wat een rust hier hoe is het met iedereen? hier goed, wel moe van gister nog en sam ook, dus een rustige dag vandaag. moest naar de tandarts voor verstandskiezen maar moet nu toch naar de kaakchirurg toe, want er zat er 1 te moeilijk. maar dat kan pas in oktober dus nog even wachten. Bekijk bijlage 160957 sam zijn cadeautjes...
@Elsie: wow das een flinke buit. Die heeft voorlopig weer geneog te ontdekken. Ik heb vanmiddag de psych gesproken over mn medicijnen en mocht niet in 1 keer stoppen. Ga nu terug van 30 naar 15 mg en dan 6 juli heb ik weer een afspraak en dan gaat hij me wat anders voorschrijven. De dag liep weer helemaal niet. Weet het allemaal niet zo goed wat ik er nou van moet denken.
hoi Sann, goed dat je in elk geval zelf er achteraan gegaan bent! Direct stoppen geeft mogelijk flinke afkick verschijnselen. Zeker als je op 30 zat, je bouwt nog redelijk snel af zo hoor denk ik. Maar ik snap dat het allemaal te lang duurt... Dat je je weer zo snel mogelijk mens (en een lieve mama) wil voelen... zonder al die akelige dingen! Hopelijk gingen de meiden vanavond in elk geval rustig slapen en heb je vanavond wat rust gehad... wéér een dag om door te strepen- hoe rot hij misschien ook ging, je bent er weer doorgekomen en weer een dag dichter bij de dag dat je mannetje weer thuiskomt! Je hebt het tóch weer gered vandaag! @ elsie: Wauw, wat veel kadootjes leuk zeg! Balen van de tandarts. Ik zou er zelf écht niet aan moeten denken! brrr... hoe is het bij de anderen meiden? Bij jou al wat betere dagen truuske? Ik hoop het zo meid... en vooral wat goede nachten ook! Butterfly hoe gaat het bij jou? Hier: Zaterdag is écht mijn omslag moment weer gekomen. Ik voel me weer levenslustiger, ben weer lekker opruimerig en trots op alles wat er lukt en wat ik gedaan heb. Ik moet alleen érg oppassen dat ik niet te hard ga lopen - en dus weer hard ga vallen door oververmoeidheid. Vandaag ben ik alleen met de auto naar m'n werk naar een teamvergadering geweest. Dat was nog wel erg vermoeiend hoor, die vergadering. Daarna gauw naar huis om nog even te rusten en te eten, en daarna terug om met de meiden en m'n man te gaan zwemmen. De onderwaterfotografe was er vandaag, dus érg leuk. Nu ben ik wel écht versleten hoor. Maar in m'n hoofd voelt het goed. Hoewel ik nog wel lichte na-restjes heb van de gedachten in m'n hoofd. De herinnering is nog niet helemaal weggezakt als het ware. Maar oke: Morgen en overmorgen zijn we in de Efteling -dus ik ben even afwezig. Sterkte in elk geval allemaal - en tot woensdag of donderdag!
Goeiemorgen, Athina, wat fijn dat de ophoging zijn werk aan het doen is! En terecht dat je trots op jezelf bent, jeetje wat knap zeg wat je allemaal gedaan hebt de afgelopen dagen! Heel veel plezier in de Efteling en ik hoop dat je er lekker van kunt genieten! Sann, ik dacht al wel dat je niet in een keer kon stoppen ivm de afkickverschijnselen.. Wel balen dus want nu duurt het dus nog een poosje. Nou ik hoop voor je dat ze je straks iets voor gaan schrijven wat wel werkt want dit kan echt niet meer zo. En ga proberen die knop om te zetten dat je wel durft aan te gaan geven dat je andere hulp wilt. Zal niet makkelijk zijn maar je moet echt aan jezelf denken hoor! Elsie, wow Sam heeft lekker veel cadeautjes gekregen zeg! Balen zeg dat de tandarts je verstandskiezen niet kon trekken. Duurt nog wel lang zeg voordat je bij de kaakchirurg terecht kunt. Heb je er zelf geen last van, of wel? Hier net vanochtend bij de psychiater geweest. Geen nieuwe slaapmedicatie gekregen maar advies om toch te gaan informeren of ik wat kan krijgen voor de pijn van de BI want ze denken dat ik daar s' nachts wakker van word en dan ga liggen piekeren enzo. Dus zo meteen bij de fysio even vragen wat zij ervan vind en wat zij aanraad. Verder was de psychiater erg blij dat ik dus zaterdag even een 'opleving' had want dat is meestal het eerste teken dat de AD wat gaat doen. Verder vandaag gaat het weer erg shit, slecht geslapen en moest er vroeg uit vanwege de afspraak met de psych en stress om morgen want dan moet ik naar het UWV en ben zo bang dat ze gaan zeggen dat ik mij aanstel oid.. Zo en nu snel ervan door naar de fysio!
