@truus oh dat is vervelend idd! bellen mensen niet meer voor ze op visite komen ofzo? ik had dat wel op het kaartje gezet.. en idd als je vanavond nog energie hebt kan je boodschappen doen en anders maar niet! ik hoef lekker niet te koken, vriend gaat langer doorwerken sam krijgt een potje en ik eet een pizza. we zijn net weer thuis, haar is weer mooi in model! ook nog even naar de drogist geweest daar zwemluiers voor sam gekocht en een ketting en armbandje voor meisje en bij een andere winkel een boekje voor sam gekocht weltrusten kleine beer heet het, is al best oud want mijn moeder heeft hem mij en mijn zusje vroeger ook voorgelezen.
Het was m'n schoonzus, dus geen kraamvisite ofzo. Dat hadden wij ook staan op het kaartje hoor dat ze moesten bellen. Blijkbaar vond m'n schoonzus het niet nodig om te bellen maar om eerlijk te zijn had ik waarschijnlijk de telefoon nog geen eens opgenomen als ze (of wie dan ook) gebeld had. Wat lekker dat jij ook niet hoeft te koken. Lekker pizza, dat zou ik elke dag wel kunnen eten Fijn dat de kapper geslaagd was. Grappig van dat boekje voor Sam! Het zegt mij zo niks.
misschien kwam ze even kijken hoe het met je was.. ik zou idd ook de telefoon niet opnemen als je je niet goed voelt! sam heeft zijn eten lekker op en gaat over een uurtje lekker naar bed! ik ga niet veel meer doen ben echt moe, heb bij mijn ouders even stofgezogen en gedweilt, mijn moeder moet veel werken ze was thuis aan het werk is lerares engels en ze moest veel nakijken dus ik dacht laat ik dan even doen want ze heeft ook zoveel voor mij gedaan en doet af en toe nog weleens de was opvouwen, dus nu kon ik even wat terug doen. maar ben wel moe want had daarna nog bijna een half uur met sam gewandeld, tussen de middag wel even geslapen en toen naar de kapper en naar 2 winkels geweest, kan trouwens zonder angst naar binnen lopen, heel fijn als sam naar bed is doe ik de pizza in de oven en eet die lekker op en de rest van de avond lekker op de bank! geen idee hoe laat mijn vriend thuis is. ik hoop dat je het nog red om boodschappen te doen en wel fijn als er lekker voor je gekookt word
Elsie, wat lief dat je gestofzuigd en gedweild hebt voor je moeder! Super zeg dat je zonder angsten de winkels in kunt nu, gaat echt de goeie kant op dus! Hier gisteren geen boodschappen meer gedaan, ik was kapot.. M'n moeder kwam vanochtend op Sem passen omdat ik naar fysiotherapie moest en daarna is ze even met mij meegeweest. Dus ik heb alles weer binnen nu Fysiotherapie was wel wat anders als de cesartherapie die ik gewend ben. Ze kon mij ook precies vertellen waar ik pijn had, heel grappig. Maar goed, de vooruitzichten zijn niet zo heel rooskleurig en het zal echt nog wel een hele poos gaan duren voor het beter gaat.. Jammer om te horen maar wel fijn dat iemand zegt waar het op staat. Zo net ook telefonisch contact gehad met de psychiater. Ze was blij dat het grootste gedeelte van mijn angsten toch van de Prozac afkwamen en dat dat nu dus minder aan het worden is. Morgen starten met de Citalopram want ze wil dat ik hem s' ochtends in ga nemen.
Truus, balen om te horen de bi nog wel een tijd gaat duren,maar aan de andere kant weet je dan wel waar je aan toe bent. En als de ad zijn werk goed doen kan je het ook beter aan, spreek wat dat betreft uit ervaring (met mijn reuma, als ik geestelijk goed zit, boeit de pijn me minder). Elsie, fijn om te horen dat je je steeds beter voelt, toch een juiste beslissing geweest om aan de ad te gaan he
@truus wat balen om te horen dat de BI nog lang niet over is, maargoed ze is wel eerlijk tegen je en dat vind ik toch ook wel belangrijk! spannend hoor morgen weer starten met ad hoop dat je je niet zo rot gaat voelen! fijn dat je moeder je vanmorgen geholpen heeft met de boodschappen! vanmorgen ook weer boodschappen gedaan, en ben naar een winkel geweest waar ik al ruim een jaar niet was geweest is namelijk een grote supermarkt en durfde het niet aan, maar vanmorgen dacht ik ga gewoon naar binnen en zie het wel. moest wel af en toe tegen mezelf zeggen rustig blijven maar het ging wel goed. gelukkig was het rustig. ik ga zometeen een nieuwe fiets uitzoeken kan ik lekker fietsen met sam en conditie opbouwen!
