Tomme toch!!! Wat vreselijk nieuws LeenElise!! Hopelijk vind je genoeg steun bij elkaar!! Sterkte meid... *knuffel*
OOOO Leenelise wat erg!!! Het was jullie zo gegund, dikke knuffel. Ik vond het zo'n prachtig verhaal....... Marassie: Ik snap goed wat je bedoeld. Ik heb er zelf ook even aan gedacht. Maar mijn vriend wil het niet en in het ziekenhuis werd het door de fertiliteitsassistent en gyn. sterk afgeraden dus.......... En ik denk dat het de afgelopen jaar misschien aan mijn eitjes heeft gelegen dat het niet gelukt is. Omdat we al een x zwanger zijn geworden, zonder medicijnen. Dus denk ik dat we een grote kans maken nu we zoveel eitjes hebben, maar dus ook een grote kans dat het er meer zijn. En 2 is niet erg, maar meer is best gevaarlijk. En 1 miskraam heeft al genoeg verdriet opgeleverd. Maar ik ga er ook wel van uit dat de volgende maanden met een beetje minder medi. het zeker gaat lukken.........ik hoop het zo.
@ leen, heel veel sterkte. @ janneke, volgende maand ga jij gewoon op roze! ik ga voor je duimen... alleen dat verschrikkelijke wachten....
Hey Meiden, @Jufaman balen dat het ziekenhuis niet terug heeft gebeld ben benieuwd wat ze zeggen als je zelf gaat bellen @Ukkie Krijg 25 juni de uitslag pas dus moet nog even geduld hebben @Janneke7 Jammer dat je niet mag klussen weer een maand voor niks @LeenElise he wat k** het was jullie zo gegund nu in deze toch al moeilijke tijd heel veel sterkte toegewenst Alle andere dames ook bedankt voor jullie lieve woorden ze zijn echt een hele steun voor me
goedemiddag meiden, hoe is het hier?! @leenelise, och wat klote nou toch! heel veel sterkte en een dikke knuffel... Bekijk bijlage 251793
Hey meiden, Vanmorgen weer een goede echo gehad Heb ook mijn eerste injectie gehad en ''prikles'' gehad Als alles goed gaat met ik dat doen tot 36 weken zwangerschap. Hoe is het met jullie?
Ha meiden, Vanmorgen de gyn. gebeld en uitgelegd dat ze me vorige week woensdag niet hebben teruggebeld en dat dat wel de afspraak was!! Nu word ik vandaag tussen 16 en 17 uur gebeld. Hopen dat ze het nu niet vergeten... Ben benieuwd wat ze te melden hebben! Intussen ben ik vandaag het schoolkamp van groep 8 aan het voorbereiden. Ik ga op kamp deze week van woensdag t/m vrijdag. Ben al op pad geweest voor mijn 'enge dingen doos'!! Heb hem weer aangevuld met een scream-masker en een afgehakte hand. De doos is na een aantal jaar flink gevuld, dus dat wordt spoken!! Heb er zin in... Vandaag mijn laatste studieverlof dagje. dat betekent de laatste 2 weken van het schooljaar fulltime werken, maar dat vind ik wel leuk. Kan ik zelf afscheid nemen van mn groepje en flink de eindmusical oefenen, want die moet er nog flink ingestampt worden! Terwijl groep 7 bij mij blijft, want heb volgend schooljaar gwn weer groep 7/8! Liefs jufaman
Ginkel.. Succes met wachten Zomerr.. Wat fijn zeg, hopelijk valt het prikken mee !! Juf.. Ik ben ook heel benieuwd naar wat ze gaan zeggen.. Schoolkamp, altijd goed voor de afleiding
@ Ukkie87: dat is inderdaad goede afleiding!! Jouw NOD is ook 14 juni zie ik!! De mijne ook... Alleen zit ik op schoolkamp!! Ik neem gwn een aantal tampons mee, want ik zie mezelf nog niet stiekem op de wc zitten met een zwangerschapstest... hahhaha
Nou dames, Net de gyn. aan de lijn gehad. En ze wil toch nog een keer een zaadonderzoek doen bij mn vriend. Eerste onderzoek was perfect, tweede onderzoek minder maar nog wel in orde en vorige week was het echt heel slecht waardoor de IUI niet door kon gaan. Waarschijnlijk is dit een nasleep, want hij is half april een week ziek geweest met hoge koorts. Dit blijft je ongeveer 3 maanden merken aan het kwaliteit van het sperma. Na 3 maanden moet het eruit zijn. Maar omdat ze bij ons op het ziekenhuis een zomerstop hebben (ook voor IUI!! 6 weken geen inseminaties) heb ik pas voor half augustus een afspraak staan. Aan de ene kant baal ik enorm dat ik nu 2 maanden moet wachten op actie. Maar aan de andere kant is het misschien wel fijn om even niet 2 a 3 keer per week op en neer te hoeven rijden naar het zkh. Misschien geeft het ons wat meer rust... Ik moet er alleen even aan wennen! Grts jufaman81
Tja, wat je zegt.. Tis lang wachten, maar op deze manier kan je mischien wel even een beetje rust nemen en van de vakantie genieten. Maar het blijft balen!
Hoi, hoi, Jufaman: dat is wel even balen, wel fijn dat ze het zaad nog een x na kijken. Zomerr: wat fijn dat je weer een goede echo heb gehad, ik weet het zeker, dit word een plakbaby.... Hier is alles normaal, nog weinig gemerkt van de komende eisprongen
@ Zomer: Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! @ Jufaman: Balen dat je nu weer een tijdje moet wachten, maar misschien toch ook wel weer even lekker. Even niet steeds op en neer naar het ziekenhuis. Wel goed dat ze het zaad nog een keer gaan nakijken.
Gefeliciteerd girafje...Hoop ik dan ook maar in ronde 19 zwanger raak zou mooi zijn... Juffaman balen je nog langer moet wachten maar lijkt me ook wel even lekker geen afspraken sucses meiden hopelijk allemaal op rosé deze maand
Juf.. Balen Kunnen ze niet gewoon nog een IUI doen? Dan kunnen ze het zaad toch ook testen? Als het dan goed is heb je meteen een knaller met IUI... Hoop het zo voor je.. Snap wel dat het fijn is om niet op en neer hoeven te rijden. Ik woon maar 5 min rijden van het zkh af... *Lucky Me* Heb gisteremiddag getest, negatief.. Misschien nog wel een klein beetje te vroeg.. maar nu weet ik wel zeker dat de pregnyl uit mijn lichaam is... Heb licht wat buikkrampjes, anders als anders..? (Of beeld ik dit mezelf weer in?!?) Vanmorgen was ik wat licht in mijn hoofd en had hoofdpijn.. Reken verder nergens op omdat er bij de IUI maar 0,6 is ingebracht.. maargoed, ga vrijdag nog maar eens testen
Hoi meiden daar ben ik weer even. Sorry dat ik zo weinig online ben. T is echt even zwaar op het werk, haha ik lig elke avond vroeg op bed! De meeste Cito toetsen zijn klaar en ingevoerd dus het gaat opschieten. Ik begin weer zere borsten te krijgen. Lijkt me wat vroeg deze maand. Zal je zien, doen we deze maand relaxed aan gaat het zomaar lukken. Dat zou te mooi om waar te zijn zijn. Daar denken we nog maar niet aan.Jufaman geniet maar lekker van je kamp even niets anders aan je hoofd. Het weer wordt beter geloof ik.