Zo dames jullie hebben flink gekletst..!!! Leuk jullie NOD lijstje.... Ik hoef er niet op want dat heeft toch geen zin... Wil jullie lijstje niet eens verpesten met mijn rood..!!!
Mag ik ook mee komen kletsen? Wij zitten inmiddels in ronde 12. Heb inmiddels bij twee cyclussen inwendige echo's gehad om de eisprong te volgen. De eerste ronde hebben ze mijn eisprong jammer genoeg gemist, of ik heb gewoon geen goede gehad. Deze ronde hebben we mijn eisprong wel gevonden en nu moet ik dinsdag bloed laten prikken:x Verder heeft mijn vriend zijn zaadjes ingeleverd. Dinsdag 13 maart krijgen we dan de uitslagen van de onderzoeken. Ik weet inmiddels wel dat ik endometrioseplekjes heb en een achterovergekantelde baarmoeder. Verder temperatuur ik en daaruit blijkt dat ik een korte LF heb. Als ik ongesteld ben heb ik ook maar heel weinig bloedverlies, maar volgens mij maakt dat niet uit.
Ahhhh Suusjelove... klinkt wel erg negatief! Het lijstje verpesten doe je sowieso niet hoor meid! @ Ukkie27: zo te lezen zit jij al midden in de onderzoeken. Nog even wachten tot 13 maart, maar ook daar zit je weer snel aan. Heel veel succes gewenst natuurlijk! Voeg je NOD toe aan ons lijstje!
@ukkie hopelijk krijg je alleen maar goed nieuws..!!! wel fijn dat jullie al begonnen zijn met de onderzoeken... @juf Haha nee is niet negatief maar realistisch... En ik wil zelfs heel snel ongesteld worden..!!
Hey lieve Suus, voelt het even zo? Jullie hebben ook wel weer een hoop te verwerken gekregen en jullie moeten bovendien nog wachten tot de eerste afspraak. Logisch dat je er nu niet op wilt als er niets te tellen valt. Ladies is het een idee om de lijst alleen met roze te kleuren en gewoon grijs te laten mocht het niet zo zijn? Rood is echt niet mijn kleur! Gezellig Ukkie en welkom hier! Spannende dagen bij jullie dus, in afwachting van de uitslag. Ik hoop dat het jullie iets meer duidelijkheid zal geven. Ik heb ook sterk gekantelde baarmoeder maar volgens mijn ha mag dit geen invloed hebben. En toch ben ik wel eens bang dat de zaadjes niet goed naar binnen kunnen komen. Hebben jullie nog leuke plannen het weekend?
@ Suusjelove: Ik snap dat je ongesteld wilt worden! Dan kun je weer verder voor je gevoel, tenminste...zo beleef ik het altijd!! @ Lizzy: ben het helemaal met je eens!! Rood is ook gwn een rotkleur!! Alleen roze kleuren is veel beter.
@lizzy dat is een goed idee... ik duim voor veel roze... @juf idd en als ik ongesteld word mag ik met de pil beginnen... mijn natuurlijke cyclus duurt gemiddeld 45 dagen...
update 10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje 14 maart - mamazeyad- ronde 18 - 2e kindje 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje
volgens mij klopte de update niet helemaal dit zou m moeten zijn denk ik: 9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje 10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje 14 maart - mamazeyad- ronde 18 - 2e kindje 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje
Pff sorry ik kom even klagen...morgen gaat het vast beter, maar de eerste twee dagen heb ik zo mega last van mijn menstruatie, nou ja meer de hormonen enzo. Heb echt medelijden met mijn vriendje, hij pikt mijn vervelende gedrag wel maar leuk is het niet. Ben van ellende vanmiddag maar de strijk van twee weken gaan doen boven met een lekker muziekje op. Ik moet zeggen dat ik daar wel van opknapte. Als ik die lijst zie vind ik het wel confronterend hoor, dat we zo lang aan het proberen zijn om zwanger te worden. Maar ja mijn liefje zegt dan maar zo, het kan nooit lang meer duren als de lijst al lang is. Eens moet het lukken. Dat is wel fijn hoor dat hij zo lekker positief is. Ik moet zeggen dat ik het soms wel even kwijt ben. Zeker als ik mezelf zo zielig voel haha..nee valt wel mee, maar die buien zijn niet normaal meer. Voorheen was ik jaren aan de pil, maar nu sinds ik gestopt ben lijk het iedere maand erger te worden. Herkennen jullie dit of ben ik de enige? Nou wel fijn dat we hier ons eitje kwijt kunnen Allemaal een lekker weekeind tot nu toe? Wij kregen de kindjes van mijn zus te logeren, was heel gezellig. Ze zijn drie jaar. Gaan morgen lekker een dagje luieren want hebben niet veel geslapen hahaha half 6 was de eerste wakker. Ik heb er ook wel van genoten hoor, zo leuk met z'n allen. Mijn lief vond dat wij het leuk deden als 'nep'ouders haha...
