Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ beschuitje: balen dat je weer ongi bent! Hoop dat de buikpijn een stuk minder is!

@ kzh: Spannend meid! Hoop dat jij de tweede zwangere mag zijn van deze maand!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Thanks meiden met paracetamol is het wel in de hand te houden. Ik duik de douche in en daarna lekker op bed voor de buis.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Vanmorgen weer getest, lijntje js duidelijker maar nog steeds wat iel.
    Krijg morgen clearblue digitals thuisgestuurd, hopen dat die doorslag gaan geven volgende week!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kzh: nog een paar dagen in spanning dus! Mijn duimen blijven draaien voor je!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohhh spannend kzh!!!!!! Voel je je anders?

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hmm ja, heb wel wat dingetjes die ik bij een eventuele zwangerschap zou kunnen plaatsen.. Maar kan mezelf ook dingen "aanpraten" natuurlijk :p
    We gaan gewoon 'geduldig' afwachten tot de pstbode mn pakje komt brengen!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ♥ Ons NOD lijstje ♥
    2 juni - Ivy1979 - 9e ronde - 1e kindje

20 juli - kzh - 6e ronde - 1e kindje -clomid50 niet aangeslagen. Toch zelf eisprong gehad :)
    21 juli- Janneke - 14e ronde - 1e kindje - clomid
    22 juli - marassie - 21e ronde - 1e kindje -3 juli kijkoperatie
    24 juli - Miss C - 28e ronde - 1e kindje -Augustus/September IUI
    5 aug - Jufaman81 - 20e ronde - 1e kindje -21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!)
    5 aug - Aap - ronde? 20 ofzo - 1e kindje - puregon en pregnyl injecties
    20 aug - Ukkie87 - 13e ronde - 1e kindje -Chlomid + IUI3 - Vakantie 05-08 FM
    20 aug - Beschuitje - 21e ronde - 1e kindje - 13 augustus 2012 iui gesprek gyn
    ZWANGER: Zomerrr, Girafje, Nenaten

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja je lichaam kan je ook behoorlijk in de war maken. Ik zou geloof ik zelf dat pakje gaan halen haha en geen geduld hebbeb lol:).
    Het lijkt me errug moeilijk om te wachten. Is er geen kruidvat open in de buurt? Of zit je niet zo te springen om een test? Ach misschien wel beter om nog even te wachten dan is de test straks nog duidelijker. Zou wel gaaf zijn hoor:D !!
    Dan krijgt de rest ook langzaam wat meer hoop hier. Eindelijk wat meer zwangeren. Als we allemaal zwanger zijn beginnen we gewoon een nieuw clubje ;)

Nou ik heb de lijst ook maar weer eens aangepast. Gelukkig is vandaag de pijn in mijn buik een stuk minder. Wat een drama gisteravond zeg. Niet normaal meer.
    Vandaag maar lekker relaxed doen. Jullie nog plannen vandaag?
    :)

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nee Geen winkels in de buurt open :p
    En we gingen vandaag met familie op pad dus kon ook niet even ergens heen waar winkels wel open waren.
    En inderdaad, kan beter wachten.. Eigenlijk zou ik gewoon tot woensdag ofzo moeten wachten, maar dat kan ik echt niet haha

Fijn dat de pijn weer wat minder is, kan je flink ziek maken die menstruatie :( lekkr dagje rust is dan ook erg fijn!

10. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Vandaag een dagje met 2 vriendinnen geweest winkelen in tilburg.:)
    Had ik wel nodig, word helemaal gek van de spanning, thuis kan ik nog maar aan 1 ding denken (dat ik niet ongi word).
    Gisteravond heb ik de hele cyclussen van afgelopen jaar na getelt en opnieuw opgeschreven. Vind het even moeilijk om aan andere dingen te denken.
    Maaaaar ben nog niet ongi geworden, ik voel het ook nog niet, voel wel heel veel andere dingen (misschien toch de ongi) Maar vandaag is dag 27 normaal word ik altijd 's morgens ongi. 1x, bijna een jaar geleden ben ik dag 28 ongi geworden. Vind het heel spannend!!!
    Ik heb de algelopen dagen getemp. (had ik de afgelopen maanden niet meer gedaan) En mijn temp was al 2 ochtende 37.3 (normaal de dagen voor ongi al wat lager). Maar ik weet dat ik nog steeds ongesteld kan worden.
    Wel jammer dat mijn vriend een week weg is, als het nu geluk is, zit ik hier thuis alleen blij te wezen ;):D. Gelukkig kan ik het met jullie delen.
    xxxxx

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Janneke wanneer ga jij testen dan? Het klinkt veelbelovend !

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Hey Meiden

sorry dat ik even niks van me heb laten horen maar ik moest eerst even mijn emoties een beetje op een rijtje hebben
    van morgen weer bij de dokter geweest en er is nog een sprankje hoop de dokter had contact gehad met een dokter in groningen en die had nog iets van misschien dat het toch nog lukken gaat
    ik moet nu eerst behoorlijk afvallen tot ongeveer 90 kilo dan moet ik weer geopereerd worden om die verklevingen er uit te halen en misschien mijn eileiders of schoonmaken of verwijderen en dat we dan toch nog ivf kunnen doen dus ik heb weer hoop ik heb nu half sept weer een telefonische afspraak eerst maar eens lekker afvallen

Janneke en Kzh mijn duimen draaien overuren hier ik hoop het voor je

13. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Netaten gefeliciteerd ik hoop voor je dat alles goed als je in het ziekenhuis komt van de week ik duim voor je

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Hier weinig nieuws te melden.

Volop aan de klus in ieder geval. We blijven proberen, terwijl ik in mn achterhoofd denk dat het op deze manier niet zal lukken... (na alle onderzoeken en uitslagen in het zkh!!) Wie weet!!

Meiden op het wachtbankje: succes!
    Meiden aan de klus: veel plezier, enjoy!!

@ Janneke en kzh: good luck!

@ Ginkel: succes met afvallen. Ik hoop dat je een goede manier vindt waarbij je je prettig voelt! Zet 'm op!

Grts jufaman81

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ginkel : fijn dat de arts er vertrouwen in heeft!
    Heel veel succes met afvallen!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ben even naar de etos gegaan, kon echt niet wachten!
    :D

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    JOEHOEW!!!!

Wat vreselijk goed nieuws! Daar word ik vrolijk van! Van harte gefeliciteerd!!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kzh wat een goed nieuwssssssssss !!Gefeliciteerd!!

19. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws!!!! :):):):):):):)

Ik ga dadelijk testen!!!!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Succes Janneke!!

Ik duim voor nog meer goed nieuws vandaag...

Deel Deze Pagina