@truus balen dan je nog steeds slecht slaapt! ik hoop dat de fysio zegt dat je wat voor de pijn kan krijgen. ik heb gelukkig geen last van de verstandskiezen, anders had de tandarts ze er wel uitgehaald gister. vanmorgen lekker gezwommen met sam! hij ligt nu lekker te slapen, was ie auto al in slaap gevallen thuis nog wel even een broodje en flesje melk aan hem gegeven.
Elsie, ging niet goed bij de fysio, veel pijn. Ze heeft nu mijn onderrug ingetaped in de hoop dat ik nu niet zoveel pijn heb als vorige week, toen heb ik 2 dagen krom gelopen van de pijn na de fysio. Ze gaf wel aan dat ze het een goed idee vind om voor s' nacht een pijnstiller te gaan nemen dus morgen ochtend even de HA bellen en hopen dat ik morgen nog terecht kan, anders word het na het weekend pas omdat we vanaf donderdag een weekendje weg zijn..
@truus ik hoop dat je morgen nog bij de huisarts terecht kan! en dat je wat tegen de pijn krijgt, en hopen op morgen niet zoveel na pijn. hoe gaat het verder? begint de ad iets te werken?
Tja vandaag gaat het dus niet zo goed. Heb natuurlijk erg slecht weer geslapen en moest ook nog eens op tijd op om naar de psychiater te gaan en daarna naar fysio dus dat is allemaal een beetje te veel van het goeie. Verder dus stress om morgen omdat ik naar het UWV moet voor mijn ziektewetuitkering en bang ben dat ze er lachoniek ofzo op reageren en stress omdat we een weekendje weggaan waar ik ernorm tegen op zie. Na zaterdag niet echt meer het idee gehad dat de AD iets aan het doen is maar dat is niet raar volgens de psychiater. Zij zegt dat dit soort momentjes gewoon vaker gaan komen maar dat het tijd nodig heeft maar dat dit een mooi beginnetje is. Verder gewoon erg onrustig en enorm chaotisch in mijn hoofd en ik ben zoooo moe, ik viel gewoon in slaap terwijl ik Sem de fles aan het geven was Gelukkig was m'n man thuis en die zag het.. En hoe gaat het bij jou, nog steeds helemaal goed?
echt balen dat je zo slecht slaapt, dan zou het misschien wat beter gaan als je je wat uitgerust voelt! hier gaat het nog steeds goed, al was ik vandaag na het zwemmen wel moe, maar niet naar bed gegaan vanmiddag want dan slaap ik vanavond erg laat. sam slaapt gelukkig wel weer goed, het is nu donkerder op zijn kamer dus misschien dat ie daardoor sneller in slaap valt en gewoon lekker de hele nacht slaapt.