Ik heb mijn banner maar even aangepast naar 31 dagen en ook gestart vanaf gister. Was eergister al wat ongesteld maar gister begon het pas echt.
Joh Beschuitje, troost je met de gedachte dat ik vandaag ook een total bitch ben en dat ik het niet aan mijn ms kan wijten Ik vond vandaag dat mijn lief te veel boven op mij zat, ik had even me time nodig onder de douche en vond het vervelend dat hij op de badrand ging zitten kletsen. Vervolgens heb ik hem een beetje de deur uit gekeken richting zijn werk Echt zo sneu, normaal piep ik altijd dat hij nooit thuis is. Arme schat. Ik heb het wel goed geknuffeld voordat hij de deur uit ging hoor. En nu baal ik natuurlijk dat hij pas vannacht thuiskomt.. Aaargh!!! Misschien stelt dat je vriendje een beetje gerust Mijn lief is ook altijd de grote optimist van ons twee, ik heb dat ook nodig. Uiteindelijk vertrouw ik hem blind dus als hij het zegt, zal het wel goedkomen. Misschien werkt dat bij jou ook zo. En klets maar lekker van je af hoor. @Eki: thanks voor de juiste update! @Suusjelove: moet jij een bepaalde periode aan de pil zijn voordat ze beginnen met de behandeling? Of ligt het puur aan de wachtlijst?
9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje 10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje 10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje 14 maart - mamazeyad- ronde 18 - 2e kindje 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje Ik heb het lijstje even aangepast, kom later even uitgebreider reageren want we moeten nu weg.
Haj meiden, Wat een lang NOD lijstje hebben we al, hopelijk mag ons lijstje gauw roze kleuren! Goed idee Lizzy om geen rood te gebruiken laten we dan gewoon onze nieuwe NOD datum toevoegen.. Ik moet gauw douchen, zo lekker lunchen in de stad. Geniet van jullie zondag!
Goedemorgen meiden, of eerder goedemiddag Hier gelukkig weer wat opgeknapt. De ergste buikpijnen zijn verdwenen, het gewone leven kan weer verder waar ik gebleven was haha...Vandaag een beetje extra genieten want ik heb mijn laatste dagje vakantie. Alvast een beetje voorbereiden voor morgen en dan kunnen we er morgen weer tegen aan. We hebben inderdaad al een aardig lange lijst Leenelise. Ik vind het wel lastig om al jullie verhalen en namen uit elkaar te houden hoor. Moet regelmatig even terug lezen wie nou wie was met welk verhaal. Misschien kunnen we ook nog een lijstje met data van afspraken bij de gyn erbij zetten? Zodat we het niet vergeten en elkaar ernaar kunnen vragen?
Nou dan offer ik me wel op haha Ik heb alleen niet zo veel meegemaakt en dat zal tot aan de doktersafspraak nog wel even zo blijven ben ik bang. Lief is aan het werk vanavond dus ik ben On Demand aan het afspeuren voor een leuke film. Nog een tip? Ik vond het een goed idee van het lijstje! Ik heb de afspraak neutraal blauw gemaakt. Is dat wat? 9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje 10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje 10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje 14 maart - mamazeyad- ronde 18 - 2e kindje 16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha 21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje 28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje 28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje 1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje