Nog steeds niemand? Heb even een oppepper nodig... Zit hier een potje te brullen. Manlief is sporten en had mijn moeder net aan de telefoon. Het gesprek kwam over afvallen en toe ging ze opeens heel goed bedoeld mij adviezen geven. Dat ik beter kan afvallen ( heb ook echt overgewicht hoor!) dat ik dan misschien eerder zwanger wordt en dat ik dan gezonder ben tijdens de zwangerschap enzo. Ze bedoeld het allemaal goed maar heeft me toch erg geraakt. Ze zijn laatst een vriend verloren aan kanker en zijn nu zelf heel bang voor ziektes en sluipende dingen die je zelf niet in de gaten hebt ( cholesterol enzo) zelf kan ze ook niet goed afvallen en moet ook wat kwijt. Ik kan daar niet tegen omdat ik dan zwanger wil worden zou ik meer mijn best moeten doen of zo. Nogmaals ik heb een hele goede band met mijn moeder maar op dit moment valt het me allemaal gewoon even heel zwaar. Het lijkt of het mij nooit gaat lukken en kan even alleen maar huilen.
Vanmiddag bij de gyno geweest vanwege stollingsuitslagen die niet goed waren. Heb nu tabletten en vanaf hartactie moet ik spuiten tot 36 weken zwangerschap. Verplicht bij de gyno blijven lopen en verplicht in het ziekenhuis bevallen.
@beschuitje Een hele dikke knuffel voor je meid! Er kunnen zoveel factoren meespelen dat die paar kilootjes echt niet uitmaken.
Thanks zomer! Lief van je.Wat zijn dat stollingsuitslagen? Gaat dat over bloedstolsels of zo? Ik heb er echt geen verstand van. Kan dat kwaad voor jou en je kleintje? Trusten xx
Dat is een onderzoek die je na herhaalde miskramen krijgt. Het zou dus de oorzaak van mijn mk kunnen zijn. Mijn bloed stolt te snel waardoor het te dik wordt als ik het goed begrepen heb hoor.
@Zomer.. Vervelend dat je moet gaan spuiten maar wel mega fijn dat ze íets hebben gevonden waardoor het waarschijnlijk 4x mis is gegaan... hopen op een plakbeebje !!
@ zomerrr ; gedoe dat je moet spuiten, maar daardoor natuurlijk wel veel meer kans op een goede zwangerschap! @ beschuitje ; weer een beetje uit je dipje gekomen? @ net een uurtje geleden thuisgekomen van vakantie, en wat is het hier smerig benauwd, zweet me kapot! Toch wel weer fijn om thuis te zijn!
@ beschuitje: zo herkenbaar een moeder die goedbedoelde adviezen wil geven, maar dit verkeerd aanpakt! Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen! Heb laatst op tlc obese en pregnant zitten kijken en daar waren dames met heel veel overgewicht en zij werden allemaal zonder medische hulp zwanger. Die paar kilo extra maakt dus echt niet uit hoor! @ zomer: jammer dat je moet spuiten zeg. Gelukkig weet je wel waarvoor het allemaal moet doen!
