Fijn dat jullie het herkennen in elk geval meiden! En goed om te horen dat de pil bij jou in dit geval geholpen heeft manon!
Goeiemorgen, Sem was vroeg vanochtend voor zijn doen, 8 uur was ie wakker. Gelukkig was mijn man zo lief om eruit te gaan met hem en kon ik lekker blijven liggen. Heb niet echt geslapen meer maar toch rust je wel uit. Maar voel mij tegenover mijn man dan altijd zo bezwaart.. Hij werkt heel de week en de enige dag dat ie kan uitslapen, want op zondag moet ie er op tijd uit ivm voetbal, moet ie er vroeg uit vanwege Sem.. Athina, ja ik snap ook aan de ene kant niet dat ik niet wat krijg voor het slapen. De spitsverpleegkundige hebben het er wel steeds over van je zou dit of dat medicijn kunnen nemen maar vervolgens ondernemen ze geen actie daarop.. Terwijl ik onderhand echt aan het eind van mijn latijn ben. Fijn dat bij jou wel alles goed loopt met de pitverpleegkundige. Zou mooi zijn geweest als dat hier ook op die manier zou lopen maar hier werken ze blijkbaar anders. Wat jammer dat je weer in een dip zit.. Maar goed, waarschijnlijk weet je de oorzaak hoe het komt en zal het weer beter gaan als je menstuatie over is. Maar ondanks dat is het wel erg vervelend natuurlijk.. Super dat de arbodienst zo'n rekening houd met jou situatie en dat ze je geen druk op willen leggen. Hoop dat dat hier ook het geval gaat zijn maar hangt een beetje van de arts af denk ik.. Manon, wat fijn dat ze op je werk zo goed rekening houden met jou situatie! Dat hoor je toch ook wel eens anders. Elsie, vroege vogel Sam was dus weer op tijd wakker. Lekker vooruitzicht dat je vanacht in ieder geval lekker bij kunt tanken en morgen lekker kunt uitslapen!
@truus jij hebt je rust hard nodig, denk dat je man dat ook wel weet. maar als je je weer beter voelt kan jij er met hem uitgaan en je man even laten liggen komt vast allemaal goed. heb sam weggebracht en we gaan hem morgen middag weer ophalen we gaan eerst zijn verjaardagscadeau ophalen!
Pff ik moet even van mij af typen hoor, wat een kut dag! Ik kan alleen maar janken janken janken en heb het gevoel mezelf weer helemaal kwijt te raken. En waarom? Zal wel weer een bijkomstigheid van allemaal kleine dingentjes zijn. Sem is jengelig vandaag en wil niks, zit continue te klote met zijn fles en wil niet fatsoenlijk slapen. Ik werd vanochtend wakker met pijn in mijn schouder/nek dus kan Sem nog eens amper optillen. M'n man maakte een opmerking dat het braderie was bij ons in het dorp, gevolg --> Janken. Ik wil daar naartoe maar door mijn kut lichaam kan dat dus weer niet. Vervolgens heeft m'n man vandaag een voetbalwedstrijd ipv morgen en hij vraagt of ik kom kijken met Sem want; 'ik kan daar wel even naar toe lopen' Ja een normaal mens kan dat wel want het is maar 5 minuten maar ik red dat niet. Gevolg; janken want ik weet hoe leuk m'n man het vind als we komen kijken. Ik neem het hem kwalijk dat hij toch is gaan voetballen omdat ik net ben ingestort maar aan de andere kant, zijn leven kan niet alleen om mij en mijn beperkingen (BI en PND) draaien. Morgen gaat hij naar FC Groningen - ADO Den Haag, gevolg --> weer alleen thuis. Hij is echt de enige die ik momenteel om mij heen kan verdragen en het voelt als of hij mij in de steek laat. En als ik met gezond verstand na denk dan weet ik dat dat niet zo is maar zo voelt het wel op dit moment.. Nou ja, er zal wel niks te volgen zijn van mijn onsamenhangende getyp maar ik zit er weer zo door heen op het moment dat ik echt het gevoel heb mezelf helemaal kwijt te zijn en dat voelt enorm eng..
@truus wat balen dat je je zo rot voelt! maar goed dat je het hier van je af komt schrijven hoor. voor je man is het ook moeilijk en snap wel dat hij ook even iets anders wil als werken en studeren en thuis.. maarja voor jou is het niet leuk natuurlijk. en idd ik zou ook zeggen ga een stukje lopen maar dat gaat niet zonder pijn heb je niet iets wat je leuk vind wat je zittend kan doen?
