Goed, elke dag barstende koppijn, maar dat komt volgens mij uit mn rug? Nouja, paracetamol in overvloed hier thuis... Mini is wakker (sliep hele dag al) dus ik ga snel ff babydingen doen
@uk oh dat lijkt me ook vervelend elke dag hoofdpijn! hier ligt sam net op bed, hoop dat ie lekker slaapt, hoor hem nu nog geluidjes maken
Mini slaapt echt een gat in de dag, even een fles erin, half uurtje getutteld en nu slaapt hij alweer. dat wordt nog wat vanavond! Slaapt sam al?
Hey meiden ik heb hier in het begin ook meegeschreven. Mijn dochter is nu 15 maanden en het gaat goed met me. Vooral het nu mooier weer wordt. Alleen die eeuwige vermoeidheid blijft En ik slik nog steeds AD (blijf ik voorlopig ook doen). Ik heb verder niets meer bij gelezen. Hopelijk gaat het met jullie ook goed. Met de kleine meid gaat het ook goed! Ze kruipt het hele huis door. Lopen doet ze nog niet, wel achter haar nijntje loopwagen. En ze brabbelt volop. En ze slaapt goed. Zodat ik 's avond rust heb voor me zelf, want dat heb ik echt nodig. Vooral omdat ik nu weer 30 uur per week werk. En dat is best allemaal vermoeiend. Gelukkig is het weer weekend!! Ben er echt aan toe.
@uk ik hoop dat mini vannacht ook zo lekker zal slapen. sam die slaapt nu idd, hoor al even niks meer hoop dat ie morgenochtend niet heel vroeg wakker is, vanmorgen was het 6.50 en zijn er om 7.15 uit gegaan voor zijn bordje pap.
uk: oh hopelijk slaapt hij vanacht ook heerlijk! Wat een onverwachtse rust dan vandaag! pelikaantje: balen van die vermoeidheid - dat is hier helaas altijd al normaal - maar fijn dat het verder wel goed met je gaat. Héérlijk die leeftijd die je kindje nu heeft ! elsie: dus nog even het weekend afwachten. Ik ben benieuwd maandag. Hier : vanacht was het even erg zwaar, en erg angstig. Maar vanochtend werd ik ook weer gebeld door de acute dienst, om te vragen hoe het nu ging - en rond de middag kwam de verpleegkundige. Dus dat was wel erg fijn. De verpleegkundige komt in het weekend niet- maar we hebben met de acute dienst afgesproken dat ze zowel zaterdag als zondag eventjes bellen om te kijken hoe het gaat. Bizar enerzijds, hoe snel het zo 'slecht' kan gaan. Maar heel fijn dat er zoveel steun mogelijk is - natuurlijk allemaal ook om een opname te voorkomen. En ondertussen hopen we maar dat de a.d snel aanslaat. M'n man blijft nog een week thuis ter ondersteuning. Maar oke - allemaal een fijn en zonnig weekend toegewenst, hopelijk kunnen we er lekker allemaal van genieten.
@Athina: wat naar dat je zo slecht voelt. Maar ik heb echt heel diep gezeten. Bij mij gaat het ook om een angst/dwangstoornis. Maar gelukkig nu dus goed, het gaat echt goed komen allemaal. Richt je daar op. Vooral door de medicatie gaat het nu stukken beter. Hopelijk slaat bij jou de ad ook snel aan!
hoi meiden, hoe is het met jullie? hier erg misselijk en erg moe, maar denk dat de misselijkheid komt van de chinees van gister, vriend is namelijk ook misselijk. vermoeidheid zal wel komen door een druk weekend en vanmorgen voor het eerst sinds tijden op visite geweest bij schoonmoeder, eerder durfde ik dat echt niet en had ik ook de energie niet voor, vandaag eigenlijk ook niet maar toch gegaan en daar languit op de bank, lekker aso maarja ik was niet lekker dus het mocht jullie een fijn weekend gehad?
he maar dat is dubbel goed én iets gedaan wat je lang niet gedaan hebt en dan tóch gewoon languit op de bank gegaan . Misselijk en moe: Dinsdag geloof ik, zowel m'n dochter (die toen bij oma was) als ik zo'n 12 uur lang misselijk - m'n dochter moest uiteindelijk nog spugen, maarja, die had de halve dag in de Efteling gerend etc, ik had zelf héél rustig aan gedaan. Diezelfde avond m'n man ook misselijk (volgende dag over) en een dag later m'n moeder. Dus hier ging duidelijk een licht buikvirusje rond. De jongste poepte ineens een stuk meer dan anders één dagje. Dus allemaal iets. Ik ben op het moment ook wel érg moe. Vanmiddag geslapen van 1 tot 4 ! En nog niet fit eigenlijk. Maar oke. Vandaag geen telefoontje gehad (wat wel de bedoeling was geweest) van de acute dienst, maar eigenlijk had ik ook niet veel nieuws te melden of te vragen, anders had ik zelf nog kunnen bellen. Het gemaal en opkomen van gedachten in m'n hoofd is gewoon vermoeiend. En dan duren 2 a 3 weken gewoon best lang. Maar oke, het is een richtpunt. Van het weekend wel een middagje bezoek gehad van m'n broer -die wist het eigenlijk nog niet wat er allemaal speelde dus die had ik gemailt en die belde gelijk om langs te komen, dus dat was wel lief. Maar oke... het is wel heerlijk die zon, ik probeer ook maar te denken dat zonlicht ook gewoon goed en belangrijk is en daar dus van te profiteren . Morgen komt er een andere pit verpleegkundige langs - ik ben benieuwd naar haar, de gesprekken zijn tot nu wel érg fijn en steunend, dus ik kijk er ook wel naar uit.
