Net terug van het zwembad en kan mijn ogen amper open houden. Zal straks heerlijk slapen! Vanmiddag de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad en ik heb in het verleden al de vijfde ziekte gehad en mag weer werken op mijn eigen school. Helemaal happy nu, want kan lekker het jaar afsluiten met mijn eigen klas!
@Kzh & Beschuitje.. Pregnyl wordt gemaakt van urine van zwangere vrouwen, je hebt dus na de pregnyl erg veel HCG in je lichaam. Omdat de test positief kan zijn door de pregnyl spuit adviseren daarom 16 dagen na je IUI pas te testen. Nu (9 dagen na IUI) zegt de test negatief, dit betekend dat alle HCG van de pregnyl uit mijn lichaam is.... stel dat ik over 3 dagen een licht streepje heb, weet ik 100% zeker dat het niet aan de pregnyl ligt
Gevonden! Maar zal wel aangepast moeten worden ♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 9e ronde - 1e kindje 10 juni - kzh - 5e ronde - 1e kindje - cyclus afgebroken dmv duphaston 24 juni - janneke7 -13e ronde - 1ste kindje - chlomid 7 juni fm. 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 10 juli - Jufaman81 - 19e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!) 15 juli - Nenaten - 20e rondje - 1e kindje 16 juli - Ukkie87 - 12e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI - Eerste FM 26-06 22 juli - marassie 21e ronde - 1e kindje - 3 juli kijkoperatie 24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI onbekend - kzh - 6e ronde - 1e kindje -clomid, fm en samenlevngstest. ZWANGER: Zomerrr, Girafje @Dobbermama: Gelukkig geen KK en hopen dat de kleine ingreep goed gaat en of jullie snel in aanmerking komen voor n behandeling! @kzh: Gefeliciteerd tante! @beschuitje: Kan je niet aangeven dan dat je liever ivf wilt gaan doen ipv iui?!? @hier: Ik was vandaag naar t zh geweest voor de uitslagen van mijn eileideronderzoek, mijn 11 flesjes bloed die afgenomen waren en zaadjes van vriend... Zaadjes zijn helemaal in orde (was het al de vorige keer), tijdens mijn eileideronderzoek geen verklevingen of andere rara fratsen gezien en uit mijn bloed ook bijna alles goed....Ik heb alleen te weinig antistoffen voor de rode hond Ik moet daar dus voor worden ingeint, zoniet dan kan t gevaarlijk worden voor me ongeboren kind als ik zwanger zou zijn! Zijn jullie hiervoor ook getest btw?! Ik moet rond t weekend weer ongesteld worden en ga dan maandag denk naar de ha voor de prik. Ik mag dan daarna 3maanden niet zwanger worden Maar de arts in t zh stelde gelijk voor om over 3 maanden langs te komen zodat ze het sperma dan in mij zouden spuiten...hoe precies weet ik niet...ik wist toen ik daar zat nieteens het wordt in het nederlands (Röteln) dat heb ik later opgezocht en nagevraagt hihi Maargoed het wordt dan dus bij mij aankomende 3 maanden erg stil, denk dat ik hier ook niet veel te vinden ben dan....zal af en toe wel meelezen maar heb toch niet veel te melden Tenzij ik van t weekend niet ongesteld word
@ kzh: Nee, wij zijn de laatste dit jaar. Wij moeten helaas nog een week! Het voordeel is wel dat wij nu net na het hoogseizoen op vakantie kunnen en minder hoeven te betalen! @ nenaten: Ik ben vroeger al ingeent voor rode hond. Raar dat je 3 maanden niet zwanger mag worden. Hoop dat je dit weekend niet ongesteld wordt!!!!!
@ ukkie : oke, dus dat is goed! nu hopen dat je over een paar dagen posi test! ik ga duimen voor je! @ nenaten ; dat is even een tegenslag weer :< maar wel fijn dat ze daarna meteen serieus aan de slag gaan! begrijpelijk dat je minder op het forum gaat zijn.. wel jammer! @ girafje ; dat is wel een flink voordeel, scheelt een hoop! wij kunnen ook altijd buiten een seizoen en dan zijn de prijzen een stuk beter! @ hier ; ik ben met mn domme hoofd toch door blijven (ovu)testen -.- snapte er niks van dat de testen positief bleven dus hoopte duidelijkheid te krijgen doordat hij weer negatief werd.. maaar dat is dus niet zo, en nu maak ik mezelf helemaal gek. Al 6 dagen een vet positieve test, en mijn vruchtbaarslijm en temperatuurs verhogen zijn 4 dagen gelezen. en dan ga je googlen, en lees je heel veel verhalen over meiden die dan zwanger bleken. Dus heb hoop, maar dat wil ik liever niet.. kan beter niets verwachten :< domme ik!
♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 - 9e ronde - 1e kindje 24 juni - janneke7 -13e ronde - 1ste kindje - chlomid 7 juni fm. 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 10 juli - Jufaman81 - 19e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!) 15 juli - Nenaten - 20e rondje - 1e kindje 16 juli - Ukkie87 - 12e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI - Eerste FM 26-06 20 juli - kzh - 6e ronde - 1e kindje - clomid50 niet aangeslagen. Toch zelf eisprong gehad 22 juli - marassie - 21e ronde - 1e kindje - 3 juli kijkoperatie 24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI ZWANGER: Zomerrr, Girafje
♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 - 9e ronde - 1e kindje 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 10 juli - Jufaman81 - 19e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!) 15 juli - Nenaten - 20e rondje - 1e kindje 16 juli - Ukkie87 - 12e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI - Eerste FM 26-06 20 juli - kzh - 6e ronde - 1e kindje - clomid50 niet aangeslagen. Toch zelf eisprong gehad 21 juli- Janneke - 14e ronde - 1e kindje - clomid 22 juli - marassie - 21e ronde - 1e kindje - 3 juli kijkoperatie 24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI Ik heb het lijstje even bijgewerkt, had ik als een eerder gedaan, er is geloof een oude gepakt. Sorry dat ik niet veel van me laat horen, zit nu in de vervelend wacht weken en dan heb ik niet zoveel te melden, maar ik lees jullie verhalen wel bijna elke dag. Girafje: Wat fijne dat je weer aan de slag kan omdat je de 5de ziekte al gehad hebt. Nenaten: wat raar dat je te weinig antistoffen heb voor de rode hond! We zijn er vroeger toch allemaal voor ingeent? Je zou zeggen dat we dan allemaal de zelfde hoeveelheid antistoffen hebben, misschien is het gewoon een verschil in beleid tussen oosterijk en nederland? In de 12 jaar dat ik in de kinderopvang werk hebben we 1 kindje gehad die de rode hond kreeg. Wat vervelend dat je nu 3 maanden niks mag doen. Dobbermama: Ik hoop zo dat jou mannetje er aan geholpen kan worden. Ukkie87: Ik hoop zo voor je dat het deze maand gelukt is. En iedereen die bij de NOD dag heeft natuurlijk ook!! Ik moet nog 8 dagen wachten, pfffff..... ik hoop dat het gelukt is met 3 eitjes...... Maar ben toch een beetje bang dat het er dan misschien meer zijn, maar ja. Mijn vriend wil maar 2 kindjes en zegt dan zijn we toch meteen klaar. Maar ik zou graag deze afgelopen jaar op een andere manier mee wil maken. Dat het niet mis gaat en dat we sneller zwanger raken en dat de tijd voor het zwanger raken een leuke en spannende tijd is en niet zo'n verdrietige tijd, zoals het afgelopen jaar. Ook al gaat het best goed, dit afgelopen jaar is toch het slechte jaar van al mijn 31 jaren.... Maar wat zit ik te zeuren eerst maar eens zwanger raken xxxxx
Nenaten... Hopelijk is het raak voor je, 3 maanden rust.. phoe dat wordt afkicken Hopelijk is het daarna wel SNEL raak !!!!!! Janneke.. Succes met wachten Hier neemt de spanning toe, soms weet ik zeker dat het gelukt is.. en soms weet ik zeker van niet, voel namelijk helemaal niets.. geen pijnlijke krampen, geen ongi krampjes.. geen steekjes.. NIETS.. Maandag is mijn NOD en ga denk ik zondag een testje wagen.. ben alleen zooo bang dat het wéér niet gelukt is
Ik heb met de moeder van mijn vriend gesproken en zei is al jarenlang verpleegster int zh en zei zei dat niet iedereen tegen rode hond is ingeent en dat je antistoffen kunnen dalen. Je moet boven de 30 antistoffen hebben en ik had er maar 27, dus ik vroeg of dat echt heel erg weinig was en toen vertelde de arts mij dat als ik 29 had dat ze het nog tussen de vingers wilde zien... Maarja ik had mijn moeder gevraagt of ik vroeger rode hond heb gehad en dat wist zei niet meer precies....het lijkt ook beetje op vonk en rode pokken dus ja ze moet ff 30 jaar terug denken en wist ze t niet meer haha @Janneke: Als ik toch in de aanmerking zou komen voor ivf dan zei mijn vriend ook dan hoop ik dat we n tweeling krijgen, dat zou wel heel leuk zijn. Ik zei ook dan zijn we gelijk klaar, maar hij wilt er graag 3.... Nou eerst maar even afwachten op de 1e Zeggen de mensen bij jullie in de omgeving ook dat jullie er te veel mee bezig zijn en dat het daarom niet wilt lukken? Ik wordt daar zo moe van en omdat wij dus allebei geen problemen hebben zeiden zelfs mijn moeder en de moeder van me vriend t
Nenaten wat balen joh weer drie maanden geduld. Ons geduld wordt op de proef gesteld hè?Wat betreft een tweeling krijgen... Ik riep ook altijd heel hard dat het me erg leuk leek maar nu mijn nicht een tweeling heeft zie ik van dichtbij wel hoe zwaar het is. Ik zou me wel echt bedenken of ik wel meerdere eitjes zou laten bevruchten. Maar ja soms krijg je gewoon een verrassing hihi het is wel heel bijzonder hoor!
