Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    wat klote ginkel dat je nog zo lang moet wachten, het zijn tenslotte niet de minste vragen waar je antwoord op wil hebben. ben je al wel wat meer te weten gekomen?

2. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    @ginkel: Gelukkig heb je nu wel iets meer duidelijkheid. Nu is het weer wachten :( Enne wat bedoelen ze met chronische buikpijn?!

@kzh: Ik wist niet welk boek uit me hoofd en had hem nog op me werk laten liggen en ben net pas thuis van t werk, maar Moederziel van Sophie Hannah ken jij die en is t wat?!

Ik ga nu ff lekker vers gemaakte sappie drinken en kaiserschmarrn eten mhhhh

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb wel een ander boek gelezen van haar nenaten, en dat was een goed boek!

Ennuh, wat is kaiserschmarn ofzo? :p

4. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik kan geen plaatje toevoegen :( (bijlage knopje doet niets!)
    Maar dat is iets uit Oostenrijk, soort van dikke luchtige pannekoek in kleine stukjes gesneden met poedersuiker erop. Op de piste bijvoorbeeld eten ze het met appelmoes, maar dat hoeft er voor mij niet bij ;) Errug lekker :D

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Even gegoogled.
    Yummehhh..
    Heb je een recept?

6. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ginkel: Ik hoop dat ze over 3 weken goed nieuws hebben. Dikke knuffel.

Beschuitje: fijne vakantie!!!

Haha wat een boekenwurmen, ik heb sinds een jaar ook weer een boek gelezen. Kon me niet meer concentreren een hele tijd. Ik vind de boeken van Jill mansell leuk. Ik heb de nieuwe klaar liggen voor op vakantie. Lees eigenlijk nog steeds echte boeken vind ik fijner lezen...hihi

Ik ben donderdag nog in het zkh geweest en er zaten 3 eitjes (1 18mm en 2 16mm) Dus we kunnen het gaan proberen, joepie, het is al weer 3 maanden geleden, ik bedoel het klussen, hihi, niet de sex hoor.
    Ik hoop dat we ook meer kans maken met 3 eitjes. Maar hopelijk toch maar 1, maar we zien het wel......
    Ik moet nog wel de eisprong in de gaten houden met ovutest en als die er is, een week later bloedprikken. Ik heb nog geen positieve gezien, verwacht het toch wel vanavond :(.

Zo nu mijn nichtje uit bed halen, is blijf dit weekend logeren. Ze is net 1 jaar. Zo leuke leeftijd...

x

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik lees echte en ebooks doorelkaar.
    Sommige boeken wil ik gewoon van papier lezen ( vooral mn stephen kings, die verzamel ik)

Mooizo janneke! Fijn om weer een kans te hebben he!
    Hopen dat dit hem gaat worden!!
    Geniet van je nichtje! :)

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb mijn kraamkadootje voor mijn schoonzusje eindelijk af!
    Nu hopen dat ze niet hier meeleest hihi, verwacht ik niet hoor..
    De slinger heb ik zelf gehaakt, ben ik best lang mee bezig geweest!
    Ik ga er de naam nog op maken, maarja die weet ik pas als ze bevallen is..

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk kHz!!! Is het gehaakt? Knap hoor!

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Vanavond vliegen we naar Turkije!! Op naar een welverdiende vakantie waarbij we hopelijk onze gedachten kunnen verzetten en een beetje tot rust kunnen komen. Tot over 12 dagen...

Voor iedereen die nog op vakantie gaat: Hele fijne vakantie en geniet!

Voor iedereen op het wachtbankje: heel veel succes!

Leifs jufaman81

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: mooi hoor!

@ jufaman: fijne vakantie! Geniet ervan!

@ janneke: fijn dat er eindelijk weer een kans is voor jullie!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jufaman fijne vakantie!!!

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ beschuitje : ja, is gehaakt :) thanks ^.^

@ jufaman : hele fijne vakantie gewenst! :D

@ girafje : thanks :)

14. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mij! Ik moest even na de kijkoperatie bijkomen en alles even een plaatsje geven. Ik ben nog niet helemaal de oude, maar lichamelijk knap ik op. Geestelijk kan ik ook alles wat beter relativeren.
    Mijn man en ik hebben besloten om eerst te wachten op de 17e dan horen we meer.

We konden alleen wel merken dat we niet op dezelfde golflengte zaten. Ook even woordenwisseling over gehad, maar ik heb toch een manier gevonden om mijn man uit te leggen hoe ik mij voelde.
    We hadden namelijk verschil van mening over de stap nar IUI of toch zelf nog even proberen. Ik wou hem duidelijk maken dat ik dat niet zou trekken. Ik pakte een stuk papier en zei: " na de 17e begin ik met een goed stuk papier, ik heb alle hoop. Het is dan na 1 maand niet raak dan voel ik mij zo." Ik maakte het papiertje tot een propje. Dan weer een nieuwe ronde en ik veegde het papiertje weer zo glad mogelijk, dan weer niet raak en weer tot een propje.... Dan blijft er niet veel meer van mij over....

Opeens had mijn man door hoe ik mij voelde... Ten pakte hij ook papier. Hij zei ook bij een man is het anders. Je begint met een groot stuk papier en elk maand dat het niet raak is, scheurt er een klein strookje van het papier af, maar het papier blijft glad...
    Toen begreep ik hem ook!

Ik vond dat zo goed gesymboliseerd dat ik dat met jullie wou delen.
    Dus mocht je even niet op dezelfde golflengte zitten, misschien helpt een stuk papier!

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marassie: wauw! Wat een manier om het voor elkaar duidelijk te maken! Heb het aan mijn man voorgelegd en die herkent het ook!

16. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Haha hier heb ik t net ook mijn vriend voorgelezen en hij zei ook dat hij dat zo herkende :)
    Goede uitleg dus ;)
    @Kzh: recept voor kaiserschmarrn is heel eenvoudig, zo eenvoudig dat wij altijd een kant en klaar zakje kopen van Knorr haha... Het is meel met eieren en met water aanmaken, niet te dun en niet te dik. Dan in een grote koekepan gieten zo'n 1,5cm dikke laag, wanneer het beetje hard wordt aan de onderkant in stukjes maken en omkeren (ik doe altijd eerst in 4en omkeren en daarna in kleine stukjes maken). Dan op je bord serveren met poedersuiker erover en evt appelmoes ernaast *eetsmakelijk!* hihi

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ marassie : wat goed da je een manier vond om duidelijk te krijgen hoe jullie het allebei zien!

@ nenaten : lijkt gewoon op pannekoek dus, of zit er nog een geheim ingredient in da kaiserschmarn-knorr-zakje? :p

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat een stilte hier...

19. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    @kzh: Neej het smaakt toch wel anders ;) Kan wel n zakje meenemen voor je als ik naar Nederland kom :)
    @beschuitje: Qua zwanger worden niet veel te vertellen, vandaag weer wezen bloedprikken en woensdag terug komen voor de uitslag van me onderzoek 2 weken terug en bloed....Verder heel druk met werk, de meeste hebben vakantie en dat betekend voor mij juist veel werk ;)

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Marassie.. Wauw wat een goede uitleg, heel herkenbaar ik denk voor iedereen..

Nog maar 7 dagen voor testen.... Pfff wat duurt het lang hahaha

Deel Deze Pagina