Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Gisterenmiddag en -avond huisje vol ivm met verjaardag van mn vriend! Wat hebben we een leuke gezellige dag gehad en wat is hij verwend. Nu fris & fruitig weer naar schoonmoeders voor een uitgebreide brunch/lunch!

Vanavond hopelijk meer tijd om te reageren!

Oja, lijstje voor mezelf aangepast!

♥ Ons NOD lijstje ♥

3 mei - Adriana76 ronde - 30 ongeveer - 1e kindje - 26 april echo,kijken of alle eitjes weg zijn dan wachten op ongi en verder met IUI 2.
    4 mei - LeenElise - 12e ronde - 1e kindje
    10 mei - Ukkie87 - Ronde 10 - 1e kindje - Clomid!
    15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje
    18 mei - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI
    27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui
    28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek
    30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent

-----
    2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje
    3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek
    7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Weer een negatieve test.. Het zijn dan ook wel kuttesten als ik dinsdag niet ongi ben ga ik wel even bij de kruitvat een test halen !!

Temp is normaal als ik ongi moet worden ca. 36,4 / 36,6 en vanmorgen was hij 37,3 !!

Eki.. Mijn man vind het ook wel moeilijk want hij heeft echt zo iets van "het ligt aan mij" meestal als er overgesproken word praat ik want ik weet dat hij er niet zo graag over praat.. (thuis gelukkig wel)

Marassie.. Even alle zorgen opzij en flink lachen, doe je goed !!!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie wat balen joh! Maar het zegt nog niets hè? Geen winkels open in de buurt bij jullie?

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik kan mijn eisprong helemaal niet goed vinden... Ben al dagen aan het testen en elke keer een licht positieve test snap er niks van. Weet niet of ik nu wel of geen ei heb. Ben op dag tien begonnen dus kan m haast niet gemist hebben. Soms begrijp ik niets van mij lijf maar dat zullen jullie ook vast wel herkennen. Zit nu heerlijk in het zonnetje in de tuin lekker hoor...Jufaman fijn dat het zo n gezellige avond was gister! Dat doet een mens goed. Wij gaan zo naar een hele drukke kinderverjaardag (leuuuuk!!! :( ) en daarna naar mij mams

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Sorry voor de typefouten - telefoon...grrrr

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ukkie ; balen! Hopen dat het geeoon een stomme test is die het kis heeft!

Beschuitje ; succes met de zoektocht naar het ei :s hopelijk ga je hem vinden, of anders heb je hopelijk toevallig op het juiste moment geklust!

Ik ga zo mn bed in, vanacht om 1 uur eruit om naa schiphol te gaan.
    Lekker 10 daagjes turkije, heeerlijk!
    Hebben wifi dus zal af en toe even lezen hoe het hier gaat!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: Veel plezier in Turkije! Geniet ervan!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    KHz fijne vakantie!!!

9. Marassie

Marassie Niet meer actief

@kzh lekker genieten in Turkije.

Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen!:(

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kzh.. Fijne vakantie, geniet ervan !!

Marassie.. Snap ik meid.. laat het allemaal maar over je heen komen, je kunt er toch niet veel meer aan doen... Big Hug !

Beschuitje.. Ik heb zelf mijn ei ook nooit kunnen vinden, kwam er later achter dat ik ook nooit een ei kreeg...

Moederdag allemaal goed doorgekomen?
    Hopelijk worden we volgend jaar zelf vertroeteld !! ;)

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Deze foto is vanmiddag gemaakt, over 2 uurtjes ben ik 25 jaaar :D

Bijgevoegde bestanden:

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuke foto ukkie!!Marassie kan me voorstellen dat je nerveus bent hoor, alvast heel succes...
    Oh ja net positieve ovu test. Toch nog gevonden ;)

13. Marassie

Hey ukkie! Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van...

