Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @marassi: ik heb afgelopen woensdag kijkoperatie gehad, had de donderdag daarvoor belafspraak met de gyn dat ik voor de operatie wou gaan en kon 6 dagen daarna terecht! Het hangt trouwens ook van je cyclus af, het moest bij mij tussen dag 5 en 10, na je ongesteldheid maar voor je eisprong...

@ukkie: Gefeliciteerd!! wel balen zeg, zeker op je verjaardag :x

@juf: spannend hoor starten met iui!! zou er ook erg tegenop zien om zelf injecties te doen, hoe vaak moet dat dan? is het niet de moeite om toch naar het zh te rijden?

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemiddag dames,
    we zijn weer thuis na een weekendje Centerparcs.
    we hebben het heerlijk gehad, baalde er onderhand gewoon van dat we naar huis gingen...

hoe is het hier?!

3. Marassie

Marassie Niet meer actief

Oh wat snel! Dat zou erg fijn zijn als dat hier ook kan. Maar eerst morgen een afspraak maken om alles even door te spreken.
    Ik heb wel even flink gehuild, maar alles is er nu uit en we gaan er voor!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zo mijn eerste werkdag na de vakantie zit er weer op. De kinderen waren gezellig dus dat was mooi meegenomen !
    Ik kan de avond voordat ik weer moet werken na een vakantie echt totaal niet slapen, heb ik elke keer na een vakantie.
    Hoop dat ik vanavond weer lekker slaap. Dat zal wel , want ik ben nu best moe.
    Er is veel geschreven vandaag !

Marassie wat fijn dat het er op zit he de HSG. Wel balen dat er toch een verstopping zat. Kan me voorstellen dat je dan het liefst je mannetje bij je wil hebben.

Jufaman ..Als je voor iui gaat moet je dan altijd spuiten?
    Ik ga na de zomer voor iui en heb er nog niets over gehoord? Ik ben ook echt als de dood voor spuiten en helemaal als ik het zelf moet gaan doen...brrr...ik geloof dat ik het dan door mijn man zou laten doen? Trouwens gave foto. Ik durf niet...ben een beetje bang dat er mensen mee lezen waarvan ik niet wil dat ze weten dat ik hier zit ;)

Ukkie gefeliciteerd met je verjaardag ! Helaas heb je geen mooie verrassing gekregen...sterkte met de krampen...Uk wel leuke foto trouwens ! Ze hebben de boel goed versierd haha...

Miss C ook weer in het land dus. Fijn dat je genoten hebt.

5. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, Hoi,
    Ukkie87; Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat erg dat je ongesteld bent geworden. :x Dikke knuffel.

Marassie: gelukkig zit de hsg-onderzoek er weer op. Is de kant die verstopt zat nu wel open? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. x

KZH; Fijne vakantie...

beschuitje: wat fijn dat je ei er is, ik had gisteren een positieve
    ovutest. Ik test eerst meestal 2x per dag omdat ik het anders kan missen. Als ik de ochtend na p ovutest weer test is hij vaak neg. Daarom test ik 2x. per dag.

Wat een leuke foto's, wel leuk om een gezicht bij de verhalen te zien.;) Ik zal ook eens kijken of ik een foto kan vinden. Nu op de laptop heb ik er geen staan.

Morgen vroeg moeten we weer naar het ziekenhuis. Krijgen we denk de uitslag van de zaadtest en weer een echo. Ook kan ik even na vragen of het erg is dat de waardes in de bloedtest best laag waren (21). Ik ben benieuwd hoe groot het ei nu is. de vorige x sprong hij bijna 3 dagen na positieve test.

