Zo voel me gelukkig weer wat fitter. Toch wel lekker hoor nog even een paar daagjes vrij. Morgen moet ik weer een taart maken en versieren voor een vriendinnetje haar zoontjes verjaardag. Vind ik altijd erg leuk om te doen! Hier komt gelukkig het zonnetje een beetje door jeetje wat een regen vanmorgen en vannacht. Jullie nog wat doen vandaag of allemaal aan 'te werk?
Fijn dat je weer wat beter bent beschuitje! Leuk, taart maken! Met van dat marsepein enzo? Ik heb er vaak over gedacht om dat ook te doen, maar ben bang dat het niet zo verstandig isn oor mn gewicht! Hier is het nat en grauw.. Bah! Hele dag niks op de planning, verveel me nu al zo maar met boek en glas thee op de bank, daar ist wel weer voor
Hee meiden! Eki; fijn dat het alsnog goed verlopen is! En dat de uitslag positief is! Succes met jouw herstel! Hier alles ok.. Gister naar de gyn geweest. Vriendje moet semen inleveren. Bij mij prikken ze progesteron na eisprong. 4-6 terug voor de uitslagen en evt behandeling of verdere onderzoeken. Gyn had wel erg goede hoop. Dit ivm al een eerdere zw dat dan wel helaas mis liep. Ben erg benieuwd allemaal. Hoop alleen niet dat het allemaal zoooo lang duurt..mijn geduld is een beetje op aan het raken! Fijne dag meiden!
Eki.. Fijn dat het allemaal achter de rug is en dat ze niets hebben gevonden.... Beterschap! Hier.. Dacht 2 dagen geleden dat er een ongi aan zat te komen, maar het bruin bloed is weer helemaal weg!! Gistere veel steekjes gehad links onderin, mega laag, en ben vandaag niet helemaal fit... Durf eigenlijk nergens op te hopen! Zondag doen we een testje
@ Beschuitje: top dat je wat fitter bent! @ kzh: Ga zo ook lekker genieten van een boek en een kop thee! @ debs1: Wat fijn dat ze stappen ondernemen. Ik heb nooit hoeven prikken na de eisprong. @ Uki: Spannend meid! Toen het bruin bloed bij mij weer weg ging bleek ik zwanger te zijn. Misschien heb jij ook dat geluk en hoef je geen IUI
@Girafje.. Ja heel raar want ik wist zeker ongi te worden, krampjes.. bruin bloed.. niet veel dag of 1,5.. en nu 2 dagen weer niets.. Heb ca. 13 dagen geleden een eisprong gehad dus ga zondag maar eens testen mocht mijn ongi uitblijven. Hmm.. hopelijk heb ik dat geluk maar ik heb er niet veel vertrouwen in en durf er al helemaal niet op te hopen .... Debs.. 4-6 pas terug voor uitslagen? Dat duurt best wel lang ofniet? Wij zitten bij een privekliniek en krijgen.. jawel, meteen de uitslag !!
4-6 idd pas terug. Dit komt doordat ze na mijn eisprong op progesteron willen testen. Ze kunnen hieraan zien of het een goede ovulatie is geweest. Zit nu pas op dag 8 ofzo. Meestal is mijn ovulatie rond dag 20, vandaar pas 4/6 terug.
@Debs.. Aah zo ik denk al voor alleen de uitslag is het lang wachten maar als je het zo zegt klinkt het wel logisch @Girafje.. Duimen draaien maar
KZH, ja ik maak van die mooie taarten, maar dan niet met marsepein maar van fondant. Ik maak ze niet om zelf op te eten, ja wel voor onze eigen verjaardag enzo,maar ik maak ze ook voor vriendinnen ( kinderverjaardag) of via via andere mensen. Heb inmiddels al een stuk of 5 opdrachttaarten gemaakt, ben er echt trots op. Ik ben ook nog niet zo lang bezig hoor, maar ik vind het een super leuk werkje. Enne zolang je ze zelf niet eet, kan je dit best als hobby doen.... Ukkie wat spannendddddd ! ZOu je dan de eerste van ons cluppie zijn die zwanger is Ik duim hier heel hard voor je hoor.
@ beschuitje ; zou het zo zonde vinden om de test taarten weg te gooien.. Haha Maareh, ben wel benieuwd naar de taart die je vandaag gemaakt hebt! Fototje? @ ukkie ; ik duim voor je mee!
KHz ik klets nu via mijn telefoon dus heb nu geen foto s bij de hand. Moet ook wel zeggen dat ik hier graag anoniem wil blijven omdat ik bang ben dat hier bekenden meelezen. Als ik mijn taart plaats ben ik bang herkent te worden hihi...
Hmm ja dat is ook zo! Misschien maar beter ook, anders zou ik de hele avond trek inntaart hebben waarschijnlijk haha
@ Eki Wat vervelend dat het je zo tegen gevallen is meid. Ik had geen oplosbare hechtingen dus zou daar even op letten @Jufaman Ik heb tot nu toe 4x heel erg last gehad van mijn eisprong en toen was ik bij alle 4 zwanger. Geen idee of dit toeval is maar hoop dat het bij jou ook zo is meid!
Ha meiden, @ Zomerr: ik hoop het, maar ik ga er niet vanuit! Dat is altijd maar het beste... @ Ukkie: wie weet, wie weet?!?! We wachten samen met jou af! Vanavond weer een avondje vergaderen, maar nu met de MR. Een drukke week op deze manier zo! Zaterdag verjaardag van mn schatje vieren, want hij is gisteren 33 jaar geworden!! Zondag moederdag, dus lekker brunchen met schoonmoeder. En 's avonds gezellig eten bij mijn ouders! Lekker even een weekendje niks aan mn hoofd. Geen studie, want ik heb net mijn concept meesterstuk (lees: praktijkonderzoek) ingediend. Nu nog afwachten op de laatste feedback. Ik denk dat ik dan tijdens hemelvaart de laatste dingetjes ga aanpassen. Grts jufaman
Hoi, hoi, Beschuitje; wat leuk ga je weer een taart maken. Ik ga er morgen ook 1 maken, Ik heb zaterdag de laatste wilton cursus. We hebben geleerd hoe we zo'n strik erop maken en een aantal bloemen. Pffff wel leuk werk, maar gaat wel veel tijd in zitten. Debsi; Dat is een lange cyclus. Wij zijn nu met hetzelfde bezig, echo's (Volgende week 2de ronde), bloedprikken en zaad inleveren. Ik zie dat we rond deze tijd gestopt zijn met de pil (of zoiets) en allebei een miskraam gehad. Jufaman; wat fijn dat je meesterwerk klaar is!!! Ukkie87; Ik hoop het zo voor jou, het word tijd voor positief nieuws. Ik probeer ook elke x om niet te veel te hopen. Maar het lukt me nooit, elke x denk ik toch, misschien is het wel gelukt, oooo wat zo ik blij zijn, wanneer zo ik dan uitgerekent zijn........ enz. Ik probeer het niet te doen maar lukt niet. Dat in al die maanden van dit forum nog niemand zwanger is geworden, is toch wel jammer. Maar als iemand het wordt, we willen geen gezeur over zwanger zijn horen he. hihihi. Ik hoop dat iedereen wel snapt wat ik bedoel. Fijne avond