Ja heb ik Elsie, ik zal je even een pb sturen. Sorry hoor voor mijn gezeur maar ik weet echt even niet waar ik het anders kwijt moet en jullie begrijpen tenminste waar ik het over heb. M'n man zei al ga maar naar je ouders vanmiddag maar dat kan ik echt niet opbrengen.. Alhoewel ik moet zeggen dat ik weer iets aan het 'afkoelen' ben maar ik denk dat er ook maar weer iets hoeft te gebeuren of ik flip weer.
@Truus: wat balen dat je weer zo'n rotdag hebt. Ik weet helaas hoe je je voelt als je lichaam je in de steek laat, en dan is je enige steun en toeverlaat, je partner, er ook nog eens op uit. En tuurlijk gun je het hem,maar je hebt m nu zo hard nodig... Misschien een rare vraag,maar als je achter de kinderwagen loopt, dus wat steun hebt, lukt het je dan wel om een stukje te lopen, of lukt dat nu ook niet? Want ook al is het weer niet echt super, ik denk dat het juist wel even lekker is om even een frisse neus te gaan halen, de wind in je haren en even je gedachten te laten gaan... Kom op meid, het gaat echt allemaal wel weer goed komen, ik kan je helaas alleen niet zeggen wanneer, maar weet je uit eigen ervaring te zeggen dat het echt goed komt!! En ondertussen kan je hier lekker je ei kwijt he, voor ons is niets onsamenhangend!
@truus ik denk idd ook als je misschien maar heel even buiten bent je wel op knapt! en idd zoals manon zegt het komt allemaal goed, alleen er staat geen tijd voor maar neem de tijd en luister naar je lichaam! en ik hoop dat de nieuwe ad wel gaat werken. op hyves trouwens een leuk spel! forest story kan je lekker zittend doen! en ik vind het erg leuk.
Thanks meiden jullie zijn lief! Moet ik weer huilen.. Alles wat de afgelopen week binnen is gebleven lijkt er vandaag allemaal in een keer uit te komen. Ik kan wel een stukje lopen maar dat is maximaal 10 tot 15 minuten waarna ik daarna dus gelijk weer plat moet vanwege de pijn en omdat mijn rechterbeen dan 'het niet meer doet'. Maar weet je, als ik dan ga lopen ben ik weer zo bang dat ik iemand tegen kom en hier in het dorp praat iedereen met elkaar ook al ken je elkaar niet dus ze klampen je sowieso aan voor een gesprekje. En daar zit ik zo niet op te wachten.. Ik wil niemand zien en ik wil met niemand praten.
@truus dat is vervelend idd! ik ken het woon ook in een dorp! meid als ik dichterbij had gewoont was ik naar je toegekomen maar groningen is niet om de hoek haha!
Oh en die Forest Story daar snap ik niet zoveel van. Heb het al eens gedaan maar je energie enzo is dan steeds op en dan moet je weer wachten..
Nee Groningen is inderdaad niet om de hoek Okee volgens mij zit ik in level 14 van Forest Story maar ik snap niet wat het doel van dat spel is..
@truus je moet de taken halen maar wat het echte doel is weet ik ook niet zo goed vind het gewoon wel een leuk spelletje.
Ik zal eens vragen of mijn schoonmoeder het uit wil leggen die zit de hele dag achter dat Forest Story Ik snap alleen Happy Harvest haha. Maar het duurt zo lang voordat je weer energie krijgt en dan komt er ook nog zo'n stomme beer en dan hou je helemaal niks over.
Krijg ik net ook nog een brief binnen dat ik naar een UWVarts moet 7 juni. Maar dan heb ik een afspraak staan met de psychiater voor een gesprek en controle van de medicijnen. Is dat een geldige reden om het af te zeggen en een afspraak voor een andere datum te maken? Of zou ik de psychiater af moeten zeggen?
ik zou wel gaan voor het medicijnen controleren, en die anderen porberen te verzetten. ik snap happy harvest dan weer niet haha
Ja dat vind ik zelf dus ook belangrijker dat ik gecontroleerd word maar mijn ervaring bij het UWV is dat ze nogal moeilijk doen altijd en maar vinden dat alles moet wijken voor een afspraak met hun. Zal van de week wel eens even bellen. Happy Harvest is gewoon gewassen zaaien en oogsten. Stelt ook niet zoveel voor en om nou te zeggen dat er echt een doel is in het spel.. Af en toe krijg je thema's en dan kan je missies voltooien, dat is dan wel weer grappig.