@ Zomer: Gefeliciteerd meid en duim voor je dat het een plakbeeb is! @ Jufaman: Balen dat de ongi toch is gekomen. Je mag nu wel verder met de volgende stap
Voel me niet echt goed. Me borsten doen pijn, hoofdpijn, duizelig en ik ben misselijk. Vooral heeeel moe.
Goedemorgen meiden, Net mijn meesterstuk ingeleverd, dus vanaf nu 2 weken afwachten tot mijn eindcijferrrrr.....spannend!! Vanmorgen ook de gyn. gebeld en volgende week dinsdag langskomen voor de eerste FM. Ook al zo spannend!! @ Zomerrrr: blijf plakken!!!!
Ik moest ver zoeken voor het lijstje maar ik heb hem. Hij is niet helemaal up-to-date meer, maar ik zou zeggen: pas hem aan!! Ik heb het voor mezelf al gedaan en heb me weer onderaan gezet. ♥ Ons NOD lijstje ♥ 15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent 2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje 3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek 7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje 14 juni - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI-29 mei 1e FM ZWANGER: Zomerrr
Laten we hopen dat je een prachtig cijfer krijgt meid! Je IUI schiet ook al op! Ik duim voor jullie meiden!
Zeker niet Zomerrr!! Ik wil juist alles weten over hoe je je voelt... En op de hoogte blijven van jouw mini-beebje!! Je hebt al genoeg meegemaakt, daarom kan ik alleen maar heel blij voor je zijn! Probeer er van te genieten en je niet druk te maken (hoe lastig dat ook is... I know!). Blijf lekker met ons mee kletsen en deel je geluk!! Daar word ik vrolijk van... Liefs jufaman
♥ Ons NOD lijstje ♥ 15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent 2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje 3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek 7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje 14 juni - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI-29 mei 1e FM 15 juni - Ukkie 87 - 11e ronde - 1e kindje - Chlomid, IUI & 24 mei FM ZWANGER: Zomerrr
@Juf.. spannend he, ik mag onderdag voor FM en krijg dan meer info en een afspraak voor IUI vind het onwijs spannend! Hopelijk heb je een goed cijfer voor je meesterstuk, je kunt nu alleen nog maar afwachten.. @Zomer.. Gefeliciteerd meid, hopelijk een plakbeebje!
'afwachten' is our middlename onderhand geworden!! Zowel mn NOD steeds, afspraken gyn en nu ook nog mijn cijfer hahaha!Maar ik raak er maar niet aan gewend....
Hoi meiden heb een drukke werkdag achter de rug. Ben er moe van! De kids waren wel gezellig vandaag. Zomer ik vind het ook fijn als je mee wilt blijven kletsen maar je moet het zelf ook willen. Kan me ook voorstellen dat je straks met mensen wilt praten die ook net zwanger zijn. Jufaman fijn dat het voor jou ook op gaat schieten hè?
♥ Ons NOD lijstje ♥ 15 mei - Nenaten - 18e rondje - 1e kindje 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12de ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent 2 juni - Ivy1979 9de ronde - 1e kindje 3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek gehad, 5 juni vervolggesprek met gyn. 7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje 14 juni - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI-29 mei 1e FM 15 juni - Ukkie 87 - 11e ronde - 1e kindje - Chlomid, IUI & 24 mei FM ZWANGER: Zomerrr
Oh ja zooooo gek... Ik heb normaal altijd erg zere borsten na mijn eisprong. Ik wacht er nu al een week op en nog steeds niets ... Vreemd hè? Komend weekeind mijn nod ben benieuwd maar het zal wel niet want je krijgt meestal juist erg zere borsten ( kijk naar zomer hè zomer ?
Zo, ook even hier het lijstje aangepast! 5 juni heb ik weer een afspraak met gyn. Om te horen hoe nu verder. Maar ik denk dat,dat een kijkoperatie wordt! Voor de rest gaat hier alles z'n gangetje en wachten we weer af wanneer het 3 juni is. Deze week nog wel druk aan de klus, because you never know... Zomer, blijf gezellig meekletsen! Dan weten wij ook waarvoor we dit allemaal doen...