Ja het is inderdaad een tegenvaller om te horen dat het nog wel een poos gaat duren voordat het beter zal gaan met de BI maar ik ben blij dat ik dat nu weet. Bij de cesartherapie waren ze steeds te optimistisch en dan krijg je steeds een 'klap in je gezicht' omdat het dan weer tegenvalt. Nu weet ik dat ik niets hoef te verwachten de komende tijd en blijkt dat het wel beter gaat dat dat een meevaller is Manon, hoe gaat het met jou? Ja ik hoop dat ik het straks allemaal wat beter aan kan als de AD gaat werken. Maar ik denk eigenlijk dat mijn PND voor een groot gedeelte voortkomt uit de beperkingen van de BI. Elsie, wat goed van je dat je toch die winkel bent ingegaan en super dat het goed ging! Is weer goed voor je zelfvertrouwen! Wat leuk dat je een nieuwe fiets uit gaat zoeken. Echt zo'n mamafiets?
Elsie, wat leuk! Heb je er eentje kunnen vinden naar je zin? Wij hebben lekker bij mijn ouders gegeten. Hoefde dus weer niet zelf te koken vandaag, fijn Is achteraf maar goed ook want ik heb mij toch een pijn aan de fysiobehandeling overgehouden Heb heel de middag plat gelegen verder.. (Met de laptop op bed )
@truus ik heb er 1 kunnen vinden hoor! super mooi ding, kan hem einde van de week of begin volgende week ophalen. napijn kun je idd hebben van fysio heel irritant! maar wel lekker dat je zelf niet hoefde te koken, moest ik wel, en sam die at weer erg weinig en spuugde het uit hij at wel yoghurt en dronk net zijn papfles bijna helemaal leeg.
@Elsie: Wat leuk dat je een fiets hebt uitgezocht. Ik zit nog steeds in dubio of ik het fietsen nou wel of niet leuk vind haha...Emma vind het wel leuk... @Truus: Lekker dat je niet hoefde te koken vanavond. Balen dat je zoveel last van de fysio had,maar hopelijk heeft het je wel wat geholpen. Met mij gaat het eigenlijk nog steeds goed. Ben vandaag weer wezen zwemmen met Emma, dat is zo genieten,want ze heeft het zo naar der zin. Ik wil proberen dit zeker 1x in de maand te gaan doen, is voor mezelf ook wel goed. Vanmiddag lekker even 1 1/2 uur geslapen na het zwemmen, Emma lag ook op bed, heeft zeker 3 uurtjes geslapen, en ik heb nog wat in huis kunnen doen. Morgen 1 dagje werken en dan weer een heel lang weekend. Vrijdag ben ik ook vrij, mijn vriend ook, en Emma gaat gewoon naar het KDV, dus we hebben lekker even onze handen vrij
@manonenemma zwemmen is ook leuk! lekker hoor om even een dagje je handen vrij te hebben, kan ook weleens lekker zijn! geniet er van! en geniet ervan als je emma dan weer ophaalt.
Elsie, fijn dat je geslaagd bent voor een fiets! Manon, fijn dat het goed gaat bij jou! Wat lekker dat je vriend en jij vrijdag een dagje samen hebben, is ook wel eens lekker Hier vanochtend begonnen met de Citalopram. Duim duim duim voor zo weinig mogelijk bijwerkingen.. Met de Prozac begon het de vorige keer met diarree, ben benieuwd of dat nu weer gebeurd. Afspraak bij het UWV trouwens kunnen verzetten. Was nog moeilijk om het voor elkaar te krijgen want alles zat vol. Ja jammer dan, daar kan ik niks aan doen. Nu moet ik 22 Juni heen, dus dat duurt nog wel even.
@Truus: Ik ga duimen voor je dat je nu zo min mogelijk, of liever nog geen, bijwerkingen zal hebben. En goed van je dat je het UWV hebt verzet. Ja, ze doen daar altijd moeilijk,maar jammer dan hoor...
@truus ik hoop voor je dat je zo min mogelijk bijwerkingen hebt! en idd goed dat je het verzet hebt, jou gezondheid is belangrijker hoor! vanmorgen even naar de winkel geweest voor een nieuwe emmer en dweil en bij de hema een broekje shirtje en sokjes voor sam gekocht en een jurkje voor meisje thuis sam lekker in bed en ik even thee gedronken en daarna schoongemaakt en later boven stofgezogen, net even stukje gelopen en rekeningen voor vriend op de post gedaan. sam was vannacht trouwens 1x wakker om 1 uur en daarna om 6.15 en daarna niet meer geslapen om 7 uur eruit gegaan, hij is helaas wel uit bed gevallen moest erg huilen maar kon hem snel troosten gelukkig. hij doet ook zijn best om papa en mama te zeggen en op handen en knieen kruipen.
Ach goss, hoe kon hij uit zijn bedje vallen dan? Klautert ie er al uit?? Zielig is dat dan he... Hier is Emma ook druk bezig met brabbelen. Ze zegt steeds Mamama, zo grappig...En al druk bezig met staan en lopen, ze is zo'n bijdehandje... Maar dat is het leuke he, zoals ze zich ontwikkelen.
@manonenemma hij is uit mijn bed gevallen was even blijven liggen omdat het nog zo vroeg was en toen was ik heel even in slaap gevallen en boem daar lag ie op de grond.
Ach goss...Ja, dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren...Je let 1000x op, en net in zo'n onbewaakt moment gebeurt zoiets...Gelukkig heb je hem snel kunnen troosten...