Meiden.. Er heeft duidelijk een 'groot' ei gezeten en is ook duidelijk gesprongen.. Weet niet persies wanneer dus maar hopen dat we op de juiste dag hebben geklust...
jammer dat jullie m gemist hebben voor IUI Laten we hopen dat jullie inderdaad gewoon op de juiste tijd geklust hebben en je aan het einde van deze cyclus een posi test in handen hebt!
Balen Ukkie!! Morgenochtend moet ik voor de 4e keer het zaad naar het lab brengen. Vooral omdat de uitslagen zo uiteenlopend zijn. 1e keer zaad: heeeeeel goed 2e keer zaad: gewoon goed 3e keer zaad voor IUI: nog geen 100.000 (dus IUI afgezegd!) 4e keer zaad: ....... dat weten we pas over 2 weken, want 21 augustus hebben we weer een gesprek met de gyn. Doorgaan met IUI of toch een ander traject. Dat hangt vooral af van de uitslag van het zaad.
Zo ik zal ook nog even mijn "belevenissen" melden. 3 augustus heb ik een echo gehad om te zien of de samenlevingtest dat weekend plaats moest vinden of dat ik tot maandag kon wachten. Het ei was zodanig dat ik gisteren de test heb gehad. Niet echt fijn, dat testen. De test was wel positief, ze zag wat zwemmers (die ze later niet meer kon vinden ) Wel had ze het idee dat mijn eisprong nu nog niet plaats zou vinden gezien mijn slijm. Ik vond het zelf ook vrij vroeg om die test te doen, mijn eisprong is altijd vrij laat (een keertje op dag 15 maar dat is een zeldzaamheid) dus het verbaasde me niet dat het slijm nog niet optimaal was. Dus moesten we nog wel even klussen gisteravond . Moet zeggen na zo'n speculum dinges is het toch iets minder om dan ook nog te klussen. Als de test negatief zou zijn, zouden ze nog een echo doen om te zien hoe ver het ei was. Dat is nu niet gebeurd en dat vind ik eigenlijk nog wel jammer, ik ben benieuwd hoe snel mijn ei groeit. Volgende week moet ik bloedprikken om te zien of ik een goede eisprong heb gehad. Dat is ook wel een gedoe, ik woon redelijk ver van het ziekenhuis maar heb een priklocatie naast mijn werk. Helaas is die dus dinsdag (de dag dat ik moet prikken) dicht wegens vakantie. Handig. Dan ben ik voorlopig even klaar, 14 september moet ik weer naar de gyn. Zal nog voor jullie duimen Juffaman en Ukkie, voor goede zwemmers. (gaat wel voor beide gevallen op haha)
Juf.. Hmm bij jullie varieert het net als bij ons (5,3 -12,2 - 2,6 - 97 miljoen) zoo ontzettend raar.. Wij doen voor de IUI en voor het inleveren van het zaad een aantal dagen 'onthouding'.. Afgelopen vrijdag middag heb heel veel buikpijn gehad.. in de ochtend na 3 dagen onthouding geklust.. Dus hooooop dat we goed hebben getimed! Heel veel succes morgen, en hopelijk weer snel aan de slag!! Hele dikke knuffel Ivy.. Hopen dat je een goede eisprong hebt gehad!! Vervelend dat je zo ver weg woont van het ziekenhuis.. Ik hoef gelukkig maar 5 min rijden.. Lijkt me ook erg slopend als je 3x per week zo ver moet rijden! Succes
Vanmorgen echo gehad, Hartje was nog niet te zien omdat ik veel minder lang zwanger ben dan verwacht.. vruchtzakje was wel in orde Nu 5w5d zwanger en over 2 weken terug.. Al die berekeningen op verschillende sites hadden het dus fout
Kzh.. Oh dat is wel balen, gelukkig hebben ze wel kunnen vertellen dat het vruchtzakje in orde is... Nu spannend weer 2 weken afwachten.. Hoelang dacht je zwanger te zijn zelf ?
@ Ukkie: weet je wat juist zo gek is? Bij het 1e zaadonderzoek waren we niet op de hoogte van de regeltjes. Dus hadden we de dag ervoor geklust en daarbij was het 4 dagen na carnaval, dus had mn vriend ook veel bier gedronken! Toen had hij 72 miljoen zaadcellen! Bij de IUI ons heel netjes aan de regels gehouden (geen alcohol, 4 dagen onthouding, vitaminen, enz.) en toen kwam hij niet eens aan de 100.000! Waarschijnlijk heeft stress en de druk die hij voelt een enorme inlvoed op de kwailteit van zijn zaad! We gaan er gewoon weer voor! Net als jullie... succes meid! Ik hoop dat je echt op tijd hebt geklust!
