Hoi meiden, Ik vroeg mij af of er in de omgeving van nh meiden zijn die een Kinderwens hebben? (Denk aan: zaandam, hoor, purmerend etc...) Misschien leuk om hier te kletsen Liefs xx
Hallo, Ik kom uit Noord Holland, Purmerend. Ik ben 25 jaar en woon bijna 2 jaar samen met mijn topper van een vriend! Wij zijn nu 8 maanden bezig voor ons eerste kindje.. Ik lees dat je al een tijdje bezig bent. Vervelend! Is dat ook de reden dat je naar de Gyn gaat? Wanneer is je Nod deze ronde? Mijn Nod is de 17de en vind het iedere maand weer spannender! Helaas houd ik er wel een beetje een testverslaving aan over maar probeer over het algemeen wel netjes te wachten tot mijn Nod.. Liefs Nijn
Hoi nijntje, Wat leuk ik kom ook uit purmerend Spannend meis, en leuk al 2 jaar samen wonen en idd de maanden vliegen voorbij. Elke keer zonder resultaat. Ik ben sinds gister 24 haha en mn vriend 25, we zijn al 5 jaar samen waarvan we er nu bijna 3 jaar samenwonen. Dat is idd de reden dat we naar de gyn morgen gaan ik ben wel benieuwd! Spannend de 17e, blijf ik ook elke maand weer zeggen en merken haha. Ja die testverslaving had k ook haha en voor deze maand had k afgesproken niks meer toen en gewoon maar op zn beloop laten. Maar ik had gister onwijs buikpijn en wist f niet waar ik in me cyclus ongeveer zat dus toch een ovutest er tegen aangegooid hahaha en ineeens een vette (bijna goed) 2e streeep, dus was helemaal verbaasd haha. Liefs angela
Wat leuk! Kom je er ook vandaan? Ik heb hiervoor bijna 3 jaar in Alkmaar gewoond dus vind Purmerend nog steeds een beetje wennen.. Ik woonde in Alkmaar op kamers en had door studie en werk een leuk sociaal netwerkje opgebouwd maar hier ken ik eigenlijk weinig mensen. Spannend! Wat verwacht je bij de Gyn, of heb je geen idee? Ik zit nu in ronde 8 en wacht het ook allemaal rustig af.. Ik was er de laatste maanden zo mee bezig! Ja de 17de, ik ga pas rond maandag de 19de testen als ik niet al ongesteld ben natuurlijk.. Ik voel deze ronde helemaal niks trouwens. Zelfs geen pijnlijke tepels die normaliter voel tussen eisprong en menstruatie. Dus waarschijlijk heb je gewoon je eisprong gevoeld?! Spannend! Hoe lang gebruik je al ovutesten?
Jaa ben hier ook geboren. woonde tot mn 18e in purmer noord, daarnaa gaan samenwonen met mn vriend in de weidevenne, nu vorig jaar een huis gekocht in de gors ohh alkmaar is ook leuk, idd anders dan hier en wat je zegt je hebt daar een kring opgebouwd, maar die is niet hier, maar komt nog wel of is al aan t komen of is er al een beetje ik weet niet wat ik ga verwachten, ja weet dat ze bij mij onderzoeken gaan doen. maar verder niet. had ik in t begin ook, alleeen maar. ik kan nu wel zeggen dat t bnu niet meer zo is haha maar dat is gewoon niet zo. iedereen om me heen zwanger, ik werk ook met kids dus van alle kanten dubbel. spannend, 17e is ook al bijna. nee het vrouwenlichaam kan zo verschillend zijn, en dat is zo vervelend voor ons hihi. ze maken ons gek. ik duim voor je jaa ik denk het, maar weet het niet zeker. ik heb de ovutesten eigenlijk al in ronde 2/3 gaan gebruiken. puur omdat ik wou weten hoe me cyclus was en in elkaar stak. ook al getemperatuurd, maar daar ben k snel mee gestopt, omdat k er daardoor nog meer mee bezig was.
Dat is wel makkelijker inderdaad als je hier geboren bent en waarschijnlijk hier ook werkt? Weidevenne doe je goed, prachtige huizen daar. Ik woon in Purmerend Noord haha . Ik werk in Zaandam en daar heb ik wel contact met collega's en een goede vriendin van mij woont daar. Zo ook in Haarlem en uiteraard wat friends in Alkmaar dus ik woon niet ver van iedereen af, gelukkig! En het vlak bij Amsterdam wonen is uiteraard een pré Ben je al bij de Gyn geweest? Hoe was het? Ik heb tot een paar maanden terug in de kraamzorg gewerkt dus ik herken waar je vandaan komt. Extra lastig als je een kinderwens hebt. Enige voordeel is dat ik wel veel weet over zwangerschap en de eerste kraamweek. Ik heb 1 ronde ovutesten gebruikt en getempt. Inderdaad werd daar helemaal geobsedeerd van dus ben daar maar weer snel mee gestopt. Het komt wel, heb er nog volledig vertrouwen in!