@Truus: wat naar dat het niet zo lekker gaat. Op zich heeft je psych wel gelijk, het begin is er. Hoop dat je nog snel bij je huisarts terecht kan. Mijn psych gaf ook aan dat goed slapen en dus uitgerust zijn al het halve werk is om de depressie te lijf te gaan. @Elsie: lekker samen zwemmen. Fijn dat het bij jou goed gaat. Het gaat hier op en af. Helaas meer af dan op. Vandaag even een goeie paar uurtjes gehad. IK had mezelf eindelijk na dagen zover om daadwerkelijk cupcakes te gaan maken. Heb ze gebakken en daarna bloemen van marsepein er op gemaakt en was zowaar trots op het resultaat. heb ze in dat cupcakeclubje hier geplaatst maar poeh dan zien ze er ineens wel heel knullig uit vergeleken met al die creaties daar. Nu doodmoe op de bank maar zo vol met onrust en narigheid in mn hoofd dat ik het niet voor elkaar krijg om naar boven te gaan. Krijg ook nog s gillend de zenuwen van één van de katten hier. die heeft een darmprobleem waardoor ie soms lekt van achteren en dat is dus nu weer zover. Vind het zo vies en iedere keer wil ie op de bank en dat wil ik dus weer niet. Heb nu maar een handdoek neer gelegd en vanavond gaat de kamerdeur maar weer dicht tot ie weer beter is. Pfff bah wat ben ik nerveus en trillerig.
@truus hoe gaat het vandaag met de pijn? en hoe heb je geslapen vannacht? @sann wat balen dat het steeds weer berg af gaat! hoop dat het snel weer beter gaat.
@Truus: hoe is het vandaag? Kan jenog bij de huisarts terecht? @Elsie: al een beetje bijgekomen van de verjaardag? @Athina: hoe gaat het daar? poeh, dat versneld afbouwen is best heftig. Sinds gisterenavond het gevoel dat ik van pure spanning zowat tegen het plafond vlieg. Stond gewoon vannacht om half 1 nog te douchen omdat mn lijf gewoon trilde van de spierspanning en ik zo hoopte daar ontspannen van te raken. niet veel geslapen dus vannacht. Nu nog steeds veel spanning maar gelukkig wel ietsje minder Schrok me vanochtend nog rot. We hebben een hele grote plant in de kamer staan die we toen Ivy klein was verzwaard hebben met stenen in de pot zodat ze m niet om kon trekken. En dat lukte dus ook niet. Nou, Aelinn lukte het wel dus. Ze trok zich op aan de pot en ineens lag ze onder de plant zeg. Goddank niet onder de pot dus ze had niks en vond eht zelfs wel grappig geloof ik al die kriebelende blaadjes. Snap echt niet hoe ze het voor mekaar kreeg want heb het ding naar de tuin gesleept en hij is echt loodzwaar.
@sann dat is even schrikken idd!! ben wel bijgekomen hoor denk ik, was vanmiddag wel erg moe maar het was ook vroeg dag vanmorgen! 6.15 was sam wakker, hij ging om 11.45 naar bed en een uurtje later ben ik ook gegaan, toen ik boven kwam werd ie wakker.. maar hij sliep naast mij weer verder zo hebben we nog 2 uurtjes geslapen maargoed had het blijkbaar even nodig.
Ik geloof dat ik een soort meltdown heb. Kan niet meer ophouden met huilen. Zie het allemaal ff niet meer zo.