@athina hier is vriend inmiddels ook ziek wel erger als wat ik had! ik ben nu niet meer misselijk alleen erg moe, maar slapen lukt niet omdat ik denk ik gewoon gespannen ben, ga zo iets nemen om te ontspannen en ging nu ff wat anders doen dan in bed liggen, even ergens anders aan denken.
vanmorgen naar de HA geweest omdat ik toch steeds zo moe ben en blijf, mijn verhaal gedaan en vertelde dat ik dacht aan een vitamine te kort of een laag HB gehalte, maar het werd gelijk even afgescheept omdat ik een postnatale depressie heb zat het tussen mijn oren leuk joh zo'n nieuw HA. maar mocht toch bloed gaan prikken en dat heb ik gelijk laten doen, had daar wel even een lichte paniekaanval, want ik viel bijna flauw ze moest 2 keer prikken en moest na het prikken een half uur liggen om bij te komen. de vrouw die me prikte was heel lief en nam alle tijd voor me, kreeg water en gelukkig had ik zelf koekjes mee en dextro energie. toen het weer beter ging heeft mijn moeder een rolstoel gehaald en mij zo naar de auto gebracht en weer naar huis, thuis een broodje gegeten en naar bed gegaan, even geslapen nu gaat het wel wat beter maar nog steeds een beetje slap, dus ik doe maar rustig aan. gelukkig is vriend thuis, maar helaas nog wel ziek! hij is echt zielig, haha.
Meis, wat vervelend van die paniekaanval. Zou ik ook krijgen als ze verkeerd prikken hoor! brrr, naalden... Maar misschien heb je nu ook gewoon een virusje onder de leden. Hoop voor je dat er niks ernstigs uit het bloedonderzoek komt!
@uk echt leuk was het niet! volgende week pas de uitslag, maarja hoop dat het mijn hb gehalte is of vitamine te kort.
he wat rot dat het zo beroerd ging Elsie. Die spanning vreet dan ook weer energie en dan inderdaad misschien een virusje of de na-weeen ervan... Fijn dat je bloed even gecheckt wordt, al is het maar voor jezelf. Ik kom jaarlijks bij een internist, in verband met ziekte in het verleden, maar die heeft zonder problemen m'n controle een half jaar vervroegd, gewoon zodat er allerlei dingetjes voor mn eigen idee ook uitgesloten konden worden. Dus ondanks dat je nieuwe h.a. er niet echt achter stond, toch fijn dat je mocht gaan. Wanneer krijg je de uitslag? @uk: hoe is het met jou hoofdpijn? Ik heb zelf ooit ook bij de fysio gelopen vanwege hoofdpijn klachten die weer mogelijk voortkwamen uit m'n rug... Hier: Een goede dag achter de rug. M'n moeder was er zoals altijd en m'n man is even boodschappen gaan doen. Voor hier was dat al een grote stap. Zonder m'n man thuis, ook al was m'n moeder er. Sowieso voelde het vandaag wel goed. Wél moet ik er aan denken dat ik gewoon iedere 6 uur ongeveer m'n alprazolam pak, want gisteravond zat er 8 uur tussen en toen zat ik bibberend en rillend op de bank... Net of ik echt die spiegel in m'n bloed op peil moet houden. Dat doen we dus voorlopig maar even, tot de a.d werkt. Wel een héérlijke dag trouwens vandaag zeg Heerlijk die temperatuur! Ook heerlijk: De jongste begint te 'mamamamamam'en ' hihi... ik vind het zó leuk om te horen! Echt fijn om even iets te hebben van haar waar ik zo blij van wordt! Lachjes zijn natuurlijk ook leuk, maar die zijn van iedere baby leuk.. dit voelt zó héérlijk persoonlijk ook al is het maar een klank... ik voel me lekker gewoon aangesproken hihi
@athina je krijgt gelijk zo'n stempel opgedrukt, heel jammer! krijg volgende week de uitslag. sam zegt ook mama!! en hij tijgert de hele kamer door erg leuk!
weetje meiden wat ik zo jammer vind is dat al mijn klachten gelijk worden afgescheept op een postnatale depressie! baal dr zo van.
hallo allemaal! @elsie, balen van je klachten. wil niet je dokter napraten maar die moeheid kan echt door de depressie komen. die zuigt je als het ware leeg. ik heb het ook zo op z'n tijd, ben dan ook dood moe. maar hopelijk is het je hb of wat dan ook ,daar kunnen ze dan iig iets tegen doen. @athina, hoest met je medicatie? je bent nu toch aan het opbouwen of heb ik het verkeerd begrepen? ik ben helemaal leeg op dit moment. mijn vriend werkt 6 dagen in de week van half8 tot half 7 s'avonds. ben helemaal kapot op dit moment. vanaf 1 mei komt er een collega bij voor mijn vriend ik hoop dan zo dat het wat rustiger wordt want dit hou ik niet lang vol! daarbij is Jill al een week aan het sukkelen en vraagt onwijs veel aandacht. ze is ook nog midden in de peuterpubertijd dus dan weet je het wel......