Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Miss C: mag ik misschien een brutale vraag stellen? Wat is volgens jouw gyn. de grens waarop je mag zitten mbt je BMI? Dus waaronder moet je BMI zitten om verder geholpen te worden? Ik snap als je hem niet wilt beantwoorden, want de vraag is wel erg persoonlijk besef ik nu....

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    van mij mag je dat wel vragen hoor.
    ze gaf aan dat het in "mijn" ziekenhuis 29 is, maar dat het nu nog in elk ziekenhuis in Nederland anders is maar ze zijn bezig om 1 lijn daarin te trekken.

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Zoo dr is weer wat afgekletst ;)
    Ik heb van t weekend weinig tijd gehad voor internet ;) Zaterdag gewerkt, daarna ff op de piste geweest en uiteten met vrienden die hier op vakantie zijn en gisteren ook hele dag op de piste geweest, naar de mannen gekeken (mag helaas nog niet boarden :() Gister ook beetje verbrand in me gezicht en eind van de middag kwam migraine opzetten:x dus gelijk bed in geduikt!

Ik heb nu ook (nog) geen afspraak bij de gyn dus bij mij hoeft er ook niets achter, ik moet vrijdag bellen voor me bloeduitslag en dan hoor ik denk wel verder.

@Jufaman: Mooi dat je je afspraal heb kunnen verzetten en gelijk volgende week al, goed! Nu nog bezig met het papierwerk hihi Zijn het veel vragen?

@Suusje: Wat voor brief verwachten jullie van t ziekenhuis, voor de onderzoeken?

Tis idd lastig om van iedereen alles te onthouden.. We zijn nu met zn 10en of 11e hierzo.. Gezellig natuurlijk we zijn allemaal langer dan 1jaar bezig, maar iedereen heeft ook zijn eigen "ding" zegmaar haha :D

4. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ik kan onze "club" trouwens niet terug vinden onder de zwanger worden clubs... Is de naam ook veranderd dan ofzo??
    Ik ga altijd hierheen via mijn eigen profiel en dacht dat ik al n abbo had hier, maar niet dus :( ?!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Nenaten: Op mijn computer staan we wel gewoon onder de 'zwanger worden clubs'... Gek dat dit bij jou niet zo is!
    Balen dat je zelf nog niet echt de piste op kon. Wel lekker dat je van het zonnetje hebt genoten!! Heerlijk, kom maar op lente, ik ben er klaar voor!!!

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb jullie eindelijk weer gevonden:)

♥ Ons lijstje ♥

9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Vinden jullie het erg dat ik het bij mij zo ingevuld heb?
    Ik hou mijn rondes al een tijdje niet bij en na sommige mk ook weer een ''stop'' gehad.

8. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Tuurlijk niet Zomer, er is niets verplicht hier he ;) !
    En snap ook wel na 4 mk's dat jij niet zo rekent als rondes... Ik mag het officieel ook niet zo bereken want ik heb ongeveer 2 maanden geen sex mogen hebben tussendoor...

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Zo is het maar net. We zijn hier met een groepje meiden die al langer bezig zijn dan een jaar en verschillende eravringen hebben opgedaan in die tijd. Als je je rondes niet bijhoudt, dan zal daar wel een logische verklaring voor zijn! Niks moet en alles mag hier in dit topic, dat is juist zo fijn!

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dankje:D

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    goed gezegd juf!! wat fijn dat je zo snel voor je afspraak terecht kan! en in ieder geval al goed nieuws, nu nog ff in spanning voor de uitslag van je vriend of valt de spanning mee??

welkom miss c, het wordt steeds gezelliger hier!! wat vervelend dat je al zo lang moet wachten, en ze je niet verder willen/kunnen helpen. wist je al snel dat je moest afvallen? en lukt het een beetje of valt het erg tegen?

he wat klinkt dat nou toch vervelend nenaten, skieen en in de zon zitten... ;) lekker leventje daar in oostenrijk :D

hier rustig op mn ei aan het wachten... geduld geduld, zal nog wel ff duren :D

he meiden hoe doen jullie dat trouwens rond je eisprong met klussen?? ik twijfel elke keer als ik een positieve ovutest heb, zeker als we de dag daarvoor geklust hebben... moet je dan 4 dagen achter elkaar voor de zekerheid?? maar dat blijkt dan ook weer niet goed voor de zaadkwaliteit.... maar ja wat nou als je het anders precies mist?? grrr elke maand weer dilemma....

