Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Jufaman: Geniet ervan meid!

Hier duurt het nog 3 weken en ik hoop echt dat ik de laatste week mag werken! Vandaag nog een sms gekregen van een collega en in 3 van de 4 kleuterklassen zijn er nu ook kinderen met de 5e ziekte. Enkel in mijn klas nog niet. Ben blij dat ik lekker thuis ben in afwachting van het bloedonderzoek!

2. Marassie

Marassie Niet meer actief

Om je even te plagen... Omdat ik dinsdag geopereerd word, heb iknu praktisch 8 weken vakantie!! Maandag alleen nog een dagje werken.

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marassie: hoop dat je ook echt van die 8 weken kunt genieten!

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dames geniet van jullie vakantie, ik moet nog 2 weken werken en heb daarna 3 weekjes vrij. Lekker met vriendlief & onze beste vrienden met kleine van 10 maanden naar Frankrijk.

Vanmorgen weer FM gehad, een eitje 19 mm en de 3 andere eitjes van 15-12-10 mm. Ze denken dat alleen het eitje van 19 mm doorgroeit. Krijg dus a.s. maandag IUI (net zoals de vorige keer op CD18) heb Pregnyl mee naar huis gekregen en heb 'prikles' gehad. Ben gelukkig niet zo'n schijterd maar ik denk dat ik het mooi vriendlief laat doen. Spannend dus !!!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Ukkie: Goed nieuws meid! Hoop dat het deze keer wel aanslaat en dat je een super begin van je vakantie hebt over twee weken!

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Girafje.. Ja laten we het hopen heb er deze ronde een goed gevoel bij... Heb de spuit zelf gezet, helemaal trots haha :) morgen rond 16:10 IUI en dan weten we meer (ook of de zaadjes van vriendlief beter zijn dan de vorige keer)

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hey Dames,

Ben weer even komen spieken hoe het hier was...
    Nog niet zo heel veel goed nieuws he...

Zomer en Girafje hoe is het met jullie zwangere buikjes...
    Gaat alles goed? Zomer ben jij je kritieke fase al voorbij?

En voor de rest allemaal een dikke knuffel...
    Vooral voor Ginkel...

x

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Suusje: Het besef dat ik eindelijk zwanger ben moet hier nog echt ff goed doordringen! Kan nog steeds jaloers worden als ik meiden met een dikke buik zie lopen, raar he.
    Mag over twee weken weer op echo en hoop dat ik het dan echt ga beseffen!

En hoe gaat het met jou?

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend ukkie! :) hopen op olympische zwemmers! :p

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier net terug van het zh, er was nog geen activiteit in de eileiders.
    Nu afwachten of menstruatie vanzelf komt ( of eventueel eisprong) anders op dag 35 duphaston beginnen.
    Clomid dosis gaat omhoog naar 100 mg.
    Hoop zo dat er nog een eisprongetje komt!!

11. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    @Marassie heel veel sterkte morgen met de operatie

hier eindelijk een goed gesprek gehad van het weekend hoe het nu verder moet en manlief wil net als ik wat er mogelijk is proberen ook al zouden we daarvoor misschien naar Groningen moeten
    morgen weer telefonische gesprek ik hop dat ze antwoord kunnen geven op mijn vragen

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #1572 ukkie87, 2 jul 2012
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
    Ik ben zooooo ontzettend blij, heb net de IUI gehad... Zoals de meeste hier weten is het gemiddelde 20 miljoen zaadjes. Vriendlief had vandaag 97 miljoen zaadjes !! (Vorige keren 5,3 - 12,2 en 2,6 miljoen) Na het bewerken bleven er nog 20,4 miljoen over (Vorige keer maar 0,6) Vriendlief heeft 5 dagen 'opgehouden' en 3 weken lang geen alcohol gedronken... Normaal elk weekend wel wat glazen bier.. Was ook erg grappig, vriendlief zei: Mag je eigenlijk ook 2x in dat potje 'doen' Ik zo weet ik niet lijkt me van niet. Uiteindelijk ook maar niet gedaan.. Hij zei: Ik ga het gewoon vragen! Ik zo: Nee man mafkees... Eenmaal na de IUI was ik mezelf aan het aankleden en zei vriendlief: 'Mag je eigenlijk ook 2x klaarkomen in dat potje' whahahahha... die gyn (oude man van ca. 62 jaar) keek echt zo over zijn bril heen van hoor ik dat nou goed ?! Uuuh uuh uuh ja het mag in princiepe wel, maar ik heb de vraag nog NOOIT gehad hahahaha... *Schaam schaam* Mijn NOD is 16 Juli en mag officieel door de pregnyl pas 18 Juli testen, vriendlief is 19 Juli jarig.... 26 :)

