@Girafje Hebben jullie al onderzoeken gehad na de miskramen? Gebruik je bij een volgende zw utrogestan?
Ben natuurlijk wel te laat met succes wensen.... maar toch hoop ik dat jullie nog even komen vertellen hoe het is gegaan vandaag dames!!
Ik was vandaag zelf maar even naar de gyn gegaan, bleek dat ze me wel hadden proberen te bellen, maar verkeerde nr... Grrrr nu moet ik dus weer n maand wachten want ik moest gisteren of vandaag voor die onderzoek ivm me maandelijkse periode Baal als n stekker omdat ik gisteren te horen had gekregen dat er een cyste zit bij een van me eierstokken... Sorry even ego berichtje, scheitlichaam die niet normaal is en niets wil wat ik wil!!
Meiden... slecht nieuws, de vorige keer was mijn eitje 17 mm en nu maar 10 mm.. De Chlomid slaat dus niet goed aan... Het kan zijn de ene ronde heel goed en de andere ronde niet goed. Dinsdagavond terug voor nogmaals een FM (follikel meting) We gaan dan even bekijken of de eitjes meer gegroeid, als dit het geval is maken we meteen een afspraak voor IUI, dit kan de dag erna al zijn! (Ligt natuurlijk aan de eitjes) Als de follikels niet zijn gegroeit moet ik afwachten tot mijn ongi en de volgende ronde waarschijnlijk spuiten ipv Chlomid. Krijg er behoorlijke stemmingswisselingen van en de arts vond het beter dat ik dan overga op spuiten.... Heb allerlei informatie meegekregen voor IUI! Dus ik hoop maar op een mege ei dinsdag !!!
@ nenaten : dat is balen zeg! * knuffel* @ ukkie ; balen dat de follikel niet genoeg gegroeid is, hopenlijk volgende meting wel goed genoeg! Succes! Moeten wel een hoop meiden naar de gyn deze dagen! Ik moet morgen voor eerste fm meting, ben best wel zenuwachtig!
@ Ukkie: Ik moet dinsdag ook voor de FM naar de gyn.... Dus ik duim voor ons voor grote eieren!! @ kzh: Succes morgen bij de FM meting. Ik vond het de eerste keer echt reuze meevallen. Ik was er ook niet op voorbereid, want het was tijdens het eerste gesprek met de gyn. Maar omdat ik net na mn ongi zat maar voor mijn ei kreeg ik meteen een FM. Maak je er maar niet te druk over....
Hey meiden, Heb er eindelijk aan gedacht om te test te posten en wat vinden jullie van mijn buik? Het zijn waarschijnlijk mijn "darmen" maar ik ben er trots op!
@ ukkie en juf Ik hoop dat jullie allebei di een goede FM hebben! @kzh Succes en hopen op grote eitjes! @Nenaten Wat vervelend.
Fm gehad, was nog niet veel te zien. Maar dat was niet vreemd volgens gyn, maandag terug voor 2e meting. Mijn met-de-billen-bloot issues nemen al iets af
@ zomer: Onderzoek na mk zou volgens gyn weinig nut hebben, omdat ik al een kindje heb. En ik wil ook snel posi foto's kunnen posten @ Nenaten: Wat giga balen meid! Dikke knuffel voor jou! @ Ukkie: Waardeloos zeg dat de clomid niet goed aanslaat! Hoop dat je dinsdag beter nieuws krijgt in het ziekenhuis! @ Kzh: Jammer dat er nog niet veel te zien was bij de gyn. Je wordt inderdaad makkelijker als je voor onderzoeken bij de gyn bent! Mag zelf weer op het wachtbankje gaan zitten. Vanavond nog een laatste keer klussen voor deze maand voor het geval mijn ei toch later is. Lekker een week vrij, komt wel mooi uit met dit weer
@Girafje Bij het ''meerdere miskramen topic'' zijn genoeg meiden die een gezond kindje hebben gekregen en daarna 2,3 of meer miskramen. Ik wil niet zeikerig overkomen en ik bedoel het goed maar ik zou daar wel op gaan dringen. Stel je bent binnekort weer zwanger en het zou een mk worden dan mag je pas 3 maanden na de mk de onderzoeken laten doen. En je bent dan verplicht een paar maanden te wachten met zwanger worden. Alle onderzoeken kunnen ze dmv bloedprikken doen.
@ Zomer: Je komt helemaal niet zeikerig over hoor! De eerste mk kwam ik bij toeval achter omdat ik al een tijdje oud bloedverlies had. Omdat ik overtijd was toch voor de "zekerheid" maar een testje gedaan en op de kv test een licht streepje. 2 dagen later goed ongi dus later niet meer echt gedacht dat het een mk was. De twee mk was het vruchtje bij 5 weken al gestopt met groeien en heeft nooit echt een goed vruchtje in gezeten. Mijn gevoel zegt nu nog dat het gewoon pech was en dat het de volgende keer goed blijft gaan. Wie weet denk ik daar volgende maand anders over en ga ik toch weer richting gyn.
Hoi meiden, We zijn weer terug van egypte. We hebben een heerlijke vankantie gehad. Veel visjes gezien en bijna niet aan zwanger worden gedacht, knap he. Ik had ook weinig zijn om terug naar huis te gaan. Ik heb veel vrienden/familie/collega's die zwanger zijn en dat blijf pijn doen als ik ze zie, dat ik het niet ben. Volgende week en babyshower van een goede vriendin van mij. Heb er helemaal geen zin in. Ik weet dat het echo klinkt, maar ik vind de baby/zwanger praat nu even verschrikkelijk en het doet veel pijn. Zomerr: wat een geweldig nieuws, ooo wat spannend, ik hoop zo dat het goed gaat nu je de medicijnen krijgt. Heb je de vorige x ook al gekregen? Ik kan me voorstellen dat het hele spannende weken zijn voor jou. Mag ik vragen welke weken het de vorige xen mis is gegaan? Ik denk aan je meid . Ik heb alles een beetje bij gelezen, voor iedereen een dikke knuffel Ik moet zondag, maandag of dinsdag ongesteld worden. Deze keer weet het zeker, ik vond het best relax dat ik het al weet dat het niet gelukt kon zijn (omdat er geen ei groot genoeg was om te springen) Is dat raar? Anders ben ik toch altijd een beetje zenuwachtig, de laatste dagen van de cyclus. Ik begin deze week met de clomid, ik hoop zo dat het helpt. Ik denk dan toch een beetje van, het is zonder ook geluk, dus misschien lukt het met nu wel super snel. Het geeft best wel wat nieuwe hoop. Ik hoop dat ik ze weg geslikt krijg. Ik kreeg de pil, die super klein in alleen maar weg door hem achter op te tong te leggen met een slok water. ga nu even mijn koffer uitmesten,x