Overijsselse mama's (2B)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ceilo, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Hallo Meiden!

    Ik was net een ander topic aan het lezen over dat iemand geen vriendinnen meer had.... Erg herkenbaar! :)

    Na het verbreken van mijn relatie vorig jaar heb ik helaas ook geen vriend(inn)en (meeste waren stelletjes) overgehouden,omdat exvriend dichter bij hun in de buurt kwam wonen (andere woonplaatst) en dat voor hun "makkelijker"was...
    Toen er nog wel vriendencontact was,was er continu gelul van ja maar je ex zegt dit en als ik mijn ex dan sprak ivm de kids dan was het weer van"ja maar hun zeiden....." Boooo... beetje jammer,mjah dan weet je wel gelijk wat je eraan hebt

    Doordat ik al snel een nieuwe vriend weer had werden de gezichten nog gekker richting mij,maarja liefde kan je niet tegenhouden toch?!

    Nu ben ik eigenlijk wel gewoon toe aan gezelligheid,want ik ben toch echt een gezelligheidsmens,vind het heerlijk om soms alleen te zijn,maar ik mis het gezellig kletsen en afspreken enzo...

    Ik ben niet een type wat je de deur plat zal lopen,maar als ik voor een vriendschap ga,dan heb ik er echt veel voor over!

    Dit heeft mij ook al meerdere malen de das om gedaan en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee!


    Dus wie-o-wie heeft er ook behoefte aan kletsen en gezelligheid en misschien eens een keer wat afspreken?

    Ik ben benieuwd!




     
  2. p1982

    p1982 Niet meer actief

    hoihoi

    ik kom ook uit overijssel, deventer. Waar woon jij?

    Wordt volgende maand 30 en moeder van 2 dochters
     
  3. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hai p1982!

    Ik woon niet zo heel ver bij je vandaan.... 20 minuutjes.....
    M'n woonplaats wil ik hier niet online zetten,maar dat komt!

    Ik ben 31 en mama van 2 meiden :cool:

    Zijn net lekker naar de Scheg geweest en gaan nu even eten :D
     
  4. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Hoi,hoe oud zijn je meiden?ow lekker even gezwommen.we gaan er af en toe naar toe.werk je ook of thuisblijfmoeder?ik werk 3 dagen totaal 24 uur
     
  5. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Ja inderdaad even lekker gezwommen en we hebben het heul gezelly gehad!:D Kon me niet heugen wanneer ik dr geweest was eigenlijk.... denk al zeker een jaar of 5:) ofzo hihihihi

    Had gehoopt dat ik er van op zou knappen,maar helaas...,maargoed de meiden hebben plezier gehad en dat is t belangrijkste!

    De meiden zijn 4 en 6 trouwens!

    Ik werk momenteel in de avonduren,maar ben op zoek naar een ander baantje... het liefst ook voor 3 dagen/24 uur ofzo:)


    Nu maar eens even de meiden badderen en in bed stoppen!

    Tot Later!!
     
  6. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Wat voor werk doe je nu en wat zoek je?dat is minder dat je er zelf niet van opgeknapt bent.was t druk?
     
  7. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik zit nu in de schoonmaak en heb ik eigenlijk niet specifieke voorkeur over wat ik wil doen,heb een heel variërend CV :p

    Wat voor n werk doe jij?

    Ja niet zo opgeknapt,net nog even lekker gedouched...heel warm,was wel lekker,maar ik ben nu ook echt bek en bek af!

    ja nouja niet echt mega druk als potjepieren,maar dr waren veel mensen ;)
     
  8. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Ik ben salarisadministrateur.ga zo zelf ook douchen,heb de griep te pakken medicijnen nemen en dan me bed opzoeken.jongste krijgt nu de laatste fles
     
  9. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    G'morning!

    Lekker geslapen & Alweer wat opgeknapt??

    Die kleine kreeg mooi optijd de laatste fles al!;)


    Hier gaat t voor m'n gevoel alleen maar slechter,echt... ik voel me zo ellendig! Mannetje was al later begonnen,zodat hij eerst de kids naar school kon doen,zodat ik nog even rustig aan kon doen. Straks moet ik ze wel halen en weer opnieuw brengen en halen,maar dat zien we dan wel hoe het gaat....

    Bel ik net naar mn werk,leg t hele verhaal uit en geef aan dat ik het eigenlijk niet trek om vanavond te komen werken zegt ze me dat ziekmelden in de proeftijd einde contract betekend.:$ Maar ze zat in en gesprek en ze zou me straks nog even terugbellen.:(

    Jeetje.... :(

    Uiteraard begrijp ik hun standpunt wel,maar t is niet dat ik maarzo thuisblijf om een verkoudheidje!