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @ Eki

Mijn gyno zei laatst dat het beter is om elke dag sex te hebben in je vruchtbare periode.
    Ook dat het daarna effect heeft om klaar te komen als het ''zaad al in je zit'':)

13. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Welkom Miss C. Wow, ronde 24 al:( Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Jufaman, fijn dat de uitslagen goed waren. Wij krijgen de uitslagen niet telefonisch. We moeten daarvoor volgende week dinsdag langskomen. Vind het best spannend.

Morgen moet ik bloed laten prikken, ben benieuwd of er geen gewonden gaan vallen. Ben daar echt panisch voor en sla en schop alles en iedereen die bij me in de buurt komt:)

9 maart - Indalo - 20e ronde - 1e kindje
    10 maart - Ukkie27 - 12e ronde - 1e kindje - 13 maart uitslag onderzoeken
    10 maart - LeenElise - 10e ronde - 1e kindje
    14 maart - mamazeyad- 18e ronde - 2e kindje
    16 maart - Lizzy14 - 16e ronde - 1e kindje - 14 maart naar de ha
    21 maart - Nenaten - 16e ronde - 1e kindje
    25 maart - Zomerrr- 1e kindje - 4 mk
    28 maart - jufaman81 - 15e ronde - 1e kindje - 12 maart 1x gyn
    28 maart - Miss C - 24e ronde - 1e kindje - 26 maart Gyn.
    28 maart - eki - 16e ronde - 1e kindje
    1 april - Beschuitje - 15e ronde - 1e kindje - 3 april naar de gyn

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ukkie27
    Succes morgen!
    Ik ben ook geen held, val altijd flauw:)

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik ook, daarom vraag ik vooraf altijd of ze me op een bed willen leggen! Dan zijn ze er op voorbereid en kunnen ze er rekening mee houden. Terwijl ik ook wel eens flauw ben gevallen terwijl ik lag....

Een paar jaar geleden ben ik expres bloed-donor geworden om over mijn bloedfobie heen te komen. Nou, dat is nog niet gelukt hoor. En ik ben blij als ik weer bloed heb gegeven, want dan duurt het weer een paar maanden voordat ik aan de beurt ben. Ik hoop zo dat er een keer een moment kom, dat ik zonder zwetende handen en klotsende oksels bloed kan geven of laten prikken!! Succes in ieder geval!

16. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik val niet flauw maar raak volkomen in paniek. Zelfs als ik doodziek ben houden ze me met 3 man niet in bedwang. Ik ga echt schoppen en slaan:) Ben twee maanden geleden bij de prikangstpoli geweest en toen is het gelukt zonder dat ze me vasthielden, kon zelfs na 5 minuten weer op mijn benen staan:D Maar die is net deze week gesloten. Mocht het morgen niet lukken dan ga ik alsnog volgende maand weer daarnaartoe.

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nieuwe leden van harte welkom !
    Ik lees net het verhaal van afvallen en schrik heel erg. Ik ben ook rond de 20 kilo te zwaar...pff moet er even van bijkomen.Ik weet wel dat het niet goed is te zwaar te zijn, maar ik ben opeens wel heel bang dat ik ook weer weggestuurd word...slik

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik heb overdag wel mee gelezen maar hou het even kort.
    Maandag en dinsdag zijn de dagen dat lief weekend heeft dus die brengen we vaak lui samen op de bank door. :D
    Ik zie dat het vanaf vrijdag spannend wordt voor een aantal mensen.
    Tegen die tijd klets ik weer vol op mee hoor. Nu even knuffelen met mijn man :D

Fijne avond allemaal!

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Veel plezier Lizzy!! ;)

En Uk, succes morgen!

Hier een avondje op de bank. Mijn vriend is sporten. Morgen moet ik de hele dag werken en 's avonds naar de opleiding. Dus een lange dag voor de boeg! Ben nog steeds ongesteld en heb buikpijn, dus ik denk dat ik op tijd in bedje lig!

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @ uk
    Succes morgen!

@Lizzy
    Geniet nog lekkker van je "weekend" meid

@Jufaman
    Klote dat je er zoveel last van hebt.
    Ik hoop voor je dat je je morgen beter voelt en de dag snel voorbij is!

Deel Deze Pagina