Succes janneke! Wat een vruchtbare maand zeg Hopelijk volgen de andere meiden snel! Gun het jullie allemaal zo!
Ginkel:Wat fijn dat ze positiever waren in het zkh, succes met afvallen (ben 2 jaar geleden zelf 12 kilo afgevallen met sporten (vacuimmove ofzoiets) Jufaman: Ik hoop zo dat je binnenkort ook geweldig nieuws hebt! liefs
Hoi Meiden, Ik heb geweldig nieuws (moet er zelf nog even aan wennen). Ik had net 2 postieve testen in de hand. Ben echt super blij. Ben zo blij dat ik dit afschuwelijke jaar voorbij is. Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat. Net is mijn beste vriendin langs geweest, kom ik toch met iemand heel blij zijn (mijn vriend is donderdag pas terug) Ik wil het nog een verassing houden! Dikke kus Janneke Ik heb de foto van de test als bijlage toegevoegd, weet niet of het gelukt is!!!
dat is grappig, dan schelen we maar een paar dagen. Wanneer ben jij voor de laatste x ongi geweest? x
@ kzh: Gefeliciteerd meid! Hoop dat alles goed blijft gaan! @ Janneke: Gefeliciteerd meid! Hoop voor jou natuurlijk ook dat alles goed blijft gaan! En dat is al de 3e zwangere deze maand! Hoop dat de andere meiden snel mogen volgen!!!!
Hey! Net terug van een paar daagjes weg en dan lees je opeens dat er weer 2 zwangeren bij zijn! Gefeliciteerd meiden... Nou hier volgt even mijn ego verhaal... Ik had namelijk afgelopen zondag ongesteld moeten worden, ik had ook helemaal geen bruinverlies tot zondag maar ook vandaag blijft het bij oud bloed. Zelf denk ik dat mijn cyclus in de war is want ik heb 3 juli kijkoperatie gehad. Misschien dat mijn cyclus toen opnieuw is begonnen?! Maar ik had 8 juli ontzettend last van vruchtbaar slijm en ik denk ook dat ik toen mijn eisprong had... Dus dat begrijp ik dan niet... Zaterdag heb ik een testje gedaan maar dat was van predictor en daar was wel een vaag streepje te zien, maar weet ook dat predictor vaker vage streepjes laat zien! Dus ik weet het niet meer, overmorgen gaan we echt op vakantie... Moet ik wachten of toch morgen testjes kopen en doen?
kzh en Janneke : GEFELICITEERD !! Dat zijn 3 meiden in 1 week niet in 1 maand Woensdag hoop ik te horen wanneer ik me eerste echo krijg, ben heel benieuwd! Had vanmiddag even angstig momentje, kreeg ineens vette steken in me onderbuik Ik heb trouwens nergens last van, miss iets moeier dan normaal maar dat kan ook zo zijn omdat ik het nu erg druk op me werk heb...6dgn in de week en dan ongeveer 9uur per dag zonder pauze Ach meiden ik heb straks 2 jaar zwangerschapsverlof hahaha
Nenaten twee jaar zwangerschapsverlof ?Janneke hoera ook voor jou mooi nieuws! Drie keer in 1 week het kan niet op
Ja hier in.oostenrijk kan je 2jaren met verlof gaan...gaat niet via je werk maar via de regering/de staat. Iedereen krijgt hetzelfde bedrag maar als je bijv 1jaar maar gaat krijg je meer in de maand dan wanneer je 2jaren met verlof gaat.
Sorry reageer ff snel via me telefoon, zit int zh voor controle voor me.knie (nwe kruisband eind jan gekregen) en dan morgenochtend weer naar t zh voor onze nieuwe aanwinst haha