@juf: Lastig hoor dat de zwemmers zo wispelturig zijn...bijna zoals vrouwen haha Balen dat jullie het pas zo laat horen of ze deze keer wel goed zijn... @Ivy: Is het zo vervelend een samenlevingstest?Wat doen ze dan precies? Nu maar hopen dat jullie op t juiste moment aan de klus zijn gegaan...varieren he ochtend en avond hihi @kzh: Jammer, maar had ik toch gelijk Vond t zo raar dat jij zelfde datum als mij uitgerekend was maar dat je test zei dat je 1,5 week later dan mij was Maar t mag allemaal de pret niet drukken Ik heb vandaag me 2e inwendige echo gehad en heb t hartje gehoord...HOE VET ! ! ! En ik heb een 3d foto meegekregen Blij Blij Blij Me nichtje was mee naar t zh en daarna zijn we even wezen shoppen bij h&m en daarna heb ik dr op t vliegveld afgezet en had van haar een heel leuk pakje gekregen als bedankje dat ze hier mocht logeren 2 weken, lief he! Met me sollicitatue vorige week, heb ik bij me 2e gesprek (bij het bedrijf zelf) aan het einde vermeld dat ik zwanger ben... Was wel belangrijk want ik ben erachter gekomen dat je hier 8 weken voordat je gaat bevallen met verlof gaat en das verplicht want ik dacht dan ga ik toch 4 weken van te voren met verlof?! Hoor t denk volgende week, maar ben bang dat het hem niet wordt aangezien ik per 1 okt zou beginnen, 2 maanden inwerk zou hebben en dan eind jan al op verlof zou gaan en na de geboorte nog max 2jaar
Eindelijk is het een keer gelukt om een bijlage mee te sturen Dit is de achterkant van Uk, boven hoofdje, 2 armpjes en je ziet maar 1 beentje, andere kwam er niet op..
Gaaf nenaten! en ja, jij zei t al... maar alle bereken sites zeiden dat ik verder was Maar ben al lang blij dat gewoon bevestigt is dat ik zwanger ben er een goed vruchtje zit
Tnx kzh en Jufaman, ben ook echt happy nu, vond het ook zo cool om het hartje te horen, alleen wel jammer dat me vriend niet erbij kon zijn...Over 2 weken nog een keer voor controle en dan kan mijn moeder erbij zijn want dan is zei hier op vakantie! Ik zeg dat ik weer voor controle moet omdat ik het traject zit en dan komt ze er daar achter dat ik zwanger ben, das ook n toffe verassing dan toch En kzh, het belangrijkste is inderdaad dat alles goed is
Hoi allemaal, Vanochtend lekker begonnen met voorbereidingen in mn klasje. Ik had vanochtend ook afgesproken met iemand van de KRO. Ik heb namelijk 5 jaar geleden 2 'beroemde' meiden in de klas gehad. En vanuit de KRO gaan ze het programma 'de reunie' weer uitzenden, maar dan niet van volwassenen, maar van kindersterretjes. Officieel mag ik er met niemand over praten, maar ik wil het toch graag even kwijt! 6 oktober zijn de opnamens in mijn eigen lokaal en dan komt die 'oude' groep 8 bijna helemaal compleet na 5 jaar weer bij elkaar! Echt zo leuk... Het was ook echt een hele bijzondere klas. Naast die 2 zangtalentjes, hadden we ook een meisje met leukemie in de groep zitten. Gelukkig is daar nu alles heel erg goed mee en heb ik nog steeds prive heel veel contact met haar (haar moeder is mijn collega en goede vriendin!!). Ik wil dit graag even met jullie delen... Liefs jufaman81
Juf.. Ja, we hopen er deze ronde maar weer het beste op Wat leuk zeg, kom jij dus ook op tv A.s. maandag weer beginnen? Nenaten.. Wat een schattige foto zeg, echt al een mensje Nu maar duimen dat je bent aangenomen.. Waren er meerdere kandidaten of weet je dat niet ?!