Klinkt heel herkenbaar allemaal.. Waarvoor heeft je jongste in het ziekenhuis gelegen als ik vragen mag?
Ze bleef thuis maar huilen, krijsen vaak Ik wist gewoon dat er iets mis was maar bij het cb zeiden ze dat ik me niet zo moest aanstellen en de kinderarts stuurde me naar huis omdat ik overdreef Afgelopen woensdag heeft de vervangend kinderarts besloten dat ze een weekje ter observatie werd opgenomen en vanaf moment 1 hadden ze al door dat het gewoon een vorm van reflux was Vanmiddag is ze naar huis gekomen weer Maar makkelijk is het nu niet Mijn oudste is dwars (bijna 2 ), mijn jongste huilt nu weer veel omdat ze weer in een andere omgeving is en mama kan niks hebben
Jeetje wat kunnen artsen makkelijk zijn he! Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Wel fijn dat nu duidelijk is wat er aan de hand is, krijgt ze nu ook medicijnen ofzo? En dat het niet makkelijk is geloof ik achter elkaar. Ik heb 1 kind en dat is een super makkelijke baby en ik trek het al niet, laat staan hoe jij je moet voelen.. Heb je wel een beetje hulp enzo van uit je omgeving, je partner?
Ze krijgt nu Zantax en speciale voeding en lijkt erg goed te werken Mijn oudste is gelukkig erg makkelijk maar ook zij reageert op mijn stemming. Ze is dus de laatste paar weken een stuk vervelender Ik heb redelijk wat hulp. Mijn ouders staan altijd voor ons klaar en mijn man doet ook heel hard zijn best. Helaas moet hij wel gewoon fulltime werken dus ik sta er nog steeds veel alleen voor.
@Takhen: welkom hier. Klinkt heel herkenbaar je verhaal. Mijn jongste heeft ook last gehad van reflux en krijste en spuugde alleen maar. Als je al niks kan hebben valt dat niet mee he. Hier ook nog een oudere dochter van net 3 die verre van gemakkelijk is. Ik hoop dat je er snel uit komt meid. Hier een boutdag. 2 mensen uit de therapiegroep die ook al in de vorige groep mee deden vertelden vandaag dat het een heel stuk beter ging, ze weer meer positief waren enz enz en hoe blij ik ook voor ze ben maakte het me ook zo verdrietig omdat dat extra duidelijk maakte hoe belabberd het met mij gaat en dat ik alleen maar achteruit ben gegaan. Pijnlijk confronterend.
Takhen, fijn dat de medicijnen en speciale voeding lijken te werken! Logisch dat je oudste op jou stemming reageert, maar wel vervelend natuurlijk. Ga je trouwen ook aan de antidepressiva ofzo, of ga je het eerst bij gesprekken laten? Sann, pff wat klote dat het nog helemaal niks doet. Wat word je daar moedeloos van he? Zo lijkt het echt of het nooit meer goed gaat komen, tenminste zo voel ik dat. Balen dat je weer een klote dag had, kan mij voorstellen dat het moeilijk is om te horen dat het bij andere wel beter gaat, dat wil jij immers ook.. Elsie, hoe is het bij jou meid? Hier gaat het ook best aardig op het moment moet ik zeggen. Gisteren een best redelijke dag gehad en vandaag gaat het tot nu toe ook wel oke. Al moet ik zeggen dat Sem op het moment aan het miepen is en dan voel ik het alweer borrelen. Vanochtend is de pit geweest, het gaat toch echt binnenkort stoppen met hun. Hun hebben ook niet meer het idee dat ze iets voor mij toevoegen omdat we steeds in herhaling vallen In ieder geval over 2 weken nu weer een afspraak en ik mag ze voorlopig nog blijven bellen.
@truus hier gaat het goed hoor! gister met sam naar het cb geweest, hij weegt 10680 en 79 cm lang nu! ook de prikken gehad. echt balen dat de pit oor jou stopt! hoe gaat het nu met de ad en slapen en je bekken? fijn dat je een redelijke dag hebt
Elsie, mooie statistieken van Sam! Denk dat Sem tegen die tijd wel groter en zwaarder is, die was op 19-7 al 7.5 kilo en 70 cm. Tja wat betreft de AD, ik weet het niet. Heb nu toevallig 2 redelijke dagen maar zit al weer te wachten tot het mis gaat als het ware. Slapen gaat goed zolang ik de Seroquel maar neem maar gisteren was ik hem vergeten dus heb echt bagger geslapen. Van m'n bekken heb ik wel last maar ja, het gaat wel. Laatste dagen wel druk gehad dus valt me mee dat ik er niet meer last van heb. Moet nog terug naar de ha van de fysio maar die is weer eens op vakantie.. Grr altijd zo als je ze nodig hebt. Jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan zaterdag bbqen en zondag gaan we wokken met vrienden. Hoop maar dat het goed gaat en het niet te veel voor mij is.. Volgende week zijn m'n man en ik 2 jaar getrouwd. Zaten al te denken om wat leuks te gaan doen maar verder als uit eten komen we eigenlijk niet.. Jullie nog ideeen toevallig?
