hoi aap gezellig dat je mee komt kletsen! he nenaten das wel heel veel geduld hebben... ukkie, niet om lullig te doen, maar er staat niet voor niks op testen dat je ze na een bepaalde tijd niet meer af moet lezen, ze zijn dan gewoon niet betrouwbaar meer, vaak verhalen gelezen van positieve testen na afleestijd die toch eigenlijk dus niet positief waren... maaaaar ik hoop het van harte!!! nog ff duimen dus!
Ukkie: Ik had laatste ook een postitieve test na 30 minuten er was duidelijk een streepje te zien, de dag erna werd ik ongesteld. Ik wist toe al dat ze niet te vertrouwen zijn als ze te lang liggen. Ik heb nu al een paar maanden geen testen meer in huis. Ik vond het te duur om ze te blijven verspillen en ik was toch alleen teleurgesteld als het negeatief was. Ik ga er wel een halen als ik echt overtijd ben... Misschien ook een idee? Een van alles voelen in mijn buik, meer ruiken en rare urine enz... daar geloof ik niet meer in, want ik merkte elke maand wel iets. Ik hoop het zo dat je over een paar dagen en postieve test in handen bent. xx
Ik weet het meiden.. Heb al mijn 'oude' testen bewaard.. (allemaal kruitvat 2v5) En heb er nog nóóit een gehad met een licht streepje.. Maargoed.. Maandag nog maar eens testen Blijven duimen..
Ha ukkie, Wat super spannend zeg! Ik ga voor je duimen! Heb je vanochtend nog getest? Ik heb zelf wel wat ervaring met streepjes na afleestijd. Ik heb nl twee keer een chemische zwangerschap gehad (ging paar dagen na nod al weer mis) en dat begon ook allebei met een streepje na afleestijd op nod, de volgende dag een heel licht streepje binnen de tijd, dag erna iets donkerder binnen de tijd. Helaas werd t streepje daarna elke keer lichter en daalde mn temp en was t dus binnen een dag of drie over, maar ik was toen (ook volgens gyn) wel heel even echt zwanger. Zonder hcg kan dat ding gewoon niet reageren. Alleen volgens mijn gyn is de gemiddelde vrouw misschien wel 50% vd rondea wel even zwanger, maar gaat t dan in driekwart van die gevallen vlak na de innestelling -soms net voor en soms net na nod- al weer mis. Daarom test ik niet meer voor nod. Maar t kan dus zeker wel goed nieuws zijn!!! Liefs
@ aap ; welkom! Vervelend dat het ook bij jullie niet wil lukken :< hopelijk dat je over 4 weken een traject ingaat wat positief resultaat geeft! @ ukkie; spannend!!! ik hoop t zoooo voor je!
Joehoe!!!!!!!! Vandaag heb ik nog even bloedgeprikt zodat weten of ik vorige week een eisprong heb gehad, ben benieuwd...... Gisteren na de verjaardag geweest van mij nichtje die 1 werd. Er waren allemaal baby's en kindjes. Pffff.... en dan wijst een man (een vriend van mijn zwager) ons er ook nog even op (toen iedereen het goed kon horen) dat wij dan toch de enigste zonder kindje :x:x:x:x. De hele groep viel stil en wij zeiden niks. Gelukkig praten een tante van mij er over heen. Welkom aap
Spannend janneke, wanneer krijg je de uitslag?? Lekker subtiel van zo'n gast, sommige mensen hebben gewoon geen besef.... Fijn dat je tante er overheen praatte, weet je familie dat jullie ermee bezig zijn?
ik meld me ook even! Wij zijn nu 16 maanden bezig + een miskraam op 7 weken Gisteren had ik ongesteld moeten worden, ben wel een paar dagen misselijk geweest maar heb er toch geen vertrouwen meer in.. En ook ik krijg vaak te horen ben je er niet te veel mee bezig? Heel frustrerend. Heb nu ook allemaal mensen in mn omgeving die ongepland zwanger worden.. pfff
Eki: Ja, iedereen is op de hoogte. Omdat we al een miskraam hebben gehad en toen wist iedereen dat we zwanger waren. Ben eigenlijk vergeten te vragen wanneer, bel denk ik donderdag even, dan zullen ze het wel hebben. Vivian: Welkom, heb je al een test gedaan? Ben benieuwd hoe het met Ukkie gaat!
@ janneke : wat dom zo'n opmerking! Niet leuk.. @ vivian22 : welkom! Vervelend dat het ook bij jullie niet lukken wil! Ga je testen of wacht je af?
♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 - 9e ronde - 1e kindje 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 10 juli - Jufaman81 - 19e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!) 15 juli - Nenaten - 20e rondje - 1e kindje 16 juli - Ukkie87 - 12e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI - Eerste FM 26-06 20 juli - kzh - 6e ronde - 1e kindje - clomid50 niet aangeslagen. Toch zelf eisprong gehad 21 juli- Janneke - 14e ronde - 1e kindje - clomid 22 juli - marassie - 21e ronde - 1e kindje - 3 juli kijkoperatie 24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI Heb de lijst er maar even bij gehaald, zodat de nieuwe evt. kunnen toevoegen wanneer ze willen natuurlijk en hij moet denk weer even aangepast worden : juni?! We leven ondertussen al in midden juli.....jeetje wat gaat de tijd weer snel!!!! Ik heb mijne nog niet aangepast omdat ik nog niet ongesteld ben geworden, maar denk dat t vanmiddag of morgenochtend wel aankomt aangezien ik beetje kram kreeg net in me onderbuik En tsja netzoals Vivian (welcome btw!) heb ik er ook niet echt vertrouwen meer in.... Janneke, ik ken zulke opmerkingen helaas, was ook met mijn verjaardag zo toen ik de kleine van me beste vriendin uit bed haalde en naar benede bracht...tadaa daar komt de aanstaande moeder de woonkamer deur binnen waar zo'n 30 man zit! Uhm neee Maar ik had vorige week ook bloed laten prikken op maandag en op woensdag had ik gesprek en toen kon ze mij al gelijk vertellen dat ik een eisprong had gehad...vreemd dat ze niets erover hadden gezegd wanneer jij je uitslag hoort...
Meiden.. De dag erna was de tuur streep weg.. Moet vandaag ongi worden maar er is niets te zien heb meestal wel een dag van te voren best veel bruin bloed en krampjes.. Nu nergens last van.. Heb er alleen niet zo veel hoop meer in maargoed geen bloed geeft moed zeggen ze... Donderdag is vriendlief jarig dan test ik pas mocht ik niet ongi zijn geworden... Mocht het niet raak zijn hebben we volgende ronde een pauze omdat we dan 16 dagen in zuid frankrijk zitten..
@all, thanks voor t warme welkom! @Ukkie, balen dat de streep weg is. Ik blijf duimen voor je hoor, t kan soms raar lopen! @update, Zaadonderzoek was goed. Alles was binnen de normen gelukkig. Na het geven van die uitslag nog even kort gehad met de gyneacoloog over onze afspraak over n maand. Ze gaf aan dat we er rekening mee moeten houden dat de arts voorstelt om meteen met IVF te beginnen. T is bij ons namelijk wel tijd om een stap extra te maken, maar met zullk goed zaad schijnt de toegevoegde waarde van IUI beperkt te zijn? Nouja, we horen t wel in augustus. FM was trouwens nog niet veel bijzonders. Veel grut van rond de 10. Donderdag maar weer een kijkje nemen! x
♥ Ons NOD lijstje ♥ 2 juni - Ivy1979 - 9e ronde - 1e kindje 26 juni - Beschuitje - 18e ronde - 1e kindje - Rond augustus 2012 iui 10 juli - Jufaman81 - 19e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!) 15 juli - Nenaten - 20e rondje - 1e kindje 16 juli - Ukkie87 - 12e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI - Eerste FM 26-06 20 juli - kzh - 6e ronde - 1e kindje - clomid50 niet aangeslagen. Toch zelf eisprong gehad 21 juli- Janneke - 14e ronde - 1e kindje - clomid 22 juli - marassie - 21e ronde - 1e kindje - 3 juli kijkoperatie 24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje - Augustus/September IUI 4 aug - Aap - 20e?? ronde - 1e kindje Ik heb mezelf even toegevoegd. Tel al een tijdje geen rondes meer dus heb ff geschat.
@ ukkie ; he wat balen :< hopen dat je donderdag toch een mooi kadootje voor je vriend kan geven! ik ga voor je duimen! @ Aap ; fijn dat zaadonderzoek goed was! afwachten dus wat het gaat worden, IUI of IVF.. @ hier ; ik ga morgen een testje wagen, zit dan op 9dpo.. waarschijnlijk te vroeg maarja, mijn man is morgen jarig en zou toch wel erg leuk zijn..
Hoi dames... Ben ik ook weer even! Ten eerste ukkie en kzh ik ga voor jullie duimen! Nieuwe dames, welkom maar wel jammer dat jullie je hier melden... Ik ben vandaag weer naar de fertiliteitsarts geweest. We hebben te horen gekregen dat we wel natuurlijk zwanger kunnen worden maar dat onze kans met 1 gesloten eileider wel flink is gedaald. We gaan na onze vakantie dan ook beginnen met IUI. Het stomme is, is dat ik geen traan heb gelaten. Ik heb er wel rust mee. Misschien komen die emoties allemaal nog wel, maar op dit moment heb ik het gevoel " het loopt zoals het loopt. Ik laat het allemaal maar over mij heen komen". Hoe gaat het met jullie? Julie zullen straks niet zoveel van mij horen want dan ben ik in THE USA. Heb ik ook erg veel zin in...