Meiden die al langer dan 1jaar "bezig" zijn.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nenaten, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja dat is toch leuk? Anders gaan we steeds vragen tzt wanneer ben je nou uitgerekend?

2. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    @kzh: Hoe weet jij je je datum al?! Ben je al naar de gyn geweest? In je test stond toch 1-2 wat inhoudt 3-4 weken zwanger....Bij mij stond 2-3 op de test wat inhoudt 4-5 weken zwanger. Morgen hoor ik denk wel wanneer mijn uitgerekende datum is en dan zal ik hem er ook in vermelden :)

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik houd de datum van FF aan totdat ik naar de gyn ben geweest ;)
    neem aan dat die het ook redelijk goed berekend.. zoniet, dan pas ik hem over 2 weekjes weer aan :D

succes morgen he! :D

4. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

5 aug - Jufaman81 - 20e ronde - 1e kindje - 21 aug. gyn. (+ 3e zaadonderzoek!)
    5 aug - Aap - ronde? 20 ofzo - 1e kindje - puregon en pregnyl injecties
    18 aug- marassie - 22e ronde - 1e kindje -
    sept begin IUI

20 aug - Ukkie87 - 13e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI3 - Vakantie 05-08 FM
    20 aug - Beschuitje - 21e ronde - 1e kindje - 13 augustus 2012 iui gesprek gyn
    21 Aug - Miss C - 29e ronde - 1e kindje - September IUI
    23 aug - Ivy - 1e kindje - 12e ronde - 1e kindje 3 aug samenlevingstest

ZWANGER:
    Zomerrr -
    Girafje -
    Nenaten -
    Kzh - 22 maart 2013

Janneke - 31 maart 2013

Even aangepast!

Zo mijn vriend is ook thuis komen, is natuurlijk super blij. Ben helemaal gelukkig. Over een paar daagjes gaan we lekker op vakantie (naar spanje met de auto) Ik heb er zin in. Vandaag gaan we het 2 vrienden van ons nog vertellen, ik verheug me er nu al op. Verder willen we wachten tot 12/13 weken met vertellen. Ik heb 10 aug. mijn eerste echo in het zkh. Ben erg benieuwd.

Dikke kus Janneke :):):)

ps ik heb de datum dat ik uitgerekend ben uitgerekend op internet (met de laatste x dat ik ongi ben geworden, zal nog wel veranderen denk ik).

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Leuk janneke! :)
    Kan jij zo lang wachten met vertellen, ook tegen familie? :eek:
    haha ik kan dat echt niet :p

Wanneer vertrekken jullie? En waar heen precies?

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

18 aug- marassie - 22e ronde - 1e kindje -
    sept begin IUI

ZWANGER:
    Zomerrr -
    Girafje - 14 februari 2013
    Nenaten -
    Kzh - 22 maart 2013
    Janneke - 31 maart 2013

Zo, ook mijn datum staat erbij. Heb volgende week woensdag de 12 weken echo, dus weet dan de exacte datum.

Het Nodlijstje is helaas nog niets langer dan het zwanger lijstje, maar als we zo doorgaan, dan zijn er snel meer zwangeren dan NOD-meiden!

7. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    hoi,
    kzh: We gaan denk ik naar de kust aan de oost kant, we even kijken hoe het zit met de bosbranden daar, anders kunnen we ook nog ergens anders heen rijden. Want we hebben niks geboekt. Gewoon gezellig op de camping ;).

Omdat het al een x mis is gegaan en toen wist iedereen het. Willen we nu wat langer wachten. Toen hebben we het naar de eerste echo verteld met 9 weken. Ik vond het wel heel fijn dat iedereen zo meeleefde, toen het mis ging. Maar je voelt je dan zo erg zwanger als iedereen het weet en daarom wil ik nog wachten. En het afgelopen jaar voel je je ook wel een beetje "'bekeken" omdat iedereen het weet.
    Een goede vriendin en een stel waar we goed bevriend mee zijn mogen het wel weten. Dat vind ik heel fijn, want dan kan ik het wel met hun er over hebben. Het zijn degene die me het meeste gesteund hebben het afgelopen jaar en daar kan ik het niet tegen verzwijgen. :p
    En mijn familie heb ik wel wat steun gehad (van mijn zussen dan) maar dan moeten we aan iedereen vertellen (ouders, schoonbroers/zus) En aan de schoon familie heb ik niks gehad, het zijn echt van die mensen, uhh... ze zijn gewoon heel hard van karakter, doen net of er niks gebeurd is. :x

Zo girafje al weer de 12 weken echo, wat fijn. Ik wou dat ik die er ook al op had zitten. Ik vind het toch wel spannend, zo'n echo.

En wanneer ga jij het vertellen kzh? En jij girafje weet iedereen het al? Is zo leuk om het te kunnen gaan vertellen, toch?

Ik hoop ook heel erg dat de lijst met zwanger veel langer word als het NOD lijstje, dikke knuffel. :):):)

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Even een nieuwsgierig vraagje voor de zwangere dames:

Omdat veel dames hier in de MMM zitten... Zijn jullie 'spontaan' zwanger geworden of d.m.v. een traject, bijv. IUI, ICSI of IVF??

