@ beschuitje: wil je geen valse hoop geven, maar bij mij is het beide keren zo gegaan. Toen ik zwanger was in februari was ik bezig met hopen op een handige datum om ongi te worden i.v.m. De foto die ik zou krijgen. Deze keer had ik een innestelingsbloeding, maar besefte dit toen nog niet en was er van overtuigd dat het weer niet was gelukt.
Oh nee hoor girafje ik blijf ook wel met beide benen op de grond hoor. Ik mag in juli aug de gyn weer bellen om te starten met iui dus ik ga er nog steeds vanuit dat het daarvan gaat komen.
Vanavond laatste keer opleiding gehad. Nu echt geslaagd, pas in september diploma-uitreiking!! Morgen schookamp t/m vrijdag... hoop op droog weer! En geen ongi as donderdag!!
@ jufaman : wat een leuk cupcakeje! Krijg er trek van Hier nog steeds aan het wachten op de ongesteltheid zodat we kunnen beginnen met clomid en samenlevingstest.. Hoop dat beetje snel gaat komen want wil nu eindelijk weer eens kunnen klussen voor een kleintje!! Maarja, de gyn heeft gezegt dat het nie zeker js da de clomid goed genoeg werkt, en daar ben k zo bang voor.. Is er daalijk weer een ronde weggegooit!
Zo ik moest echt zoeken ! We stonden heel ver weg. Gelukkig gevonden,maar vandaag helemaal niets gekletst. Ga ik er eens lekker voor zitten om bij te lezen haaha...is iedereen druk geweest vandaag? Vanavond nog voetbal kijken? Het zal mij benieuwen of het wat gaat worden..ben niet zo van de voetbal maar het zou nu wel leuk zijn als ze winnen toch? Kijken jullie thuis of ergens anders? Wij kijken lekker saampjes op de bank. Vandaag waren de kinderen op school ook druk pffff niet normaal. Duimen maar dat ze niet allemaal de wedstrijd mogen kijken, anders zijn ze morgen niet te genieten op school. KHZ al tekenen van ongesteldheid inmiddels? Girafje hoe voel je je, al misselijk of andere echte tekenen van zwangerschap. Juf nog even over dat cakeje heb je die zelf gemaakt of gekregen. Ik maak ze ook het is zo'n leuk werk. Maar ja slecht voor de lijn:x, dus nu even op een laag pitje. Trouwens ik ben al vier kilo afgevallen. Wie waren er nu nog meer aan het afvallen, nog een paar toch Weet even niet meer wie. Ben wel benieuwd of het lukken wil. Nou meiden ik ga even het eten klaar maken, hoor jullie vast straks nog wel en anders tot later.
@ Jufaman: Mooie taart! Geniet van het kamp en hoop dat de ongi wegblijft! @ Beschuitje: Had gisteravond last van maagzuur, mijn borsten zijn gevoeliger en ik heb meer afscheiding. Voor de rest niet echt kwaaltjes.
@ beschuitje : ik heb vandaag 1 druppel bloed gezien.. Geen idee of ik da als menstruatie moet zien, of het als dag 1 telt.. Dus ik ga morgen denk ik even bellen om te vragen hoe dat zit.. Goed bezig beschuitje! Ik ben ook bezig, nu ook net iets meer dan 4 kilo kwijt.. Op naar de 10
Juf.. Mooi cupcakeje, zelf gemaakt ?! Beschuitje.. Bovenaan de pagina kun je bij onderwerp tools een 'abonnement nemen' Zo komen al je abbonementen bij jou gebruikersinstellingen te staan! Morgen heb ik een bruiloft en ga in de ochtend even een testje doen, verwacht niet dat ik zwanger ben want had gistere ochtend al last van bruine afscheiding, en vanmorgen ook al. Het zet normaal meestal binnen een dag wel door en nu niet... Ook mijn temp blijft hoog 37 graden.. Snap er niets meer van maargoed
Spannend ukkie! Hopelijk heb je morgen gewoon een mooie posi test in handen!! Hier net gyn gebelt, klein beetje bloedverlies was nie goed genoeg.. Nog even wachten tot het echt komen gaat dus
Lieve meiden, Ben voor mezelf een blog aan het schrijven... Geen uitgebreide maar ga wel het een en ander bijhouden.. Benieuwd? http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/ukkie87/1157-wensje.html
Hee leuk ukkie dat doe ik ook alleen niet online maar lekker privé in een word document. Gewoon voor later om zelf nog eens te lezen en voor de toekomstige kleine voor later.
He meiden, Ga morgen lekker een weekend weg met mij familie en kom maandagavond als ik energie heb weer bijlezen
Meiden, Lees vanavond even bij, wil zeggen dat ik ongesteld ben geworden. Enorm balen, maar ik voelde hem aangekomen Zondag weer beginnen met Chlomid en de echos en dan gaan we voor IUI ronde 2. Hopelijk zijn de guppies van vriendlief nu beter, anders krijgen we een gesprek voor een ander traject IVF / ICSI ?
Ha meiden, Ben weer terug na 3 dagen schoolkamp! Vreselijke verkouden en ontzettend moe. En dan ook nog eens gisteren ongi geworden... Ik lees morgen wel even bij, want ik ga zo mn bedje opzoeken! Mijn volgende NOD is op 10 juli... Liefs jufaman81
Het lijst ermaar bij gezocht (jullie moeten maar zelf aanpassen, mijne weet ik nog niet....) Ik heb al de hele week last van me onderbuik, moet snel/vaker naar wc, ben in de ochtend erg moe en me borsten zijn iets gevoeliger dan normaal... Dus had de hele week gewacht tot ik eindelijk kon testen Net getest....geeft dat ding helemaal niets aan, niet 1 streepje en helaas ook geen 2 streepjes ♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 9e ronde - 1e kindje 10 juni - kzh - 5e ronde - 1e kindje - cyclus afgebroken dmv duphaston 14 juni - Jufaman81 - 18e ronde - 1e kindje - 04-06 IUI 14 juni - Nenaten - 19e rondje - 1e kindje 17 juni - Ukkie 87 - 11e ronde - 1e kindje - Chlomid & IUI 24 juni - janneke7 -13e ronde - 1ste kindje - chlomid 7 juni fm. 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 27 juni - marassie 20e ronde - 1e kindje - kijkoperatie wanneer ?? 28 juni - Miss C - 27e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI ZWANGER: Zomerrr, Girafje