Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Janneke, Ik vind het mega spannend.
    De eisprong kwam bij mij de vorige ronde ook vanzelf, maar dan weten ze niet persies wanneer. Nu ze de spuit Pregnyl hebben gezet weten ze zeker dat mijn eitje tussen de 24-36 uur springt.
    Zo is dus de IUI iets nauwkeuriger, zonder Pregnyl duurt het misschien nog wel 3 dagen, en dan zouden de zaadjes van de IUI alweer weg zijn. Hoeveel pogingen ik krijg weet ik niet… daar ga ik nog niet over nadenken, maar gemiddeld geloof ik 6 tot 8. Het vriend van mijn zaad is 12,2 miljoen, en gemiddeld is het tussen de 20 en de 50 mil. Onder de 20 spreek je over minder vruchtbaar. Bij de IUI ‘filteren’ ze de beste zaadjes eruit en die brengen ze dan zo hoog mogelijk in. (Als je googled op IUI en dan afbeeldingen zien ze dat ze het rechtstreeks in je baarmoeder inbrengen)

@Marassi.. Dank je wel meid. Phoe dat is een flinke tegenvaller, wanneer weet hij definitief dat hij geen werk meer heeft? Hij zal toch de tijd krijgen om iets anders te vinden lijkt mij ?!? Balen van het oud bloedverlies, het wil niet alles zeggen natuurlijk.. geen bloed geeft moed J

@Jufaman.. Gefeliciteeeeeeerd, en met een 7 wauwie !
    Heb je vandaag al een FM gehad ?!?

@Eki.. Dank je wel. Jullie succes, het is niet niets om zo’n beslissing te maken!

@Nenatan.. Groot gelijk ik zou ook naaar een ander ziekenhuis gaan, 2 maanden wachten phoe!

2. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Vandaag naar de frauenartz geweest om me doorverwijzing te halen en was daarna maar gelijk doorgereden naar ander zh. Kom ik daar aan en vraag ik dus om een eileideronderzoek, zegt ze als je alleen het onderzoek wilt moet je daar gewoon voor betalen, als je het gehele traject bij ons volgt dan is het incl. pfff zoals me vriend het zegt, moest kiezen tussen 2 kwaden... Ik heb gezegt doe dan maar het gehele traject :( Moet ik 21 juni samen met me vriend op gesprek komen en al onze gevondingen (is dat een nederlands woord?) meenemen zoals zaadonderzoek van me vriend zodat dat allemaal niet gedaan hoeft te worden, maargoed als ik dan alsnog pas eind juli die onderzoek kan krijgen is het allemaal onnodig en een hoop tramelant want moet natuurlijk wel elke keer 30min rijden naar dat zh...
    Eileideronderzoek kan alleen op de 10e en 11e dag na je 1e dag van je ongesteldheid toch?
    Ik zit gewoon echt in n dilemma, meiden wat zouden jullie doen??! Ik wordt het wachten nu echt wel errug beu!!!!

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    ff zoeken en gevonden op pagina 115 ;)
    Moet denk nog ff aangepast worden...

♥ Ons NOD lijstje ♥

27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje Rond augustus 2012 iui
    28 mei - Miss C - 26e ronde - 1e kindje - 07.05.'12 HSG-onderzoek
    30 mei - janneke7 - 12e ronde - 1ste kindje-15 mei terug fertiliteits-assistent
    2 juni - Ivy1979 9e ronde - 1e kindje
    3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje 14 mei HSG-onderzoek
    7 juni - Girafje - 19e ronde - 2e kindje
    14 juni - Jufaman81 - 17e ronde - 1e kindje - Volgende ronde IUI-29 mei 1e FM
    14 juni - Nenaten - 19e rondje - 1e kindje
    15 juni - Ukkie 87 - 11e ronde - 1e kindje - Chlomid, IUI & 24 mei FM

ZWANGER: Zomerrr

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ahh naar deze was ik ook op zoek, ik zal hem ook ff aanpassen...

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

27 mei - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui
    30 mei - janneke7 - 12e ronde - 1ste kindje - 15 mei terug fertiliteits-assistent
    3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje - 14 mei HSG-onderzoek
    28 juni - Miss C - 27e ronde - 1e kindje - 04.06.'12 afspraak gynaecoloog

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    het zou heel bijzonder zijn als ik 28 juni positief mag testen dat is namelijk de overlijdens datum van m'n moeder...
    *hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop*

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Lieve nenaten,
    wat een belachelijks iets!
    Hoeveel zou je daarvoor moeten betalen dan?!
    ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat je voor het gehele traject pas eind juli terecht kan omdat je een onderzoek naar je eileiders wilt...
    woon je heel ver van nederland?!

8. Marassie

Marassie Niet meer actief

♥ Ons NOD lijstje ♥

30 mei - janneke7 - 12e ronde - 1ste kindje - 15 mei terug fertiliteits-assistent
    3 juni - marassie 19e ronde - 1e kindje - 5 juni fertiliteitsarts

9. Marassie

Marassie Niet meer actief

Even een klein dingetje aangepast! Officieel nog niet ongesteld... Maar komt er wel weer aan!

10. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    @MissC: Ik woon in Oostenrijk en ben uitgeschreven uit Nederland ;)
    Hier ben je standaard verzekerd via je werkgever dus ik betaal niets zoals in NL en heb je ook geen eigen risico. Maar als je dus iets speciaals wilt oid dan moet je daar wat voor betalen ja, hoeveel weet ik niet.
    Ik hoop dat we 21 juni tijdens dat gesprek gelijk kunnen melden dat ik me eileider onderzoek wil op 25/26 juni als ik idd op de 15e ongi wordt en niet pas in juli!
    Een Frauenartz zit niet in t zh zoals de gyn. dus helaas hebben ze niet de gegevens van elkaar en daarom moet ik alles meenemen wat ik aan bevindingen heb, hoop dat t proces daardoor wel versneld!

Ik heb nu echt vette koppijn en heb net ook rot tegen me vriend gedaan tijdens t koken :( heb t gewoon beetje gehad...vanmorgen bij de HA langs geweest, daarna Frauenartz en daarna nog naar t ZH En alle 3 in 3 verschillende steden, gelukkig niet zo heel ver maar toch!
    Begin vanaf 1 juni ook weer met werken en werk dan 6 dagen in de week tot begin okt en vind t gewoon rot dat ik dan steeds naar t zh moet. Kan geen vrij krijgen wanneer het mooi weer is omdat het seizoenswerk is wat ik doe dus moet alles ook nog eens goed plannen!!

Hier is t even het enigste punt waar ik mijn ei kwijt kan Tnx!

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hi ladies!!

Vanmiddag bij de gyn. geweest voor een 2e FM deze cyclus, maar ze waren nog niet zo groot als dat ze had verwacht (grootste was 15,8 mm). Dus morgenochtend voor een 3e meting.... Dan moet er eentje minimaal 17 mm zijn en dan kan de IUI zaterdag doorgaan! Pffffff spannend dus!!

Liefs jufaman

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

14 juni - Jufaman81 - 18e ronde - 1e kindje - HOOP: Zaterdag 02-06 IUI

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ nenaten : wat een rot situatie zeg! Logisch dat je er even doorheen zit.. En je vriend snapt dat vast wel.
    Succes meid!

@ miss C ; dat zou wel heel bijzonder zijn inderdaad!

@ hier : morgen ochtend veel volgende meting, ben erg benieuwd of er al iets meer te zien is en hoe het traject er verder uit gaat zien als dat niet zo is.

@ jufaman : succes morgen! Hopen op een mooi ei!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ♥ Ons NOD lijstje ♥
    14 juni - Jufaman81 - 18e ronde - 1e kindje - HOOP: Zaterdag 02-06 IUI
    26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ miss c: hoop met je mee.
    Hoop zelf dat ik de 6e een test kan wagen, ben die dag precies 4 jaar getrouwd! Als ik geen last krijg van oud bloedverlies dit weekend dan ga ik woensdag testen!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @nenaten.. Pfff vervelend zeg, ik weet eerlijk gezegt niet zo goed wat ik zou doen !! Elke keer 30 min rijden en weer helemaal opnieuw je verhaal vertellen is ook niets, ik moet ooit wel 3 dagen achter elkaar langskomen... Maarja ik snap dat 2 maanden wachten ook geen optie is...succes met deze moeilijke beslissing !

@juf.. Hopen op een mega ei !!

Zo... IUI achter de rug.. Een flinke tegenvaller.. De zaadjes van mijn vriend waren maar 2,8 miljoen! (vorige keren 3,8 en 12,2) Nadat ze de beste eruit hadden gezocht bleef er maar 0,6 over wat ze hebben ingebracht. Kleine kans dus, maar we gaan het gewoon proberen zei de gyn... (heb er nu al geen goed gevoel over en ben erg verdrietig, wat als er te weinig zaad is voor IUI?????) De IUI was geheel pijnloos zelfs van de eendenbek voelde ik niets ! Mijn NOD is nu 14 juni maar ik test pas op vaderdag (17juni) mocht ik niet ongi zijn geworden! Pfffffff :(

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ girafje : dat zou ook wel mooi zijn!

@ ukkie : dat is even een flinke tegenvaller zeg!
    Maar, een kleine kans is ook een kans! Ik ga voor je duimen!!!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie blijf positief meid !! Laat je koppie niet hangen...

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @ukkie,
    Wat balen! maar idd net wat KZH zegt, een kleine kans is ook een kans, ik ga voor je duimen...
    Bekijk bijlage 248833

@alle meiden die IUI gaan krijgen,
    ik duim kei en kei hard voor jullie Bekijk bijlage 248833

@nenaten,
    wat een onmogelijke keuze zeg! dat is toch niet te doen... kan je niet uitzoeken wat zo'n onderzoek kost dat je het evt toch zelf betaald als het niet belachelijk duur is...

@all,
    Zullen we weer eens een vraag van de dag maken?!

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Net terug van de gyn.
    Was natuurlijk niet veel verandering in mn eileiders..
    Ze zei dat ze me verkeerd begrepen had en dat deze fm's helemaal geen zin hadden omdat mijn cyclussen veelste lang zijn.
    Dus, jammer van de afgelopen 2 weken ;s die waren voor niks!

Maargoed, heb nu duphaston mee gekregen zodat ik weer in nieuwe cyclus kom, en chlomid voor de eisprong.
    Kreeg wel de waarschuwing dat chlomid gewichtstoename kan veroorzaken en aangezien ik al niet de slankste ben moest ik misschien toch maar wat gaan afvallen.
    Maar daar was ik al mee bezig, maar nu wel extra motivatie!

@ Miss C ; goed idee! ben alleen niet in zo'n creatieve / orginele bui dus laat het bedenken van de vraag aan jou/anderen over :p

Deel Deze Pagina