oh dat is goed nieuws nenaten! tja, dat is lastig! is wel zo eerlijk natuurlijk, kan wel wat irritaties geven als je ze het verteld wanneer je net begint met werken.. jup, zelf gemaakt! en ja, die willen we gaan geven als we het leuke nieuws vertellen heb er in totaal 15 klaar en ingepakt liggen, voor directe familie en een paar vrienden. Jullie al bedacht hoe jullie t gaan vertellen?
Ik reageer vanaaf ff, werd net gebeld of ik m 12h kon beginnen met werken ipv 14h dus ff snel happie eten en douchen
@ Nenaten: Wat geweldig dat je een sollicitatiegesprek hebt voor een vaste baan. Vind het moeilijk of je nu meteen moet vertellen dat je zwanger bent of niet. @ kzh: Ik heb ook meer last van hoofdpijn en bij mij komt het doordat ik overdag dan te weinig water heb gedronken. Als ik voor het avondeten 1,5 liter op heb en geen drukke dingen heb gedaan, dan heb ik nergens last van.
@ girafje : Oh zal ik dat ook eens in de gaten houden, ik weet dat ik te weinig drink.. Probeer er echt nu heel goed op te letten.. En morgen 12 weken echo zie ik, leuk!
@ kzh: Zeker leuk! Hoop dat ik niet achteruit gezet wordt met datum. Liever vooruit of deze datum (14 feb - valentijnsdag)
Meiden.. De laatste dagen van mijn vakantie zitten er bijna op. Rijden zondag terug en maandag FM... Ben echt bang dat het te laat is Maargoed.. Dat zien we dan wel weer 😊 Lees na de vakantie wel weer bij...
@Ukkie Geniet nog even van je vakantie! Hopelijk zijn jullie er optijd bij en zijn ze mooi gegroeit @Girafje Hoe is het gegaan? @Nenaten Ik zou het pas bij een eventueel 2e gesprek vertellen over je zwangerschap anders val je vaak gelijk af
@ zomer: uk is perfect! Lekker genoten van de echo. Erg beweegelijk en hartje gehoord! Ben zelfs 4 dagen vooruit gezet en de 12 weken voorbij. Ben heerlijk aan het genieten!
Nenaten ik zou eerlijk zijn direct. Anders doe je al die moeite straks vOor niks. Ze willen je wel of niet als je zwanger bent...
Ukkie ; geniet er nog even van! en hopen dat het maandag gewoon lekker precies op tijd is! @ girafje ; wat fijn dus geen 14 februari meer! nja, 5% bevalt op de uitgerekende datum? dus het kan nog!
Nog steeds weinig nieuws te melden. En dat geldt niet alleen voor mij... Er is weinig gekletst meiden. Hier nog geen ongi te melden, maar al wel af en toe een krampje. Vanavond etentje met de familie, want oom en tante zijn 40 jaar getrouwd. Daar heb ik wel zin in... Even een ander praatje. Hoewel mijn nicht wel van mijn situatie af weet. Morgen naar diezelfde nicht want haar oudste dochter wordt 2 jaar! Achja, mijn zorgen even opzij zetten en dan wordt het best gezellig!
Het is hier erg stil inderdaad! Iedereen is vast lekker buiten van het goede weer aan het genieten @ jufaman : Leuk, etentje met de familie! smakelijk alvast! En veel plezier bij je nicht morgen, hoop dat het je inderdaad lukt de zorgen even opzij te zetten! @ hier : net lactulose gehaald omdat mn hele buik hard en pijnlijk is omdat mn darmpjes dienst weigeren.. Hopen dat het werkt!
Komende twee weken van mij ook weinig nieuws, zit dan lekker in Frankrijk en Belgie! Wil goed nieuws als ik terug ben!!!
Ha meiden, Helaas vandaag ongesteld geworden, ik had niet anders verwacht... Ik pas gelijk het lijstje even aan! ♥ Ons NOD lijstje ♥ 10 aug - Aap - ronde? 20 ofzo - 1e kindje - puregon en pregnyl injecties 18 aug- marassie - 22e ronde - 1e kindje - sept begin IUI 20 aug - Ukkie87 - 13e ronde - 1e kindje - Chlomid + IUI3 - Vakantie 05-08 FM 20 aug - Beschuitje - 21e ronde - 1e kindje - 13 augustus 2012 iui gesprek gyn 21 Aug - Miss C - 29e ronde - 1e kindje - September IUI 23 aug - Ivy - 12e ronde - 1e kindje - 3 aug samenlevingstest 31 aug - Jufaman81 - 21e ronde - 1e kindje = 21-08 gesprek gyn. ZWANGER: Zomerrr - 26 januari 2013 Girafje - 14 februari 2013 Nenaten - 23 maart 2013 Kzh - 22 maart 2013 Janneke - 31 maart 2013
Ik kom even spieken hier... En zie meteen goed nieuws!! Zomer zo te zien gaat alles goed... Ben zo blij voor je... Girafje en Nenaten: Wat een geweldig nieuws... Gaat alles oke? En voor de andere meiden ga ik hard duimen dat het snel raak mag zijn.. xx
Juf.. Pff wat balen! Wanneer 'start' het ziekenhuis weer? Ik zit nu in het ziekenhuis op cd19 voor een FM hoop dat er nog iets zit maar ben bang dat mij eitje al weg is.. We zullen zien! Hopelijk hebben de zwemmers zelf goed hun best gedaan...