Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ marassie : jaloers! Leuk, naar de vs! Ga je met een camper of gewoon hotel(letjes)

Is natuurlijk een tegenvaller dat de kansen op zwangerschap gedaald zijn, maar ook een fijn idee dat je daalijk een traject ingaat waarbij je net iwat meer kans hebt.

Fijne vakantie :D

2. Marassie

Marassie Niet meer actief

Wij gaan in hotelletjes. We hadden dit al geboekt met het idee dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Dus hotelletje was dan net even wat comfortabeler geweest... Maar nu gaan we genieten van wat meer comfort! :D

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    .....hier nog steeds geen ongi....ook geen lichte kleur oid, kom net van t toilet haha Had me vriend vanmiddag al n berichtje gestuurd of hij uit zn werk testjes kon kopen (ik ben altijd pas rond 21h klaar met werken) Duss als ik morgenochtend nog niet ongi ben dan ga ik toch maar eens testen, ben nu toch wel nieuwschierig :) Kan t niet zo zijn dat als je eileideronderzoek heb gehad dat het je ongi uit kan stellen of een keertje overslaat ofzo??!
    @kzh Samen morgen testen ;) Hopelijk allebei RAAK!!!
    @ukkie Jij donderdag, spannend, hopelijk bij jou natuurlijk ook raak ;)
    Zou mooi zijn he haha, vandaag zei een gast tegen mij dat het blauwe dag is ofzo volgens bepaalde soort sterren of geloof?!?
    @Marassie Gaaf USA!! Staat bij mij ook nog op me lijstje..dus beetje jaloers ook hier hihi

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier negatieve test.. zit pas op 9dpo dus heb nog een klein beetje hoop!
    Zou zo'n leuk kado zijn geweest voor mijn man!
    zaterdag zou ik ongi moeten worden, als die uitblijft test ik zondag weer..

succes nenaten! :D

5. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Heb de hele nacht erg onrustig geslapen en 2x eruit geweest om naar t toilet te gaan en ook om te zien of ik ongi was geworden...Heb net 20min geleden test gedaan en na 5min gaf hij 2 streepjes aan, maar niet na 1 min Klopt t dan wel?!
    Balen kzh...maar wat niet is kan nog komen ;) (ben je niet te vroeg met testen als je zaterdag pas ongi moet worden?!)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Je moet hem tussen de 5 en 10 minuten aflezen dus lijkt me gewoon goed..
    Leuk! Een voorzichtige gefeliciteerd!

Ja zoals al zei, te vroeg.. wilde kijken of ik een mooi kado voor mm man kon krijgen

7. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Jaah ik weet nog niet of ik blij mag zijn en heb me vriend gevraagd of hij nog een test wilt halen en dat ik vanavond nog n keer ga testen (hij was net nog thuis) Voordat hij wegging zei hij wel, eet je zo nog wel wat yogurt hihi We hadden het er gisteravond tijdens t eten over wat je wel en niet mag eten als je zwanger bent, hij wist niet dat ik dan geen american filet, rosbief, osseworst mag eten en op die lijst stond dat je ook dagelijks yogurt moest eten voor je calcium en hij wilt dat ik omega3 pillen ga nemen dan...maar ik wil helemaal niets geen pillen nemen :(

Als ik jou was zou ik zaterdag pas gaan testen, dan is hij toch ook jarig dus ben je optijd ;) Voor beide :)

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hij is vandaag jarig! Maar ik wacht nu inderdaad tot t weekend.

9. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ow dan heb ik t verkeerd gelezen denk.. :p
    Van harte met je mannetje!! Geniet van de dag!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ nenaten: volgens mij is het ook gewoon goed hoor! voorzichtig gefeliciteerd!

11. Marassie

Marassie Niet meer actief

@nenaten... Ik hoop dat het raak is! Zo te horen is het zo... Misschien raar maar zou je een foto van je test kunnen plaatsen?
    Kunnen we even meekijken, heb je misschien meer zekerheid...

12. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    tnx meiden! Ik ga vanavond nog n testje doen en dat laat ik jullie dan gelijk weten ;)
    Ik kan helaas geen foto uploaden....pagina loopt vast nadat ik venster wil sluiten waarin je de foto moet uploaden ?! Maar de streep was duidelijk te zien vanmorgen na 5 min en nu zijn beide strepen nog duidelijker! Maarja das na 5uur hihi

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Nenaten: spannend hoor meid! Volgens mij ben je na een eileideronderzoek ook meer vruchtbaar.....

14. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh nenaten, wat spannend! het klinkt wel echt heel goed hoor!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden wat spannend allemaal misschien weer een zwangere! Nenaten hou ons op de hoogte hoor. Ik ga echt proberen morgen mijn data aan te passen in heg schema maar nu via de telefoon gaat het niet. Ik ben een paar dagen weg geweest even lekker er tussen uit. Jammer van het weer zat in Nederland haha maar ja niets aan te doen. Er staat nog een weekje in de planning binnenkort.

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    jee nenaten dat zou echt geweldig zijn!! kan me toch niet voorstellen dat je een test na 5 minuten al niet meer mag aflezen, maar dat staat toch wel in de bijsluiter?? ik hoop het zo voor je meis, geeft de rest van ons nog-niet-zwangeren weer een sprankje hoop :)

17. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Nenaten; Ik hoop het zo voor jullie, ben benieuwd !!!!!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #1718 ukkie87, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    Nenaten... Spannend ik duim voor je !!

Ik ben ongesteld geworden.. Morgen vriendlief jarig, en vrijdag op vakantie.. Zal dus ruim 2 weken niet op het forum zijn. Volgende ronde is ook weggegooit.. Omdat we dan een ei krijgen in de caravan DENK AAN JULLIE!

19. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    he balen ukkie! sterkte met over deze teleurstelling heenkomen!

enne, ik snap m niet helemaal.. waarom is een ei in de caravan n weggegooide kans?

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Aap.. Mijn vriend zijn zaad is heel slecht hebben nu 2 IUI behandelingen gehad en tijdens mijn ei zijn we op vakantie. Zelf klussem gaan we doen maar zal een kleine kans zijn..

Baal enorm!

Deel Deze Pagina