    Lastige situatie weer!
    Sorry van mn ego gelul hoor,maar ik vind het zelf zo vreselijk dat ik geen controle heb over mn lichaam:)
     
  10. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Mag k vragen wat je precies hebt?en eventueel kids over laten blijven?

    Nee niet echt opgeknapt.nu ook ziek thuis gebleven

    Ja rond 2030 laatste fles en dam komt ze rond 730 weer
     
  11. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    tsja.... wat heb ik precies :( geen idee! hahaha... tsja nou ik lach wel ,maar vind het niet echt lollig!

    Ik loop al geruime tijd met diverse klachten....o.a.,moe,misselijk,moe,alle gewrichten doen zeer,moe,duizelig,moe,emotioneel,moe,kortademig en dan doe ik ook regelmatig flauwvallen enzo en ja vooral dat MOE...... ik word moe van mezelf zeg maar :p Probeer er niet aan te denken,maar t breekt gewoon op!

    Ik wil alles wel,geestelijk is er niets mis met me,maar het lukt me gewoon niet....kan me niet concentreren.. heb zware armen,zware benen,bij de trap oplopen wordt elk been bij iedere stap een kilo zwaarder en de trap een trede hoger lijkt het wel. Als mn armen naast mn lichaam hangen heb ik echt t idee dat ze aan het uitrekken zijn en bijna de grond raken ;)

    De HA dacht dat ik iets van de ziekte van Pfeiffer had,maarja de heb ik zon 15 jaar geleden al gehad,nu verwacht ze iets van Big Pf.'s family :( Iets van het Eppstein Barvirus vermoed ze.... bloed heb ik laten prikken en vandaag komen de 1e uitslagen dus binnen,de rest komt van de week......

    Wat betreft het overblijven,de kleinste gaat pas net een paar weekjes naar school en wil ik eigenlijk nog niet laten overblijven,maarja als ik me zo blijf voelen,dan zal het morgen en donderdag toch wel gaan gebeuren.

    Balen dat jij ook nog niet opgeknapt bent! Beterschap! en die kleinste van je doet t echt netjes hoor! Beide meiden hier ook altijd zo voorbeeldig geweest met t flesje en het slapen enzo.... :D
     
  12. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Dat is minder dat ze niet weten wat je precies hebt.spannende dag dus vandaag.

    Oudste slaapt niet echt door vanochtend was t 615 helaas.
     
  13. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    nee is best balen,maarja... kom dr wel weer boven op... ooit:p whahaha:D


    Ow das even iets vroeger ja! Hier normale tijd hoor voor de oudste..... 6:15/6:30 ,kleinste slaapt meestal wel wat langer als ze niet wakker gemaakt wordt;);)
     
  14. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Ja oudste is nooit echt een doorslaper geweest.ze kan niet bij der zusje op de kamer komen.deurklink omhoog hihi.
     
  15. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    deurklinken omhoog werkt hier niet meer..... zijn ze alweer te groot voor! ;)
     
  16. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    POTVERDORIE!

    Word ik dr dus gewoon uitgeknikkerd op mn werk omdat ik ziek ben in mn proefperiode ( ja hoe bedenk ik het ook ).

    Boooooooo :mad::mad:
     
  17. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Hoi,

    Dat is balen dat je ontslagen bent,hoelang werkte je er dan.wil je weer schoonmaakwerk gaan doen.

    Hier een wat betere nacht gehad.zo jongste eten geven en dan beginnen met strijken.vanavond weer sporten.

    Jij nog sporten vandaag
     
  18. Ceilo

    Ceilo Fanatiek lid

    15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    bijna 2 maanden werkte ik er,baal er echt wel van,maar mn eigen gezondheid gaat voorop!

    Ik ga gewoon doorzoeken naar een andere baan als ik opgeknapt ben,kijk nu ondertussen al wel verder,maar daar was ik ook al wel mee bezig,omdat ik niet eeuwig in de avond schoonmaak wil zitten.

    Als ik weer up 2date ben,dan mocht ik weer bellen met het bedrijf en waarschijnlijk kon ik dan wel weer beginnen,maar zoals ik al zei,ik wil eerst zelf goed in mn vel zitten!

    Fijn dat je een betere nacht hebt gehad.. hier heb ik de was ook al draaien en ga zo de kindjes weer van school halen.

    sporten doe ik al een hele poos niet meer,door diverse omstandigheden,maar als ik dan straks eindelijk van dat heel moe-virus afben wil ik wel (weer) gaan sporten!

    Fijne Dag!
     
  19. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Proeftijd 2 maanden geldt alleen bij contract voor onbepaalde tijd.nu aaeerst maar aan jezelf denken.

    Ik sport nu een weekje weer om af te vallen en fitter te worden
     
  20. p1982

    p1982 Niet meer actief

    Had je de uitslag van t bloed al
     

Deel Deze Pagina