@ nenaten : oke, dan snap ik um En de progesteron? Hoelang duurt het voor zo'n bolletje opgenomen is? @ janneke : ik heb daar ook nooit echt last van, en nu word ik er wel beetje irritant van.. Maarja, tis voor t goeie doel! Begin wel wat Onzeker te worden over voeding, als je beetje rond gaat lezen kom je zo ontzettend veel tegen over wat wel en niet. Gister hadden we gambas op een bbq, waarop mijn net bevalle schoonzusje zegt : oh die mag ik nu eindeljk weer.. Ik snel naar binnen googlen, kon niet vnden dat ze niet mogen.. Maar ze smaakte een stuk minder lekker
@ kzh: vroeger waren ze niet zo streng wat betreft voeding en we zijn allemaal gezond ter wereld gekomen
Progesteron wordt al jarenlang gebruikt las ik, onderstaande heb ik gevonden op internet Progesteron heeft ten doel de bevruchte eicel de beste mogelijkheden te verschaffen om uit te groeien tot een voldragen vrucht, o.a. voorbereiding van het baarmoederslijmvlies voor innesteling van het bevruchte ei. Hier staat het allemaal wat duidelijker : progesteron Heb trouwens geen idee hoelang t duurt voordat t bolletje is opgenomen, maar ik breng t denk alleen maar in de avond en ochtend in...In de avond ga ik toch naar bed en in de ochtend lig ik toch altijd ff op de bank met me laptop zoals nu hihi En ja ik eet ook gewoon van alles, alleen geen rauw vlees/vis, je groente goed koken/bakken en geen brie oid Maarja het meeste lust ik niet van vis haha en rosbief, osseworst en filet american kennen ze hier niet veel en dat wilde ik in nederland we weer gaan eten
Hoi meiden , ik ben zo blij dat het wat koeler is. Had er gister echt mega last van.( Kramp in darmen..) nu nog wel heel warm in huis maar ja deuren en ramen open en dan gaat het wel. Vandaag maar eens wat huishoudelijke klusjes doen, die heb ik de laatste dagen echt laten versloffen. Nu maar weer eens aan de poets.
@Nenaten Gebruik je utrogestan? Ik moest 3x200 mg per dag nemen. Zou wel inlegkruisjes kopen want het wordt een hele plakzooi! Over het algemeen is het gebruikelijk om ze tot week 10/14 te gebruiken daarna neemt de placenta dit over.
@Zomer: Dit vond ik net ergens anders op deze site Utrogestan is de merknaam, dat zijn progesteron-bolletjes. Ik merkte t vanmiddag idd een beetje op me werk....bleeh. Heb jij het echt 3x per dag ingebracht?
Ha ladies, Weinig gekletst de laatste dagen. Vlgs mij is iedereen aan het genieten van de laatste mooie dagen. Alhoewel ze zeggen dat het aan het eind van deze week ook weer warm wordt. Afwachten maar.... Ik ga vanmiddag naar 'De Draai van de Kaai' in Roosendaal. Dat is een wielerevenement met optredens van artiesten. Ik ga daar al jaren naar toe met vriendinnen! Ik zie nooit een wielrenner, want we gaan voor de gezelligheid. En dan drink ik ook gewoon een pilsje mee. Alls ze op het zkh een 'zomerstop' hebben, heb ik dat ook! Ik heb er heel veel zin in, gezellig bijkletsen met iedereen... Ik wens jullie ook allemaal een fijne dag toe! Liefs jufaman81
Hello girls ! Hier inderdaad druk geweest met in het zonnetje zitten haha...nu het nog kan nemen we het ervan he? Ik probeer wel zo regelmatig mee te lezen via de telefoon, maar heel makkelijk is dat niet. Ze verwachten woensdag weer 28 graden he? Dat is dan wel weer errug heet. Ik denk dat wij dan gaan bbq-en, dat hebben we nog helemaal niet gedaan deze zomer. Vanmorgen het hele huis aan kant gemaakt, zelfs alle hoekjes en gaatjes gestoft. Heerlijk gevoel nu het schoon is. Bedden verschoond, dat ook nog. Nu net klaar, en tijd om even bij te lezen en zo een boterham te eten. Daarna ga ik denk ik nog even in het zonnetje zitten, hij komt en gaat dat wel maar hij is er wel regelmatig. Hoe is het verder met de zwangeren? Ik lees van alles over bolletjes enzo maar daar heb ik ( gelukkig nog) geen verstand van. Onze afspraak bij de gyn komt nu ook wel erg dichtbij hoor, begin het wel spannend te vinden.Ik baal alleen wel erg, dat als we echt van start gaan met inseminatie dat ik dan net weer aan het werk ben. Het was fijner geweest in de zomervakantie, maar ja niets aan te doen. Ik ben er wel over aan het nadenken of ik mijn collega's een mailtje ga sturen met heel kort een uitleg. Dat voorkomt dat ze toch gaan afvragen wat er allemaal aan de hand is , waarom ik steeds weg moet enzo. Nou meiden, ik ga even eten. 'Spreek' jullie snel weer !
@Jufaman Hoop dat het gezellig was! @Beschuitje Mocht je ervoor kiezen om je collega's een mail te sturen met daarin uitleg waarom je er niet vaak bent hou dan wel eventueel rekening met ''krengen'' die er geen begrip voor hebben.
Hee wat leuk juf, ik ben in roosendaal opgegroeid maar in de 22 jaar dat ik er gewoond heb de draai altijd vermeden, wat slecht eigenlijk schijnt toch leuk te zijn, maar hou niet van wielrennen Vandaag laatste dagje kroatie, morgen naar het gardameer! En gisteren ongesteld geworden, das dan weer ff jammer...
Eki balen weer ongesteld Zomer dat verklaarde het tijdstip haha ik dacht al je hebt nu al last van slapeloze nachten...
@Eki: Balen dat je toch op vakantie ongi geworden bent en ik was gisteren dagje aan Gardameer (Torbole en Riva del Garda) Erg mooi daar! Waar aan Gardameer gaan jullie heen/zijn jullie geweest ondertussen als je dit leest haha
@ beschuitje ; ja dat is wel lastig dadelijk met collega's maar van de andere kant, gaat het ze helemaal niks aan! En voor degene die het zich echt afvragen, omdat het ze interreseerd.. die komen wel naar je toe om het te vragen en dan kan je het persoonlijk uitleggen. @ eki ; helaas meid! :< hopen op meer luck de volgende ronde! Hier gaat het wel goed, enige kwaaltje waar ik echt door belemert wordt is hoofdpijn, de rest is prima te handellen. Ben wel erg zenuwachtig voor volgende week woensdag, dan moet ik naar de gyn. Onze "wij-zijn-zwanger" kadootjes zijn af, ben best tevreden!
Ooooww Ik was gisteren 2x gebeld door een nummer die ik niet kende, maar ik was in Italie dus had niet opgenomen en belde ik vanmorgen t nummer terug Heb ik morgenochtend sollicitatiegesprek voor een vaste baan! Ben heel benieuwd nu, maar moet ik nou wel of niet vertellen dat ik zwanger ben?!? Dilemma! KZH: Wat leuk, heb je dat zelf gemaakt en ga je dat geven aan familie/vrienden ofzo wanneer je bekend maakt dat je zwanger bent?