@truus wat goed dat je lekker uit eten gaat met vrienden, hoop dat het goed gaat tsja iets doen met zijn 2 vind ik ook lastig haha wij zijn laatst ook met zijn 2 uit eten geweest en daarna nog bij vrienden op visite geweest. misschien naar de bios gaan? en daarvoor lekker uit eten? gaat sem logeren?
Ja lastig is dat he, haha. Ja ik had ook al aan de bios zitten denken maar ik vind dat er nou niet echt leuke films op het moment draaien.. Uit eten gaan we in ieder geval sowieso doen. Weet nog niet of Sem gaat logeren. Ligt er een beetje aan wat we gaan doen. Maar het kan in ieder geval wel, dat is al geregeld. Wel raar hoor, zou de eerste keer zijn We zaten ook al te denken om evt. naar Preston Palace te gaan, weet niet of je dat kent maar is een all in hotel. Maar die zit helaas al vol dus dat word hem ook niet..
@truus is altijd spannend zo de eerste keer logeren, maar wel af en toe lekker hoor! tijd voor elkaar en voor jezelf. mijn ouders zijn gister terug gekomen van vakantie en schoonmoeder komt morgen thuis. mijn moeder heeft nog 2 weken vakantie dus sam kan nog wel een keertje logeren vinden ze heel erg leuk als ie komt
@Truus, nee voorlopig alleen gesprekken, ik ben een te licht geval Misschien is het een idee om lekker naar een musical te gaan? En qua films, super 8 draait nu, schijnt een supergave film te zijn. Ehm trouwens, wat is een pit en een ad?
Woehoe we gaan waarschijnlijk eind September 10 dagen naar Turkije! Vind het doodeng, heb nog nooit gevlogen maar denk dat het heerlijk is om er zo even uit te zijn. Elsie, ja dat is ook zo inderdaad maar vind het toch maar een raar idee hoor. Maar inderdaad, even tijd voor elkaar is ook erg goed, zeker in deze periode! En ach inderdaad, de oma's vinden het ook maar wat leuk om op te passen inderdaad. Takhen, oh okee, alleen maar beter toch als het zonder medicijnen lukt. Wat Elsie zegt inderdaad, een pit is een psychiatrisch verpleegkundige die thuis komt om te praten om bv. een opname te voorkomen. Super 8 had ik inderdaad gelezen en hij leek mij ook wel leuk opzich tot dat ik zag dat het een sience fiction film was. Als er iets is waar ik niet van hou is dat het wel.. En een musical, hmm weet niet. Lijkt mij opzich wel leuk maar aangezien we in Groningen wonen is dat nogal een end rijden, dus ben bang dat het dan allemaal wat veel word.
@Truus: wat rot dat de pit stopt bij jou. En wat dan nu? Want zo gaat het ook niet. Wat lekker zeg 10 dagen Turkije. Wij gaan over 2 weken een weekje naar center parcs met dank aan de 40 % korting voor Aelinn dr eerste verjaardag. @Takhen: hopelijk is het met gesprekken snel op gelost. Beter dan al die chemische troep in je lijf. Ben moe, moe en nog s moe zeg. Maar tegelijk is het zo'n chaos in mn hoofd dat ik al paniekerig wordt als ik er aan denk om in mn stille slaapkamer te gaan liggen. Lekkere combi weer. Dinsdag komt gelukkig eindelijk de pit weer na 4 weken vakantie. Tenminste ze komt niet hier, we hebben een gesprek met mn peut en haar om te kijken hoe we de therapie ook thuis kunnen toepassen met haar begeleiding.
Nou we hebben geboekt, het zijn alleen 12 dagen geworden! Elsie, hebben jullie nog helemaal geen idee wanneer en waar naar toe? Sann, wat vervelend dat je zo moe bent en dat het zo'n chaos in je hoofd is. Je zou zo'n pilletje van mij moeten nemen, Seroquel, echt een heerlijk medicijn. Je kan dan gewoon niet meer piekeren enzo, al zou je het willen misschien eens met je psych overleggen of je ook iets kunt krijgen dat het rustig word in je hoofd zodat je het allemaal wat makkelijker aan kunt? Wat lekker dat jullie over 2 weken naar Center Parcs gaan. Dat was eerst ook de planning bij ons want heb ook nog zo'n 40% korting ding liggen maar ja, plannen zijn gewijzigd. Altijd wel leuk CP! Ja en wat nu, nu de pit gaat stoppen? Ik weet het niet. Denk dat ik maar met een psycholoog dan moet gaan praten ofzo, of iets van therapie gaan volgen.
Nou mijn eerste dag alleen met de meiden sinds 2 weken Ik ben bloednerveus, is dat nou niet vreselijk? Ik durf gewoon niet met mijn eigen dochters alleen te zijn