Vandaag eerste meting, was niks te zien (wat ik ook had verwacht) linker eierstok was zo goed als niet te vinden, was zwaar vervelend dat gepor ;x Dinsdag terug, ben benieuwd of er dan wel iets te zien is. @ beschuitje ; voel je je alweer wat beter? even afwachten dus! spannend!
Bah voel me nog niet heel jofel. Maar wel iets beter dan gister. Begin nu wat kramp in mijn buik te krijgen maar ongesteldheid zet nog steeds niet door..
Hopelijk zien ze dinsdag meer, bij mij zagen ze de eerste meting ook niet veel ! En op CD18 een ei van 25 mm.. Duim voor je!
Zomer hoe is het met jou? Voel je je goed?Heb je al een idee wanneer je het grote nieuws aan de buitenwereld gaat vertellen
Hallo meiden, Veel beterschap beschuitje, ik hoop dat je niet ongi word. Nenaten: Veel succes met het onderzoek maandag, ik hoop dat je goed nieuws krijgt. kzh: wat jammer dat er niks te zien was, ik hoop dat er dinsdag een mooi eitje groeit. Ukkie87: wauw !!! 4 zwangeren, wat geweldig, ik hoop dat de clomid ook zo goed bij ons helpt Ik ben vanmiddag in het zkh geweest. Ik krijg de volgende maand 25mg clomid (half pilletje dat scheelt weer bet door slikken hihi) Ik hoop dat ik dan 1 of 2 mooie eitjes krijg. Ik moet dag 10 terug. Zo nu nog eerst ongi worden en dan hoop ik dat we weer eens een kans krijgen. Ik lees vaker dat een aantal last hebben van oud bloedverlies voor het ongi worden, ik heb dat juist erna, word er helemaal gek van. Ik blijf nog dagen erna af en toe een beetje verliezen oud en rood. liefs
Hi ladies, Nog 1 weekje en dan heerlijk 6 weken vakantie! Morgen naar het reisbureau... Aanvankelijk wilden we dit jaar niet op vakantie, omdat we de tuin helemaal hebben gedaan. Maar we vinden nu toch wel dat we het verdienen om er even tussenuit te zijn. Aangezien ons budget het toelaat gaan we een last-minutje boeken. Ik denk naar Turkije, maar we horen morgen wel wat ze hebben. Mijn vriend heeft over 2 weken vakantie!! Heerrrrrrrrrrlijk, ik heb er zin in! Succes meiden met de follikelmetingen... Ik helaas niet, moet tot augustus wachten. Oooow wat baal ik daar soms flink van! Stomme zomerstop! X
Hey jufaman ik moet nog twee weken werken... Jij gaat je laatste week al in dus. Hoe is t met de eindmusical? Hier gisteravond de ongi losgebarsten Voel me nog steeds niet fit en dan ook nog dit. Ik ga zo proberen de rapporten te schrijven. Heb meer zin in een filmpje op de bank of zo..is er trouwens in ieder ziekenhuis een iui stop in de zomervakantie? X
Komende week op woensdagavond heb ik inderdaad de afscheidsmusical en dat gaat helemaal goedkomen! En niet ieder zkh heeft een zomerstop, maar waar ik ga natuurlijk weer wel!! Vanmorgen vakantie geboekt: Heerlijk 11 dagen naar Turkije!! Verstand op nul en gaan. Jammer dat ik dan net wel ongi moet worden, maar dat mag de pret niet drukken! Kan ik lekker een drankje drinken...
We hebben volgende week nog een echo maar dan vind ik het nog te vroeg. Denk dat het na de termijnecho wordt die we met 13 weken hebben of ik moet opeens een gigantische buik krijgen.
Heerlijk al de laatste week werken, ik moet ook nog 2 weken!! Alhoewel ik niet te klagen heb, deze week toetsweek en dan zijn de kids elke dag om 13 u uit, en volgende week afronden zonder kinderen gaat vast voorbij vliegen! En de meiden niet in het onderwijs, hebben jullie ook binnenkort vakantie of leker na het hoogseizoen?
@ eki : wij zijn al op vakantie geweest.. Maar ik werk als vrijwilliger en door de zomervakantie gaanmalle activiteiten even niet door, dus heb een hoop vrije tijd..meat ik eigenlijk welmjammer vind.. Geniet altijd erg van mn "werk" Wat doen jullie met 6 weken vakantie? Slaat de verveling dan niet toe?
Dit is voor het eerst dat ik echt 6 weken vakantie heb. Vorig jaar had ik mijn opleiding nog waar ik hard voor moest werken. En de jaren daarvoor had ik een 2e bijbaan, achter de receptie bij een bejaardentehuis. Dat was mijn oude studiebaan, heel erg leuk en kon ik goed combineren met mn fulltime baan in het onderwijs. Ik werkte om het weekend op zaterdag- en zondagmiddag en in de zomervakantie 3 weken fulltime. Ik ben er in april 2011 mee gestopt (na 10 jaar) want met mn lesgeven en een studie ernaast werd het me toch te veel! Ik ben dus ook benieuwd of ik me niet ga vervelen die 6 weken! Er is maar 1 manier om daar achter te komen.... kwestie van tijd en dan weet ik het! Gisteren een BBQ gehad van de buurt en het was erg leuk. Er waren mensen van alle leeftijden aanwezig en voor de kinderen een aantal springkussens! Ook hele kleine baby'tjes waren er, ik smelt er gwn van. Ik voelde gelukkig geen afgunst, maar echt een verlangen! Pffffffff dat wil ik ook!
De eerste week geniet ik vooral van het niets moeten en dan denk ik vaak hoe kom ik deze 6 weken door. Voor dat ik er erg in heb zijn die weken vaak voorbij en moet ik alweer aan de slag!
Haha het lijkt altijd zo lang maar het vliegt om! Ik was altijd 7 weken gewend (regulier voortgezet ow) maar sinds vorig jaar heb ik weer 6 (speciaal vo valt onder cao basisonderwijs) en dan is het helemaal zo voorbij!! En de laatste week moet ik donderdags weer starten.... Van de 6 weken heeft mn vriend er 4 vrij, waarvan we er meer dan 3 op vakantie gaan en zo vliegt het om! Maar nu nog even herlijk dat het-is-bijna-vakantie-gevoel @ khz: wat doe je voor vrijwilligerswerk? Moet eerlijk zeggen dat ik het ook nooit erg vind om na die 6 weken weer te werken hoor, maar die vrije tijd is toch wel heerlijk
7 weken zelfs Lijkt me zo moeilijk om dan weer in je ritme te komen! @ eki : ik ben vrijwilliger bij 2 projecten. Op maandags een naschoolse activiteit voor basisschool kinderen die het net even iets minder hebben thuis. En op donderdag speel ik juf haha. Ik begeleid en coordineer een naschoolse bijles nederlands voor kleutertjes met een taalachterstand. Erg leuke projecten!