Kzh.. Ooh meid, hopen snel op een eisprong want dat wachten is zo vervelend !! Of natuurlijk ongi, en snel door naar de volgende ronde!!

Ginkel.. Fijn dat je man hetzelfde erover denkt.. Hopelijk worden jullie snel geholpen, en krijg je antwoord op al je vragen...

Marassie.. SUCCES MORGEN !!!

Wat is het rustig hier ?!?!?!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ukkie wat heerlijk!! Ik word helemaal blij van je berichtje. Enne ja die mannen kunnen je soms verrassen ;)

Matrassen succes morgen!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oeps matrassen = marassieStomme telefoon ;)

15. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    UkKie: Wat een goed nieuws!!!! Fijn zo'n super zaad!! :$

Marassie: veel succes morgen, ik hoop dat ze goed nieuws hebben. :)

Kzh: Ik hoop dat met een hogere dosis clomid het de volgende maand gaat lukken en dan een goed ei ;).

Ginkel; Wat fijn dat jullie er goed over gepraat hebben. Ik hoop dat jullie goed geholpen worden in groningen.

Zo morgen beginnen de zkh bezoekjes van de maand weer. De eerste FM, ik ben benieuwd of er een mooi ei zit met 25mg clomid, ik hoop niet teveel, wil deze maand wel weer een kansje hebben.
    Ik vind de zkh bezoekjes eigenlijk helemaal niet zo erg. Het is allemaal voor het goede doel zal ik maar zeggen. En ik vind het erg prettig om hulp te krijgen, dan heb je niet zo het gevoel dat je er alleen voor staat.

Fijne avond x :):):):):)

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ ukkie: fijn dat alles goed ging. Hoop dat je positieve houding een mooi resultaat heeft!

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ukkie wat super dat de kwaliteit dit keer zoveel beter was!!
    Succes met wachten op de testdatum!! :)

Ginkel hopen da je morgen wat antwoorden krijgt en duidelijkheid over hoe het nu verder gaat!

Janneke succes morgen! :) hoop dat de clomid werkt en er een mooi ei is :)

Marassie succes morgen!

18. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hoi iedereen, dank voor jullie steun! Ik ben erg zenuwachtig..
    Ik hoop dat ik positief nieuws krijg!
    Mijn koffertje staat al klaar, net lekker in bad geweest, straks proberen om te slapen...

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marassie: suc6 morgen!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Marassie: heel veel sterkte vandaag!

@ Janneke en Ginkel: Succes meiden!

@ Ukkie87: wat goed!! Ik ga voor je duimen, meid. Spannend hoor!

@ Hier: alles rustig, probeer rust in mn hoofd te krijgen en niet te veel stil te staan bij wat er het laatste half jaar is gebeurd. En wat er ons eventueel nog allemaal te wachten staat. Maar dat is lastig... Een vriendin vorige week donderdag bevallen, mijn collega afgelopen zondag bevallen. Ik heb het gwn even gehad. Ik baal ook zo van die 'zomerstop' bij mij in het zkh! Dat scheelt voor mij 2 kansen... en die zijn voor mij gevoel sowieso gemist! En aangezien we nog steeds niet weten waar het precies aan ligt...

Zaterdag met mn schatje naar Turkije, dus ik wil dat niet verpesten. Ik heb er wel enorm veel zin in. Ik zit ook weer wat minder opt forum! Het lukt me aardig, maar moet soms (net als nu) even spieken hoe het met iedereen gaat.

Succes ladies ♥

Knuffel jufaman81

Deel Deze Pagina