Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    sorry voor de schrijf fouten, ik was net wakker.

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Girafje, hopelijk is het raak deze ronde!

Janneke, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
    Is niet raar toch, en wanneer je ongi bent geworden begint er weer een nieuwe ronde waarbij je hopelijk gewoon lekker zwanger gaat worden!

Aankomende week spannende week, en voel dat is ook best wel zenuwachtig ben.
    Volgende week vrijdag heb ik een telefonische afspraak met internist om het over zwangerschap te hebben, zodat ik wat duidelijkheid krijg en hopelijk ook wat rust en vertouwen.
    ( even kort uitgelegt, ik heb lyme ( wel behandeld en dus alleen een soort rest syndroom) en er is nogal veel verschillende informatie over lyme en zwangerschap, en nu volg ik de info van het rivm en amerikaanse overheids instelling die onderzoek doet, maar wil toch even nog wat extra bevestiging van mn internist.. En kijken of ze het nodig vind dat ik een onderhouds dosis amoxiciline krijg tijdens zwangerschap... )
    En natuurlijk verder met fm, morgen om 9 uur bellen hoelaat ik terecht kan.. Wel raar om.naar een 'gesloten ziekenhuis' te gaan :p

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden even snel via mijn telefoon voor het slapen gaan. Kan dus nu niet uitgebreid reageren. Het is hier super rustig! Iedereen is lekker buiten zeker met deze mooie dagen? Hier vandaag een deel van de tuinmeubels in de beits gezet, morgen de andere helft. Vandaag sporen van ongesteldheid maar het zet nog niet door. Zal morgen wel zijn. Baal wel ontzettend. Tweede maand alweer na hsg. Maar ik probeer het koppie niet te laten hangen dit keer. Daar is het weer veel te zonnig voor! Trusten en tot morgen, dan hoop ik wat uitgebreider te kletsen.. Gaap...

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Beschuitje: Balen dat je ongi waarschijnlijk komt meid!
    Geniet van het lekkere zonnetje zolang we nog dit mooie weer hebben!

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dikke knuffel meid!

6. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey iedereen,

Hier zijn we ook aan het genieten van het mooie weer.

@ beschuitje, jammer van die eerste tekenen... Knuf!

Hier gister geschrokken! Mijn neefje van nog niet 3 maanden is opgenomen inhet ziekenhuis vanwege een verstoorde leverfunctie! Het grijpt mij wel aan dat kleine mannetje... We waren namelijk een dagje weg met z'n allen en werd mijn schoonzusje gebeld dat ze naar de kinderarts mochten, had een vriendin geregeld omdat de kleine niet goed groeide. Nu spannend, hopelijk is het alleen de voeding en niet iets ernstigs!

7. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,

beschuitje: wat jammer dat je weer ongesteld gaat worden, dikke knuffel.

marassie: oo wat spannend, wat verschrikkelijk, ik hoop dat het snel beter met hem gaat.

Hier is nog niks te merken van het ongesteld worden, misschien dan toch morgen.

gr's

-Dec 2010 gestopt met pil
    -Juli 2011 mk 11 weken
    -25-28-26-26-25-25-24-26-27-27-27-ronde 12

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    He balen beschuitje! *knuff*

Marassie : ah, wat sneu.. Beterschap voor je neefje!

Hier : net fm gehad, was 5mm nog maar.. Donderdag weer terug.
    Had dit keer een mannelijke gyn, moest even slikken maar wel fijn dat ik dat nu ook gehad heb..

9. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    hey meiden,
    ik ben weer thuis uit het ziekenhuis maar heb nog wel veel pijn en slaap nog veel
    ze hebben drie sneetjes gemaakt 1 in mijn navel en 2 in mijn linker zij de dokter heeft een polypje weg gehaald daarna wilde ze in m'n buik gaan kijken maar mijn eierstokken zitten helemaal verkleefd dus zo als het er nu uit ziet zal ik op een natuurlijke manier niet zwanger kunnen worden over 6 weken heb ik weer een afspraak met de dokter dan gaan we verder bespreken hoe nu verder

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier lekker een paar dagen in de tuin geleefd! Heerlijk was dat zeg... Morgenochtend naar de gyn voor de 1e FM, hopen dat de datum geprikt wordt voor mn 1e IUI, maar dat zal nog wel te vroeg zijn!

@ Ginkel: Klote dat je nog veel pijn hebt! Laat je maar lekker verwennen. Allebei je eierstokken verkleefd?? GVD zeg! En dan pas over 6 weken een vervolgafspraak? Dat vind ik wel erg ver weg, kon het niet eerder? Sterkte meis!

@ Janneke: Is je ongi al een feit?? Hoop van niet voor je...

@ Marassie: Ben je al bekomen van de schrik? Hoe is het met je neefje? Zielig zo'n klein onschuldig manneke! Sterkte.

@ Beschuitje: Heeft je ongi al doorgezet? En je moet zeker je hoofd niet laten hangen en de moed opgeven! Ook wij zullen ooit zwanger worden... En wij waarderen alles dan meer dan dames die daar niet zolang over hebben gedaan (denk ik dan...)

@ kzh: Wanneer heb je je FM deze week? Begrijp ik goed dat je de ziekte van lyme hebt? Of alleen het restje? Gaat het dan ooit wel over of moet je de rest van je leven proberen ermee om te gaan?

@ Zomerrrr: Hoe gaat het met jou meid?? Ben nieuwsgierig!

@ Iedereen die ik vergeten ben: Hoop dat jullie allemaal van het heerlijke weer genoten hebben (net als ik!).