Hoi Meiden! Ben weer terug van vakantie, was lekker maar ook weer erg fijn om terug te zijn in Oostenrijk Ik heb een paar pagina's terug gelezen, is denk niet te doen om alles terug te lezen van bijna 3 weken haha Maar Zomer van harte gefeliciteerd!!!! Helaas heeft mijn vakantie geen geluk gebracht...gewoon ongi weer geworden Heb zelfs nog bij de "familie/kids/vruchtbaarheid" budha gebid haha en ik ben totaal niet gelovig Was vandaag naar me internist voor me controle van Crohn en ze hadden ook een echo gedaan en zagen bij mijn eierstok een cyste of ontsteking...pff dacht dat die al weg was Maargoed ik zou vandaag gebeld worden door me gyn voor afspraak van eileideronderzoek, maar ben niet gebeld dus bel morgen zelf wel ff!! En dan hoop ik ook weer meer te weten @beschuitje: het doet soms het meeste pijn van diegene die juist het dichts bij je staan en zulke dingen zeggen...ik had dat met me zusje Is rot en moeilijk om te blijven denken dat ze het goed bedoelen...! ♥ Ons NOD lijstje ♥ 27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui 28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek 30 mei - janneke7 - 12e ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent 2 juni - Ivy1979 9e ronde - 1e kindje 3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek 7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje 14 juni - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI-29 mei 1e FM 14 juni - Nenaten - 19e rondje - 1e kindje 15 juni - Ukkie 87 - 11e ronde - 1e kindje - Chlomid, IUI & 24 mei FM ZWANGER: Zomerrr
Dank je voor jullie lieve woorden! Het gaat wel weer. Heb vandaag even een Theetje met mijn moeder gedronken en ze had heel lief een plantje meegenomen. Fijn gepraat! Kom straks terug nu even eten.
Hey iedereen, @ zomerr, vervelend dat je moet spuiten, maar alles voor het goede doel! @ beschuitje, mijn moeder en ik zijn ook erg close maar soms is zij niet echt tactisch. Dus ik nuanceer ik dat dan maar.. Maar nu mijn moeder mee is geweest naar HSG onderzoek is ze wel wat voorzichtiger met haar opmerkingen omdat ze heeft gezien dat ik erg pijn had tijdens het onderzoek. Maar fijn dat alles weer wat uitgesproken is. Ik hoop dat je snel goed nieuws voor ons hebt! Mocht je weer even je verhaal kwijt willen, we zijn er voor je... Ik ben een slachtoffer van het mooie weer, heb namelijk de parasolvoet op mijn grote teen gehad... Auw.... Voor de rest druk aan de klus. Ook al heb ik er niet zoveel vertrouwenin deze maand nadat ik bij het onderzoek kreeg te horen dat 1 van mijn eileiders waarschijnlijk verstopt zit. "Maar vooral doorgaan" ( Barry Stevens)
Marassi.. Succes met je teen... pijnlijk ! Morgen FM en meer info over de IUI vind het erg spannend !
@marassi: au!! sterkte! @ ukkie: suc6!! Meiden, wat een heeeeeerlijk weer!!!! vandaag lekker kort dagje werken, kids hadden gymles in het buitenzwembad, daar aan de kant op een bankje gezeten/gelegen in t zonnetje tot einde van de dag vervolgens hier in de buurt op het gras bij de plas gelegen in bikini (oh wat een vakantiegevoel!!) en daarna lekker bij vrienden eten en heerlijk met mijn allerliefste semi-kindje gekroeld, dat alles met het zonnetje erbij mn dag kan niet meer stuk!!
Eki wat klinkt dat als een heerlijke dag zeg! MArassi auwieeee dat deed vast pijn. Geen teen gebroken of zo? MEt mij gaat het wel weer hoor. Heb regelmatig een emo bui de laatste tijd, zelfs bij stomme tv programma's haha...huilen geblazen. Ik ben bang dat de ongesteldheid er weer aan komt dit weekeind, denk dat dat ook wel mee speelt in mijn hoofd. Voel tot nu toe nog weinig, borsten beginnen een beetje zeer te gaan doen, maar dat heb ik altijd dus niets nieuws. Ukkie succes bij de gyn hoor morgen. TRUSTEN !!
Dank je wel dames.. Zal morgen avond een update geven.. Wanneer moet jij juf ?? Vrijdag ? Ooit ik geniet ook zo van die zon en de komende 7 blijft het zo lekker !!!
Zo dames nog even en dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de operatie ik moet vanmiddag op 15.00 in het ziekenhuis zijn ik ben zo vreselijk nerveus dat ik het even niet meer weet allemaal sorry dat ik nu niet reageer op iedereen maar ben bang dat ik de verkeerde dingen ga zeggen