Goeiemorgen, Pff wat een dag gisteren.. Ik was gesloopt. Ik belde om 8 uur de dokter en kreeg vervolgens te horen dat ik om half 9 al mocht komen. Leuk als je nog in je bed ligt en Sem ook Dus ik mezelf snel aangekleed, Sem in de maxicosi gegooid en bij mijn moeder afgegeven want die moest nog eten enzo en toen snel naar de dokter. Wat een gesjouw. Maar goed, ik heb in ieder geval pijnstillers gehad, Diclofenac en maagbeschermers omdat ik zoveel maagzuur krijg van al die pillen. Vervolgens door naar het UWV, daar moest ik om half 11 zijn. In ieder geval volledig afgekeurd nu en na de zomer krijg ik opnieuw een oproep om dan verder te kijken. Pfieuw dat was gelijk een zorg minder! Vervolgens even met mijn moeder naar Prenatal geweest, tjonge dat viel tegen zeg! Dacht dat ze daar altijd wel leuke kleertjes hadden maar het was echt drama. Vervolgens even lekker gelunched ergens. Moet zeggen dat ondanks dat het een ontzettend drukke dag was ik het goed vol heb gehouden, ben ik erg blij mee, weer een stapje in de goeie richting! Thuis stortte ik helaas wel weer volledig in omdat het gewoon allemaal even te veel was en ik enorm moe was. Wat wel weer meeviel was dat de Diclofenac aardig zijn werk deed dus qua pijn was het allemaal wel te doen Nou heel ego verhaal maar ik moet nu opschieten want we vertrekken zo voor ons weekendje weg en Sem ligt nog te slapen dus die ga ik maar eens wakker maken. Sann, jeetje wat schrikken van Aelinn zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. Jammer dat je zo'n last hebt van afkickverschijnselen. En voor de rest, echt aan de bel gaan trekken hoor, zet je schaamte maar even overboord je moet nu aan jezelf denken en aan je meiden. Elsie, oh wat heerlijk dat je gistermiddag samen even met Sam 2 uurtjes hebt geslapen! Athina, en hoe was het in de Efteling? Is het je meegevallen of juist niet? Nou hopelijk hebben we internet in het hotel dan kom ik nog wel even buurten en anders tot zondag of maandag.
@truus dat klinkt toch best goed dat je het vol gehouden hebt! maar logisch dat je thuis even instort dat is ook allemaal vermoeiend! en wat fijn van uwv! slaap je nu ook iets beter? fijn weekend weg! hoop dat je er een beetje van kan gaan genieten.
@Truus: wat goed zeg dat je zo'n drukke dag zo goed bent doorgekomen. Je klinkt ook goed. Even instorten mag dan best, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Geniet van je weekendje. @Athina: hoe was het in de efteling? Heb een vermoeiende en emotionele dag achter de rug. Had vanmiddag therapie en ben eindelijk echt duidelijk geweest geloof ik dat het niet meer gaat en ik steeds meer moeite krijg om me aan mn meisjes vast te houden. Therapeut nam het ook gelijk serieus op. Ze zou me vandaag nog aan gaan melden voor hulp van een pit-verpleegkundige. Verder heb ik telefoonnummers mee gekregen en de afspraak met haar moeten maken dat ik haar of als zij er niet is de crisisdienst bel als ik bang ben dat het mis gaat. Dat was het makkelijke stuk. Want ze stelde ook nog een opname op een paaz-afdeling voor van 4 a 5 weken als een soort time-out om tot rust te komen en even niks anders aan mn hoofd te hebben dan mezelf en intensief therapie te kunnen volgen. Het lastige is alleen dat dat nu gewoon niet te realiseren is met mn man zn werk zo midden in de zomer. Er is niemand om hem zo lang te vervangen. Dit gewoon smpelweg eisen is ook geen optie want dan wordt straks eind van het jaar zn contract niet verlengd en krijgt hij ook nog de rekening van zn cursus gepresenteerdomdat voorwaarde daarvoor was 2 jaar minstens bijtekenen. Ik ga dus maar voorstellen denk ik of 2 weken time-out ook genoeg is. Vind het lastig. Mn hoofd zit echt bomvol momenteel. Maar er is in ieder geval iets in gang gezet. Koste me moeite maar ben blij dat ik nu eindelijk toe heb durven geven dat het niet meer gaat zo.
@sann wat goed dat je hebt aangegeven dat het niet meer gaat zo! dat is toch al een stap in de goede richting! ik hoop dat 2 weken time out ook mag! en dat er snel een pit-verpleegkundige langs komt bij je. hier gaat het nog steeds goed, afgelopen nacht was sam wakker om 3 uur hij heeft koorts, last van tanden denk ik want hij had net ook een enorme poepluier! gisteravond ook anderhalf uur lang krijsen