Gewoon naar je huisarts gaan en dit bespreken. Waarom zou je niet? Pijn door stress is niet heel normaal hoor en zeker niet als het regelmatig terugkomt. Als het oordeel PDS is, dan weet je dat, maar mss wil hij/zij ook andere dingen uitsluiten. Lijkt me wel zo fijn voor de gemoedsrust en dus weer minder stress.
Is ook zo meiden.ik ga gewoon niet zo snel naar de ha. Maar denk dat ik er maar aan moet geloven dan. Na de vakantie maar een afspraak maken, kijken of ze wat kan doen voor me. Dank jullie wel meiden.
Na alles gelezen te hebben. Ben jij de enigste die ook denkt wat ik denkt. Misschien heb je idd wel last van je galblaas. Zie klachten hier boven. En idd middenrif druk daar maar eens op als dat pijn doet tijdens z.n aanval dan weet je denk ik genoeg.
Ik heb even op google gezocht en als ik dit lees dan acht ik de kans dat het de galblaas is heel erg klein. Er staat hevige pijnen vooral na eten van koolsoorten of vet eten. Ik krijg het s morgens en heb dan niks gegeten nog. En koolsoorten eet ik nauwelijks. En weet ook dat ik eergister niet vet of koolsoort had gegeten, Geelzucht (heb ik niet) Donkere plas ( heb ik niet) ben vaak juist even aan de diarree (spanning) want als ik gespannen ben uit dat zich of in die pijn en/of in diarree Scherpe pijn rechtsbovenin onder je rib. Ik heb juist pijn in het midden. Opboeren. Heb ik geen last van Koorts en rillingen. Geen kast van Pijn in schouder. Geen last van Misselijkheid en braken. Misselijk wel, braken niet. Branderig gevoel. Heb ik ook niet. Dan lijkt het me niet en denk als de ha dit rijtje zou vragen en ik op 1 ding maar ja kan zeggen ze me niet doorstuurt ervoor. Maar goed ik ga wel naar de ha maar denk dus echt niet de galblaas. Ik weet gewoon dat het komt door stress. Want alleen dan heb ik het. Zou wel toevallig zijn dat de galblaas ook op stress alleen zou reageren en nooit anders dat ik de pijn zou hebben. Vind het wel lief dat jullie meedenken hoor!