Liefs jufaman

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ginkel ; dat is wel even kl*te nieuws zeg! Sterkte

@ jufaman ; succes morgen!
    Heb donderdag volgende meting.. Vrijdag eerste gehhad, vandaag 2e..
    Ik heb lyme gehad, heb nu ruim 6 maanden antibiotica achter de rug en ben veel vooruit gegaan. Maar de klachten die ik nu nognheb, daar moet ik mee om leren gaan want die blijven zeer waarschijnlijk.

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marassie: hoop dat je neefje snel opknapt en dat het aan de voeding ligt en niet iets ernstigs

@ janneke: spannend!

@ kzh: balen dat de follikel nog klein is. Hoop dat hij volgende keer groter is.

@ jufaman: suc6 morgen!

@ ginkel: jeetje meid, dat is ff schrikken. Enige voordeel is dat je nu weet waarom je niet zwanger wordt. Hoop dat ze een goede behandeling hebben waardoor je in de toekomst toch moeder mag worden. Dikke knuffel en rust maar goed uit!

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goede avond meiden,
    hoe is het hier?!

ik zal morgenochtend alles bijlezen en dan uitgebreid reageren...

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, inderdaad toch vandaag ongesteld. Jammer, wel even balen, maar ja ik voelde het gister al komen.
    Op naar de volgende ronde.

*Zwaait naar Miss C
    *Marassi wat erg van je neefje, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn.
    *Jufaman succes morgen he ben heel benieuwd.
    *Ginkel wat een rotnieuws zeg. Je weet wel waarom het niet lukt, maar dat nieuws is niet fijn te horen, sterkte.
    *KZH heftig zeg de ziekte van lyme. Weet je ook wanneer je het opgelopen ? Dat is toch door een tekenbeet?
    Daar ben ik altijd bang voor , voor die gekke beesten.

Meiden sorry voor wie ik vergeten ben, fijne avond nog, x

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ beschuitje ; heb het ongevee 8 jaar geleden opgelopen, maar niet gemerkt. Kreeg steeds meer klachten en diagnoses ( zoals fibromyalgie ) en toen kwam het vermoede van lyme er.
    Is inderdaad van een teek, echte rotbeesten zijn het.. 1 beet en je hele leven kan zo ineens veranderd zijn!

16. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi meiden zou ik hier Miss mee mogen kletsen? We zijn dus bezig voor ons 3de wondertje en ga denk op naar ronde 18 voel dat het nu weer niet raak is..kan het zo niet begrijpen snap als je bezig bent voor je eerste kindje ik niks te klagen mag hebben met 2 gezonde kids maar de wens is zo sterk bij mij..helaas bij Vl. Het gebeurd of het gebeurd niet die is dus niet van plan zijn zAad of iets te laten controleren:( bij de eerste was ik binnen 3 mnd zwAnger en de 2de in de 5 de ronden daarom snap ik het gewoon niet..lijkt wel of iedereen om me heen zwanger raakt zucht..nóu meiden hoop voor jullie natuurlijk ook het beste doeg

17. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,
    Ben nog niet ongi, maar heb wel flinke hoofdpijn (krijgt ik meestal wel rond deze tijd). Maar omdat er geen eitje groot genoeg was, de afgelopen maand weet ik zeker dat het niet gelukt is, maar je blijf toch een beetje hopen, een beetje gek he. :(

Beschuitje: wat klote dat je ongi bent!!!

ginkel78: ooo wat erg, een dikke knuffel

Channie32: wat vervelend he als het niet wil lukken. Ik was de 1ste x ook na een paar maanden zwanger. Dat werd jammer genoeg een mk. Nu wil het ook niet meer lukken. Ik hoop dat het snel bij jullie gaat lukken.

Voor degene die een fm krijgen, ik hoop dat jullie eitjes goed groeien;).

liefs

-Dec 2010 gestopt met pil
    -Juli 2011 mk 11 weken
    -25-28-26-26-25-25-24-26-27-27-27-ronde 12

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @KZH.. Ik heb ook ooit antibiotica gehad voor een tekenbeet.. Gelukkig nooit nergens last meer van gehad, echt balen meid !!

@Channie.. Welkom meid, klets gezellig mee :)

@Janneke.. Ik snap je helemaal... laat die ongi maar snel komen zodat je doorkunt naar de volgende ronde :)

Ik mag om 15:10 voor FM, had hem eigenlijk vanavond om 19:50 staan maar er is een plaatsje vrijgekomen :D

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden...
    Kom net van de gyn af... mijn eitje is in 5 dagen ontzettend veel gegroeid, van 10 mm naar 25 mm !!! Het was een heel mooi ei en het is er ook maar 1 dus morgen krijgen we al IUI. Heb meteen pregnyl gekregen, het spuitje deed niet pijn, maar de vloeistof was wel een pijnlijk gevoel... maargoed, we hebben er alles voor over. Morgen om 16:00 moet vriendlief inleveren, en om 18:30 gaan we onze eerste poging IUI doen !!! Vind het zo ontzettend spannend

@Jufaman.. Ben erg benieuwd naar jou, kom je snel online ?!

20. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Spannend Ukkie87!!!! Hoop dat het bij jullie eerste IUI poging gelijk raak is :)

Sorry dat ik niet veel reageer, ik lees wel mee...maar helaas gebeurd er bij mij zwaar weinig :( Ik moet nog 3 weken wachten en dan maar hopen op een volgende stap...

Deel Deze Pagina