Soms weet ik ook niet wanneer en hoe vaak we het beste kunnen klussen. De ene x doe we het elke dag een paar dagen achter elkaar. Deze maand proberen we het om de dag te doen. Soms ben ik dan wel bang dat ik het net mis. Te lang na de eisprong is weer te laat en 48 uur daar voor heeft het zaad het misschien ook niet overleeft. pffff... ik weet het soms ook niet meer, iemand nog tips?Als het deze maand hetzelfde is als de afgelopen maanden dan heb ik woensdag overdag mij ei sprong. We hebben het gisteren gedaan en dan is morgenavond weer de bedoeling en dan woensdag nog een x voor de zekerheid? Ik denk dat ik er misschien te veel over nadenk, maar omdat het weer niet gelukt is, denk ik we proberen het deze maand maar weer even anders.

We gaan over 4 dagen naar egypte, ik heb er zin in, lekker snorkelen!! XX sorry voor mijn lange verhalen......

-Dec 2010 gestopt met pil
    -Juli 2011 mk 11 weken
    -25-28-26-26-25-25-24-26-27-27-27-ronde 12

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Beschuitje en Eki: Ik hoef maar 1 x Pregnyl te spuiten. Ongeveer 36 uur voordat de daadwerkelijke IUI plaats gaat vinden. Mijn vriend kan ik het niet laten doen, want die is nog banger voor spuiten dan dat ik ben...

@ Beschuitje: Ik heb dat ook altijd... De nacht voor eerste werkdag na de vakantie slaap ik vreselijk!!! Weet je al wat over je werk voor volgend schooljaar??

@ Miss C: goed om te horen dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad op Center Parcs!! Tijd gaat dan altijd veel te snel... Maar nu kun je er weer even tegenaan!

En wat betreft mijn foto: Iedereen weet onderhand al wel dat we bezig zijn. En ik vond de fofo van Ukkie87 zo leuk, dat ik er ook eentje van mezelf heb opgezet...

Liefs jufaman81

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Marassie: fijn dat het erop zit, maar een tegenvaller dat er 1 eileider niet helemaal goed open was... Ik snap je verdriet! En dat mag je ook uiten! Heel veel sterkte en wacht de uitgebreide uitslag nog maar af. Misschien valt het dan toch nog mee...

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman toevallig vandaag gehoord dat ik mag blijven!! Een andere collega bood zich aan om weg te gaan ( naar een andere school) en dat is vandaag goed gekeurd!! Joepie! Ik was het helemaal vergeten te vertellen..

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Janneke ik had gister een positieve ovu test en vandaag weer. Ik zit precies hetzelfde te tobben als jij.. Ene keer elke dag dan weer om de dag. Heb ook het gevoel dat ik het niet goed doe en dat het allemaal aan mij ligt... Zucht.. Ik denk dat dat voorlopig wel zo blijft. Ik hoop ook nog eens DE tip te krijgen die werkt ;)

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Proficiat Beschuitje!!! Heerlijk gevoel is dat altijd...

Bij ons hoeft er dit jaar gelukkig niemand uit. Maarja, wie weet in de toekomst?! Daar ga ik me maar niet druk om maken, want dat is zonde van mijn tijd en energie. Ik weet dat ik volgend schooljaar weer groep 7/8 heb en lekker in mijn eigen lokaal mag blijven. Ook ben ik iedere vrijdagmiddag vrij (compensatieverlof). Kan ik me rustig op voorbereiden...

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh wij weten nog niet eens de groepsverdeling laat staan welke groep ik krijg. Wij horen het meestal erg laat. Wel fijn als je het al weet!

12. Marassie

Marassie Niet meer actief

Ik weet ook al welke klassen ik volgend jaar ga krijgen. Alleen veranderd dit nog vaak genoeg!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt meiden...

En waar blijft de HCG golf ????

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden! Ik lees even een beetje terwijl ik heerlijk in het turkse zonnetje zit..
    Vanmorgen is mn temp gezakt, nu afwachten of dat een teken van mn lichaam is dat ik ongi ga worden ofdat het door verandering van omgeving enzo komt.
    Opzich fijn als het nu komt zodat ik meteen onderzoek weer in kan als ik terug kom.