Beschuitje, fijn dat jij je eitje hebt gevonden.. Klussen maar...:D

Hier vanmiddag HSG onderzoek. Eerst nog even een paar uurtjes lesgeven en dan lekker naar huis! Mijn moeder gaat met mij mee, want mijn man kon helaas niet vrij krijgen. Ik ben benieuwd!

Ik hou jullie op de hoogte...

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Ukkie87: PROFICIAT! Geniet van deze dag en laat je maar goed verwennen!!

@ Marassie: heel veel succes vanmiddag met je HSG-onderzoek. Ik hoop dat alles meevalt... Ik duim voor je!

@ Beschuitje: Fijn dat je je ei hebt gevonden!! Hop hop hop aan de klus dan maar!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klusserdeklus hihi... Nee hoor ben op mijn werk.Wilde alleen even marassie succes wensen!!!!

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Vandaag naar de apotheek geweest om Pregnyl te halen. De gyn. vertelde me dat ik dit bij mezelf kan inspuiten of bij de SEH het iemand kan laten doen.

Het duurt nog wel ruim 2 weken voor de 1e IUI, maar ik dacht: dan heb ik alvast Pregnyl in huis, aangezien het momenteel slecht te verkrijgen is.

Nu ben ik niet echt een held met spuiten. Bloed prikken gebeurt meestal liggend, omdat ik altijd bang ben dat ik flauw ga vallen. En dan moet ik nu zelf een spuit gaan zetten?!?! Word al slapjes bij het idee... Maar naar het zkh rijden is natuurlijk ook een hoop rompslomp en kost me veel tijd. Ik ben bij het vragenforum 'zwanger worden' al informatie aan het inwinnen. Ik hoop dat ik tegen die tijd een goed besluit kan nemen over het spuitne van Pregnyl; zelf of bij de SEH...

Misschien heeft hier iemand er al ervaring mee? Please let me know!

Grts jufaman81

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey Juf.. waarom is Pregnyl? Ik dacht dat je dat alleen kreeg als je met Chlomid geen eisprong kon krijgen.. Er is iig bij mij niets verteld over spuiten ?!

Heb vandaag toch een leuk verjaardags cadeau gekregen:
    Ben ongesteld geworden !!!!

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Ukkie: Goffer!! Waarom net uitgerekend vandaag op je verjaardag je ongi doorgezet??

Mijn cyclus is altijd 26 dagen, heel stabiel dus! Ik krijg geen clomid, want daardoor zou juist mijn cyclus van slag kunnen raken! Alleen pregnyl inspuiten ongeveer 36 uur voor de IUI. Door dat zwangerschapshormoon kunnen ze de IUI beter plannen en zjn ze er zeker van dat mijn eitjes klaar zijn om bevrucht te worden. Tenminste... als ik het goed heb begrepen van mijn gyn.!

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Ukkie87: Ik vind het wel heel leuk dat je een foto van jezelf erop hebt gezet! Dat maakt het hier wel meer persoonlijk en dat vind ik leuk!!! Daarom zet ik ook een foto van mezelf erop... wie volgt??

Deze foto is van de zomervakantie in Turkije vorige zomer.

20. Marassie

@ ukkie... Baaluh voor je. Ik had het ontzettend voor je gehoopt! Geniet nog wel van je verjaardag...

Hier vandaag HSG gehad. Was wel even pijnlijk. Gelukkig was mijn moeder met mij mee. Het liefst had ik mijn man bij mij gehad maar was niet anders. De uitslag die ik gelijk kreeg was dat mijn ene kant mooi open was maar de andere kant was verstopt. Maar het kan ook gewoon open zijn door verkramping. Ik moet waarschijnlijk nu een kijkoperatie hebben. Ik moet morgen bellen om een afspraak te maken om alles nog eens door te spreken.

Ik ben nu ontzettend verdrietig, want alles is zo onzeker. Ik hoop dat ik voor de vakantie die kijkoperatie nog kan hebben. Dan ben ik daar ook maar weer van af...

Wie van jullie heeft ook een kijkoperatie gehad? En hoelang moest je daar op wachten?

Deel Deze Pagina