Heeyy, Ik ben idd bij de gyn geweest Inwendige echo gehad, alles was daarbij goed. Toen ook nog allemaal vragen gehad, daarna moest ik bloedprikken, 5buisjes haha en nu moet vriendlief zn aandeel nog leverrn en dan 4dec trrug Okee, beviel het niet meer? Lijkt me erg leuk om te doen de kraamzorg Ohja en een tip voor ooit ald je testen en weer gaat tempen. Schrijf t op haha. Dan weet je alles mAkkelijk terug te vinden voor later eventueel. Weetje wat ik ook niet wist, dat je tussen dag 13 en 16 je eisprong hebt, dat zei de arts.
Ik heb ook in purmer noord gewoon Waar? In in de maanzaadstraat haha bij de korenstraat en die busstation daarzo
Nou fijn dat het allemaal goed was. Vijf buisjes?? Haha ik zou out gaan. Nou spannend allemaal. Ik woon vlak bij de bushalte inderdaad! Bij het industrieterrein..Tegenover een korfvereniging (geloof ik dat het is, geen voetbal in ieder geval) Ik heb een jaar bij de kraamzorg gewerkt en ik vond het geweldig. Het enige nadeel is dat je geen vaste tijden hebt en vaak op wacht staat. Het werken in een gezin en hun nieuwe kindje is heel bijzonder. Ik werk nu op de afdeling neurologie, hele andere tak van sport. Ik werk er nu dik een half jaar en eerlijk.. Ik mis de kraamzorg verschrikkelijk. Wat voor werk doe je zelf? Hahaha lijkt me inderdaad handig noteren. Ik heb een handige app op me Iphone. Houd er alles op bij. Ook wanneer ik klus enz. Ga misschien volgende ronde (als ik uiteraard niet zwanger ben ) met ovutesten aan de slag. Tempen daar wordt ik onrustig van haha. Oh dat wist ik inderdaad ook niet van de eisprong.
heeyy haha ik wou oook outgaan haha, maar daar had k niks aan k ben dooodsbang voor naalden;p ohjaa dat ken ik. in die bocht daar. korfbalvereniging. okee leukk, dan is neurologie wat anders. was k volgens mij afgelope vrijdag/zaterdag op die afdeling. is dat de 2e verdieping? wij hadden een arts genaamd zwetsloot of in die richtting die was op de 1e hulp die bij mn vriend een ruggenprik deed en een hersenvlies ontsteking zag. dat snap ik dat je t mist, t is heel wat anders. ik zelf werk (nog) in de kinderopvang, mn contract verloopt bijna helaas. zal wel geen vast krijgen ook. ik heb oook een app haha van predictor mijn biologische klok haha zoo handig. ben benieuwd
Hey Girl! Haha ik werk in de zorg en vind het prachtig om mensen te prikken maar zodra ik geprikt moet worden...bij het kleinste naaldje raak ik al van slag Ik werk in Zaandam. Niet in het Waterland. Maar dat zal vast en zeker afdeling Neurologie zijn geweest..Aangezien daar alles terecht komt van hersenvlies onstekingen tot hernia- patiënten. We naar trouwens voor je vriend. Zal hij wel erg ziek van zijn geweest.. Oh dat is minder nieuws..hoe lang werk je er al? Ga je weer op zoek naar een nieuwe baan of blijf je voorlopig thuis met oog op de toekomst zwanger worden ect. ? Vandaag is me NOD en vind het super spannend. Ik voel wel wat gerommel in onderbuik. Af en toe een steek. Heb geen afscheiding al dagen niet trouwens (normaal witte yoghurt afscheiding tussen eisprong en menstruatie). Dus hopen dat dit een positief teken is! Verder voel ik trouwens geen kwaaltjes! Ik ga morgenochtend maar eens testen, houd het niet langer vol! Op welke dag zit jij nu? Je had positieve ovutesten toch? Die apps zijn inderdaad erg handig!
Heeeyy Haha leuk werk dan t prikken he haha. Owwww okee haha ja dat ken ookk Maar wel erg leuk Zeker naar en hij was er idd ziek van, die week ervoor al want huisarts dacht aan pfeiffer omdat hij zo moe was, maar niet dus, gelukkig gaan ze dat nog wel verder nakijken. Hij moet nu sowieso nog een werk thuis blijven! Ik werk er al 2/2,5 jaar. Ik ben druk aan t zoeken naar wat anders maar is gewoon lastig. En dat is jammer. Ohhh spannend meis,j die van mij morgen als t goed is. Maar ik verwacht ook niks meer, had t wel gehoopt maarja. Had 2 dagen geleden getest maar was omo wit. Dus was er al weer klaar mee! Ik gaaa voor je duimen, gun t je zo erg Hihi ja t maakt je dan nieuwschierig he Ik had idd een posi ovutest maar was niks, althams vgems arts want mn eisprong was al een werk ervoor ongeveer geweest. Dus ja hij zal t weten Spannend meis, laat je t weten
Goedemorgen! Geloof ik inderdaad best dat hij daar goed ziek van is! Hope dat hij snel opknapt. Dan heb je er best lang gewerkt! Ja het is verschrikkelijk moeilijk met die crisis om snel een baan te vinden. Mijn vriend heeft in totaal 7 maanden thuis gezeten voordat hij een nieuwe baan had. Niet om je te ontmoedigen hoor. Hij werkt bij een ICT bedrijf en dat ligt momenteel onwijs op z'n gat. Hij heeft geluk gehad. Nou ik heb getest vanmorgen (1 dag na Nod) met ochtend urine, negatief! Voorspelt niet veel goeds he? De kwaaltjes blijven het zelfde. Geen afscheiding, gerommel in onderbuik en af en toe steken. Ik hoop natuurlijk dat ik laat HCG aanmaak ofzo haha of dat ik misschien nog niet goed zit met mijn Nod. Ik ben niet van me langste cyclus uitgegaan.. Dan zou maandag me Nod zijn. Ik denk dat ik toch gewoon weer ongesteld word. Het is een kwestie van wachten. Ik ga pas weer woensdag testen (als ik niet ongesteld ben ondertussen natuurlijk) . Dus we lopen dan toch redelijk gelijk op.. Bale he zo'n kl*te test!
