigenlijk mn bed niet uit, werd dan helemaal licht in mn hoofd en duizelig :( na 4 uur liggen, zo nu en dan wat eten en wat dutten ging het beter en mocht ik weg!! onderweg naar huis nog even moeten stoppen omdat ik zo misselijk werd dat alles eruit kwam :( maar voel me nu weer ok!

operatie is me alles meegevallen, 2 kleine sneetjes (1 in mn navel en 1 net boven mn schaamstreek) die ik eigenlijk niet voel. wel veel last van mn schouders en vooral mn ribben, door het koolzuurgas wat nog moet oplossen. al bij al was het vooral de narcose die ik erg vervelend vond en waar ik niet lekker van was.

en dan de uitslag:
    baarmoeder ziet er prima uit, goede vorm en ligt mooi vrij, ook goede doorgang naar de eileiders
    rechter eileider ook prima, goed doorgankelijk en geen bijzonderheden
    linker eileider was moeilijker te zien, waarschijnlijk heb ik een keer een ontstekinkje gehad aan mijn dikke darm waardoor deze een stukje aan mijn buikwand is verkleefd, precies voor mij eileider :) hij leek op het eerste zich goed doorgankelijk, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of het elke maand goed gaat, omdat het kan zijn dat die dikke darm er een beetje tegen aan drukt in een andere positie.... maaaarrr al bij al een positief verhaal!! en ok erg opgelucht ookal weet ik eigenlijk nog niks meer (zoals de gyn zei: je hoort dat gewoon bij die 10% waarvan we niet weten waar het aan ligt). 11 juni weer een afspraak voor controle en bespreken van de volgende stap: meteen IUI of nu nog een periode afwachten.

nou meiden het is een heel verhaal geworden, ben blij dat ik het ff kwijt kan :D wil nog ff zeggen dat het me zo goed deed jullie lieve berichtjes te lezen tijdens het wachten, knuffel voor iedereen [​IMG]

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Eki wat fijn dat het al met al is mee gevallen! Ik ben blij dat ik geen kijk operatie hoefde als ik het zo hoor brrr...Heerlijk trots gevoel nu het erop zit hè? Je zit dus op hetzelfde punt als ik beginnen aan iui of nog even wachten..
    Meid slaap lekker voor straks xx

16. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,
    Eki; wat vervelend dat je zo lang moest wachten. Fijn dat de uitslag wel positief was. Ik hoop dat je, je snel beter voelt.

Welkom aan iedereen die nieuw is!

x

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Lekker georganiseert weer in het ziekenhuis eki!!
    Gelukkig zijn de uitslagen positief ( op dat stukje van de linker eileider na dan)
    Hopen dat je snel weer helemaal opgeknapt bent!

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ben trots op je Eki!!! En dat mag je ook zeker op jezelf zijn... Het is niet niks wat je vandaag hebt mee moeten maken!! Maar wat geweldig dat er geen vreemde zaken zijn gevonden. Ik zou daar wel bang voor zijn. Laat je maar lekker vertroetelen...

***dikke digitale knuffel*** voor jou

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Eki wat super dat je kijkoperatie zo goed is gegaan en dat ze niks hebben gezien...!!! Super meis..!!!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Eki: Lekker voor je dat de kijkoperatie achter de rug is en dat er geen erge bijzonderheden zijn gevonden!

Deel Deze Pagina