(hoop niet dat jullie mijn vraag te direct vinden...)

9. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    He jufaman,
    ''spontaan" met de hulp van 25 mg clomid, gr janneke

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ''

Dat vroeg ik me ook al af...ik wist het niet meer zeker van iedereen....:)

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

18 aug- marassie - 22e ronde - 1e kindje - sept begin IUI

ZWANGER:
    Zomerrr - 26 januari 2013
    Nenaten -
    Kzh - 22 maart 2013
    Janneke - 31 maart 2013

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat een goed nieuws lees ik hier!!
    Gefeliciteerd kzh, nenaten en janneke!!

@Juf
    Ik ben spontaan zwanger geworden maar door alle medicijnen kan ik wel zwanger blijven.

13. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Ons NOD lijstje ♥

10 aug - Aap - ronde? 20 ofzo - 1e kindje - puregon en pregnyl injecties
    18 aug- marassie - 22e ronde - 1e kindje - sept begin IUI

ZWANGER:
    Zomerrr - 26 januari 2013
    Nenaten -
    Kzh - 22 maart 2013
    Janneke - 31 maart 2013

Janneke en KXh nog gefeliciteerd! Wat een super nieuws!
    Hier ff mn datum aangepast, aangezien ik nog steeds geen ei heb gehad. Zit al op cd18 en er gebeurt werkelijk waar helemaal niets daarbinnen. Gisteren had ik nog steeds een dozijn of wat van 11 mm en *tromgeroffel* 1 van 13 mm. Dat betekent dus dat er in 6 dagen tijd 1 follie 1 mm is gegroeid! En dat terwijl ik normaal gesproken op CD8-12 al klaar ben en mn Pregnyl injectie mag zetten.
    Ik vind het maar vaag.

Om de dag voor een echo dus morgen weer. Hopen dat er nu eindelijk iets doorzet!

x

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ janneke: groot gelijk dat je het enkel aan vrienden verteld die jullie de vorige keer goed gesteund hebben. Het is een spannende tijd nu, want je wilt natuurlijk niet nog een keer een mk.
    Bij mij ging er een klein beetje spanning weg toen ik een echo kreeg met 7 weken en een kloppend hartje zag en weer wat meer spanning met 9 weken toen ik weer een echo kreeg en zag dat de kleine 2x zo groot was geworden.
    Het zal de hele zwangerschap wel spannend blijven, maar als de echo volgende week goed is, dan wordt het de gezonde spanning die elke zwangere heeft ;)
    Wij hebben het met 7 weken aan ouders/broer/zus verteld doordat de vijfde ziekte op mijn werk heerste en ik het gedwongen bekend moest maken. Goede vrienden hebben het na de 9 weken gehoord en na de 12 weken echo mag iedereen het weten!

@ jufaman: Ik ben spontaan zwanger worden! Waren wel gestart met de MMM en mochten in sept terugkomen als het nog niet was gelukt.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Girafje
    Zie je bij jou al een buikje of ook nog niet?
    Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen. Jij?

16. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    FF kort via me telefoon....was vanmorgen int zh geweest.....bloed getest en soort inwendige echo gehad. ben ruim 2uur daar geweest :(
    Maar ben vandaag 5weken en 4dagen :)

17. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Owja en spontaan zwanger geworden ;)

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Nenaten
    Gefeliciteerd!
    Wanneer krijg je de volgende echo?

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ janneke : Ohja, de bosbranden..
    wel een mooi gebied daar! Een vriendin van mij heeft er gewoond, maar vrij bovenaan.
    fijne vakantie alvast!

Hmm ja dan snap ik het ook wel, is ook een beetje zelfbescherming..

Mijn ouders weten het al, verder niemand.
    Wij willen eerst de afspraak bij de gyn afwachten, en als alles goed is dan willen we het de familie vertellen.
    Vrienden/kennisen willen we wel nog even langer mee wachten, als we dat kunnen :p

@ jufaman ; voor mij was het de eerste poging na mijn ziek zijn en behandeling.
    Ik heb wel clomid gehad, maar deze sloeg niet aan.
    Ook had ik vorige cyclus dupheston, misschien dat die wat opgeruimt heeft?

@ nenaten : wanneer krijg je 2e echo? want neem aan dat ze nu nog niet veel hebben kunnen zien ofwel?

en iedereen bedankt voor de felicitaties natuurlijk! :D

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ nenaten: Balen zeg dat je zo lang in het ziekenhuis bent geweest. Gelukkig was alles wel in orde!

@ zomer: s' avonds zie je het al wel een beetje, maar overdag niet. Ben in de maand dat ik zwanger werd ineens 2 kilo afgevallen en nu pas 0,5 kilo aangekomen. Bij mijn dochter was ik met 12 weken al 6 kilo aangekomen en aan het eind 20. Hoop deze keer echt minder aan te komen!

Deel Deze Pagina