Ukkie, wat enorm balen dat je ongi bent geworden zeg! Hoop dat het de dag niet te veel verpest heeft!

Marassie, balen dat een kant verstopt zit! Hopelijk is het iets onschuldigs!

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kzh.. Ooh meid geniet ervan, heerlijk hier in brabant komt het met bakken de hemel uit al de hele dag !!!

* Ik weet weer waarom ik zoveel jaar geleden aan de pil ben gegaan, buikkramp !!!!!!!!!!!!!!!!! :( *

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje
    Ik weet ook nog niet welke groep ik volgend jaar krijg. Heb inmiddels al 3 jaar kleuters en wil al 2 jaar terug naar de middenbouw! Kreeg de kleuters na mijn zwangerschapsverlof en werd steeds een beetje tegengewerkt door directrice en mocht niet terug naar de middenbouw. De directrice is nu gelukkig weg en de nieuwe bouwcoordinator ziet gelukkig wel dat ik niet op mijn plek ben bij de kleuters. Als het goed is mag ik volgend schooljaar eindelijk weer terug! Bij ons veranderd het ook nog wel eens, vandaar dat wij ook nog niets weten!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Girafje ik heb tien jaar kleuters gehad maar was er echt helemaal klaar mee haha... Vandaag gehoord dat ik nu na 1 jaar groep 4 waarschijnlijk door naar groep 3 ga. Vindt het berespannend maar blijkbaar hebben ze er vertrouwen in ;)

Ukkie hsg golf???

18. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi, hoi,
    Wat apart dat er zoveel van ons met kinderen werken, maar zo lang moeten wachten op onze eigen kindjes.

Zondag had de zus va mijn vriend nog nieuws, ze was zwanger van de 2de, ik vind het wel moeilijk, ze is net zo oud als mij en krijgt als de 2de. Ik merk dat ik er nu wel beter tegen kan, als een paar maanden geleden.

We zijn vandaag in het ziekenhuis geweest. Op de echo waren alleen maar kleine eitjes te zien, terwijl we al in dag 13 zitten van de cyclus. De laatste x-en had ik dag 15 de eisprong. Er was ook geen eisprong geweest anders kon ze dat zien. En omdat de bloedtest aan de lage kant was de vorige keer (21). Krijg ik de volgende maand clomid. We jammer dat deze maand geen hoop is ook. En een beetje een dubbel gevoel. Shit dat er toch echt wat is, maar als er niks was geweest waarom zijn we dan al zo lang bezig? Ik hoop gewoon dat het helpt en nu niet meer lang duurt.
    Oja het slijm in de baarmoeder was ook niet goed deze x (had met de kleine eitjes te maken).

xx

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat spannend om af te moeten wachten welke klas je volgend jaar krijgt! Ik werk zelf op een locatie met alleen brugklassen, dus weinig verrassingen wat dat betreft :) altijd wel de vraagt wat voor klas ik krijg en hoe heftig het weer gaat worden :)

@janneke: dat is echt niet waar je op hoopt, maar idd misschien ook wel fijn om te weten waar het dan aan ligt na zo lang geduldig wachten...

@kzh: fijne vakantie!!!! *jaloers* :)

Hier gisteren positieve ovutest (net aan), vandaag dik positief! Weer aan de klus dus, wat betreft de vraag hoe vaak&wanneer, wij starten rond dag 10 met om de dag, dan bij positieve ovutest elke dag tot 1 a 2 dagen na test... Is voor ons niet echt geforceerd ofzo, hebben er beide geen probleem mee :D en geeft mij de zekerheid dat ik er nooit naast kan zitten ;) laatst ook nog ff aan de gyn gevraagd: om de dag is in theorie genoeg, elke dag is ook pirma, maar maakt de kans niet groter, meer dan 1x per dag maakt de kans juist kleiner...

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ janneke: jammer dat er alleen maar kleine eitjes te zien waren! Dikke knufffel!

@ Eki: Veel plezier met "klussen"

Deel Deze Pagina