heeeyy girl, ik hoop het ook jaa dan heb ik er idd lang gewerkt. ik hoop nog dat ze een 0-uren aanbieden, heb ik in ieder geval wat. maar t komt wel weer goed hoop ik aaahh neee he, stomme test! stom he al die *kwalen*, ze kunnen ons zo in de maling nemen. ik ga nog hopen voor je meis, je weet t nooit jaa op zich lopen we redelijk gelijk, spannend idd we moeten maar weer geduld hebben he, we worden aardig op de proef gesteld soms.
Hey girl, Nou ik heb vanmorgen weer getest met die kruitvatjongen maar volgens mij bestaat er geen uitgevoerde test die witter was dan deze.. Meteen maar even een tampon testje uitgevoerd (ik had gister wel in eens veel afscheiding) er zat wat hele lichte roze afscheiding op.. meestal zit dan gewoon mijn menstruatie er aan te komen. Gerommel in onderbuik is nog steeds aanwezig en heb sinds maandag last van tepels t/m gisteren en nu heb ik zere borsten er staan afdrukken van me bh in. Maar goed, roze afscheiding betekent bij mij menstruatie. Dus op naar ronde 9! Hoe is het bij jou?
Oghh balen meis! Ik ben nog niet ongi maar wel 2 dagen over tijd! Maarja zal wel niks worden! Gaan we samen wel naar de volgende ronde
Nou ja geen bloed geeft moed toch? Verschrikkelijke uitspraak haha! Ik ben nog steeds niet overtuigd van mijn menstruatie. Normaal gesproken begint mijn menstruatie met licht roze bloed, 3 dagen zware bloedingen (verzadigde tampons ect.) en laatste 2 dagen bruine afscheiding. Nu heb ik bruinig rood bloed en zou (uit hygiëne doe ik dat niet) met één tampon kunnen doen en dan is ie totaal niet verzadigd. Lekker praatje hé Ik wil een normale menstruatie nu blijf ik toch twijfelen al wijzen de testen niks uit.. En hoe is het bij jou? Is je menstruatie doorgebroken of heb je een geweldige verassing? Ja ik word moe én blut van die testen. Ik heb er nog eentje liggen en als de bloeding zo weinig blijft dan test ik morgenochtend voor het laatst en dan laat ik het zitten en dan bevind ik me echt in ronde 9! Klinkt wel leuk ronde 9... 9 rondes, 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren
heeeyy meis, haha dat wou ik ook in t vorige berichtje zeggen, maar dacht neee dat hooren we al zo vaak haha en iddd een verschrikkelijke uitspraak maar goed, t is wel zo, overigens nog steeds niet ongi! oww wel vervelend, maar idd als je zelf denkt, of twijfelt, je weet zelf idd hoe je lichaam is met een menstruatie. Kijk het idd nog even aan. en ook ik wordt gek en blut van die stomme testen Ik heb ze niet eens meer ben benieuwd meis! stom ons lichaam, neemt ons gewoon in de zeik hihi wel een mooie uitkomst Hier dus ondertussen nog geeen ongi! zou t de 18e moeten worden..hmmm!! en bloedtest wees niks uut! stomme mokkel van een doktersassistent zij heeel stom en droog nou je test is negatief hoor! ik dacht trut breng t ff anders ofzo! pfff
Nou inderdaad dat kon ze ook we wat liever brengen. Mensen snappen soms niet hoe jij je kan voelen na zo'n tijd proberen.. Misschien maakt je lichaam wat later hcg aan dus hoeft nog niks te betekenen dat je bloedtest negatief was. Hoe lang is je langste cyclus? Ik ben vanaf gisteravond heel erg ongesteld (op de ouwe vertrouwde manier) dus ik kan absoluut door naar de volgende ronde.. Nou vraag ik mij alleen af.. Welke dag is de eerste dag van mijn menstruatie.. Maandag begon ik met rozig bloed, dinsdag wat rood/bruin slijmerig bloed, woensdag ook en gister avond pas echt ongesteld.. Dus ben echt in de zeik genomen haha.. Round 9! Voor jou vind ik het spannend en anders up to the next round!