Nenaten: Ik hoop zo dat het na de 3 maanden wachten het snel gaat lukken bij jullie. We hebben de afgelopen maanden ook 2 maanden rust gehad (eerst geen eitjes en daarna 5) Ik vond het wel vervelend, maar het gaf ook veel rust. Maar misschien kwam dat omdat ik wist dat de clomid weer nieuwe hoop gaf. Ik hoop dat de 3 maanden snel voorbij vliegen. Ik word er helemaal gestoort van als mensen dat zeggen. :x Ik denk dat iedereen die met de pil stop er mee bezig is. Het is toch logisch dat je er mee bezig bent als je zo graag wil. Ik vind het de slechtst opmerking die mensen kunnen maken. Ik moet ook echt moeite doen om er niet stom op te reageren. Of de opmerking van moet je wat zaadjes van mij hebben (zeggen mannen weleens) Zo'n stomme opmerking, of zeggen dat alleen de boeren die hier in Limburg wonen? :x Maar waar ik me toch het meeste aan stoor is de opmerking; ben je dunner geworden/ ben je afgevallen. Nee, ik heb al 2 jaar maatje 38!!!!! Ik krijg dan echt het gevoel dat mensen denken dat ik dood ongelukkig ben en slecht eet!!! :x:x:x Nee ik eet gewoon normaal. Soms denk ik dat ze gewoon een zielig verhaal willen horen. Ik vind het lief als ze vragen hoe het gaat, maar die opmerkingen soms. Soms vind ik het ook fijn om gewoon er een x niet over te praten. Maar er zijn ook veel vrienden/familie/collega's die af en toe infomeren hoe het gaat, zo lief... Maar 2 vriendinnen zijn echt geweldig, zo lief en geinteresseerd, ik zou niet weten hoe ik de afgelopen periode zonder hun zo moeten doen...
@ ukkie ; spannend!! nog paar daagjes... *duimt* @ nenaten ; Meeste mensen die dat zeggen zijn waarschijnlijk zo pats boem zwanger geworden.. Als je de knoop doorhakt en voor een klein hummeltje gaat, dan is het toch logisch dat je daarmee bezig bent? wel vervelend als je dat zo vaak te horen krijgt.. @ janneke ; ik hoop dat jullie wondertje snel komen gaat! *knuffel* en mensen kunnen soms zo dom zijn.. "moet je wat zaadjes van mij hebben" bah..
Stom hè Janneke die lekkere reacties van mensen . Ze weten niet beter en ik denk als zij in onze situatie zaten ze echt wel anders zouden reageren. Dat is vaak het punt hè zolang je het zelf niet mee maakt weet je niet waar je het over hebt. Maar troost je, ik denk dat we dit allemaal herkennen dit gevoel.
Meiden, FF een ego bericht vanaf mijn tel. vandaag dan eindelijk 12 weken zwanger. Voelt toch wel stiekem als een magische grens!! Reageer vanmiddag even op jullie.
Super Zomerr.... 12 weken zwanger, ga nu maar lekker genieten. En binnenkort aan iedereen vertellen??? Dat is zo leuk toch? gr
*breekt even in* Lieve ukkie nog heel even wachten tot je nod. Super Spannend!! Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! Ik duim!! *breekt weer uit*
Hallo dames, Mag ik hier ook meeschrijven? Ik was een tijdje geleden al een ander topic gestart bij de mmmclubs, maar daar wordt nog niet zo veel gekletsts, dus vind het ook wel leuk om hier mee te kletsen. Even in een notendop ons verhaal : ik ben augustus 2010 met de pil gestopt en kreeg erg onreglmatige cyclussen (tot 70 dagen). In april 2011 voor onderzoeken naar het ziekenhuis, daar werd PCOS vastgesteld. Clomid 50, sloeg niet aan, clomid 100 + pregnyl wel. Helaas na 6 pogingen nog niet zwanger. Kijkoperatie gehad, was goed. Daarna sinds april bezig met puregon en pregnyl injecties. Ook dit slaat goed aan, maar tot op heden nog niet zwanger. Over 4 weken hebben we weer een gesprek en gaan we waarschijnlijk over op puregon, pregnyl en IUI. Liefs!
Aap welkom !! Hier vanmorgen getest.. Nog erg vroeg maar ik had zoiets als het negatief is kan ik er weer een aantal dagen tegenaan.. En wat denk je.. Negatief.. Het was nog erg vroeg maar toch teleurgesteld kroop ik weer terug in bed.. Na een uur ging mijn vriend naar de wc en zag de test liggen.. Hij zei ik zie toch echt een heeeeeeeeel licht streepje! Ik als een malle naar de wc gelopen en jawel een heeeeeeeel licht streepje écht een tuur streepje MAAR wel na 60 minuten en niet na 5 minuten ?? Heb op maandag IUI gehad en dinsdag dus pas mijn ei ben dus wel 4 dagen voor mij NOD gaan testen... Hier blijft het dus nog even spannend...